Zvezda bojkotuje FSS: Evo zašto Zvezdan Terzić nije došao na Skupštinu u Staroj Pazovi

Jasno je da su odnosi između crveno-belih i Saveza zahladneli

Komentari

  • Miško

    Koga briga sto on bojkotuje. Da imamo zakone on nebi ni bio na mestu na kom se nalazi vec u sarenom prugastom kompletu.

    9
    4

    Podelite komentar

    • Tamo

      @Miško

      su ti već bunkeraši,đura nanogica itd.Miran vazelinac.

      2
      0

      Podelite komentar

  • Marko

    Izbacite ih iz lige, pa neka igraju gde hoće, prepotentni i bezobrazni.

    9
    7

    Podelite komentar

  • GP

    Hahaha, hoce tvorza da bude predsednik. Navijaci opajdare bi mozda ponovo Kokezu, a ne znaju da je i Bjekovic njihov. Bas su ga svi neki opajdarini sinovi.

    6
    4

    Podelite komentar

  • Kurosaki

    Namesta se jos jedna titula partizanu a oni samo takve i imaju

    3
    8

    Podelite komentar

  • Kizo

    Kanser srpskog fodbala

    1
    4

    Podelite komentar

  • Prcko prca a grobarka...

    Partizan je sa ovakvim stavovima najveće zlo Srpskog fudbala...TOLETOVA PRĆIJA...

    5
    6

    Podelite komentar

  • Prota

    Kme kme mala zvezdana vec placete

    19
    19

    Podelite komentar

  • РВ

    Бјека или Зека нема трећег. Хахаха, ало бре цигоси, можда баш Терза, да га се отарасите.

    13
    15

    Podelite komentar

  • Mirko

    Ukrali 4 zaredom titule najvećim kriminalom u istoriji sporta + izmislili neku iz 1946 i oni pričaju nekome nešto. Pa vi nećete postojati uskoro.

    41
    36

    Podelite komentar

    • Ha ha ha ha ha ha

      @Mirko

      "Ukrali 4 titule" ? A bežali tvojoj ustaškoj sekti po 32 boda više puta !!! Ha ha ha ha ha ha . Zar zaista misliš tuđmanovo unuče da sa ovim kršom od ekipice možete da nam uzmete titulu ? Ha ha ha ha ha

      27
      19

      Podelite komentar

    • Pana

      @Mirko

      Pa da se vas pita nebi postojali, ali gospodo idite u Zagreb pa se tamo šepurite,ovdje ne, Srbija je ovo.

      13
      10

      Podelite komentar

    • Vratiće se rode

      @Mirko

      TOLE KARADŽIĆ...to je dovoljno reći, ako ne shvataš zašto, pročitaj šta je rekao Lotar Mateus, i još mnogi igrači i rukovodioci Partizana...pa onda pričaj o poštenju i krađi...a možeš i da se žalim SUDU UDRUŽENOG RADA, koji vam je već dodelio jednu titulu...

      17
      10

      Podelite komentar

    • Marko

      @Mirko

      očigledno brkaš činjenice, veš sponzor kk je Idea, pa vidi ko je iz Zagreba. Najveći slepac je onaj ko ne želi da vidi.

      3
      5

      Podelite komentar

    • Nou bre

      @Mirko

      Strašan je komentar onih koji su ubili našeg Čiču i ko zna koliko srba. Krcunovi potomci, a i potsrnice su deo vas.

      3
      2

      Podelite komentar

    • čovek sa poternice

      @Mirko

      Zaboravio si da kažeš i šta su Delije i da im je Vođa prvi navijač.

      0
      1

      Podelite komentar

  • Djole

    Zvezda prica da neko namesta,alo rodjaci pa zadnji par godina se tako namestalo da žvežda pobedjuje iz aviona se videlo,cak je i Euro Sport komentarisao sudjenje žveždani,cudili se cudu.

    33
    32

    Podelite komentar

    • Opet

      @Djole

      lažeš jadniče.

      16
      15

      Podelite komentar

    • ❤️🤍Srbija 🇷🇸

      @Djole

      Da je Zvezda je namestala i Lige Sampiona i Lige Evrope Vi jednom usli u LS i mislite da ste nesto, pa i corava koka nabode zrno tako i vi glodari!Unistavali ste Zvezdu sistematski ali necete vise moci jer je Zvezda za vas institucija!Ostajete beznacajni mali komsija Evropskog i Svetskog Prvaka!

      3
      4

      Podelite komentar

  • tirana vas ceka

    stta je terza..uzeli ti carobni stapic..nema vise tel poziva u poluvremenu..kako sad objasniti da nema titule u sledsecih 10 godina..sta to bi pa mgija netsade..bojkotovali ste piksioa , bojkotujete pesica ..ko ste vi..srbi e to niste milion posto..znamo mi ko ste i sta vam je cilj..al nece moci izdajnici

    37
    33

    Podelite komentar

    • Дража

      @tirana vas ceka

      Како нема?! Вама чим почне утакмица одмах 10 коментара "зазвонио телефон" па кад партизан победи нема их нигде!

      11
      9

      Podelite komentar

    • hrvatska te čeka

      @tirana vas ceka

      Čekaš titulu 10 godina,čekaćeš je još minimum 20 franjevče. I 90 % SRBA navija za Zvezdu a ti ih nazivaš izdajnicima ? I baš ti koji zavijaš za sramni klubić koji je osnovao i bio mu predsednik ustaški poglavnik franjo tuđman ?! Kako te bre nije sramota uništeni jadniče ?

      18
      22

      Podelite komentar

    • Marko

      @tirana vas ceka

      kvantitet nije kvalitet, zapamti to u svojoj turobnoj tikvi.

      2
      3

      Podelite komentar

    • Marko

      @tirana vas ceka

      sve je to moguće, samo ti pamet nikada nećeš dočekati.

      2
      2

      Podelite komentar

  • Micko

    Bas nas briga ko je predsednik FSS,hocemo da Piksi bude selektor u narednih 10 god.

    49
    3

    Podelite komentar

    • Zepe

      @Micko

      Ko te pita,prijatelju,šta i koga,mi hoćemo ?Pita se Terzić i mrkela!

      9
      9

      Podelite komentar

    • RanGo

      @Micko

      To sad kazes kada se otislo na SP... sta ce biti posle prvog poraza???

      1
      2

      Podelite komentar

  • Tejgooo

    A kad je ponovno ročište na sudu - evo sad se osjeća dobro ?

    34
    4

    Podelite komentar

  • mika1

    Zar nema neko mladji??????

    24
    2

    Podelite komentar

    • Nexxx

      @mika1

      Jos dugo cemo gledati titovu decu koja nam kroji sudbinu decenijama vec nazalost..

      0
      1

      Podelite komentar

  • milan

    Opet ovi iz JSD koji su nas urnisali.Polako se privlace uz metuzalema Bjekovica Tole Krstajic i ostali koji su pravili lakrdiju.Predsednik ne mora biti zvezdas iako smo mi srbski ponos nego neko ko nema veze saJSD propale drzave

    24
    32

    Podelite komentar

    • Zepe

      @milan

      Mlatiš praznu slamu!Tvoja mržnja prema partizanu prelazi u pravno slepilo.Statut FSS .je jasan.Primenjuje se na sve klubove od opštinskih,liga,do članova Ling Long super ligaša bez razlike.Prema tome ko je taj ko može da zabrani izbor predsednika iz klubova koji ne predstavljaju zvezdu!

      22
      9

      Podelite komentar

    • Booo

      @milan

      Piše se "srpski"i Novi Pazar je srpski klub, slažeš se ili si odustao od tog dela Srbije o veliki srbendo

      12
      2

      Podelite komentar

    • Marko

      @milan

      Tolu da zahvali te da njega nije bilo bili bi fk fmp 2 ove druge mozes da vodis kuci inako su prodate duse ko vas terza

      8
      3

      Podelite komentar

  • Жарко

    Свака част за успех репрезентације , али нема бољитка у нашем фудбалу док са Кокезом не оду и сви кокезијанци ! ФСС треба да воде нови, некорумпирани и пре свега поштени људи са завидним спортским биографијама !

    28
    2

    Podelite komentar

  • Zepe

    Zvezda je dužna da se ponaša u skladu sa statutom FSS .da isti poštuje koji je stvoren za sve klubove i odredbe pravilnika moraju se primenjivati na sve podjednako.Zvezdini ljudi su decenijama zauzimali glavne pozicije u organima bivše Jugoslavije kasnije u FSS .nekada Toplak ,Miljanić ,Cvetković kasnije Terzić.Svi se dobro sećamo njihovog rada i doprinosa fudbalskoj igri. Neki od njih otišli su u penzije iz fotelja FS. Zašto sada smeta nekome izbor nekog ko ne zastupa interese cz.To je očigledan dokaz kuda vodi naš fudbal!!!

    25
    11

    Podelite komentar

    • Ceo

      @Zepe

      fss i svi klubovi u Srbiji ne vrede koliko jedna travka na MARAKANI.

      14
      30

      Podelite komentar

    • Boo

      @Zepe

      Ne vredi ta trava ni koliko otirač jer vas posjeduju povjerioci i banke

      10
      3

      Podelite komentar

  • Rigodo

    Pa gospodo to je već viđeno. To smo mi. Koga više interesuje prepošteni Terzić. Verovatno sad nacija treba da je u suzama. Čovek beznačajan jedino vi novinari ga držite i dajete mu prostora koji objektivno ne zaslužuje.

    31
    11

    Podelite komentar

  • dane

    Zato sto nije prvi,eto zasto bojkotuje🤷‍♂️🤷‍♂️🤷‍♂️dok mu se savez ne sazali i oduzme bodove partizanu☹️🤷‍♂️🤷‍♂️🤷‍♂️🤷‍♂️🤧

    21
    9

    Podelite komentar

  • Звезда🇷🇸🇷🇸🇷🇸🏅🏅🏅🏆🏆🏆⚽⚽⚽

    Добар састав..све младићи, свежи, орни за посао...можда ће само морати чешће до тоалета, или ће носити пелене за одрасле, али треба подршка за будућност Српског фудбала...ало бре, имате ли закмо

    14
    12

    Podelite komentar

    • goran...

      @Звезда🇷🇸🇷🇸🇷🇸🏅🏅🏅🏆🏆🏆⚽⚽⚽

      kmeeee,kmeeeeeeee,kmeeeeeeeeeeeee

      3
      0

      Podelite komentar

  • BWA

    A da nije možda uhapšen?

    23
    8

    Podelite komentar

  • Dragutin

    Nije normalno da FSS menja statut da bi ukinuo ograničenje u godinama da bi penzioner Bjeković došao na čelo FSS. Ajmo dajte sve penzionerima da vode, pa kukajte što mladi ljudi napuštaju Srbiju i nema ko da radi.Ne da treba bojkovati FSS nego i reprezentaciju. Dolazi novac od FIFA zbog plasmana na SP, gradi se Nacionalni stadion, pa stara banda hoće da se okoristi. Dok se ti matorci ne proteraju nema fudbala u Srbiji i reprezentacija će pući i kvalifikacijama za EURO i na SP u grupi. Iskustvo nam govori da je uvek bilo tako i da će biti. Kod nas ništa nije Sveto ni Ustav države niti Statut FSS već e menja kako kojoj bandi odgovara. Pravilo je da nema pravila.

    40
    9

    Podelite komentar

  • nacionalni stadion

    Mene interesuje šta na sve to kaže glavni navijač?

    22
    6

    Podelite komentar

    • Zvele

      @nacionalni stadion

      Pitaj Franju!!!

      9
      18

      Podelite komentar

    • Kaže

      @nacionalni stadion

      da titulu ni u jednom sportu vi franjevci nećete uzeti još 20 godina.

      7
      14

      Podelite komentar

  • Veteran

    Terza je mislio da može da okreće Pixia....

    23
    5

    Podelite komentar

  • Igor Obrenovac

    Da im se dodeli titula, ko se drznuo da ugrozi njihovo prvo mesto. Zašto Heroes Šabac probijaju blokade, zašto ultra kop zida po Srbiji. Sram vas bilo FSS!!

    23
    11

    Podelite komentar

  • kv

    Ako je bolestan za sudski poziv, kako da bude zdrav za staru pazovu?

    28
    3

    Podelite komentar

  • Milance

    Dosao bi Terza nego morao je na sudjenje.

    21
    4

    Podelite komentar

  • blagoje jovovic

    Nema koga Terzic da predstavlja! On nije nas predsednik

    12
    4

    Podelite komentar

  • Vratiće se rode

    Tako je Terziću, ne dozvoli LOPOVIMA da vode FSS. Svi znamo šta je bilo sa Toletom, a oni ga opet gurnuli sada u FSS...Ako Crvena Zvezda sada ovo dozvoli onda SVI VI MARŠ IZ ZVEZDE...Zvezda je najveći i najtrofejniji klub u Srbiji i zato mora da lobira kod ostalih, da nikako ne dozvole ovu ujdurmu...OVO JE OTVORENA PLJAČKA u režiji Tole Karadžića i Nenada Bjekovića, a sve u korist, zna se koga...

    18
    40

    Podelite komentar

    • 1992.

      @Vratiće se rode

      ,, Terziću ne daj lopovima... ". Šta ti koristiš?!?! Pa neće optužnica za ,, nepropisno parkiranje" biti u fioci...

      16
      8

      Podelite komentar

    • M.D.

      @Vratiće se rode

      Najtrofejni klub,a nema ni jednog igrača za reprezentaciju.Malo čudno ?

      11
      4

      Podelite komentar

    • Zepe

      @Vratiće se rode

      I baš nađe Terzića....Gde baš njega.... Po tebi prijatelju ispada da je Srbija i sve u njoj zvezdina prćija?!E pa neće biti baš da je tako!!!!

      8
      2

      Podelite komentar

  • Boske100

    Ko zna, možda su vrata KONAČNO zatvorena kriminalcima.

    18
    6

    Podelite komentar

  • Dragan

    Cim nisu prvi na tabeli odmah im sve ne valja ahahahah daj vrtatite im postenjacinu kokezu i ukinite var pa da se bude regularno kao zadnjih godina

    22
    15

    Podelite komentar

  • Pa

    Bjekovic je postao Zvezdas o.cemu vi pricate

    9
    10

    Podelite komentar

  • Cv

    I navijaci zvezde imaju bojkot prema zvezdi dok se ne prociste neki kadrovi u klubu poput Terzica Mrkele i Stankovica

    21
    10

    Podelite komentar

    • Boske100

      @Cv

      Upravo tako 👏❤⚪❤⚪

      9
      6

      Podelite komentar

    • Istina

      @Cv

      Sami oni sa Severa profiteri podrzavaju lopove ! Isti su !

      0
      0

      Podelite komentar

  • Бонвиван

    Дајте им титулу и ето све ће бити у реду!!

    18
    12

    Podelite komentar

    • Fsb

      @Бонвиван

      Na vaše tri, može i jedna za nas⚽⚽⚽

      11
      5

      Podelite komentar

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima