"Kada se nosi grb Crvene zvezde, zna se šta se radi, ne volim izgovore": Stanković iskren posle Rada

Trener Crvene zvezde nije bio u potpunosti zadovoljan igrom svojih fudbalera na Banjici

Komentari

  • EMKO76

    Gavric, Nikolic ,Bakayoko , Pankov , Pavkov, Gobeljic , Srnic , Odada , Vukanovic / ovih 9 igraca treba staviti dada na transver listu ako ne 9 Ali 7 ili 8 od ovih 9 na prodaju makar moze za njih zvezda da uzme para oko 10.00000 € i dovesti za ovaj novac Dragovica , Prljovic , i jos jedno 3 do 4 igraca na pittebnim pozicijama i ako se prodam Ivanic onda ne ispod 5.000000€ i Ben ako bi se prodao tu za 3,500000€ to bi bilo onda ok za na primer taj novac mogu da se dobave dobra iskusna pojacanja to jest za jedno 17,000000€

  • Kizo

    Čovek sve rekao u prvoj rečenici.Pametnom dosta

  • nibrS

    "Ljudi, vi kradete. 'Ajde da kraduckate pa da vas čovek i razume". V. Ilić

  • Dr

    Najveci uspeh Partizaia ove sezone je Zvezda-Rad 2:2 😂😂😂

  • Rm

    Krade se

  • GP

    Namestena utakmica 110%!

  • я

    Posle ove utakmice vise ne navijam za zvezdu.

    • Sssss

      Pa ti nikad i nisi bio navijac zvezde Nemoras ni ubuduce

  • Nusknvp

    Mister namestaj

  • Vuk

    Pa zar i ti Dejane Stankovicu???

  • Rn5m

    Bakajoko,Gavric,Nikolic nisu za Zvezdu

  • Šuki

    Ti si ih ovakve danas birao odmarao si najbolje samo da nebi pobedio

  • Tejgooo

    Realnost - nema potrebe da se stima bilo sta vise.

  • Kalimero

    Bolje ćuti... Nalegao si na ove lopove iz uprave i prodao se... Pa ovaj mučeni Rad nije pobedio samo onaj koji nije igrao protiv njega...

    • Teo kralj

      @Kalimero

      Kalimero .... nadimak sve govori ....

  • Zis

    Samo mi reci ko je doveo ovoga Bakajoku,covek nema dve blage veze .

  • Cc

    Pa da je postena liga kiksnuli bi vise puta i Zvezda i Partizan

    • Dr

      @Cc

      U pravu si brate, pogotovo zagrepcani jer ni kvalitet nemaju vec ih sudije konstantno guraju.

    • Kizo

      @Cc

      Druže ti si pomeša babe i žabe. Pogledaj tabelu pa komentariši.Nije ti lako verujem ti

  • Dr

    Stankovicu ne lazi tu namestio si utakmicu 100%.

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima