Uhapšen bivši reprezentativac Srbije: Prebio taksistu, uzeo mu kola i divljao po vrtiću

U pitanju je Dragan Labović koji je 2007. igrao na EP

Komentari

  • Boom

    Ja sam danas prisustvivola tom slucaju,desilo se u Metrou na Vidikovcu,prvo je tu divljao,dosao je kolima sa sestrom,ali je podivljao,kako sestra kaze,boluje od sizofrenije,posto ga uhvatilo ludilo sestra je zamolila da se zove taksi,taksi je dosao,on ga udario,seo u taksi i otisao u Zeleznik gde je ubrzo uhvacen Tako da je bolest u pitanju...

    5
    0

    Podelite komentar

  • Искрено, нешто се не сећам тог лика да је оставио неки траг у српској кошарци!Ако јесте ! Извињавам се!

    12
    3

    Podelite komentar

    • Trag

      @4С

      Najbolji igrac Evrope.Igrao u petorci sveta,najveci broj koseva u ligi za FMP..itd.itd. - bolji od Teodosica,Macvana,Velickovica..najbolji strelac u Finskoj,Grckoj Turskoj...

      7
      1

      Podelite komentar

  • Lik

    Faca sve govori, ja ovog nikada ne bih primio u taksi . U ovom poslu je psihologija bitnija nego snalazenje u voznji i poznavanju ulica.

    18
    8

    Podelite komentar

    • Dragan

      @Lik

      Realno, bicu iskren - psihologija je za tebe, mozda cak i psihijatrija.. 😉

      5
      9

      Podelite komentar

    • Зек

      @Lik

      Није ни колега

      0
      1

      Podelite komentar

  • Ezra

    Bolje stoje odmah uhapsen, a imao je i malo srece, sto se izbora taksija tice

    11
    6

    Podelite komentar

  • Bole

    Ostao bez love pa krade...

    26
    2

    Podelite komentar

  • tolstoj

    garant prosao zvezdinu skolu...a znamo kakvi se tamo proizodi pakuju...

    10
    44

    Podelite komentar

    • CZV

      @tolstoj

      Izjasnjava se kao franjevac..🤣🤣🤣

      3
      1

      Podelite komentar

  • Fmp

    Imao je od koga da nauci u fmp

    19
    15

    Podelite komentar

  • Ubipacijentic

    Klasicna sirovina i supljoglavac.Alkohol mu spalio razum.Cesto pravi incidente posle par piva.

    54
    5

    Podelite komentar

  • MilanT

    Imas pare,karijeru...sve ide super. Onda useres sve,predas se alkoholu,popuste zivci,frustriran si...i tako dalje...

    50
    5

    Podelite komentar

  • Dare

    Čudna ta fmp škola košarke.

    37
    40

    Podelite komentar

    • Zzlobica

      @Dare

      Skola kosarke nema veze sa njegovim ponasanjem. Nesto se uci i u kuci, porodici. A posto je ovo komentar grobara, i vas ima dosta po vestima i poznati ste po nasilnickom ponasanju. Seti se sta je radio Danilovic pre par godina i dovoljno je ...

      29
      11

      Podelite komentar

    • Pp

      @Dare

      Bar je srpska, za razliku od vaše JSD hrvatske škole.

      18
      13

      Podelite komentar

  • laba car

    Tako je brate sta oni tebi mere maske sertifikati :-)

    10
    33

    Podelite komentar

  • 🐴

    Dobar Dan rođaci

    32
    5

    Podelite komentar

  • Losa procena

    Taxisti su inace poznati kao fini,kulturni i nenasilni..- ima i ovih sa 2,10m..koji ne trpe njihovu " finocu".

    63
    40

    Podelite komentar

    • Dr

      @Losa procena

      ...prebio je lika zato sto nije hteo da sedne nazad ...

      23
      5

      Podelite komentar

    • Paja

      @Losa procena

      Ovaj je bas fin kulturan i nenasilan, seo na suvozacevo mesto, nepostuje epidemioloske mere, ukrao kola, pare. Bas je fin kulturan i nenasilan. Ima i taksista da su takvi ali ovde je kosarkas lose postupio.

      33
      11

      Podelite komentar

    • JO

      @Losa procena

      Bolje da ćutiš ako ne umeš ništa pametno...

      14
      11

      Podelite komentar

    • Nn

      @Losa procena

      I to se zove SPORTISTA,,!!! Sramota!!!

      16
      2

      Podelite komentar

    • miki

      @Losa procena

      Kako ovde ljudi nadju uvek opravdanje za manijake silovatelje i ostale ovo je katastrofa….

      10
      1

      Podelite komentar

    • Oki

      @Losa procena

      Upravu si za Taxiste ne volim ih ni ja ali ako je istina da mu je i auto otmo nema opravdanja nasilnik je onda.

      3
      1

      Podelite komentar

  • Idi begaj

    Ovaj pre par godina prebio i jednog iz porodice Karić, navodno svog druga

    35
    3

    Podelite komentar

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima