Spektakularno Heineken® gledanje finala Lige šampiona na Belom dvoru u društvu fudbalskih asova

Euforija i veličanstveni sportski ambijent iz Pariza sa jedne od najlepših evropskih fudbalskih arena "Stad de Frans", gde se igralo finale UEFA Lige šampiona, prenela se sinoć i u srce Beograda

  • 0
Heineken Foto: Promo/Heineken®

Heineken® brend, ponosni sponzor elitnog klupskog takmičenja, nazdravljajući za sve navijače i navijačice, organizovao je na Belom dvoru, ekskluzivno gledanje utakmice između Real Madrida i Liverpula za titulu šampiona. Tradicija kraljevskog kompleksa, emocija velikog broja gostiju, crvene i bele boje, dobra energija i vrhunsko pivo, pomešali su se tokom 90 minuta igre iz koje su Madriđani izašli kao pobednici, rezultatom 1:0.

Među gostima našli su se legendarni kapiten Crvene zvezde iz Barija Stevan Dika Stojanović, proslavljeni golman Partizana Ivica Kralj, fudbalerka Crvene zvezde Tijana Đorđević, košarkaške legende Dejan Tomašević i Igor Rakočević i mnogi drugi.

Iako je engleski klub, usled lakšeg dolaska do finala, na papiru imao veće šanse za pobedu, Real Madrid je ponovo pokazao svoju snagu i pitanje pobednika rešio jedinim golom na utakmici, pogotkom Vinisijusa. Ključnu ulogu za pobedu španskog kluba sa neverovatnih devet odbrana, prema mišljenju legendarnog asa Dike Stojanovića, imao je golman Tiboa Kurtoa.

- Real Madrid do najsjajnije evropske krune. Zlatni strelac Vinisijus Žunior, junak – Tibo Kurtoa. Utisci se množe i slivaju u arhivu, idemo redom: Liverpul je u prvom poluvremenu delovao i organizovanije, i moćnije, pa i opasnije pred mrežom raspoloženog belgijskog reprezentativnog golmana. Nikakva uteha za igrače, stručni štab, rukovodstvo i navijače „crvenih“, lopta jednostavno nije poljubila mrežu. Nastavak? Priča o nekome ko se iz podređenog položaja pretvorio u hrabrog ratnika, spremnog da uzvrati, napadne i osvoji ono zbog čega je i došao u Pariz. Ofanzivnija igra i gol, Vinisijus je već tada, u tom 59.minutu, dotakao pehar, za, ispostavilo se, nedostižnih 1:0. Prednost se mudro čuvala, i sačuvala, čak je mogla i da se uveća. Komplimenti na više adresa, na jednu - posebno. Bravo, golmane! - zaključio je Stojanović.

Važno mesto u kraljevskom kompleksu zauzeli su i verni potrošači Heineken® brenda, koji su kroz brojne aktivnosti imali priliku da osvoje ovo jedinstveno iskustvo gledanja finalne utakmice. Među njima su bili i pobednici Pub kvizova održanih u Nišu i Novom Sadu, gde su organizovana gledanja polufinala UEFA Lige šampiona.

Jedinstveni doživljaj tokom večeri u Beogradu započeo je prolaskom kroz Heineken® Tunel slavnih, dok je huk navijača sa stadiona koji odzvanja preko zvučnika učinio da se svi prisutni osete kao profesionalni fudbaleri pred izlazak na teren. Posebnu pažnju privukao je Muzej posvećen najvećim uspesima domaćih klubova u Ligi šampiona, kojih se svi zaljubljenici u sport rado sećaju.

Heineken je, takođe, svim pravim ljubiteljima fudbala omogućio gledanje meča za titulu i u Ligi šampiona za žene putem live stream prenosa na zvaničnoj Heineken internet stranici u želji da se istakne važnost inkluzije žena u sportu. U veoma interesantnoj utakmici između Barselone i Liona, pobedu su odnele sada već osmostruke šampionke Evrope, fudbalerke francuskog kluba, rezultatom 3:1.

(Telegraf.rs/PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA