Obradović ponovo dobio naklon Jasikevičijusa: Šarunas ne zaboravlja ko mu je bio učitelj

Litvanac je sa svojom Barsom glavni favorit za podizanje trofeja Evrolige u Beogradu

Komentari

  • Upuceni

    A gde je ovde Radonja?

    3
    3

    Podelite komentar

  • Звезда🇷🇸🇷🇸🇷🇸🏅🏅🏅🏆🏆🏆🏀🏀🏀

    И од Алимпија добио овације, са све скупо плаћеним америма, албанцима, у ципирипи купу😂😂

    5
    13

    Podelite komentar

    • nibrS

      @Звезда🇷🇸🇷🇸🇷🇸🏅🏅🏅🏆🏆🏆🏀🏀🏀

      Mukice, kada umreš nije ti teško ništa ne osjećaš, teško je drugima. Isto je i kada si glup...

      12
      3

      Podelite komentar

    • Alen Omic

      @Звезда🇷🇸🇷🇸🇷🇸🏅🏅🏅🏆🏆🏆🏀🏀🏀

      Tako je.

      5
      3

      Podelite komentar

    • Radonjic

      @Звезда🇷🇸🇷🇸🇷🇸🏅🏅🏅🏆🏆🏆🏀🏀🏀

      Milov DPS trener.

      7
      2

      Podelite komentar

    • Almedin Kikanovic

      @Звезда🇷🇸🇷🇸🇷🇸🏅🏅🏅🏆🏆🏆🏀🏀🏀

      Tako je

      5
      1

      Podelite komentar

    • Zufer Avdija

      @Звезда🇷🇸🇷🇸🇷🇸🏅🏅🏅🏆🏆🏆🏀🏀🏀

      Tako je

      7
      1

      Podelite komentar

    • Covke

      @Звезда🇷🇸🇷🇸🇷🇸🏅🏅🏅🏆🏆🏆🏀🏀🏀

      I pare sa KiM za pojacanja.

      8
      1

      Podelite komentar

    • Kalinic

      @Звезда🇷🇸🇷🇸🇷🇸🏅🏅🏅🏆🏆🏆🏀🏀🏀

      Rece Kosovo nije Srbija.

      8
      1

      Podelite komentar

  • Rade

    Je l jedan od onih sto su se zalagali da se Beogradu oduzme organizacija F4? Lepo drustvo, nema sta...

    2
    0

    Podelite komentar

  • Crna Gora

    Najboljeg trenera na svijetu svi postuju i vole. Osim antisrba u Srbiji i okruzenju i djelova navijaca sa Zeleznika. Ziv nam bio Zoc 100 godina i hvala za sve radosti koje si donio Srbima.

    18
    13

    Podelite komentar

    • Loki

      @Crna Gora

      Koje tacno radosti je "donio" Srbima? Sramotno izdanje na evropskom prvenstvu u Novom Sad posle kog je sve svalio na igrace? Ili to sto dobija milionsku platu preko ledja gradjana Srbije dok mi lecimo decu sms? Dosta nam je takvih "patriota"...

      11
      13

      Podelite komentar

    • Bralee

      @Crna Gora

      Ko kaze da ga mi nepostujemo,mnogo navijaca zvedze postuje i gotivi Zeljka! Evo ja sam okereli delija i postujem i gotivim Zeljka i sta sad? Prirodno je da ga ne volim kada igra protiv zvezde,alo to ne znaci da ga ne postujem.

      2
      1

      Podelite komentar

    • Crna Gora

      @Crna Gora

      Loki, eto, srce ti ne da da vidis koliko je puta obradovao Srbe. Zlata sa evropskih prvenstava iz Grcke i Spanije, Zlato sa Svetskog iz Grcke. Srebro iz Amerike sa Olimpijade, bronza iz Francuske sa svetskog...Obradovao je mnoge Srbe i sa titulama prvaka Evrope sa Partizanom, Huventudom, Panatinaikosom, Realom, Fenero. Obradovao je Srbe i sa nagradom Aleksandra Gomeljskog, sa nagradom najboljeg trenera Evrolige...Radovao je Srbe i kao igrac reprezentacije i kao osvajac evropskog Kupa Radivoja Koraca sa Partizanom ..Raduje nas sto je nas Srbin jedan od najboljih svih vremena na planeti.

      11
      2

      Podelite komentar

    • baba smilja iz darosave

      @Crna Gora

      najbolji treneri rade u nba

      1
      6

      Podelite komentar

    • Crna Gora

      @Crna Gora

      Baba Smiljo. Najbolji treneri su oni koji uzimaju trofeje i medalje na najacim takmicenjima. 99 posto NBA trenera to nemaju.

      3
      0

      Podelite komentar

  • Oki

    Koja je to velicina sta kazete mutanti vi nemate jednog igraca da ga postuju a kamoli trenera.10 god igrate kao euroligu jednog igraca niste napravili za NBA ligu.

    24
    14

    Podelite komentar

    • Velja

      @Oki

      Jesu brate Branka Lazica moze cisti parket u NBA ligi

      10
      6

      Podelite komentar

    • nibrS

      @Oki

      Nemoj da im staješ na muku... Žoc je jedino vrijeđan od "stručnjaka" iz predgrađa inače uglavnom je ovakva slika ili veličanstveni aplauzi...

      10
      3

      Podelite komentar

    • Mix

      @Oki

      Panter,Lesor i Dangubic...

      1
      0

      Podelite komentar

  • Lun kralj ponoći

    E moj Zeljko, sa kim se ti grlis...

    5
    12

    Podelite komentar

    • DDF

      @Lun kralj ponoći

      Sa ljudskom gromadom i vrhunskim kosarkasem...☺☺☺

      9
      7

      Podelite komentar

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima