Vujošević: Prvi put sam, gledajući Partizan, osetio da sam depresivan i da nema nade

Dodao je Vujošević i to da je Partizan tigar...

Komentari

  • Tener

    Ajde polako u minimalnu penziju , i divi se nekim radovima koe si kupio kao originale !

  • Car

    Pa ti dule i dalje podržavaj ostaju prevaranta!!!

  • Bob.f

    Generale uzmi Partizan skupice se nas 5.000 koji mozemo dati mesecno 50e..Neka bude toliki budzet..Ti ces sa tim napraviti ok ekipu, a sto je najvaznije zadrzacemo DOSTOJANSTVO...

    • Žika Živac

      @Bob.f

      Nije pravio on ekipu i uspehe, već država.

  • Skorpion

    Propast Partizana je pocela kada si ti krocio u njega, sto ti dodirnes tu trava ne raste. Hvala Bogu i sreci pa su te iz Zvezde oterali na vreme inace bi sada ona bila u situaciji u kojoj je Partizan.

  • Zis

    Dule je pobegao iz Partizana zato sto nije vise stajala drzava iza njega,nije moglo vise otimanje igraca bez para ,drugo Zvezda je ojacala i nije mogao vise da se sprda s njima i morao je da ode.A koliko je dobar trener videlo se kada je otisao da trenira CSK ,imao je strasan tim ,i sta je uradio ?Nista ,imao je najgore rezultate u istoriji kluba ,otiso u Francusku ,sta je uradio ? Nista naravno.Vodio je reprezentaciju sta je uradio ?Nista naravno.Lako je biti trener u klubu u kojem mozes da radis bukvalno sta hoces,da otimas da tuces da ucenjujes,i kada sve to nestane ti se vratis na mesto gde pripadas ,a to je Rumunija .

    • Cubaka

      @Zis

      Svaka cast za komentar.

    • X

      @Zis

      Ti da malo pratis basket ili sport uopste znao bi da CSK ne postoji vec CSKA,dakle bespredmetno je dalje citati tvoj komentar. Idi nazad za zeleznik i bodri ove tvoje sto obaraju rekorde evrolige

    • Aca12

      @Zis

      Vidim da idalje imas traume iz detinjstva,a posebno te boli f4 evrolige, nego kako je u top 17?

    • Zee

      @Zis

      Ovo je istina i realnost sto si napisao svidelo se to ili ne ovim tudjmanovcima

    • Живкони

      @Zis

      Одличан коментар, а они кад свате кога називају Генерал касно ће да буде!!!

  • Filip

    🔒

  • Zoki

    Tebi je trebao da se samo dogodi Covic i da pobegnes . Sve si na silu ostvario( prebijanje sudija i menadzera), uzimao pobede i titule uz veliku logistiku (tadic, dacic itd).Kakav si trener poznato je, svi tvoji rezultati pre i posle partizaija su nikakvi. Idi u Sarajevo da malo pljujes po drzavi Srbiji koja ti je sve dala i omogucila, losi covece.

    • Aca

      @Zoki

      Sve si u pravu ,Dule je samo jedan mnogo los covek i nista vise.

    • X

      @Zoki

      Da se sagnes kad pominjes Partizan i Duleta. Mozes i meni musavac

  • Kk..🏀🏀🏀

    Generale vreme je da zavedes red i stavis sve na svoje mesto..💪

  • Milos RS

    Jedini uspeh tvoj je odlazak na fajnal for, svaka cast za to, to svi pamte, al brzo zaboravljaju prethodnih deset sezona kad ste sluzili za nabijanje kos razlike, mislite o tome...

    • X

      @Milos RS

      Dva final foura,toliko o tvom poznavanju kosarke . Idi gazi kupus u cergi

  • Живкони

    Каква црни тигар, ти си мали 🐀 кукавица ти си само једна кукавица.....

    • Karamtisekuikevu

      @Живкони

      Ustani kad pominješ generala.

  • Teo kralj

    A sto sad ne zapeva dzaba vam novci moji sinovci ...

  • Gg

    Jel to onaj što je pobegao od Čovića i Radonjića?

  • Dragan

    Tužan si za sve pare

  • ammm

    Kmeeeee kmeeeee kmeeeee

  • Bbb

    Covek objasnio sve o fmp basketu cirkus tako da lagano

    • Lazar

      @Bbb

      Sve je objasnio, dok je imao državni bankomat kao sada Zvezda, čim je prestao bankomat da radi pobegao je, isto će biti i sa Zvezdom ovo ti kaže navijač Mege

  • Žika Živac

    Zato si oboleo od Zvezde i Čovića, čim je krenula dominacija odmah bežanija. Zvezda ti je uništila zdravlje, ali si bar naplatio od tvojih velike pare 😄🏁🇭🇷

    • Живкони

      @Žika Živac

      Жико легендо.... 🤣🤣🤣

    • nibrS

      @Žika Živac

      Džaba vam novci... Vama kojima niko zabraniti ne može kako da se zovete... Crvena Zvezda Beograd...

    • Znas i sam

      @Žika Živac

      Da to nije tacno,ali sto puta ponovljena laž postaje istina.Zalosno je da pominjes Čovića kao sinonim uspeha kluba za koga navijaš,da ti ne elaboriram.Takođe znaš i sam zbog koga je Dule najuren,proteran i oteran iz Partizana.Eto sad smo savremenici uspeha tog kluba u EL koga svi tamburaju.Kosarka,vaterpolo nisu vasi sportovi,fudbal jeste.U fudbalu ste postavili standard koji mi ne mozemo dostici,bar ne za ovih nasih zivota.Basket nikada nije bio vas sport i nikada nece.Sportski pozdrav.

    • Bgd crno beli

      @Žika Živac

      Mislio sam da živac ima malo čojstva u sebi,ali prozivati nekoga za zdravlje može samo mali musavi iskompleksirani mišić iz rupe...Radi blowjob čovketu,da ne kvarimo idilu,Žile legendo.

  • tiki

    PROVERENA INFORMACIJA GENERAL DOLAZI

    • NSCZ

      @tiki

      Jel se u Boris Tadic vraca?

    • Mickey

      @tiki

      A ko je kriv za rat u 'Jugi'?Cime se ponosite!!!

  • VERO

    Po tvom odgovoru se vidi da ti je KK PARTIZAN NOCNA MORA. Sta bi dao da imate neku evro titulu. Nije ti lako CERG**U. I neka !

  • SrbskiBek

    Hahaha..jedini napustio "brod" PUN KAO BROD !!! neki su igrali iz "ljubavi" a neki nismo !!

  • jovo

    Tipicni tudjmanovci danas se ovaj srbomrzac dukljanin sekira za JSD a prosle godine trazio da mu isplate dug.

  • Звезда🇷🇸🇷🇸🇷🇸🏅🏅🏅🏆🏆🏆🏀🏀🏀

    Какав бре тигар? Само глодар може да буде...

    • Velja

      @Звезда🇷🇸🇷🇸🇷🇸🏅🏅🏅🏆🏆🏆🏀🏀🏀

      Institucijom protiv prostitucije!!!!

    • Jovan

      @Звезда🇷🇸🇷🇸🇷🇸🏅🏅🏅🏆🏆🏆🏀🏀🏀

      Tvoru mali. Mrznja ce te ubiti.

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima