Dr Darija Kisić poslala upozorenje Novaku u vezi sa korona virusom

Član kriznog štaba Vlade Srbije istakla je da se srpski teniser ponašao veoma primereno po saznanju da je pozitivan

Komentari

  • andjelina

    Dosado Saloni se

  • Penzioner

    Treba da se pridržava preporuka, odluka i svega što donosi tzv. Krizni stan jer se i članovi kriznog stana pridrzavaju svojih mera i prednjače u tome ta primer drugima!!!

  • Cocolino

    Kad jednom dodje kraj ove korone, Novak ce i dalje biti poznat a Dariju nece ni na pijaci prepoznati.

  • Laki

    Napirlitana gospodja ce da savetuje Novaka. Pod hitno je angazovati u zadrugu

  • EU

    Nebi bilo lose i da izadje na izbore i ode na utakmicu 😂.Srbija sprdacina.Ljudi probudite se vise!!!!!

  • V5

    Darija spasi me....

  • krki99

    Vatreni sam pristalica dr. Kona ali moram priznati da je doktorka dobro ovog tenisera upozorila i održala predavanje.

  • Veteran

    Darija,Darija.......

  • Skg

    Nema potrebe da ga vi savetujete,ima on prave strucnjake oko njega,za razliku od vas

    • Vili

      @Skg

      Ko si ti da procenjuješ nečiju stručnost?

  • Gospodja minostarka

    Citate li doktorka preporuke SZO ? Ili vam je samo ministarsko mesto u glavi? Jeste li kojim slucajem culi da asimptomatski bolesnici nisu prenosioci?

    • Bože mili

      @Gospodja minostarka

      🤦Očito ti ne čitaš, mada, ko još ima poverenje u SZO...

  • Djak

    A koji je procenat tacnosti testova? ...mozda kao bacanje novcica...pismo ili glava?.....korona ili ne? Dosadni ste vise....nista ne znate a mnogo pricate....svako ima neki interes....

  • Rasa Pajic

    To sto ste vi doktor, i zavrsili skole gde ste ih zavrsili, ne daje vam za pravo da dajete savete u vezi bolesti o kojoj u vasoj skoli nista niste naucili. Zivite nacinom zivota Novaka Djokovica i ne brinite se toliko za narod. Muka nam je od vase brige. Na vasem mestu, ja bih pre, kosultovao kolege iz struke, nego politicare. Mislite malo i na buducnost karijere i buducnost vase i nase dece. Hvala.

    • Dex

      @Rasa Pajic

      Pa i misli na budućnost karijere (političke).....sledeća je ministarka zdravlja 100%

  • Nenad

    Dr, zar ti nije taj virus nepoznanica, zar nisi sve sto si rekla pogresila si... A o ponašanju nemoj ti da govoriš, imaju druge sfere koje se bave lepim ponašanjem ljudi.. sram te bilo doktorka, dozvolila si sebi da postanes negativna osoba kod naroda

    • Teo

      @Nenad

      Obraćaš se nekulturno i nevaspitano prema doktorki koja nije tvoj nivo. I još joj soliš pamet kako nešto nije znala što ti znaš.

  • Novosađanka

    Kako Darija daje primer? Konkretno, ova gospođa je pre ambiciozna žena, spremna da kaže i ono što ne misli, zarad pozicije. Gospođo Darija, svaka pozicija je za kratko, obraz je bitan! Novak je ponos, dalje od njega!

  • Pedja6

    Darija, mislim.... ovo, ono

  • J...

    Zasto da nosi masku? Da zarazi ne moze!antitela ima i zasto da nosi masku???neka mi neko objasni?

  • andjelina

    Ili je To Samo Fora da se nebi vakcinisao

  • Sima

    Struka ocekivano nema pojma

    • Vasilije

      @Sima

      Aj nam ti Simo preuzmi palicu u strucnom stabu i izbavi nas iz problema ! 😏

  • Boža zemunac

    Ženo uozbilji se. Šta radiš i čemu to.

    • Душан

      @Boža zemunac

      Божо уозбиљи се и понашај се коко струка каже .земунци су увек уз своју државу и народ ово је гадан вирус.а акосте прави земунац где се налази плави девет.

  • Pantelija

    ' ajde ...

  • Boki

    On sad ima antitela i ne može se zaraziti niti preneti virus drugome. Da izigrava poslušnog dečaka našeg državnog vrha ne treba, treba da se ponaša onako kako misli da je najbolje...

    • Ajde

      @Boki

      Ako ima antitela ne moze preneti virus drugome?? Zanimljiva konstatacija..ti mora da si neki veliki prof dr mr samo sto nisi zavrsio medicinu na fakultetu nego na ulici.. ne pisi gluposti , dr'z se ti svoje struke

    • Crnogorac

      @Boki

      I to kaze ekspert epidemiolog i virusolog boki. Sedi .

    • LA

      @Boki

      Savet mu daje doktorka koja bolje zna od njega a narocito od tebe. I gde ti tu vide "drzavni vrh"?

    • Sima

      @Boki

      Koja antitela, nije ni imao koronu...testovi su djubre.

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima