Šok saopštenje Barselone: Lionel Mesi definitivno napušta Nou Kamp, ugovor neće biti produžen

Argentinac i zvanićno odlazi iz Barse

Komentari

  • YYY

    Zamislite tandem Gobeljardo - Pankov - Mesi, kako bi se samo svet krstio i levom i desnom rukom!

    • Darerere

      @YYY

      Hahahaha top top top komentar

    • Baki

      @YYY

      Kako me nasmeja heheheheh Hvala ti

  • trtoje

    nema sanse,pre ce oni da ugase klub nego njega da oteraju iz barselone,on definitivno mnogima u klubu smeta,on je najbolji igrac koji ikada igrao za barcelonu,navijaci ce ih razapeti ako ga oteraju.

  • kolorado radi

    terza reaguj...

  • DARKO 100%

    Glupan,nigde mu nece biti kao u Barsi.

    • 🤡

      @DARKO 100%

      Bil ti igrao za pola plate tj 15 miliona evra manje svaki mesec, nije Barsa njegov privatni klub da igra za dzabe a drugi klubovi mu nude i vece pare. Dal bi ti u firmi radio za pola plate da ti Boss to predlozi, ja nebih pa tako i on isto.

    • nibrS

      @DARKO 100%

      Gori si od Dijamanta i Gospodara zajedno, svuda te ima...

  • Don

    Jos ne verujem u ovo, videcemo. Nista vise nije zvanicno.

    • Milos

      @Don

      Barsa je preko instagrama i tvitera objavila da Messi nece ostati u klubu, tako da je stvar 100% resena

    • 🤡

      @Don

      Mesibide u PSG gde igraju njegovi drugari i dobija velike pare a Barsa to vise nemoze placat jer je u ogromnom kreditu.

  • Barca 🔴🔵

    Mogao bi Leo malo i besplatno odigrati za Barsu, dok izadje iz krize do duše to se ne zna do kada će biti u krizi ali mi tebe ne vidimo u drugom klubu sem u Barsi.

    • Masa

      @Barca 🔴🔵

      Može li ko zamisliti Mesija u dresu PSŽ iliSitija? Ja ne. Mesi je Barsa, a Barsa bez Mesija.....

    • 🤡

      @Barca 🔴🔵

      Bil ti u firmu drugome radio za dzabe i cekao da se firma popravi.

  • SALE

    VREME MU JE VIŠE I DA ODE LEVANDOVSKI JE ZA NJEGA KRALJ

  • 534

    Evo može u Zvezdu za 2.5 miliona. Toliko imamo.

  • Luka

    Najveći ikad.. Šteta da ode na ovakav način... Ne mogu da zamislim da ga gledam u buđavom Psžu ili Sitiju....

    • Djuka

      @Luka

      Pa u PSZ sa neymarom imaju velike sanse zajedno

    • Pobor

      @Luka

      Najveci nikad 😅

  • 🔴🔵⚪

    Terzicu, reaguj.

    • 🤡

      @🔴🔵⚪

      Vec je, Messi stize na probu.

  • Gagi

    Iliev, sta se ceka?

    • Mandzurija

      @Gagi

      Dovodi ga terza za procente itd

    • RSK

      @Gagi

      Ma nije on za Partizan, tu je Jojic.

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima