Zvezda kroz veliku dramu do vođstva u finalu: Lojd i Dobrić srušili Budućnost za 1:0!

Zvezda kroz veliku dramu došla do pobede

Komentari

  • Dva

    Najprljavija kluba u ABA ligi.

  • Blok 2

    Samo Zvezda samo Srbija

  • ...

    A gde su glodari? Jel su izborili opstanak u ABA ligi? Jel su nas pobedili neku ove godine? A ne nisu 3:0 je za nas. Zato cutite i gledajte vas Partizan, ako igra negde uopste! 👋

  • Budva

    Dvije izjednacene ekipe..nijanse odlucuju..Zvjezda jaca spolja,Buducnost u reketu.. cak i slobodna bacanja su promasilu za pobjedu Podgoricani kad se sve saberee

  • Beogradjanin

    U utorak cu gledati prenos na TV i pored toga sto me sport ne zanima, cujem li jednog navijaca u hali zvacu sve redom Policiju, komunalnu Miliciju, inspekcije itd itd. Da resimo jednom zauvek ovaj cirkus. Deca ne idu u skole, ugostitelji placaju kazne i ne rade a porez svakog meseca placaju a ovi divljaju li divljaju bez prestanka. E pa nece moci tako vise, da zbog vas neko zatvara sve gradjane.

    • lepi

      @Beogradjanin

      xaxaxaxaxa

    • Naj

      @Beogradjanin

      Pa stari ste vi TASTERI!Mada bi trebao da se obratis i EU!Cujem da daju 200 000 $ da dobru informaciju.

    • ZVEZDA

      @Beogradjanin

      Kme...😱😱👻🤣🤣...🙄

    • Saki

      @Beogradjanin

      Idi begaj ,sto si ti opasan neki grobos .Kad je Partizan igrao kup sto se nisi zalio sto je bilo publike .

  • Zocky knjazevac

    Uvazeni Vladane opet ce biti plakanja grobarskih u tvojoj seljackoj emisiji

  • Pravda

    Ovo ce biti neizvesno do kraja. Presudice raspolozenje bekova sutera I trojke. Ispod kosa Rid dominira. A, publiku ce pustiti I crnogorci.

  • Mile

    Idea Zagreb - Milo Voli 1:0.

    • Aleks@77

      @Mile

      Razmisli dobro ko je u zagrebu osnovan! Zvezda=STUB SRPSTVA!!!!!🔴⚪️🔴⚪️🔴

    • Jasmina Jaca

      @Mile

      Niko ne moze da zabrani fmp-u kako ce da se zove. Stara relacija Zeleznik-Zagreb.

    • lepi

      @Mile

      pozdrav iz splita

  • marko

    videcete kako cete se provesti u sledecoj kada gostujete u moraci,domace sudjenje veceras vam je u zavrsnici odnelo prevagu😡😡😡😡😡😡

    • МАРАКАНА РОЂАЦИ

      @marko

      Ма шта нам наприча,мрчо.... Је л ћете довести фамилију из албаније да навија за вас???

    • Naj

      @marko

      Pametni, Zvezda je opet domacin!Bolje skupljaj pare da se vrati Duluuuu...ili...🔒 baćo!

    • .i.

      @marko

      🙈

    • Eric

      @marko

      Vas je domace sudjenje spaslo da ne budete ABA 2

    • xexe

      @marko

      placi mali

    • Elzet

      @marko

      I sledeću smo domaćini ...backo

  • nebojsa

    Zasto ne napisete koliko je bilo gledalaca?

    • Naj

      @nebojsa

      Bilo 10 000! I sta sad?je li glodarko?

    • Rajko

      @nebojsa

      Imate vi drugih briga sto tebe briga za publiku .Dulo trazi pare !

    • 5

      @nebojsa

      ZAKAJ SI NEUROZAN franjček ? 🎩🎩(((🎩)))

    • МАРАКАНА РОЂАЦИ

      @nebojsa

      Пун Пионир... И??? Плачи бре

    • U hali

      @nebojsa

      Je bilo oko 1000 turaka i oko 1000 pripadnika udbe samo neki ne znaju znacenje reci delija a drugi nikako da prihvate da ih je osnovala udba

  • 92'

    Dva državna projekta ne zna se ko je lošiji što se videlo u Evroligi.

    • Vlada

      @92'

      Hahaha druže gledaj Partizan i uživaj

    • supergnu

      @92'

      E moj grobaru. Nisi valjda gledao tekmu?😂😂😂😂😂

    • МАРАКАНА РОЂАЦИ

      @92'

      А ви седми... И борите се за опстанак... Плачи фрањо

  • Palo zingaro

    Bravo Zvezdo! Ali džigerice nam kidate koliko sumanuto igrate u nekim momentima! Nek priča neko sa strancima nek proba da ih nauči kako se zatvara dobijena utakmica, da ne sme da se luduje... Ajmo sledeća da se odigra iskusno, molim vas, 300 ste mi gornji nabili večeras! 😘 NIKO KAO MI!!!

  • Zurich

    Srbi slave pobedu

  • miro

    Bravo braco Srbi .Kad Nole izgubi bar vi pobediste i mi ipak srecni.Postovanje za crnogorce posle nas najbolji i neka ostane tako.Zvezda —Srbija nikad yu🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🏆🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🙏😁👍

  • marko

    Zvezda je MORALA da pobedi,sudije su u zavrsnici bili DODARNI igrac zvezdi,covic jd vec bio spreman da u slucaju poraza ne nastavi dalju seriju,sto je vec nedavno i izjavio,na kovanje zavere,u crnoj gori ce UBEDLjIVO zvezda da izgubi,a u revansu u beogradu ce covic vec da uceni sudije pod MORANjEM da pobedi ili ce biti sta ce biti,covic ce sve u trecoj da obezbedi trijumf!!!

    • Saki

      @marko

      Ajde grobosu sjasi vise .Bolje se zabrini kako ce te da isplatite Dula nego sto lupetas ovde.Vi ste stalno u Nevolji .

    • supergnu

      @marko

      Koliko veze nemas sa kosarkom brate. Sta znaci ubedljivo? Ako izgubimo jednu, bice 8-9 razlike. Niko nikada nece da gine da bi nekoga dobio 40 razlike kao mi vas i cikotice. To jedino moze biti ocajna igra onog drugog tima. Da smi igrali do kraja sa pravom postavom, bilo bi dvadesetak razlike na kraju. Opusti se bre. Skedeca sezona je vasa a ako ne sledeca onda ona druga sledeca. Mozda i treca sledeca...😂😂😂

    • 5

      @marko

      MA SAMO CVILI ĐUKAJEVAC

    • Zeka

      @marko

      Evo ga pametnjaković, da je Zvezda izgubila sudije bi bile OK. Zvezda je čak bila I oštećena u završnici meča. I gledaj bre svoj Partizan, vidim igraju neke prijateljske utakmice, pa tamo komentariši sudjenje.

    • Zoran

      @marko

      Povući vodu molim te

    • МАРАКАНА РОЂАЦИ

      @marko

      Сви знамо да сте хрвати јер вас је и хрват основао... А сада знамо и да волите шиптаре... Класично jugoslovensko sportsko društvo

  • Nusknvp

    🔴⚪🔴⚪🔴⚪🔴⚪🔴⚪🔴⚪🔴⚪🔴⚪🔴⚪🔴⚪🔴⚪🔴⚪🔴⚪🔴⚪🔴⚪🔴⚪🔴⚪🔴⚪🔴⚪🔴⚪🔴⚪🔴⚪🔴⚪🔴⚪

  • ZVEZDA LE

    OOO ZGAZI IH SVE, ZGAZI IH SVE...

  • Eheh

    Moze nam se i tacka!!! Pustiti punu halu zar virus postoji juce ste pricali virus ne postoji vakcine lazne. A sad zarazicemo se od navijaca u hali ko je ovde lud?

  • Markes

    Ajno jos jedna pa da slavimo 🍻

  • Nemke

    Kme kme kme čuj grobara hahahaha, izadji malaaa izadji malaaa!!!

  • Šumadija

    Bravo momci na borbi , želji i trudu za pobedu našu .Cela Šumadija uvek sa vama.

  • Papilon

    Pozdrav za uplakane kmecavce sedmoplasiranog kluba Aba lige i puna podrska da se sto bolje pripreme za KLS. Vezbajte, vezbajte i samo vezbajte a posle ce doci Gospodin Nolan Smith da vas oduci od kosarke.

    • enky

      @Papilon

      Zaboravio si napisat pozdrav PRVAKU EVROPE od večitog evropskog fenjeraša.

    • SRBIN

      @Papilon

      Enky prolupao sroz. 😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣

  • GP

    SVAKA ČAST ZVEZDO SAMO NAPRED

  • Ziki

    Dobra utakmica!!!

  • Toronto

    I ovde se slavi pobeda 🔴⚪🔴⚪🔴⚪

  • haos

    Ovi milogorci 30 bacanja kao gosti u pioniru...

  • Др

    А кмекавци на апаратима!

  • Žika Živac

    Ma gazi bre 🇵🇪🇷🇸💪

  • 👀

    Mi smo Cigani najjaci smo najjaci.

  • Cepe

    Ja ljudi pukoh od toga kako Zvezda igra. Kakva je ovo seljacka igra, svaka lopta ide na Lojda kao da je kadetska liga. Ovo je katastrofa. Ja bih ga otjerao. Definitivno nemamo pleya i to je najveća mana ovog tima. Noćas smo pobijedili samo zato što u Budućnosti niko nije odigrao dobro. U Podgorici ćemo izgubiti 20 razlike.

  • Drekavac

    Eto vam sad 😂😂

  • Hm

    Sudije na djelu cim buducnost malo sustigne

    • lule

      @Hm

      Jeste komso,vi kako ste,pali se masina,sledeca sezona je vas 😀

  • Sve

    Srbenda do srbende a sami sebe nazivaju Turski konjanici. Alo rodjaci pa ne igra se u Istanbulu

    • Zemun

      @Sve

      Nismo mi nikakvi rođaci sa vama hrvatima i nikada nećemo biti .Vi ste druge vere

    • Žika Živac

      @Sve

      Kako misliš turski konjanici? Ko su onda delije u vašoj pesmi? Sine nemaš kontraudar adekvatan za odbranu od činjenice da ste hrvatski klub. Batali me tih fazona

    • Topola

      @Sve

      Ne kod vas sve hrvat do hrvata a predsednik KO ????? Nagradno pitanje za musave 🐀 ! Pa Tuki Franjo

    • Slavi

      @Sve

      Vi niste niciji,udbasi,morali da zaboravite i ko ste i sta ste i to vam ostalo

    • Uh

      @Sve

      Sto te zabolelo ovo za turke (vas). Ajde osedlaj konja i pravac Pg. Ljubi te Erdogan

    • Kako nismo

      @Sve

      Pa koliko smo se pomesali sa vama turcima za onih 500 godina

    • Mozemo

      @Sve

      Mi da budemo i kineski ali vi ste turci pa plakao ti do zore

  • Х

    2000 навијача,ипак могу навијачи,видећемо како ће одреаговати АБА Лига на ово,а и у Подгорици,увек скандал и после ко је први почео,па Ћооккссс,као и увек,само се сви праве луди,шта човек зарад свог интереса ради,тужно..

    • Zis

      Aba liga nema nikakve veze s navijačima.

    • Čika delija momak

      Nema ABA liga ništa sa tim. Može Budućnost da popuni celu halu ako im država dopusti. Izadji malaaaa

    • Will Mosley

      Placljivko tebi je u zivotu najveca briga da li ima publike ili ne, ima i tacka, svi su vakcinisani i tacka, nastavi da kmecis.

    • Slavi

      Pa drzava nije pustila veceras da bude ovako,gdje je inspekcija,gdje su kazne,ostale kažnjavate nemilice a ovo javno na tv i niko nista,ko treba ovo da prijavi da drzava reaguje.

  • Rasomon

    Uskokovic i Hol su za trecu ligu. Nazalost i Simonovic ove godine los, a veceras bas los. Ipak nas je spasila odbrana nocas!

  • Koli

    Simonović 😬😬😬🤦🤦🤦

  • zemunac

    Otkud 1500 navijaca na utakmici?

    • Uros

      @zemunac

      Tako sto nam se moze, a ako bude kojim slucajem peta utakmica, bice 7000

    • E

      @zemunac

      A otkud posetioci u pozoristu.

    • Jos samo malo

      @zemunac

      Pa nece vise da vam moze. Samo polako

    • Slaki

      @zemunac

      Utorak cu zvati inspekciju cijelu utakmicu i prijaviti ako se ne jave.

  • Zis

    Ja nebi navijao za Budućnost pa taman da igra i protiv Partizana .

  • Gile

    Ovoga puta cu se pridruziti tuzbi gradjana protiv Drzave Srbije za cutanje na krsenje kovid mera ko zna koje po redu od strane ovog kluba dok nasi sugradjani leze po bolnicama, na respiratorima i umiru. Da vidimo dali je bilo koja sporstska manifestacija bitnija od necijeg zdravlja i zivota. Deca ne mogu da idu u skole, gube u nastavi dok se neko svesno bahati i tera inat svim gradjanima koji brinu o svom zdravlju a za to ga niko ne sankcinise.

  • ТоХ

    Нема преноса на Б92 ,нема навијача,још мало неће бити ни струје,шта је следеће???

  • ТоХ

    Не могу да верујем да нису дозволили навијаче...

  • ToX

    Еј,а што нема навијача🤔🤔🤔...

  • Deka

    Pa sta prekida ova arena stalno kome placam preplatu...lopovi jedni sram vas bilo

  • CG

    Milovi klubovi

  • Dima

    Ajmo sudije provucite projekat na obe utakmice u Železniku pošto ako jednu kiksnu u Morači će se slaviti Aba titula. Ajmo one nepostojece licne u napadu, nesportske itd ako zatreba i struja se moze isključiti u kritičnim momentima.

  • G

    Navijaci? Otkud oni nije mi jasno?

  • Dima

    Ajmo sudije provucite projekat na obe utakmice u Železniku pošto ako jednu kiksnu u Morači će se slaviti Aba titula. Ajmi one nepostojece licne u napadu, nesportske itd ako zatreba i struja se moze isključiti u kritičnim momentima.

    • Eric

      @Dima

      Ti bi prodao veru za veceru... Ili u prevodu, vise bi voleo da pobede oni milovi sipci nego oni koji se krste kao ti... Ako se uopste krstis kao pravoalavac...

    • Kiza

      @Dima

      Mislis da pozajmimo Tosu, Duleta i Sasu, pa da sudije gepekuju ili da im udju u svlacionicu i samaraju ih...???

    • Dragan

      @Dima

      Isplatite Dulu svaki dinar duga ako i on napise knjigu kao Mateus.. Ugasili ste..

    • Slaki

      @Dima

      Otkad se udbasi krste i koje su oni vjere

    • Vaske

      @Dima

      Bolest, neprocenjivo samo da neletire u vazduh kao bombasi samo ubice!!!

  • Saša

    Idemo zvezdo do pobede ka tituli i evro lige...

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima