Zvezdin fudbaler konačno na terenu: "Valjda ću jednog dana saznati zašto ne igram"

Vukanović u Lazarevcu upisao prve minute u novoj sezoni

Komentari

  • Srdjan

    Ja sam mislio da je on otisao... jedan od najgorih igraca sto je igrao u zvezdi, kada ga vidim kako nema pojma muka me uhvati, mozda bi mogao da igra u nekom drugom prvoligaskom klubu mada bi I tamo bio rezerva

    2
    5

    Podelite komentar

  • Rasomon

    Na tvojoj poziciji ima Zvezda mnogo boljih igraca. Steta je sto je u Graficaru Radulovic jer on bi bio super bonus igrac a ne Erakovic. Medjutim, forsiraju se Erakovic, Dioni, pa igraju i Pankov, Srnic, Gobeljic, Gajic... a ti si bolji od njih. Ali ipak, ruku na srce, nemas kvalitet za Zvezdu!

    0
    1

    Podelite komentar

    • Rasomon

      @Rasomon

      Zaboravio sam dodati Krsticica. On je tek katastrofa!

      0
      0

      Podelite komentar

  • Grobari

    ALEKSA, TO JE FILOZOFIJA ZVEZDINE UPRAVE!!!

    3
    2

    Podelite komentar

  • Her Žika

    Ti si još u Zvezdi 😕😕😕

    5
    2

    Podelite komentar

  • VULSTA

    Hvala ti za golove protiv Jang Bojsa i Partizana. Zivio, Srbine.

    11
    3

    Podelite komentar

  • Daces gol

    A,sta je sa YANG BOJSOM kad mu je receno da da gol i dao ga je.

    11
    0

    Podelite komentar

  • Rs

    Zato sto nemas pojma

    15
    6

    Podelite komentar

  • Alex

    Da, a Eraković je npr. Top klasa!!??

    6
    1

    Podelite komentar

    • Boldvin

      @Alex

      Da. Promasio si temu, bato

      2
      1

      Podelite komentar

    • alex

      @Alex

      Baš naprotiv. Tema je što dečka nema ko da pogura. Nije bitno na kojoj poziciji igra. A Eraković nije za Zvezdu.

      4
      2

      Podelite komentar

  • Saša

    Mnogo tanak igrač za zvezdu...

    24
    6

    Podelite komentar

  • Petar

    Odlazi vise neznalico,ne zasluzujes ni da treniras sa drugim timom neznalice.

    18
    12

    Podelite komentar

  • Zis

    Ne igraš zato što nemaš pojma,po meni ti ni u Sremčici ne bi mogao da igraš .

    21
    9

    Podelite komentar

  • Шумадинац

    Зато што немаш квалитет за Звезду

    17
    5

    Podelite komentar

  • Nele

    Da ima vise Kolubara u ligi i ti bi vise igrao

    48
    6

    Podelite komentar

  • 123

    Nepravda, uvek se trudio i to se videlo, e sad ako nije kvalitetan to je nesto drugo ali to ja ne umem da procenim

    18
    7

    Podelite komentar

    • Dejan

      @123

      Mogu li i ja u Zvezdu, evo i ja cu se truditi. Pusti te price 'trudi se', druze oni uzimaju ozbiljnu lovu za svoj trud...

      8
      1

      Podelite komentar

  • Dusan

    Kralju tvoj nivo je za prvu ligu, nikako za zvezdu. U ligi prolazi nekako al kad te gledam u ligi evrope ili šampiona samoubistvo!

    41
    6

    Podelite komentar

    • Gogi-11

      @Dusan

      Zato ti je milina kad gledas dionia....

      3
      1

      Podelite komentar

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima