Evo zašto je izbio sukob igrača na kraju derbija: Kanga se hvatao za međunožje pred klupom Partizana

Neprimeren potez Gabonca na kraju 165. večitog derbija

Komentari

  • YYY

    Ti si mi postao omiljeni lik Kijaku! Neka te Bog poživi dugo, dugo!

    0
    0

    Podelite komentar

  • Ivan

    ...cuknem te u glavu.

    1
    1

    Podelite komentar

  • Blok 2

    Na kolena hrvati musavi glodari 🏁🇭🇷

    4
    4

    Podelite komentar

  • Limdar

    Pa prešlo čoveku u naviku da gazi bordo crvene 🐀

    3
    1

    Podelite komentar

  • Grobarska kultura

    Kad se Vlado Čapljić hvatao za organ i pokazivao ga igračima Vardara to je bilo u redu.

    7
    2

    Podelite komentar

  • Gogi-11

    Bitno je da je palestinac kulturan... bez zutog kartona a grimase i ruganje pomocnom sudiji na svako podizanje zastavice... ne branim kangu ali do kada ce se kod nas ovi stranci ponasati ovako bahato bez kazni a kada im se uzvrati onda smo mi rasisti nacionalisti sovinisti fasisti i ne znam sta jos ne...

    5
    1

    Podelite komentar

  • Nenad

    Ispratili ste Dudu i Novicu uz tuču i međusobno ciganisanje, sad diskutujete o vqspitanju i divljaštvu....

    8
    2

    Podelite komentar

  • Cccc

    Prskaj Kanga po franjevcima😂😂😂

    5
    3

    Podelite komentar

  • Србислав

    Да је ово земља кака требада буде прво би га казнила Звезда па фудбалски савез да му више не падне на памет да ово понавља. Наши играчи за много мање неспорске прописе у иностранству у уређеним земљама буду кажњени а овде странци могу да се понашају овако а ако публика узврати то је расизам. Неби ме чудило да му управа изради да добије Српски пасош аковећ није.

    3
    1

    Podelite komentar

  • Saša

    Kanga je čudo šašav ali je naš zvezdaš naaš kangaa...

    2
    2

    Podelite komentar

  • Kleo

    Dodje u goste i hvata se za polni organ....ciganija,i onda ga n avataju v.b....onda jaoooo rasizam i to...

    21
    9

    Podelite komentar

  • Hogar

    Onaj skida gaće, ovaj se drži za ponos, lepo vaspitana neka grupa ljudi.

    27
    8

    Podelite komentar

  • Brajan

    Kad padne cuska u gradu nek se zamisli zasto je

    23
    10

    Podelite komentar

  • N

    Trazio covek stojketa, izgleda nije cuo da je otisao

    32
    5

    Podelite komentar

  • Moje ime

    Lud je Kijaku Kanga :D

    16
    10

    Podelite komentar

  • M

    Cigani

    33
    19

    Podelite komentar

    • Prosvetar

      @M

      Hoće da ga predlože za ministra prosvete u njegovoj zemlji. Tako je Ruža pre nekoliko godina, kada je Partizan postigao gol, u svečanoj loži uradio isto, prema delu gde je bilo članova uprave Zvezde.

      13
      6

      Podelite komentar

  • 🇷🇸

    Ovi garavi se stalno žale na rasizam a ponašaju se kao pravi divljaci. Zamisli dođeš u tuđu zemlju i vređaš domorodce?! Da mu je neko razbio ***ku sigurno bi bio optužen za rasizam.

    45
    14

    Podelite komentar

  • Auspuh

    Vazda ciganija ,šta očekivati od sakupljača limenih proizvoda...

    32
    28

    Podelite komentar

  • Sta ocekivati

    Od coveka kome ni kum ne zna ime !!!???

    30
    14

    Podelite komentar

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima