« Nazad

Zvezda i Partizan ostaju bez Evrolige: ABA liga izgubila mesto u elitnom takmičenju od 2020!

Najjače klupsko takmičenje od naredne sezone uvodi promene koje će uticati na naše klubove

Pročitajte ceo tekst
Komentari (103)
Poređaj komentare:
  • G
    Gogi insajder BG

    Zvezda dobija A licencu, 1000% provereno!

  • К
    КК Цз

    А није смак света...Не значи да шампион АБА сигурно неће играти ЕЛ...осим тога може се и кроз еурокуп стићи у ЕЛ...у сваком случају квалитет се мора имати а не да се буде топовско месо у ЕЛ па чак и у еурокупу...нико ником неће ништа да поклони, него се мора жестоко борити и изборити за место у елити...да се има више пара лакше би се изборили, овако само сувим квалитетом па докле се догура....

  • B
    Bata

    Smatram da treba pod hitno da se ukine ABA liga a zvezda i svi naši klubovi da igraju fibinu ligu prvaka ako nas hoće i ako možemo da igramo tamo svi su napredovali u košarci važno da se igra i naša liga gde bi bili uključeni i ovi naši aba timovi

  • B
    Brunox

    Ma i ne treba igrati Aba ligu

  • d
    dora

    Znaci Teo dzabe dolazi?

  • Ć
    Ćoravi

    Osta fmp bez evrolige

  • Ž
    Žika Živac

    Kakve partizan ima veze sa Evroligom.Ovde samo Zvezda gubi.

    • P
      PFC

      @Žika Živac

      Dali u tvoim komentarima mozes da iskazes mrznju prema Partizanu zar toliko si Bez obaveze verovatno nemas jednog prijatelja da ne pominjem devojku ili zenu

    • Z
      ZZ

      @Žika Živac

      Biće da se i gubiš

  • E
    Eto ti

    Sta ces sad Covicu je**** te tvoja ABA liga na u koju si nas sve uvalio!!! Sad premesti svoj klub u Rumuniju da se takmici nebi li igrao Evroligu, samo tamo ti drzava nece puniti budzet. Tako nam i treba kad smo sebi dozvolili da ikad sednemo za sti sa Covicem.

    • V
      Volim Zvezdu

      @Eto ti

      Sta se bre vi meaate u ozbiljna takmicenja koga briga za vasa misljenja cutite tu i gledajte sampione ove i sledece i narednih 10 godina.. Sad je bitno dal je neko iz sugavog partizana bio za stolom ili ne... Ko da je to nesto vazno.. Partizan... Najgluplja i najprljavuja stvar na svetu.. Kopajte kanale za 20 e kad vas je debeli uvukao u dugove... Covic kriv sto ulaze u avoj klub.. A sad realno misljenje da ce zvezda dobiti pozivnicu sledece godine jer imamo jak tim i mislim da cemo daleko da doguramo.

    • D
      Djordi

      @Eto ti

      I Divac je ispred kk Partizana potpisao!!!

    • D
      Dr

      @Eto ti

      Idi popij terapiju. Vidis da ti nije dobro.

  • G
    GP

    Sada ce i FMP2 u zamrzivac. Ko zna kako ce onda da se nazovu? Idemo kladionice, izbacite moguca imena i kvote.

    • J
      Ja

      @GP

      Popi ti tvoj lekić, ne preskači terapiju 😂😂😂

  • r
    rale

    Partizan ima priliku da posteno zaradi EL a Zvezda ce morati da fascinira EL ali ce to biti tezi put. Nece se lako zaboraviti finale regionalnog takmicenja od prosle godine.

    • D
      Darerere

      @rale

      Ovde nije prica o Zvezdi i Partizanu premudri covece nego o tome kako nas zavrcu u svim poljima od sporta pa nadalje!neka igra mega vizura zabole me ali nemoj te fore prvo je bilo klub iz nase lige ne moze pa sad iz AbA lige ne moze...Valjda ti je prica oko Zenita ove godine otvorila oci koliko je njima bitna istorija nekog kluba i uspeh!

  • j
    ja sam ja

    U prevodu bogati dobrodosli ste a sirotinjo teraj se u tri lepe

    • M
      Mikisha

      @ja sam ja

      Stvarno jadno!onoliko navijanje i delija i grobara neki drugaciji nacin gledanja na sve to sa nase strane onolika strast i opet nevredi!neka jedu kokice i pilece nogice i neka im je sa srecom!a nesto mi govori da pristina ili tako neki klub pre ce od nas kad to krene pod izgovorom razvoj kosarke ili sta vec!

  • n
    nele

    Posle onoga sto smo pokazali u finalu te ABA lige ko bi hteo direktno jednu od tih ekipa u EL. NIKO.

  • Ј
    Јојо

    Какве партизаи има везе са Евролигом? Овде само потенцијално Звезда губи

    • 🐒zvezda🐒

      @Јојо

      Saberi se,i ne spominji klub kojeg je Partizan ugasio

  • P
    Perica69

    Konacno prava stvar!Ono na sta su Dule Vujosevic i Partizan upozoravali desilo se.Aba ligu si u pocetku igrali drzavni projekti iz regiona a Partizan je uvucen na silu i pod pretnjom.

    • M
      Miško

      @Perica69

      Zvezdi licencu i onda Partizan može da osvoji ABA ligu pa dva predstavnika u LŠ.

    • Z
      Zpn

      @Perica69

      Pa vi se hvalite evroligom eto Vam je sad.Vratite se na staro pa igrajte KLS.

    • N
      NekoKo

      @Perica69

      Pa jel ti shvataš da možeš da igraš koju god hoćeš ligu ali u EL ne ideš čak i ako si šampion. To se odnosi na sve lige a ne samo na ABA. Rešenje je u A licencama za Zvezdu i Partizan to je idavno jasno i nena više okolišanja. Za A licencu se zna šta je potrebno.

    • W
      W

      @Perica69

      Pozvao si se na velikog stručnjaka(koji je bio stručnjak kad je Partizan bio državni projekat i od tada ništa osvoji nije):) Nema šanse stručnjače da zemlja koja će biti svetski prvak ili bar srebrena nema predstavnika u Euro ligi!

  • N
    Nesa CZ

    Bitno je da velike košarkaške sile kao što je Nemačka imaju svog predstavnika... Jedna Spanija koja nije ni do kolena Srbiji ima nekoliko predstavnika, a Srbija... Srbija je petostruki prvak sveta, osmostruki evropski orvak, olimpijski pobednik...

    • F
      Fil

      @Nesa CZ

      Slažem se, treba tu uzeti u obzir i Sloveniju koja je aktuelni šampion pa i ceo region...

    • Z
      Zpn

      @Nesa CZ

      Kakve veze ima reprezentacija i klubovi alo.

    • P
      PP

      @Nesa CZ

      Ti sto sebe nazivas GP si ocigledno ostrasceni franjevac kome smetaju uspesi Srbije, a posto si kosarkaska neznalica danas bar sve mozes da proveris preko interneta, a ako si bar malo pismen videces da je Srbija kao zakoniti naslednik SFRJ sa titulama posle raspada bila svetski sampion 5 puta. Ono sto tebi smeta kao i svakom navijacu Hrvatskog JSD je to sto je Srbija u pitanju i imas poriv protiv svega srpskog. Da imas bar malo pameti i obraza ne bi ni navijao za JSD vec za neki bilo koji SRPSKI klub, ne mora da bude Zvezda.

    • G
      GP

      @Nesa CZ

      Srbija petostruki prvak sveta??? Voleo bih i ja da jeste, ali, na zalost, nije. Sve si nesto pobrkao, mada kada vidim za koga navijas nije ni cudo. Vi se u kosarku NE RAZUMETE!

  • A
    Ana

    Zasto se onda igra Aba liga?Kako sam skontala ,sampion Aba lige ce cekati ,,ako"dobije pozivnicu ?!I Aba liga ce se igrati bez motiva ikakvog.

    • Z
      Zpn

      @Ana

      Nista se ne menja Zvezda u evroligi a ovi ostali evrokup.

  • A
    Aleksandar

    Evo prilike da ojacamo nasu ligu.. Jer nema svrhe igrati aba ligu kada nicemu ne vodi

    • Z
      Zpn

      @Aleksandar

      A cemu vodi KLS?

  • P
    Petar

    Ode ovaj svet u k.krasni...ubijaju se normalne vrednosti,al puci ce i ta eu,pa ce da igraju kolo unaokolo

  • K
    Kimi

    Kad skupiš sve države koje učestvuju opet nemaju medalja sa svih prvenstava kao mi a mi kroz neke kvalifikacije i vajld karte tražimo mesto. KATASTROFA.

  • M
    Milos

    Para vrti gdje burgija nece. Ali, nema veze, neka igraju bez nas. Doci cemo na evropsko Boze lijepog zdravlja i "opet" pokazati ko je "tata" kosarke u Evropi.

  • P
    Procitaj

    Dokaz da se sve vrti oko para.

  • D
    Darerere

    Putuj Evropoo!!

  • A
    Akt

    Partizan da istupi iz Evrolige,odmah!

    • 1
      1992.

      @Akt

      Mi smo se kroz Evroligu već dovoljno dokazali....., a vi kako te?

    • K
      Kk idea Zagreb

      @Akt

      Fmp2 da odma vrati pravo ime,da prestane koristiti ime ugasenog kluba 🔒🏀🔐

  • O
    Oki

    Ako je ovo istina kad Partizan nije dobio poziv sta da ocekuju ovi ostali Mali klubovi

    • N
      Nele

      @Oki

      U Evropi trenutno znaju za Partizan isto koliko i za Bosnu,Jugoplastiku,Cibonu...dokle cete ziveti u zabludi. Evropu trenutno zanima za koga ce Teo da potpise Makabi,Zvezdu ili Efes,zanima ih koga ce Zvezda jos da dovede pored Gista,Brauna.... ko ce potpisati za Fener.....ko za CSKA....,a Partizan😂😂😂😂😂

  • R
    Rola

    Drago mi je što FMP-2 neće moći da igra ligu šampiona Partizan osvojio i ne mora više a FMP-2 iz malog Železnika može sada da osvoji samo kviska.

    • M
      Milan

      @Rola

      A licenca glodare, mozes samo da sanjas...

    • M
      Mad4red

      @Rola

      Kmeeeeee....pa zar ti stvarno mislis da veliki mag i gospodin Covic nema aduta....smesan si.

  • S
    Semajlirane_pufne

    Cemu onda Aba liga?!

  • Ф
    Фамилија

    Тако ће бити и у фудбалу за неколико година

  • M
    Milan

    Aba ligu ne treba vise da igramo i cao zdravo!

  • A
    Aleksa

    Zvezdi ide A licenca jer su jedini profesionalni klub na balkanu i organizovani na visokom nivou

    • K
      kujtozi

      @Aleksa

      hahah hahahhaha hahahhahah hahahhahahhahahahahhahaha hahahhahaha ..zvezda profi klub hahahha hahahahhahahahhahahahahahhahah hahahahhah

    • A
      A

      @Aleksa

      Aco jado poseti lazu da ti promene terapiju

    • A
      Aaaa

      @Aleksa

      Aaahhaaaaa koja budalastinaaaaa eee limenko

  • A
    Ajdemi

    Alo Nemacko i ostala prvenstva pre ex juge. Nenormalno

  • T
    Tejgoooo

    Ponajvise zahvaljujuci otetom finalu.

    • G
      GP

      @Tejgoooo

      A tvoji Maksime pretprosle i one tamo, kao i one prethodne. Nema tu kosarke, panteri. Ja vama stalno to govorim, a vi meni ne verujete.

    • М
      Максимални

      @Tejgoooo

      Прошле године. Будућност осрамотила.

  • s
    srb

    Neka se i to desilo

  • U
    Ujka Zitko PFK

    Spavate li mirno limenkari?

    • N
      Naj

      @Ujka Zitko PFK

      Pravi si UJKA!

    • P
      Pp

      @Ujka Zitko PFK

      Mi spavamo mirno. Spavate li mirno vi šahovničari?

  • N
    N

    Baz me zanima kako ce objasniti zasto osvajac evrolige nema A licencu

    • T
      Torko

      @N

      Ako je tako onda, i Bosna, i Cibona mora da imaju A licenca, posto i Bosna, a i Cibona 2puta imaju osvojeno

    • D
      Deki

      @N

      Efes?Ma nemaju oni kome sta da objasnjavaju,samo daj pare,drugo ih ne zanima.

  • B
    Bojan..

    Ode partizan u zamrzivac,Zvezda dobija a licencu.Zivi bili pa videli.

    • O
      Oki

      @Bojan..

      Ako je to istina vi necete nikad igrati Euroligu jer ste jako Mali limenari

    • I
      IDEA ZAGREB ponos severa

      @Bojan..

      Xaxaxaxaxax ma da vi posebno sa "bogatom" istorijom xaxaxaxaxa

  • P
    Pp

    Sport više nema nikakvog smisla ni vrednosti, sve se svelo na politiku i što veću moć i zaradu bogatih. Prezirem sve što je današnji sport.

  • P
    Pg

    Nema nista od toga garant

  • R
    Rutenka

    To znaci da vise nema bas nikakve potrebe za ABA ligom. Okrenimo se nama!

  • B
    Bax

    U tom slucaju nasi klubovi da napuste aba i da se poradi na stvaranju jake domace lige.

    • Z
      Zpn

      @Bax

      Ajde bre ne lupetaj.

    • Р
      РВ

      @Bax

      Ако је истина треба је укинути колико сутра. Одмах.

  • b
    borisdelija

    Super!!! Sada neka se ugasi ABA liga i da se posvetimo nasoj kosarci

  • N
    Nikola

    Sta napravise od kosarke ovo ne za plakanje

    • R
      Rola

      @Nikola

      Nikola Nikola pitajte Čovića otkad dodje on i Kokeza naš sport uništiše od prvake sveta napraviše nista sada nas niko neće možemo igrati prvenstvo Levča,i to ako nas oni prime.

  • U
    Uzu

    Od tri predstavnika do nijednog, koja je onda poenta aba lige?

  • A
    Alo

    Gasi se fmp gotovooooo

    • N
      Nesa CZ

      @Alo

      A partizan će da opstane...cccccccc, da li si svestan svoje gluposti...

    • M
      maks

      @Alo

      pa gde ce te vi igrati onda ako je ovo istina...zasto se takmiciti ako prvak aba ne igra evroligu...ovo je udar i za zvezdu i partizan...mislis da ce nasi timovi dobiti pozivnicu pored milogoraca i njihovim miliona

    • S
      Sale

      @Alo

      Sine Zvezda je u EL i tu ce ostati narednih godina dok tvij klubic zadugo nece uci u EL

    • P
      Pp

      @Alo

      Neka se ugasi i Zvezda samo ako će to dovesti do gašenja hrvatske sekte u Srbiji koja se krije iza Jugoslovenskog SD. Samo da se to Tudjmanovo zlo stvreno od reprezentativaca Pavelićeve NDH ugasi.

    • R
      Rutenka

      @Alo

      To znaci da Partizan bas nikada vise nece igrati Evroligu!

    • D
      Dorćol

      @Alo

      E mučeniče, samo ti je FMP u glavi

    • B
      borisdelija

      @Alo

      Bravo kompleksasu

    • M
      Milan

      @Alo

      Znaci partizanu nista od EL....

    • R
      Rile

      @Alo

      Kompleksi su cudo.🖕🖕🖕

    • 🔴🔵⚪

      @Alo

      Ux, štete velike...

    • N
      Naj

      @Alo

      Kako si gluP!Pa to nije dobro i za partizan.

  • P
    Pixi10

    Covke ima info ranije, zato i pravi tim da dobije A licencu!

  • N
    Napisao bi dalje al neće da objave

    Koja ste vi

  • S
    Sistem

    To je cirkus takmičenje, ne zna se ko pije a ko placa.