Partizan poražen posle drame u Baru: Crno-beli ispustili 12 poena prednosti!

Crno-beli su imali priliku da naprave korak ka plej ofu, a sada su u teškoj situaciji.

Komentari

  • Stefan

    Nek udju u 4 na kraju ako ih nije sramota.

  • nibrS

    Bruka, nemam šta drugo da kažem...

  • Nemke

    Bivsi šampinjon evrope

    • Dare

      @Nemke

      Neko nikad dok postoji nece imati zvanje Sampiona Evrope, tako da i bivsi mnogo boli.

    • A

      @Nemke

      Vi uvek spremni za zavrsni turnir u evroligi a na kraju tisina u zeleznik😄😄

  • Bokinjo

    Tropski BAR vino mi daj

  • rakikavasaki

    Sutra da buducnost opali zvezdu pa da se ne svadjate viva vero Montenegro

    • supergnu

      @rakikavasaki

      Koja zastava ti je draza? 🇷🇸 ili🇦🇱. Iskreno...🍻🍻🍻😎😎😎😂😂😂

    • 5

      @rakikavasaki

      OPALILA 🚽vas🚽 JE 🇷🇸ZVEZDA🇷🇸 💯+ U 3 MEČA …ŽIVELA 🇷🇸NJEGOŠEVA SRPSKA CRNA GORA🇷🇸

  • gogi

    Samo tsko samo tako to srce zeli....,,,,,,,,,,🇷🇸🙏👍

  • SrbskiBek

    Eeee crni groBARi !!!!!! Dajte ljudi da se skupi dva tri kila nafte da se stroj upali...gura vas od pozadi ko kako stigne ...trt tttrrri ...trttttttttt.

  • Kk..🏀🏀🏀

    Koliko zvezdasa prate PARTIZAN i komenarisu jbg

    • SRBIN

      @Kk..🏀🏀🏀

      A sto napisa ovo partizan velikim slovima mali, sram te bilo.

    • VASKE

      @Kk..🏀🏀🏀

      IMA NAS TRISTA MILIONA, SVESK KLUB A NAŠ.

  • Zeka

    I Partizan i Zvezda nemaju igru a vi lupajte minuse. Zvezda sve na silu, nema uigranih akcija I biće Im teško da osvoje ABA ligu, naročito Partizan koji je sve jače utakmice izgubio,a sledi mu tek teških gostovanja. Ako Zvezda ne bude prva, i nema prednost domaćeg terena, ja potpisujem da neće osvojiti ABA ligu, ako ne dodje u medjuvremenu plej i centar. Pozdraviti se sa Holom, Ročestijem, pa i sa Terijem. Ja neznam šta je Obradović video u njemu osim onih roze patika. Što se tiče Partizana, da su ovo dobili bio bih siguran da će ući u prve četri. Ovako biće gusto. Ja kao Zvezdaš, ako već ona ne igra, više bih voleo da gledam Partizan u Euro ligi nego Budućnost I Cedevitu.

    • Cure

      @Zeka

      Aloo ne brinii ti za Zvezduu..

  • фебо

    Buahahahaa,znamo ,Covic sredio,nas svi mrze,Kme kmee,kmee

  • Marko

    Jel to mašina zaribala koju često palite??

    • Cure

      @Marko

      Palii se stroooj za razigravanjee od 5 do 8 mesta maloo lii jeee xexeee

  • Cure

    Ae ne brinitee glodarii pusticemoo vas u sledecem derbijuu ako vam treba za too 4 mestoo..xexeee jj...ne vadiiii...kmeee kmeeeee kmeeeee

  • Pare

    Videćete vi samo da nam dodje Salo i plej......

  • Mikula m

    Mi smo jedna prosečna ekipa .U jednom delu utakmice igra samo jedan domaci igrac i to Pejdz.I kao i uvek cu reci da sad odem traktorom na igralište pogodicu vise od njih trojki 5/28.

  • Др

    Хи,хи, уситни се громада!!!

  • dejan83

    Ostoja , marš iz svetinje ! Meni nije poenta da budem vecno drugu . Ovako kako ti vodiš klub moze i moja mama i da nas trujes da je realno da pre osvojmo evro kup od aba lige .

    • Cure

      @dejan83

      Zar se nisi navikaoo do sad jos dugoooo dugoooooo cete bitii drugii treciii cetvrtii....

    • dejan83

      @dejan83

      Pametni, navikao sam da uživam i radujem se osvajanju evro lige, igranju u završnici evro lige, radovati se skoro 20 godina pobedjivanja nad fmp. To ti nikad nećeš doživeti na tvoju žalost . Pozzz

  • Grobari Zagreb

    Gori ste i od Cibone

  • Tuđmanova kopilad

    🔓🔏🔐🔑🗝🔒

  • Titty Mcboob

    Dokle vise porazi , gledam igrace kada izlaze svi pognute glave, nema volje nema zelje , svi bledi....Sta je ovo !?! Ostoja pakuj se I vrati u selo PRISLONICU kod Cacka.

  • Mićko

    🔒

  • Primorac

    Dobra utakmica. Partizan je najvise izgubio prosle sezone u koroni,jos se ne moze povratiti,ima odlican tim i trenera. Mornar jak isto

  • 32 zagorska

    Šteta.Zaslužili su naši djećki pobjedu.Ovako borba za top8 aba lige.Živilo jugoslavensko špotrsko društvo Partizan

    • Joca

      @32 zagorska

      Ziveo komar prosinecki zive tito i tirana zvezda je sa vama

  • doktor

    Gde je onaj mučenik sto šalje 1000 komentara sa raznih nikova? Zabagovao veceras? Nema kredita? Greota.

  • PsyhoDelija

    5-ti poraz....A gostuju još Buducnosti,Cedeviti i Zvezdi.... Nema nista od plej ofa...Kk prošlost ide opet na smetlište istorije! Hahahaha

    • GIGA

      @PsyhoDelija

      Bez publike kao domacin. Isto ti dodje

  • Olimdar

    OSTOJA ODLAZI VISE

  • Angry

    Sta kaze Fegi?

  • Srpska boka

    Sad imate svoj bar kod

  • Žika Živac

    Jel igrate Evroligu sledeće sezone? Hahaha trpaj boraniju 😄

  • Pitanje

    KK Partizan Zagreb vi ste bruka hrvatske kosarke.

    • Duh kojo ljebdi

      @Pitanje

      Vi ste ponos rvatske I D E A vam krasi leda 🖒🖒🖒🐎🐎🐎🐎🖒🖒🖒🖒

    • Pitanje

      @Pitanje

      @Duh kojo ljebdi Zagrepcanine ne tropi.

  • DDF

    Ostojicu,Ostojicu na celo kluba si i dalje iz dva razloga.. 1.Politika kojom si postavljen na celo kluba 2.Utakmice bez publike,inace kosarkaska publika KK PARTIZANA bi te oterala

    • Postovani GOSPODINE DFF

      @DDF

      Molim Vas da mi ne vredjate prezime... Glupavi limar je Mijailovic... Samo se zove Ostoja...

  • Covid-19

    A jel idete u Evroligu?

    • Saki

      @Covid-19

      A kad su skoro pa bili u EL.Skoro nece oni nigde .

  • sonsi

    Trpaj boraniju

  • Igor Grobar

    Iste greške crno belih na kraju kao na večitom derbiju . Biće bolje crno beli!

    • Vladimir Grobar

      @Igor Grobar

      A kada ce biti bolje , KADA budemo imali 70 godina ?

  • GP

    Da li ste vi uopšte zeleli pobedu??? Mornar se toliko nudio da je to neverovatno. Pojma nemate, ali blage veze. Dozvolili ste da od vas naprave sparingpartnera fmp-u 2 i ostalim.

    • Prcko prca a grobarka...

      @GP

      Crvena Zvezda...

  • Dr

    Neću moći zaspati od muke!Biće toga jos

  • ❤️🤍Srbija

    Glodariiii Jel nas cujeteVi ste............!💪

  • Pravda

    Ovo je od Gordica bilo neozbiljno,umesto prodor sut za tri iza glave,a da ne vidi kos. Zagorcu zabraniti da sutne,neka igra samo odbranu. Neozbiljno kraj i produzetak,sami su sebe pobedili.

  • Severac

    A smeju se nama kad izgibumo od Makabija a oni ni u plejof aba lige ne mogu izboriti

  • strasno kakav debilizam

    dva puta u jednoj utakmici izgubimo.nevjerovatno sta zagorac radi..ovo ne bi ni srednjoskolci izgubili..starsno kakve igrace partizan ima a kako igraju i kako ih se slabo rotira,,nevjerovatno...cijeli napad za pobjedu i gadjas tricu umjesto ici direktno na kos uzas

  • Igor Grobar

    Biće bolje crno beli!

    • Nusknvp

      @Igor Grobar

      Ti stalno isto treskas a mi sve vise tonemo

  • Sasa

    Jaki smo mnogo držimo čvrsto sredinu tabele

  • Trtoguz

    Sretno 6 mesto u Aba ligi svima koji slave

  • Grobar Mne

    Koja logika,imaju 23 sekunde za napad i umjesto da idu na prodor,Gordic drzi loptu.

  • Zis

    Grobari ,dogodine ABA 2 srecno !!!!!

  • RS

    Derbi sredine Tabele 😂😂

  • Grobar Mne

    33 prema 15 slibodnih bacanja za Mornar..Partizanu se sudi svaki kontakt.Gore sudjenje nisam do safa gledao.

    • platipus

      @Grobar Mne

      Mislim da je ipak u derbiju bilo gore,al tad vam nije bilo smetalo.

    • Milos

      @Grobar Mne

      Ja sam gledao. Prosli derbi. 38 13 u Slobodnim bacanjima. Ali vi grobari vidite samo kad vas kradu I samo ste vi posteni. Tako I u fudbalu. Cudno vam je da je zvezda prva po penalima a vi sto ste u top 5 nije cudno

    • SAŠA FRANKFURT

      @Grobar Mne

      Pa kako se nisi žalio, kad je bilo 38:13 slobodnih bacanja za vas?!

    • supergnu

      @Grobar Mne

      Nisi gledao proriv nas? Bas su dobro sudili tu tekmu. Imali ste 1000 bacanja vise od nas brate...😂😂😂

  • Bane

    Sve mi se manje svidja Filipovski. Nema breeeeeee disciplineeeee!

  • Trtoguz

    Derbi četvrto plasiranih po grupama u evro kupu

  • NAPRED PARTIZAN!!!

    MELJI PARTIZANE MOJ!!!

    • VASKE

      @NAPRED PARTIZAN!!!

      ŠTA BRE MELJE? DA LI TI IMAŠ OČI?

    • ❤️🤍Srbija

      @NAPRED PARTIZAN!!!

      😂😂😂Eno upravo je samljeven 💪🤣😃

    • Blok 2

      @NAPRED PARTIZAN!!!

      Sta da melje ? Kukuruz jedino!

  • Bane

    Da li ce neki trener zabraniti ovom Jankovicu da sutira osim striktno ispod kosa?! Gordic neozbiljan! Kao i Rason!

    • Zoran

      @Bane

      U pravu si ali pre svih Veličković,Zagorac i Dangubić.

  • Djuka

    Tako igra šampion EVROPE

    • Nemke

      @Djuka

      Odvalice vas mornar na kraju 🤣🤣🤣🤣

    • lule

      @Djuka

      Kad je bre Mornar bio sampion Evrope?? 😂😂😂

    • SRBIN

      @Djuka

      U pravu si hrvoje. HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA

    • Nemke

      @Djuka

      Jesam ti rekao? 🤣🤣🤣

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima