Stanković nije pognuo glavu posle poraza u Surdulici: "Zvezda je velika, idemo dalje"

Trener crveno-belih ističe da će analizirati meč, da je teško, ali i da čestita Radniku

Komentari

  • Dr

    Lalatović

    1
    0

    Podelite komentar

  • Rade

    Ali ti si mali Odlazi!

    5
    2

    Podelite komentar

  • Brk

    Zvezda je velika ali ti si mali,barem kao trener.

    3
    2

    Podelite komentar

  • Zoki ZH

    Da bi pobedio moraš da daš gol. A da bi dao gol, moraš da imaš centarfora Deki moj!!

    3
    1

    Podelite komentar

  • spasi nas

    daj ostavku

    13
    1

    Podelite komentar

  • Brebre

    Vi dolkoni pametnjakovici pucate od pametovanja

    5
    10

    Podelite komentar

  • Krle

    Obraza bez.

    16
    5

    Podelite komentar

  • Kimi

    Pa sta sad, prvenstvo je dugo. Kiksnuće i druga strana, neće sigurno samo da, pobedjuje.

    11
    18

    Podelite komentar

    • Nosmoking

      @Kimi

      Kiksnuce samo ako se zamere jednom coveku...inace ne.

      14
      3

      Podelite komentar

  • Prota

    Ljudi nema smisla trazite da se utakmica ponovi,Katai ima stomacni virus

    15
    14

    Podelite komentar

  • D

    Ovom uvek druga lopta fali daj druze odlazi

    17
    9

    Podelite komentar

    • Vile

      @D

      Stankovicu rastemo iz dana u dan idi sto pre toje bolje za sve nas.

      1
      2

      Podelite komentar

  • Nis Cz

    Podrska Deki,idemo dalje...Bice pobeda i titula naravno

    18
    26

    Podelite komentar

  • Vux

    Slažem se s'tobom Stankoviću:Idi dalje,što dalje ako voliš Zvezdu.

    16
    12

    Podelite komentar

  • Vlado

    Pošteno igrali su loše i to treba priznati.Treba prespavati jer sada svemogući dati svakakve izjave.Prvenstvo je dugačka priča ide se dalje ,i tko je bolji neka dobije.Stanković treba u miru dobro analizirati i onda donijeti odluke najbolje za klub

    8
    4

    Podelite komentar

  • Joco

    Ju ju ju ju ju ju Hahhahaahah

    8
    3

    Podelite komentar

  • Mirko

    Nemas ti Deki blage veze .Idi ti za Italiju sto pre to bolje i za zvezdu i za tebe.

    19
    7

    Podelite komentar

  • Milos

    Da bi dao gol moras da imas napadaca a ne Dionija koji ne moze da skoci,ne moze da pretrci nikog ne moze da zadrzi loptu...On bre nije ni za Graficar.A sta reci za levog beka?Stoper i desni bek igraju levog beka!U kojoj ozbiljnoj ekipi to moze da se desi?Moralo je ovo jednom da se desi,jednostavno nismo ni zasluzili.Treca utakmica u nizu koju smo ocajno odigrali a tek slede teska gostovanja.

    27
    0

    Podelite komentar

  • . X

    Zvezda jeste velika i ti kao fudbaler ali vreme je da ideš zajedno sa onim lopovom

    12
    5

    Podelite komentar

  • Mladen Milunic Paris

    Deki Indijanac

    12
    6

    Podelite komentar

  • I

    Šta kažu terzić, čović velike legende lopovluka sa marakane

    9
    4

    Podelite komentar

  • Goran

    Nema dalje ovo je kraj.Pa vi opet odlozite neku utakmicu.

    12
    3

    Podelite komentar

  • Grobari

    VELIKA, ZA LAZNE TITULE!!!

    10
    8

    Podelite komentar

  • Šurda

    Daj ostavku

    8
    6

    Podelite komentar

  • fkcz 🇷🇸

    Ne DiPr Deki, no vidi kao idu ti kvadrati?

    7
    3

    Podelite komentar

  • Obi

    Zvezda je velika zato treba i velikog trenera

    11
    5

    Podelite komentar

  • Sik

    Petarda je veća i kreativnija.... daj gol....daj gol...

    2
    2

    Podelite komentar

  • 1389

    Velika prevara, poput tebe

    10
    5

    Podelite komentar

  • Ni lud ni glup

    Vidi li bre neko od policije i tužilaštva kakav kriminal vlada u ovom našem nazovi fudbalu? Zar niko ne vidi da je ovde neko uložio debeeele pare na kladionici i dobio još deblje?

    7
    0

    Podelite komentar

  • ne razumem

    ukrajinac sevcenko nezaposlen a stankovic nestrucnjak unistava zvezdu

    6
    4

    Podelite komentar

  • JA

    🤣🤣🤣

    3
    2

    Podelite komentar

  • Cv

    Videlo se od samog pocetka zvezda se muci lose igra jedva smo i radnicki dobili proslo kolo uz duzno postovanje ali radnika smo dobijali 5 0 partizan igra toliko bolje a ima neuporedivo slabiji tim.

    7
    1

    Podelite komentar

  • Manjača

    I ....kako cemo dalje m..misevi ......cekamo Terzu da da izjavu

    10
    2

    Podelite komentar

  • Celo

    Cuj falila nam duga lopta....mislim da je vrijeme deki da ti ides.....zvezda nikad nije forsirala ovaj stil igre....ali nisi samo ti problem 80 posto igraca nije za nas dres

    13
    2

    Podelite komentar

  • Urke

    Odlaziiii neznalico

    11
    4

    Podelite komentar

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima