Šta Zvezdu i Partizan čeka do prvog večitog derbija? Paklen ritam i utakmice na 3 dana

Crveno-beli će odigrati još šest mečeva, a crno-beli pet do međusobnog susreta

Komentari

  • Lav

    Bez obzira na rezultat..Patrizan je kosarkaska institucija..Zvezda je predodredjena prirodno da bude manja..opustimo se..pozz

    3
    1

    Podelite komentar

  • Rasomon

    Zvezda mora da dovede beka sutera! Primamo malo koseva zahvaljujuci dobroj odbrani, ali ih i malo dajemo jer nemamo dobrog sutera osim Dobrica i donekle Ivanovica koji je sada bolestan. Pod kosem sam sve zadovoljniji jer Kuzmic igra sve bolje, a vratio se i Cirbes, dok Mitrovic igra sasvim solidno. Kad se oporavi jos Vajt bice Zvezda odlicna, ali tek dakle kad dovede beka sutera. Do tada prednost u derbiju dajem Partizanu.

    1
    4

    Podelite komentar

  • Aca

    Pogledajte raspored utakmica i kvalitet timova protiv kojih igra Crvena Zvezda i kvalitet partizanovih timova. Partizan nije imao nijedan ozbiljan susret ove sezone. Tako da polako, ne treba se zaletati protiv Krke i Zadra. Videcemo utakmice protiv kvalitetnijih ekipa u Aba i Eurokupu.

    15
    10

    Podelite komentar

  • Limdar

    Gazi franjevce ZVEZDO 🔴⚪

    19
    23

    Podelite komentar

    • Miloš

      @Limdar

      Možda i gazi al ako se povampiri pa izadje iz zamrzivač, ili ti možda misliš na ovaj klub fabrike metalnih proizvoda from železnik? 😄😄😄

      10
      7

      Podelite komentar

    • Laki

      @Limdar

      Hahahaha, gaziš samog sebe franjevac! Pozdravio te Komar, Idea i Cibosi braća vaša...

      4
      5

      Podelite komentar

  • Old Delija

    Ti nisi normalan ako mislis da sa ovakvim timom I sa toliko novca mozete igrati neku uligu u evroligi, ako padne Jos 10 milki, mozda Ali ni to nije garancija primer barselona prosle godine, efes ove, it'd. 🤩🇷🇸

    6
    5

    Podelite komentar

  • neuporedivo je

    Glupo je porediti najbolji tim od postanka aba lige sa obradovicem i jedan mali klub koji zivi od sudija i drzavne pomoci..to mi lisci da poredite avion i ficu..ko normalan fmp nekadasnju zvezdu dozivljava kao ozbiljan tim..budimo realni

    22
    30

    Podelite komentar

    • Old Delija

      @neuporedivo je

      Realno iskompleksirani nisi realan, no tvoj problem. 🤩🇷🇸

      12
      8

      Podelite komentar

    • Miloš

      @neuporedivo je

      Prestigla vas je Zvezda po trofejima odavno, a prestići će vas i FMP😜

      12
      8

      Podelite komentar

    • SAŠA FRANKFURT

      @neuporedivo je

      Isplači se, biće ti lakše!!

      5
      5

      Podelite komentar

    • 100%

      @neuporedivo je

      Cuj mali klub🤣🤣🤣🤣 nisam znao da su Svetski Prvaci mali, to mi je nesto novo. Bozeee vas pre par godina nije ni bilo, ne lupetaj matere ti 😉nemoj se praviti blesav 🙃

      2
      5

      Podelite komentar

    • Delija

      @neuporedivo je

      Institucija za franje,vi ste naviklo da zivite od sudija i drzave.samo kukate na vucica,a on samo daje.Split i cibona su za elitu a vi udbaski klub

      2
      2

      Podelite komentar

    • Milos

      @neuporedivo je

      Vi vec 7 god.niste ozbiljan tim i ne znate dal ste iz Bg,Zg ili Laktasa.Pozdrav dr.N.Covic!

      0
      0

      Podelite komentar

  • Gorki

    Kada ste vec potegli to pitanje, nemojte da izjednacavate raspored i tezinu istog. Zvezda je u daleko nepovoljnijrm polozaju u odnosu na mezimce drzave.

    37
    32

    Podelite komentar

    • Titty Mcboob

      @Gorki

      Hmmm drzavno mezimce je kkczfmp45 ideaa i td itd kako li se vec zovete....

      24
      22

      Podelite komentar

    • Dragan

      @Gorki

      Realan navijač koji kaze Partizan drzavno mezimce 🤣🤣🤣🤣🤣Zvezdini navijači imaju skoro potpuno odsustvo realnosti ali dobro jer realno sta mozes očekivati da oni kazu pametno????

      9
      11

      Podelite komentar

  • Sud

    Nije isti kos EL I Hamburg,Venecija I sl.To takmicenje moze igrati I mega lagano

    32
    18

    Podelite komentar

    • Митрос

      @Sud

      Тачно је зато ћете ви догодине то и играти да се не брукате више у ЕЛ

      29
      16

      Podelite komentar

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima