Šok! Lakost promenio krokodila zbog Novaka Đokovića

S. P.
S. P.    
Čitanje: oko 1 min.
  • 0

Najbolji teniser svih vremena, Novak Đoković, promenio je tenis kao igru i doveo neke stvari u njoj do savršenstva, a izgleda da sada menja i modne trendove u svetu, pa tako i svog sponzora Lakost.

Naime, firma Lakost, koja od svog nastajanja radi na proizvodnji luksuzne odeće i obuće, a često kao sponzor skupih, takozvanih belih sportova, nastala je 1933. godine i od tada legendarni krokodil nije izašao iz upotrebe.

U četiri navrata promenjen je stil, pa je od prvobitne verzije gde je krokodil bio bez natpisa, kasnije je 1984. godine promenjen dizajn i dodat naziv brenda, da bi dodatno modernizovan bio 2002, pa 2011. godine.

Međutim, stvari se menjaju zbog Novaka Đokovića i u modnom svetu, pa je tako popularni krokodil sada zamenjen kozom u čast srpskog tenisera. Simbolika je ta da je Đoković najboji teniser svih vremena, odnosno "Greatest of all time", a često upotrebljena skraćenica "G.O.A.T.", što ako se pročita kao jedna reč znači "koza".

Tako je Lakost pokazao klasu i napravio potez koji će navijači znati da cene, pa su u prodaju izbacili celu kolekciju sa znakom zelene koze, što se može videti u snimku ispod.

(Telegraf.rs)

Video: Zoran Pavlović, čuveni Novakov fan najavljuje nove pobede Đokovića

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA