ISTORIJSKI FALSIFIKAT: "Romantični" Sulejman nabijao srpske glave na kočeve!

U TV seriji "Sulejman Veličanstveni" dramatično falsifikovana srpska istorija. Beograd nije raširenih ruku dočekao sultana, već je u njegovoj odbrani izginulo svih 900 branilaca, a on nije bio romantični vitez već brutalni osvajač

Komentari

  • Sulejman

    2. novembar 2013 | 02:11

    ova serija fantasticno pokazuje kako su od pamtivjeka zene pravoslavne vjeroispovjesti dobrovoljno lijegale pod muslimane i dozvoljavale im da ih u glavu i u mozak... gdje ovi pozele. tako je i danas.

  • Mariana

    10. oktobar 2013 | 23:39

    Stvarno ste neverovatni, nikad necu prestati da se iznenadjujem ovakvim komentarima. Prvo - Mnoge istorijske cinjenice su izmenjene u ovoj seriji, izmedju ostalog su srozali i samog Sulejmana Velicanstvenog prikazavsi ga kao coveka ciji je glavni cilj u zivotu bio da vodi ljubav i uziva sa zenama. Drugo - To sto gledamo ovu seriju ne znaci da smo Srbi ista manje niti da ne volimo svoj narod isto kao i vi sto ga ne gledate, da razjasnimo tu stvar. Ova serija je dobra za rekreaciju, niko i ne razmislja o tome da li se to stvarno desilo ili nije, ljudima se svidja zaplet, svidjaju im se glumci i svidja im se atmosfera. Ako nasi snime slicnu seriju ja cu je prva gledati. Ko nece da gleda ne mora, niko ga na to ne primorava. ...

  • Hurem sultana

    23. maj 2013 | 19:14

    Pa svako svoju istoriju menja.. Mi nase zlocince zovemo ratnim herojima, sto ne bi i oni njihove!?

  • amel

    22. mart 2013 | 17:01

    hvalla allahu

  • detlic

    12. februar 2013 | 22:02

    Pa srpkinje se masovno valjaju po krevetima sa Turcima i ostalim strancima. Strance vole vise nego ista, Italijani ti oplodili pola Kragujevca od kada su dosli sa Fijatom, a vama smeta serija...Ko je sisa...

  • ermin

    28. januar 2013 | 04:33

    hahahahaha, a jel istina da Turci nisu mogli razbiti nekoliko stotina srba, , ne pricaj bajke, i ne citaj gluposti,,, nego procitaj historijske knjige.. ma znam da ste vi ambiciozni i vi ste po vasem mogli osvojiti svijet, ali de malo , spustite se na zemlju, kako mozes objasniti da 200.000 Turskih vojnika nije uspjelo pobijediti 10.000-tak hiljada srbskih vojnika. Momak, ako nisi znao pra djed ti je TURCCIN. , nikako da dodjete pameti ,,,, izgledddda ddda je Erdogan (premijer turske)))) u pravu, kad je najavio nove pohode. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nisam nacionalista ali, hajde da pricamo kako jeste bilo u to vrijeme, i prodji se interneta i wikipedie, uzmi knjige brate ;)

    • 8. jul 2013 | 22:25

      sandra

      @ermin

      Serija je serija, ne mora biti apsolutno istorijski dosljedna jer bi onda bila dokumentarna. I nije mi jasno kako se uvijek od serije ili filma stigne do najgorih mogucih komentara, a najgori je ermin definitivno. Istorija kaze da su za vrijeme Turaka pravo prve bracne noci imale turske pase, koje su najcesce bili poturceni srbi ili hrvati. Ali, ajde, nek su bili cisti Turci, da...sigurno imamo turske gene. S druge strane, Turci ne kriju da su im najvece sultane radjale hriscanke, i mi bismo danas obzirom na nauku trebali da znamo da su ti sultani nosili i majcine gene, i to kako! U svemu tome, ermin se toliko pogubio da je zaboravio da njegov pradjed nije morao da salje svoje kceri Turcima na prvu noc, jer je pradjed presao na islam i toga je bio postedjen. Takav pradjed uspio je sacuvati najcistije srpske ili hrvatske gene do danas. Jedino sto se zbunjeni ermin nije sjetio pitati nekog od starijih koja mu je bila krsna slava ili imendan. E ermine, ermine.... cuvaj ti to slovo H u rijeci (h)istorijsko da ne zaboravis da si bio hriscanin....;-)

  • Branka

    10. januar 2013 | 11:23

    Umesto zabrana uradimo nesto konstruktivno i isp,ativo. Napravimo np. seriju o caru Dusanu. Poucnu, patriotsku a opet komercijalnu. Prodajmo je u mnoge zemlje sveta i onda nam nikakve zabrane nece biti potrebne. Sve sto je zabranjeno je privlacno a danasnje mogucnosti da se gleda ono sto je zabeanjeno su neiscrpne. Sve dok nasi akademici bulazne o zabranama nama nece svanuti. Osvestite se! Nase Televizije kupuju ono sto im je finansijski dostupno, kamo srece da mogu da prave i kupuju dobre serije, dobre emisije uopste. A nasi gradjani u nedostatku mogucnosti za druge oblike rekreacije i zabave posezu za onom najjeftinijom. Tuzno ali boljitka nema bez detaljnog pogleda u sebe i preispitivanja sopstvenih zabluda.

  • realista

    25. novembar 2012 | 17:50

    Serija je samo zasnovana na historijskim činjenicama.. Znači krivo vam lolololollol

    • 5. januar 2013 | 18:43

      lola

      @realista

      ja gledam seriju ali se od pocetka pitam zasto nenose dimije pa ljudi oni i danas nose a kamoli u to vrijeme ili se stide svoje nosnje i tradicije ipak se oni ne prikazuju kakvi stvarno jesu

    • 5. januar 2013 | 18:49

      lola

      @realista

      Kojim istorijskim cinjenicama,pa oni i danas dan nose dimije a u seriji sve trebe nose kraljevske haljine sa hriscanskih dvora,ili se stide svoje tradicije.Gledam sve serije kada stignem i volim kada narod prikazuje serije gdje se osjeti duh naroda.

  • Danijela

    1. novembar 2012 | 21:48

    Auuu bre sto se palite zbog jedne obicne tv sapunice,, Zabranili bi je a ocemo da rehabilitujemo Drazu,, Po meni Draza = Sulejman a da i ovaj idiot Predrag Cosovic,, sramota za nas srpski narod ,,, ps NEVOLIM TURSKE SERIJE,,

  • Srdjan Tomic

    27. oktobar 2012 | 15:11

    Jos malo pa ce mo da pocnemo da gledamo i Albanske serije!!!

  • rokslana

    28. avgust 2012 | 12:56

    Serija je super kome smeta nek negleda a ko voli nek izvoli glumci su super a vi jadnici koji samo gledate crno a nista lijepo nemate za reci zasto gledate pa se nervirate pustite nas koji volimo da gledamo i uzivamo u seriji zivio Sulejman i H Hurem.

  • Lili

    4. avgust 2012 | 19:44

    Serija je sranje kao i sve turske serije...Zato sto je ovo 21 vek svi nas gaze bas zbog takvih sto pricaju sta je bilo bilo je. kad bi oni gledali nase serije. Zapitajte se tad u to vreme kada su srbi ubijani to je nas narod,a vi branite turke i podrzavate turske serije.. Ma ovo je postalo rasulo!

    • 10. decembar 2013 | 09:43

      sabina

      @Lili

      A ko u srpskim serijama je pazeno da svaka historijska cinjenica bude tacno i vjerodostojno prikazana? ma daj molim te ne lupaj nebuloze...svako sebi u medijima kroji ljepsu masku i prkazuje kako mu pase a stvarnu historiju znaju oni koji su je tad i zivjeli kao svoju sadasnjost i stvarnost.

  • besnik

    27. jun 2012 | 23:18

    SA respektom pozdravlujem srpskih historicari a srpsku narodnost. Ja se potpuno suglasujem stim da su zmenili historiju ali kad bi su ukazali pravu historiu trebalo bi ukazat i to da najveci nepriatel turskej imperije Albanski krall Skender Beg komu je bila obecena pomoc a i zvatikanu ai ssvih kristianske kraine kad je ishao potrazit sujedinjenje albanci i srbi protiv turci bili su izbaceni iz zrbske teritorie a kako uvreda na to albanski krall je spalio nekoliko sela na put doma srbi su napisali to da albanci su ukradli. P.S:nezaboravimo i to da srpski krall je dao svoju cerku za osmanliskok harema. Hvalla to co sam napisao je po moje znanosti historie

  • milica

    20. jun 2012 | 13:41

    Romantican u seriji ustvarnosti surov. Svako ulepsava svoju istoriju. Mi smo tu da branimo i realno da iznosim cinjenice sta se u proslosti stvarno dogadjalo. Seriju vise shvatam kao sapunicu koja je snimana prema istoriskim diogadjajima, naravno ulepsana

  • Ema

    16. jun 2012 | 16:16

    Mislim da svi treba da shvatimo da je ovo serija koju su snimili Turci.Da su je snimali Srbi,bila bi prikazana Sulejmanova osvajanja i grozote koje je on cinio.U seriji je prikazan dvorski zivot i desavanja u haremu,pa mislim da ne bi trebali da iznosimo svoja misljanja o seriji. Serije sluze za zabavu,svi mi znamo sta se zapravo desavalo...Pozdrav!

  • ivona

    1. jun 2012 | 03:58

    500 godina pod olosima..i sad kad nema nacina drugog nas ce lijepo oni opet 500 godina,al ne sabljama, nego sapunicama..e ljudi pored onoliko nasih starih dobrih filmova i serija, pi

    • 5. jun 2012 | 14:17

      savic

      @ivona

      pa sama si rekla ''starih'' a gde su nove? sta snime 10 epizoda i vec kazu ovo je najgledanija serija (kako to moze uopste)? A to da ce nas Turci serijama osvojiti sapunicama to je nerealno msm kako neko moze da uci istoriju iz serije ili filma recimo? a i ne znam zasto vam smeta sto pustaju turske serije (sa njima smo se ratovali pre 100 godina poslednji put) ako cemo vec sa kim smo se ratovali onda da krenemo sa celim NATO paktom (sto pustate americke,engleske,nemacke,italijanske,francuske serije/filmove)?

  • Vostani Serbie

    27. maj 2012 | 17:38

    Nadovezacu se na jedan od prethodnih komentara. SRBI NISU IZGUBILI NA KOSOVU! To je sve propaganda Vatikana. Nasa vojska je porazila tursku,a Milos Obilic nije dosao do Muratovog satora,vec ga je ucio u borbi. Razmislite malo,koji je vojskovodja u to vreme lezao u satoru umesto da predvodi svoju vojsku?! Ni jedan,naravno. A car Lazar je ubijen kada je sa grupom vojnika otisao na neku recicu da napoji konje a presrela ga je grupa Turaka koja je tu sasvim slucajno prolazila tuda posle bitke. A za pustanje serije nije kriv niko drugi nego neprosvecen narod koji to gleda.

    • 3. jun 2012 | 19:15

      savic

      @Vostani Serbie

      odakle ti te informacije da su kneza Lazara ubili dok je pojio konje? Ne pise uopse u knjigama (uostalom kako ispada bice da srbi (mi) ne znamo svoju istoriju (bitka na kosovu) a pricamo kako je sta je Sulejman uradio kada je osvojio Beograd. msm kako ce neko tome poverovati kada istoricari ne znaju ni pravu istoriju srbije?

  • maja

    26. maj 2012 | 20:01

    Zaboga još malo pa ćete i crtani film komentarisati kao nešto što blati srpsku istoriju. I ja sam Srpkinja i verujte više boli nož u leđa moje vere, nego tuđe. Uspokojite se, ni jedna sapunica nema moć menjanja istorije.

    • 13. jun 2012 | 17:29

      sanja

      @maja

      TI SRPKINJA?JESI JEBALO MAJKU,TEBI IZGLEDA SAMO DA JE ONA STVAR PA NIJE VAZNO CIJA JE!!

  • kika

    4. maj 2012 | 00:50

    lose treba ostavljati za sebe, ali neke stvari se ne zaboravljaju. Videla sam Cele kulu i sve one lobanje i shvatila smisao reci zulum. Boli me to i pomislim na te jadnike kad vidim tu seriju. Zbog tih lobanja ne bi trebalo da se to pusta.

  • Aleksandra

    3. maj 2012 | 12:29

    Ja mislim da je glupo raspravljati o istorijskim cinjenicama,jer u stvari pravu istinu niko nezna,zato sto je ona uvek skrivana od obicnog naroda.To je samo jos jedna glupava turska serija koja sluzi da pesposlenim zenama ispira mozak.

  • vanja

    2. maj 2012 | 21:50

    pitam se da li bi smo izgubili boj na kosovu da smo bili slozni . Ipak ne stoji dzabe na grbu srbije cetiri slova s

  • Kruso

    2. maj 2012 | 18:17

    Da zna bula kakva je slanina Nikad ne bi ljubila Turčina!

  • Misa

    25. april 2012 | 21:39

    Sasvim se slazem sa gospodjom Lidijom.Serija je uzasno dobra,vi nezelite da glesate mozete slobodno da ugasite televizor!!! uzgred evo sajta za gledanje unapred http://www.youtube.com/watch?v=lyyl5oLMQW4&ob=av3e :-) :-) :-) :-) :-)

  • zvezdan

    23. april 2012 | 18:53

    SANU lopovi, neistinu ste pisali ,Jugoslaviju srusili i zlo napravili FASISTI!

  • Zvezdan

    23. april 2012 | 18:49

    svo zlo sto je je upravu SANU koja siri lazi i pise knjige ,Srbijo probudi se i neslusajte ratno huskacki SANU koji je izvor svog zla i koji je srusijo JEGOSLAVIJU i koji i dalje rusi!!!!gde su nas doveli u kojem stanju se sada nalazimo pa bolje je bilo za vreme turaka ,visa prtava smo imali nego sada

  • realna

    19. april 2012 | 10:06

    Na zalost moram da primetim da ste vi ljudi skroz skrenuli. Kako vam nije dosadno da komentarisete nesto sto mogu komentarisati samo strucnjaci koji se bave kritikom filma, rezije, glume... Ako kojim slucajem niste primetili ovo je prica o Sulejmanovom privatnom zivotu. Istorijske cinjenice se samo spominju koliko da se poveze radnja serije. Uostalom ko je vama rekao da je nasa istorija bas bas takva kakvu smo je ucili? Pa sami vidite, ne treba da budete neki veliki strucnjaci, o II svetskom ratu su nas ucili jedno a sad ispade da i nije bilo bas tako!!! Toliko o istoriji svako je pise kako mu odgovara i tu nema sta da se tumaci i oko cega da se raspravlja. Ko hoce da uziva u seriji slobodno nek uziva ko nece pa ima i drugih programa za muskarce uvek dostupne utakmice, koje iskreno vredjaju inteligenciju al ajde to je vec neka druga tema.

  • Revizor

    15. april 2012 | 19:48

    Mi nacionalisti!!! Pa nismo mi otisli u tursku da otimamo, ubijamo, silujemo, krademo..., da bi nas iko mogao nazvati nacionalistima samo zato sto mrzimo, ali bukvalno mrzimo nekog ko nam je klao najrodjenije. Nacionalista je onaj koji upadne na tudju teritoriju, hranis ga kao pseto, a on ti kopa jamu, to su nam radili na Kosovu, to rade u Sandzaku, to su..., sto ne ode u Nemacku i da tamo dize bune u smislu zelje da stvara novu drzavu u sred Nemacke, pojeli bi ih za dorucak, a ovde, ovde sve moze jer smo mi navodni nacionalisti i treba da cutimo kad nam se otima. Pa pola turske, bre, sagradjeno je od srpskog bogatstva koje su 600.godina otimali, razvlacili i nosili, i sad smo mi nacionalisti, a vi civilizovani, e pa iskenjam se ja na vasu civilizaciju i molim Boga za sto vise nacionalista u Srbiji, jer krajnje je vreme da se Srbija brani od turaka, poturcenjaka, i ostalih lopova koji se ovuda motaju!!!

    • 15. april 2012 | 20:09

      savic

      @Revizor

      Opusteno ovo nije mesto za raspravu ko je nacionalista a ko nije ovo je mesto da kazemo sta mislimo o seriji.

    • 16. april 2012 | 12:05

      samed

      @Revizor

      Revizore tebi pomoci nema,mnogo mi te zao.

    • 13. jun 2012 | 17:24

      sanja

      @Revizor

      REVIZORE SVAKA CAST,PUSTI BRE OVE POTURCENJAKE,JEDNOM SU DALI VERU ZA VECERU I OPET BI!!A I OPET CE ,VIDIS DA SE UVLACE NEMCIMA A ONI IM JEBU ARAPE PA IH RASTURAJU!EJ BRE CEO SVET ZNA DA SU OD NAS I OPET NAS MRZE,I SVI SU IM BOLJI OD SRBA!!

    • 10. decembar 2013 | 09:57

      sabina

      @Revizor

      p.s. vec kad napadas jos mali podatak...ako ste tolika sila pa daj izbacite sve turcizme iz rijecnika pa da vidim hoce li onda biti tezak pola kile ili tanak ko sveska za domaci zadatak ? :)

    • 10. decembar 2013 | 10:08

      sabina

      @Revizor

      oja neuka glavo...turska da ovisi i sagradi od to malo srpskog jada?eh sto me nasmija uz ovu jutarnju tursku kaficu ;)...neznam samo odakle izvadise to silno bogatstvo..da nisu iz blata vadili zlatne kovanice? :D ...a sta rece ti to? da mrzite one koji su vam bliznje klali i zato niste krivi? :D...pa onda kako tek da mi mrzimo i istinski mrzimo one koji su nama najblize klali 4 duge godine...ali eto dade bog dragi nove junake stasale a bice ih jos vise a ovaj put spremni pa bujrum ;) p.s. vec kad napadas jos mali podatak...ako ste tolika sila pa daj izbacite sve turcizme iz rijecnika pa da vidim hoce li onda biti tezak pola kile ili tanak ko sveska za domaci zadatak ? :)

  • Revizor

    13. april 2012 | 22:38

    Ne mogu da verujem da muski rod Srbije moze da dozvoli nastavak emitovanja te serije, i ne samo te, nego bilo koje turske serije. Ajde srpkinje pa i razumem donekle, zene su to, par ljubavnih scena i one se rasplacu i sazale na najbrutalnijeg silovatelja i ubice, ali ljudi bre, braco Srbi, taj je zajedno sa ostalim turcima koji su 600. godina drzali Srbiju pod svojom gvozdenom sapom Srbima odsecao glave i nabijao ih na kolceve, a mi, unuci tako osakacenih predaka danas uzivamo gledajuci seriju i diveci se njegovoj velicanstvenosti, sramota, nacionalna sramota. I najzad, nije samo ta serija problem, i danas nas turci sakate, pa ovo sto se desava na Kosovu i u Sandzaku je velikim delom njihovo maslo, i samo cekajte, ako ovako nastavimo vrlo verovatno ce opet doci da nas podsete na stara zla vremena! PROBUDI SE SRBIJO VEC JEDNOM!!!

    • 13. april 2012 | 22:49

      Revizor

      @Revizor

      Ni jedna srpska serija nije emitovana u turskoj niti ce ikad biti, a zamislite tek kad bi se npr. turci ponasali kao Srbi pa da na svojoj gotovo najgledanijoj televiziji emituju Kosovski boj u nasoj produkciji, pa ja mislim da bi se i najmanje turce podiglo na noge da to zabrani, a mi...da covek ne poveruje. Turci Srbe ne vole ni juce, ni danas, niti ce ih sutra voleti, i sve sto je njihovo za Srbiju moze biti opasno, pa cak i med kad nam nude, i strahujem da cemo se u to ponovo uveriti. A OVU TELEVIZIJU, PA JA BIH TO AUTOMATSKI ZATVORIO, MA TO JE OPASNA FREKFENCIJA, TO TRUJE SRPSKI NAROD, U NJIHOVIM REDOVIMA SIGURAN SAM OBITAVA NEKI TURCIN, ILI JOS GORE POTURCENJAK!

    • 14. april 2012 | 17:13

      samed

      @Revizor

      Sta se to desava u sandžaku pa se ti osecas ugrozen? Ne zamlacujte se vise sa nacionalizmom odoste utri p.m zbog tih gluposti pustite decu da idu napred osmanlisko carstvo je propalo dolazi novo vreme u kojem nema mesta nacistickim pokvarenjacima.Uostalom nema naroda u okruzenju sa kojim Srbija nije ratovala u nekom periodu,dal treba i njih bojkotovati...

    • 13. jun 2012 | 17:05

      sanja

      @Revizor

      BRAVO<TO JE TO,MA PUSTI SRBE PUSTILI DA IH SVAKO JEBE KAKO KO STIGNE,ULIZICE,I OVO MALO STO JE OSTALO TREBA DA SE POTURCI,PAMETNIJE BI IM BILO!!

  • Boki

    8. april 2012 | 21:42

    Apsurdno je prosto razgovarati na tu temu. Svako ima svoj stav i ukus i o tome ne treba pregovarati. Ko zeli da gleda tu seriju neka ju gleda. Serija je snimljena na istinitoj prici, i ne treba se buniti.

  • Nemanja

    8. april 2012 | 20:36

    Islam is Dangerouse ideology!

  • samed

    5. april 2012 | 16:39

    Istoriske činjenice se nalaze u knjigama istorije i koga to interesuje moze biti upoznat i sa tacnim podacima.U skolskom programu Srbije postoje dovoljno podataka, tako da deca ne mogu doci u zabludu.filmovi i serije se prave da bi se dopalo sto vecem broju gledalaca a ne da se zamaramo da li je tacno sta pricaju devojke u haremu. I zasto ne prihvatate da je ovo serija inspirisana istoriskim događajima koji ne moraju biti sto od sto tacni...

  • Ana G.

    5. april 2012 | 14:10

    Država bi trebalo da napravi seriju koja bi realno prikazala istorijske činjenice da nam deca ne žive u zabludi!!!

  • Maja

    3. april 2012 | 23:21

    Izvinite, kad bi Srbi, kroz 100 godina, ne mora da prodje 500, pravili seriju o romanticnoj ljubavi Slobe i MIre, da li mislite da bi svoje OSVAJACKE POHODE DEVEDESETIH u Hrvatskoj ili u Bosni prikazali onako kako jeste bilo? Pa, ne bi. Naravno. Ovo je sapunica, a ne dokumentarac, dragi moji novinari.

  • mila

    30. mart 2012 | 06:31

    onda ne bi trebalo da pustamo bugare, madjare, nemce, amerikance, a ni siptare nikad nikad. ni seriju ni muziku a ne daj boze da nam dodju jel?

  • neznanko

    29. mart 2012 | 00:46

    slavkodovedan 23 hours ago Onaj koji živi u prošlosti ne živi sadašnjost , onaj koji živi sadašnjost poštuje prošlost svaka cast najpametniji komentar........

  • Славуј

    28. mart 2012 | 13:49

    Какав црни пријатељ и какав витез? Па чим је дошао са мачем у руци на туђу територију он је НАЈВЕЋИ НЕПРИЈАТЕЉ И ОСВАЈАЧ! --------------- А шта то они нису фалсификовали? Што нигдје није могуће у свијету, ето могуће је у Србији! СРАМНО!

  • slavkodovedan

    28. mart 2012 | 01:34

    Onaj koji živi u prošlosti ne živi sadašnjost , onaj koji živi sadašnjost poštuje prošlost.

  • slavkodovedan

    28. mart 2012 | 01:17

    zašto ne objavite moj komentar lijep pozdrav

  • tamy

    18. mart 2012 | 00:06

    Jovane zao mi te je covece, neko ko tako govori o zenama verovatno ima sjajnu majku.

  • aleksandar

    16. mart 2012 | 11:33

    brate runner,o kakvoj ti istoriji pricas?da si procitao samo par pravih knjiga knjiga,recimo od Milosa Milojevica,koje su stampane pre 1878. i velikog fasifikovanja istorije ne samo srba vec i drgih evropskih naroda znao bi da to sto pricas nema veze sa istorijom....nije sve tacno sto pise na internetu,sto se tice istorije.zato uzmi citaj knjige malo kad te vec interesuje istorija...

  • neznanko

    15. mart 2012 | 17:05

    svi smo mi ista krv,hocu da kazem ljubav je jaca od svega uprkos svemu radamo djecu mjesovitih brakova assssk

  • pinturicio

    13. mart 2012 | 13:40

    Tipicna srpska demagogija,da su vas nabijali na kolac 500god nebi vas bilo danas,sto rece jedan politicar,da su vas mazili izlizali bi vass.

  • Milica

    13. mart 2012 | 00:52

    aloooo ljudi sta se bre samo svadjate , ako smo srbi nismo govna ! i onako smo svi mi vise manje turci :D 500 godina je dug period :D hahahahha

  • runner

    12. mart 2012 | 18:51

    Mi Srbi smo skloni da falsifikujemo istoriju. Tako izmišljamo i da smo mi Srbi branili Beograd od Turaka I Srba u doba Sulejmana Veličanstvenog. Možda je Petar Ovčarević bio vođa nekih krjiških Srba u službu ugarskog kralja. Nasuprot ugrima su bili Srbi, turski vazali pod vlašću sultana koje ovde niko ne spominje. naravno, to nam ne odgovara, kao što nam ne odgovara ni istorijska činjenica da je sultan "AlFatuh" osvajač Bosne, sin Olivere Hrebljanović i unuk Nemanjića. Ne odgovara nam ni istina da je ferhat paša Sokolović, graditelj džamije ferhadije u Banja Luci u stvari Marko Sokolović rođeni brat Makarija Sokolovića srpskog patrijarha, a obojica su nećaci slavnog turskog vezira, Mehmed paše sokolovića ili ti Radojice baje Sokolovića. Ne odgovara nam ni činjenica da je sultana Abdumedžiha rodila sultana, kći Đurađa Brankovića i još mnogo toga našim pravoslavnim nacionalistima i šovinistima smeta i naqjradije bi izbrisali. Al. ne može. Nego što rekao veliki Dostitej: " Knjige u šake braćo a ne zvona i praporce!"

  • goran

    12. mart 2012 | 15:27

    Zato nam i jeste tako,sto je tvoje razmisljanje na nivou jedne siparice...

  • Marko

    12. mart 2012 | 14:38

    A ti si gledao mozda film A, Dzoli?

  • Marko

    12. mart 2012 | 14:36

    Sta seres bre ti?

  • Percevic Gradimir

    12. mart 2012 | 11:46

    Percevic Gradimir Samo da podsetim kako je stradao Starina Novak, od civilizovane evropske ruke - ziv ispecen uz polivanje vodom da to sto duze traje. Na slican nacin je zavrsio timocki nacelnik u vreme Kralja Milana uz kolo i opstenaeodno slavlje. I jps da podsetim da su nas civilizovani EU za 6-7 okupacije skratili za par miliona, a pod Osmanlijama smo bolje bioloski napredovali nego pod danasnjom demokratijom. NAZALOST KOD NAS JE ISTORIJA NAUKA SUZENE SVESTI I U SLUZBI TRENUTNIH POLITICLIH CILJEVA

  • Percevic Gradimir

    12. mart 2012 | 00:37

    Pogledajte XVI-XVII vek medju hriscanima u "civilizovanoj"Evropi, a pohod na Beograd dosao je posle velike seljacke bune u Madjarskoj i herojska odbrana BG od tako male posade govori da je mladog kralja i njegovo neposlusno plemstvo vrlo malo Madjara podrzavalo-cesto su to bile srbske i alanske vojne druzine "placenici". Posle BG bitka za Madjarsku trajala je par sati i najveci deo plemstva prelazi pod sultanovu zastitu. Madjari postaju sto godina "proosmanlijsko" katolicko kraljevstvo. "Veleizdaja Zrinski-Frankopani" bila u mnogome proosmanlijska, a becki rat pocinje ratom Madjara/Tekeli protiv Beca i ostale kat-EU, jer je na istocnom delu Ugarske vazila potpuna ravnopravnost svih prisutnih konfesija. Dve godine po karlovackom miru izbija veliki ustanak Madjara protiv Austrijanaca. Ferenz Rakoszi potomak Zrinskih i preko deset godina se vodi rat do totalnog istrebljenja, jer su Austrijanci za dve godine vise izvukli novca iz Ugarske nego Osmanlije za 100 godina i nacionalni heroj Madjarske Rakosci ne uspevsi da se stavi pod tursko-franzusku zastitu zavrsava u izgnanstvu u Turskoj - vise od 100 godina posle toga pod nepravednom propagandom EU ne zeli da zna za Madjare. Na nesrecu mi smo u to vreme i posle toga bili Becki represivni instrumenat pa nas Hrvati i Madjari i danas ne podnose. Jos uvek se na istoriju u Sbiji gleda ocima XIX veka. U to vreme nije postojala "najezda Turaka" nego je se jedan voluntaristicki feudalizam prelivao u organizovanu Osmanlijsku drzavu. Krit su gotovo sami Grci predali Turcima da bi se resili nepodnosljivih Venecijanaca da bi kasnije u izmenjenim okolnostima usli u nepomirljivu podelu. Istoricari bi trebalo da daju nepristrasna misljenja. Danasnji Turci Turske su uglavnom mesavina Grka, Slovena, Albanaca i Iranaca uz mestimicno prisustvo turske krvi, ali objedinjeni "izmisljenim" jezikom kao ideoloskom kategorijom.

  • Ljuba

    11. mart 2012 | 22:55

    Čij lično muftija pisao scenario..

  • crni

    11. mart 2012 | 14:14

    Sabina,Sabina ti ćeš sama dati tebe neće silovati !!!

  • Bogdan Jankovic

    11. mart 2012 | 04:18

    Postovani razmisljam zasto tolika mrznja prema Turskoj seriji koja je odlicna,po toj logici ne treba da gledamo ni Nemacke serije ubijali nas tokom prvog i drugog svetskog rata,ni Americke filmove bombardovali nas i jos koliko zemalja sa kojima smo bili u sukobu znaci nista njihovo.Sah mat ako neko ima odgovor

  • zoki

    10. mart 2012 | 15:18

    ma koga još interesuje istorija, narod nam umire u bedi, a još veća ga beda čeka, proćićemo gore od Grčke, ovi idioti samo neka se zadužuju, narod će da vrati samo neznam kako?!

  • vacafaca

    10. mart 2012 | 13:24

    ja se cudim kako u ovoj srbiji nema pametnih ljudi ...kao sto je zarko,dusanka,bogdan....kud njihove pretke ne stize suljo pa da ih nabije na kolac,da se ovakvi smradovi u srbiji vise ne radjaju...jadni ste

  • Л.К.

    9. mart 2012 | 23:04

    Као прво, нисам ни фашиста ни нациста, Србин сам и поносан сам на ту чињеницу...Сви Ви који живите у 21. веку и који причате како је Србија била под Турском 500 година, варате се... Српска деспотовина је пала чини ми се 1456 године и били смо под Турцима све до 1804, што ће рећи мање од 350 година...Није лепо што лажете ви што не можете без секса и града... Почните да поштујете оне због којих постојите и који су дали животе за вас... ЈА ТЕ ВОДИМ У ПРОШЛОСТ И НЕ ТЕРАМ ДА МРЗИШ, ВЕЋ ДА СА ПОШТОМ ПРИЂЕШ СОПСТВЕНОЈ КУЛТУРИ !

    • 30. maj 2012 | 00:04

      VicLec

      @Л.К.

      Sve je to lepo i pomirljivo rečeno, samo što ti činjenice nisu baš tačne. Ali to koliko je Srbija bila pokorena Osmanskoj državi nije ni važno.

  • Jaaaaaaaaa

    9. mart 2012 | 22:43

    Jaooooooo...Boze dragi....!!!Ovu Dusanku,Zarka,Bogdana i Russia4ever treba na posmatranje definitivno!Naravno da smo nacionalisti...kakve,bre Turcage,kakvi bakraci,a?Da mi deca uce pogresnu istoriju...Sve sto je u nasoj istoriji niti se sme niti se treba zaboraviti... A ti,Edise...da znas iole istoriju,mozda bi i znao da ti se neki deda zvao Nikola...Milan...Milos..Uros...ili kako vec...(ima puno lepih,starih srpskih imena)...i ne bi palamudio u prazno...!Kakvi praznoglavci....ne postujete ovu zemlju nimalo...propast od omladine...pihhhh

    • 30. maj 2012 | 00:02

      VicLec

      @Jaaaaaaaaa

      I tebi se neki predak sigurno zvao Selim, Bajazit ili nešto slično, pa ti niko ništa ne kaže. Ja mislim da je važnije da prvo naglasiš da si glupan, pa tek onda nacionalista.

    • 13. jun 2012 | 16:53

      sanja

      @Jaaaaaaaaa

      SVAKA CAST ZA OVU ,,JA,, ALI SLUSAJ ONI OVO STO SI NAPISALA NE ZELE NI DA CUJU<MISLE DA IH MI SRBI MRZIMO PA IM ZATO KAZEMO,MENI LICNO BI BILO DRAGO DA ZNAM OD KOGA SAM I NJIMA BIH SE VRATILA<A OVI MUSLIMANI GLUPI NECE NI DA CUJU DA SU SRBI!!

  • Стеван Љубишић

    9. mart 2012 | 20:15

    tuzno ,sta mi radimo

  • Duhkojirola

    9. mart 2012 | 16:09

    nevjerovatno je cime se ljudi u 21 vijeku opterecuju.Ko se puno petlja u historiju,ona ga i dokusuri !!!

  • Violeta

    9. mart 2012 | 14:08

    Mislim da je smesno ovo kometarisati...Svi znamo ko su bili Turci i sta su radili danak u krvi i tako dalje u ostalom oni su nas i unazadili....Ali ljudi ovo je serija sto neko rece nije dokumentarac... Meni se svidja Sulejman mislim Onur ili Halil kako god se zvao a i Hurem mi je super..Obicna sapunica zabave radi...A nasa Drzava ima pametnija posla od Turske serije...Bilo sta je bilo ne treba da nas unazadjuje proslos...Opušteno:))))

  • iva

    9. mart 2012 | 13:49

    Samo cu da kazem ovo : " Ha ha ha SRBIJO! "

  • gordana

    9. mart 2012 | 13:48

    Zašto su Srbi branili Ugarsku vlast? Sulejman je krenuo na Lajoša, zašto su Srbi ginuli za Lajoša?

    • 29. maj 2012 | 23:59

      VicLec

      @gordana

      Ginuli su na obe strane. Brat na brata, ali za dobar novac.

    • 5. jun 2012 | 23:10

      mallaa

      @gordana

      Ginuli su za Lajoša jer im je on omogućio da se nasele na teritoriji današnje Mađarske i Vojvodine kada su krenuli u seobu predvođeni patrijarhom Arsenijem Čarnojevićem.

  • Kaja

    9. mart 2012 | 13:06

    Ako je vama najveca muka jedna serija, i to sapunica, gde uopste akcenat nije na tim osvajackim pohodima za koje ste se uhvatili, onda vi nemate nikakvih problema u zivotu. Zasto ne reagujete ovako burno na svo ono smece od emisija koje se emituje na nasim televizijama, a ima ih koliko hocete... Hteli to ili ne, sa tim Turcima smo slicniji nego sto mislite, a toliko turskih reci koristite u svom svakodevnom govoru, a da toga niste ni svesni. Sta ste se uziveli toliko...

    • 13. jun 2012 | 16:47

      sanja

      @Kaja

      PA DRAGA LUTKO SLICNI SMO S NJIMA ZATO STO SU SPAVALI SA NASIM MAJKAMA KADA BI HTELE DA SE UDAJU<RASPITAJ SE MALO STO SMO SLICNI!!!

  • Vladislav

    9. mart 2012 | 12:48

    Volim sto ste svi tako pametni, i sve znate, a mogu da se kladim da pola vas jos uvek ide u skolu,a pametujete tu i mislite da znate nesto, a ovi sto kritikuju seruju su bar poznati srpski istoricari i naucnici... J*** vas sujleman i glupi turci.....

  • Almir

    9. mart 2012 | 12:34

    Serija je odlicno uradjena i sve u njoj je uradjeno prema istinitim dogadjajima. Naime da demantujem ove srpske istoricare koji osim nacionalistickih misli nista drugo u glavi nemaju. Alo bre, zaboravljate da je srbija zemlja svih nacionalnih manjina ...izmedju ostalog... E ovako se siri rasna i nacionalna mrznja... Sto Nemci ne daju neke komentare kada se u njihovoj zemlji daju turske serije? Normalno, kulturan svet, sta ih briga , samo neka se zaradjuje i lepo zivi....pa 15miliona je turaka u nemackoj ...i sasvem se lepo zivi.

    • 13. jun 2012 | 16:44

      sanja

      @Almir

      NE SERI ZIVOTATI<NEMCI SU OD UVEK BILI NEMCI A VI STE OD UVEK BILI SRBI I???POBEGLI STE OD NAS I SAD MI NE VALJAMO JE LI?A NEKAD SMO BILI JEDAN NAROD!!!

  • Bogdan

    9. mart 2012 | 11:43

    fantasticno "da reaguje RRA i oduzme dozvolu "a sta cemo sa Prlle - Tihi filmovima to je istina ? Ili Grand smece koje se emituje svaki dan , imamo daljinski , niko od nas nije kreten , dovoljno je da se promeni kanal ,a ukidanje , zabrane zar to nismo prevazisli ??? ili treba i komesare CK da uvedemo ponovo ?

  • runner

    9. mart 2012 | 09:26

    Ma šta nam kažeš Aleksandre! Srpska istorija veća od turske!? Pre ili posle ameba?

  • Musashi

    9. mart 2012 | 08:46

    "A sto se tice glumaca u seriji su angazovani prvorazredni glumci omiljeni u Turskoj." И потпуно анонимне у Србији.

  • Sava

    9. mart 2012 | 08:13

    Smetaju vam Turci na televiziji kao treba zabraniti?? A ne smeta vam sve sto se dogadja u zemlji trenutno. Zemlja nam propada a svi polemisu o Turcima, prvo Beograd je tada pripadao Ausrougarskoj carevini, znaci nema veze sa nama, drugo sramo ta je da se u Deomokratskoj zemlji polemisu ovakve stvari cista manipulacija medija koji su poceli da se bave iskljucivo zutom stampom. Turci ovo ono znate li vi seljaci da jedan Istambul ima vise stanovnika nego cela Srbija. E da smo mi uredjena drzava ko Turska gde bi nam kraj bio.

  • Jovana

    9. mart 2012 | 06:05

    najbolje da sad prikazuju i nabijene glave na kolcu....

  • sava

    9. mart 2012 | 01:27

    Istoriski Beograd nije ni bio srpski grad u doba Sulejmana. Ne volim Turske, Latinoamericke ...portugalske,spanske itd. Ali ljudi nemoj te da ispadate glupi. Pa nije narod sisao vesla dokle vise sa tim lazima ????? ALO MEDIJI OSVESTITE SE!! Dokle vise sa zutom stampom ??

  • Sasa Dimitrijevic

    8. mart 2012 | 23:59

    Pazi ga ovaj sad.. Pripadao je Ugarskoj carevini.. Znaci Beograd nikada nije pripadao Srbima, nego uvek nekim drugim osvajacima po tvom..

    • 29. maj 2012 | 23:56

      VicLec

      @Sasa Dimitrijevic

      Da ti kažem još nešto, čak je veliki broj Srba koji su bili Janičari, učestvovala u osvajanju Beograda.

  • Goran

    8. mart 2012 | 23:51

    I naša je istorija puna laži. Ostavite Turke na miru i ne širite mržnju. Istina je da su nam Turci najbliži srodnici. Pogledajte se samo u ogledalo. Svi smo tamni i zgodni.

  • Zamfir

    8. mart 2012 | 23:45

    Sta ste se toliko primili? Pa to je samo obicna turska sapunica. Sta ste ocekivali od nje, da bude istorijski autenticna?

  • Milos

    8. mart 2012 | 23:02

    Samo kratak komentar- jedna kamila se prikazuje na tren, prilikom vracanja iz Beograda. P. S Cini mi se da je pre fokus na ljubavnom zivotu sultana i njemu bliskih, nego sto je na istorijskim desavanjima. Pozdrav.

  • kosticpredrag

    8. mart 2012 | 22:43

    Ovde odavno ne zivi narod,nego,Bog zna sta!

  • Strasno...

    8. mart 2012 | 22:08

    Za ne obrazovane da se malo obrazuju http://www.istorijskabiblioteka.com/art:sulejman-i-velicanstveni a ne samo da trabunjaju bezveze...

  • Boxi

    8. mart 2012 | 21:37

    A ti ces se ozenitit nekom NE Srpkinjom!!! Sram te bilo za takav recnik i ponasanje prema zenskim osobama!!!

  • JASMIN

    8. mart 2012 | 21:08

    ON JE BIO GAZDA COVEK BRE

  • niki

    8. mart 2012 | 20:07

    Stvarno je tuzno videti ove komentare koji stoje iza toga da je serija zanimljiva i da je gledaju radi opustanja! Da su penzioneri u pitanju pa da covek razume ali mlad svet biti na ovom mentalnom nivou....uzas.

  • rade

    8. mart 2012 | 20:02

    A ne i nije napravljena da bi se Turci promovisali. ne budite naivni. Tolike pare ulozene samo zbog "ljubavi". Danas se nista ne radi tek tako. Ma gledajte.....i jesmo ovde bas zbog takvih koji gutaju sve sto im se da! Dovodjenje glumaca, exkluziva, pravljenje cirkusa...Prva turska, da nije smesno bilo bi tuzno.

  • Zeke

    8. mart 2012 | 19:43

    Nasi Ljudi u Srbiji su totalno retardirani...Pa sta se sad zalite kad ste glasali da se ova serija Prikazuje?Bas mi je zao kad vidim kako nasi ljudi razmisljaju....Sramota...

  • Ljiljana Ljishka Petrovacki

    8. mart 2012 | 19:17

    Dosani ste! Mi Srbi ne bi bili Srbi kad ne bi svima gurali prst u oko! Serija je zabavnog karaktera kao i sve ostale, spanske, italijanske, grcke, nije napravljena da bi se Turci promovisali, koga vise briga za sve to od pre 500 godina... Ni u seriji Vojna akademija koja je nasa nije pola istina, mnogo je rigoroznije nego sto izgleda, a ne da pricamo o stranim serijama. Pricate samo da biste nesto pricali i podizali tenziju nizasta...

  • Jugović

    8. mart 2012 | 18:51

    Ne može serija da falsifikuje istoriju, jer nije istorijska, nego ljubavna... Istorijski događaji samo daju kontekst vremna i prostora, niko ne ka e da su verno prikazani Kao kad Radoš Bajić falsifikuje istoriju i prikazuje četničke kao neke humanitarce bože me sačuvaj

  • lepa

    8. mart 2012 | 18:36

    http://www.istorijskabiblioteka.com/art:sulejman-i-velicanstveni

  • cole

    8. mart 2012 | 18:08

    PRVA TURSKA TELEVIZIJA - pravilnije je nego prva srpska.

  • Luna

    8. mart 2012 | 18:00

    P. S. Bar polovina Vas vuče tursko poreklo!

  • Luna

    8. mart 2012 | 17:49

    Svaka čast svim Srbima koji tako cene svoje žene. Zaista sam zadivljena! Zbog jedne jbn serije su u stanju da gaze preko svih devojaka, žena itd... Da li ste normani?!?! Ako vam se ne sviđa serija - nemojte je gledati!!! Niste vi nikakvi nacionalisti! Vi ste, bre, naložene budale! S ljubavlju, Srpkinja!

  • Bosna

    8. mart 2012 | 17:41

    ali Sulejman nije ubija civile nego samo vojnike koji su mu se suprostalvili --- a takozvani " srpski junaci" (mislim monstrumi) su ubijali sve redom pa cak i dejecu misli da je to vise nego bolesni !!!!

  • sandra

    8. mart 2012 | 17:30

    Svaka cast Dejane

  • Милош-НИШ

    8. mart 2012 | 17:06

    Има, ево ја знам, а пошто си ти толико "начитан" да пратиш наше новине, могу да претпоставим да живиш у тој истој Србији коју пљујеш. Моју историју подкрепљују споменици, лобање Срба уклесане у тврђаве, текстови СТРАНИХ историчара и путописаца из тога времена!

    • 29. maj 2012 | 23:53

      VicLec

      @Милош-НИШ

      Užasan zločin, koji na žalost nije bio usamljen na ovim prostorima, samo što je povodom ovoga napravljen i spomenik da nas podseća.

  • andja

    8. mart 2012 | 17:02

    Nije mi jasno kako ovo neko moze da gleda kao razonodu....uzas. Mimo istorijskih promasaja, nije dokumentarac-kako neki kazu ali i kao serija je uzas! Koja ljubav? Koji glumci? Ne vidim ni jedan razlog da bi se ovo gledalo.

  • Milos

    8. mart 2012 | 16:03

    Vidi ovu Dusanku sto kaze "Ne smatram da je trebalo dati neku vaznost brojevima izginulih"... Da se radi o jevrejskom holokaustu, ne bi tako pričala, isprani mozgu!

  • IBRO DIRKA NAS

    8. mart 2012 | 15:52

    DUSANKA, IDI KOPAJ NJIVU A NE PAMETUJ. AKO SU HTELI LJUBAVNU PRICU MOGLI SU DA SNIMAJU SA IZMISLJENIM LIKOVIMA A NE O ISTORISKIM, AKO SE HVATAS ISTORIJE ONDA SE I DRZI NJE (ko,sta, koliko i kada) A TO JE DA ON NIJE IGRAO MONOPOL KOD KUCE NEGO KLAO NAS NAROD SVIREPO I NA VELIKO

  • Tina

    8. mart 2012 | 15:25

    Smatram da svi koji su se izjasnili u korist ovakvih serija nisu zadovoljni svojim zivotom i utehu traze u izmisljenim ljubavima u nekim "bolesnim" serijama.Znam da ce veci deo zenske populacije koja ovo cita da "kidise" na mene,ali smatram da se u tim serijama ne nalazi nista pametno niti poucno.To je cisto ispiranje mozgova.A ovakve gluposti gledaju samo dokoni ljudi.A sto se tice "pametnjakovica" koji prodaju price o istorijskim cinjenicama,neka se uhvate malo strucne literature pa neka onda govore o istoriji svog naroda sa kojom ocigledno nisu dobro upoznati.Kazete da smo losa nacija koju svako na svetu mrzi,pa ima i razloga kad se neki socijalizuju gledajuci "ljubavne sapunice",umesto da procitaju neku knjigu kako bi svoje slobodno vreme potrosili na pravi nacin.

  • kaja

    8. mart 2012 | 15:22

    iskreno, ne, ne zna se. mozda mi znamo jer smo ucili u skoli, ali cak ni ljudi u srbiji nisu te lekcije naucili a ne neko drugi. osim toga, ponovi nesto 20 puta i postace istina. ovako se radi propaganda, nikako drugacije. da nas bombarduju direktnije pobunili bi se, a ovo je ono tiho se privuci pa im zav...

  • Lidija

    8. mart 2012 | 15:15

    Potpuno se slazem. Da su hteli verne cinjenice i dogadjaje prikazati, zvalo bi se dokumentarni film, a ne turska serija. Serija prvenstveno prikazuje ljubav izmedju dvoje ljudi, a ne ratovanje sa Srbima itd...... ja sam odmah primetila ta ne slaganja istorijskih podataka, ali koga se to tice. Ucili smo u skoli, znamo sta je tako sta nije.... A novinari i istoricari bi stvarno mogli da olade malo vise,ne samo malo.

  • lluki.uki

    8. mart 2012 | 15:11

    pitam svima vas sto pisete imali neki od vas sto bar malo zna o historiju prvo svom nscijom pa odrugima pa da odgovaori sto quga pitam dva stvari koje naj stara nacija u ballkanu.i ikosu .i serbsa vojska od kada postojala u novu erom ikako iod koje se sastojela ... ako MOZE DAMI ODGOVORIO AKO NIJE TESKO BEZ PSOVKE JA BO ZAMOLIO BUDITE KULTURNI KAOKAKVA NACIJA STE PA

    • 29. maj 2012 | 23:50

      VicLec

      @lluki.uki

      Ja se pitam kako sebi možeš da dozvoliš da svojom glupošću i neznanjem toliko brukaš svoj narod. To je stari i veliki ratnički narod koji je, takođe, u najvećoj meri, bio jako dugo pod Osmanskom državom.

  • Predrag Ćirković

    8. mart 2012 | 14:49

    sasvim se slazem sa nasim istoricarima...ali sta da se radi kada smo mi Srbi tako naivan narod i gutacemo sta god da nam se servira...danasnja deca koja gledaju Sulejmana nikada nece utuviti u glavu drugu pricu o sulejmanu jer su oni to svojim ocima videli da je on veliki romanticar...isto kao i o cinjenici boj na Kosovu,jer je film odradjen po komunistickoj prici i nasi srbi su ubedjeni da je vojska krenula iz smedereva koje je nastalo 41 godinu nakon bitke na kosovu...I dan danas 90%srba je ubedjeno da je Vuk Brankovic izdajnik,jer i sami kazu da su to videli na filmu

  • lluki.uki

    8. mart 2012 | 14:48

    vi sto kazete da sa tursku ste ratovali 150 godina to nije taqno vi serbi ste imali samo 2 boja ito ste izgubili ito nikada samo vi sami niste bili uvek ste bili piqke

    • 29. maj 2012 | 23:46

      VicLec

      @lluki.uki

      Ti si glup i ne javljaj se - brukaš svoj narod.

  • jedan komentar

    8. mart 2012 | 14:44

    http://facebookreporter.org/2012/03/08/мађарско-шиканирање-срба-у-бечеју-неп/ - a na ovo jedan komentar! Posle cemo gledati Madjarske serije i seci vene za glavnim glumcima!

  • Rodoljub-ka

    8. mart 2012 | 14:29

    Takodje dodala bih da mi strasno smeta tolika kolicina sapunica na Tv programu. Turske ili bilo koje druge. Mislim da je obrazovni program potisnut gomilom djubreta, pa da je time gledanje Tv-a u meri u kojoj to ljudi rade i dopustaju svojoj deci da rade, preterano i nedopustivo. Ispiranje mozga! Necemo ni znati kako i kada nam se desilo da postanemo bezmozgovici koji 24/7 blenu u kutiju sarenih slika koje se pomeraju!

  • Милош

    8. mart 2012 | 14:22

    Драгане, лепо је знати да је та шака јада имала понос и достојанство, нешто што су ТВ и овакве серије убиле код народа! Ја сам поносан на то што сам Србин, не подцењујем друге али прво поштујем себе!

  • Rodoljub-ka

    8. mart 2012 | 14:20

    @Svetlana Zanemarujes moc koju televizija ima. Nasi ljudi ne poznaju dovoljno istoriju i mnogo je lako servirati im sta god, sve ce progutati. Sve deluje sitno i nebitno, pa malo po malo vise necemo znati ni ko smo, ni odakle smo. "Hleba i igara"!!! Zbog takvih stavova nas i nasa vlast satire, laze, krade, a mi smo vec navikli, pa niko da reaguje. Podeljeni medju sobom, jer uvek ce biti neko ko ce da te zaustavi i kaze "spusti glas" "nije ni bitno" "to je samo..." Dakle nije ovo vrhunac nasih problema, ali je svakako jedan od. Pobuna protiv ovoga je samo prvi maleni korak koji ovaj narod treba da napravi, kako bi mozda opet bili u stanju da se borimo protiv onih koji nam najvise rade o glavi...6 oktobar!

  • Vojvoda Sindjelic

    8. mart 2012 | 14:06

    oooooooo turciii !! pitajte djedove kako je "strasna" i golema turska vojska cvikala na pomen Milosa Obilica i Kraljevica Marka !! lazljivci jedni bez stida...

    • 29. maj 2012 | 23:44

      VicLec

      @Vojvoda Sindjelic

      Miloš Obilić je bio Tribal (Ilir) i imao ugovor o nenapadanju sa Turcima i samim tim plaćao HARAČ. Lazar ga je isprovocirao tako što je rekao da je kukavica na šta je ovaj odgovorio da će u znak prijateljstva sa Lazarom da na Kosovu ubije Sultana. Uspeo je da priđe Sultanu samo zbog toga što je Sultan u njega imao poverenja zbog ugovorenog nenapadanja. Kada se u to vreme plaćao harač, znači da si bio Turski vazal. Nemoj da te varaju tvoji falcifikovani udžbenici istorije. Još jedno, Kraljević Marko je bio Turski vazal koji je hrabro učestvovao u više pohoda u regionu, cak više nego 90% turaka i kao takav je više puta bio nagrađivan od Turskih vlasti fermanima koji ga štite. Obični panduri Kraljeviću Marku nisu ništa smeli da učine nažao, pa se zbog toga ponašao nasilno i opušteno. To ti je još jedna činjenica koja se može naći u ozbiljnim i nepristrasnim zapisima. Osmanlije su vladale na ovim prostorima toliko dugo zbog toga što su bili vešti asimilatori. "Sinđeliću", priznaj, ti nisi nikad ništa pročitao o svom narodu. Samo mi je žao što nisi usamljen na ovoj stranici, pa si se osetio silnim.

  • Boka

    8. mart 2012 | 14:03

    @Jovan Bukake za Srbiju. Sve gutamo, samo ne znam dokle ce to da ide. "To je samo filmic, serija, vest na BBC-u" - sta nas briga, daj leba i igara, lakse nam je kad nas lazu, lepse se osecamo! Tuzno i ruzno! Zabraniti takve serije, filmove, a Prvu ukinuti!

  • Steva

    8. mart 2012 | 14:02

    Gde su najbolje ljignje u gradu ...... iza dzamije xexe xe

  • Svetlana Filipovic

    8. mart 2012 | 13:59

    Rodoljub-ka bas zato sto nasi ljudi znaju istoriju i vide da je to sve malo ubrzano i izvrnuto, a i Turski producenti su to velikim slovima stavili na sam pocetak serije ne vidim u cemu je problem. I da u pravu je devojka koja kaze da vam njihove serije odgovaraju, ali more da. To je samo TV.

  • nemam ime

    8. mart 2012 | 13:58

    Dolazim u miru i donosim virsle

  • Lela

    8. mart 2012 | 13:49

    Magdalena, bili su u Turskoj dok su letovali u Turskoj... Sta ti nije jasno?!

  • Jelena

    8. mart 2012 | 13:48

    @Maja Bastajic Nije valjda da pustas decu da gledaju ovu seriju?! Ili kad smo vec kod toga, sapunice uopste?! Bolje ih salji u skolu da nauce nesto!

  • Magdalena

    8. mart 2012 | 13:42

    Uff bre....Zivo me zanima gde su mnogi bili dok su letoveli u toj istoj Turskoj. Licemerno kao i serija.

  • Rodoljub-ka

    8. mart 2012 | 13:41

    Svetlana mislim da nikada necu razumeti tebe i tebi slicne. Americke filmove, turske serije i sl. je sasvim u redu gledati ako u doticnim nisu izvrnute cinjenice o nasem narodu. Kada u americkom filmu prikazuju Srbe, Bosance pa cak i Hrvate kao teroriste (a takvih filmova koliko hoces), ja cu taj film odmah ugasiti, necu ga jos preporuciti prijateljima i pustiti deci da se "obrazuju", dizati ga u nebesa i sl. Mislim da dobrom delu nasih ljudi treba vratiti knjige u ruke, istoriju za pocetak. Posle ce vam neke stvari biti jasnije, bar se nadam. Kako me ne bi tumacila pogresno, nisam nacionalista niti rasista, ali sam rodoljub (za neobrazovane - Rodoljublje ili patriotizam, je pojam čije značenje obuhvata različita pozitivna osećanja i stavove čiji su objekti sopstvena nacija, jezik, država, istorija i kultura. On podrazumeva razvijenu nacionalnu svest, oformljen nacionalni identitet, kao i osećanje privrženosti svojoj naciji, ali bez idealizacije vlastite i potcenjivanja tuđe nacije.)

  • Svetlana Filipovic

    8. mart 2012 | 13:33

    Jovana svaka ti cast za tako ispravan stav i komentar.

  • Svetlana Filipovic

    8. mart 2012 | 13:31

    Svako imalo pismen moze da procita na pocetku serije da su likovi i dogadjaji slicni sa stvarnim dogadjajima, a ne isti. Tako da ne vidim problem. Ako turski glumci i sami priznaju da igraju nase pozorisne predstave sto je i tacno cemu onda ovolika drama. Hocete Evropu, zaboravite nacionalisticke komentare.

  • Mrki

    8. mart 2012 | 13:28

    Pink se jos i popravlja. Ako je neko gledao Ostrvo zna o cemu pricam. A Prva - bez komentara! samo jedno delate...

  • Dejan

    8. mart 2012 | 13:25

    A da se ti Zoks preselis lepo u Tursku?!

  • Bojana

    8. mart 2012 | 13:22

    Ne bih se slozila da mu ne treba pridavati vaznost. Zasto i dokle cemo da pustamo da se istorija i istina izvrce kome kako odgovara, a mi da sve gutamo kao bukake pornicarke?!

  • zoks

    8. mart 2012 | 13:20

    sta ocete turci su nad nama vladali 500god i u nama tece turska krv a sto mi necemo to da priznamo niko nam nije kriv

  • Bojana

    8. mart 2012 | 13:14

    Draga Jovana, ovo je samo serija, "U zemlji krvi i meda" samo film, ti si samo jos jedan tenkre, a ja i dalje ne mogu da verujem da ljude zaista briga toliko za svoju istoriju, da nemaju etike i ljubav ili barem postovanje svojih predaka i svoje zemlje. Zbog takvih stavova kao sto su tvoji nas i jasu i siluju svi i svja. Bezmozgovici! Necu reci tako nam i treba, jer ne treba! Doticnu seriju ne treba pustati na televiziji, kao spominjani film, a ko hoce neka nadje drugi nacin da je gleda.

  • kurdish boy

    8. mart 2012 | 13:12

    Turci uvek lažu .varvare, ubice.............

  • Marina

    8. mart 2012 | 13:04

    Serija je djubre! Pustanje iste je skandalozno! A ti i oni koji se "loze" na Sulju su sramota i muka mi je da se crvenim u vase ime!

  • Blade

    8. mart 2012 | 12:50

    U koju li si i ti skolu isao,neku tursku?Srbija pada pod tursku vlast 1459.godine i sve do 1878. ostaje pod Turcima,1878. dobija ponovnu nezavisnost a broj godina izracunaj sam - 419!!!Ni 500 kao sto govore a kamoli 540!!!

    • 17. april 2012 | 02:19

      Kristina

      @Blade

      a ti si u tom vremenu zivio da znas tacno koliko godina je bilo. ne seri da te zamolim! sodine u istoriji nisu tacne onako kako bi trebale, pogledaj samo udzbenike istorije za osnovnu skolu, prati iz godine u godinu i vidjeces da se svake godine mijenja...

  • Blade

    8. mart 2012 | 12:42

    Ne znam kojoj ti naciji pripadas i u koju si skolu isla (mozda u neku za sponzorusice),ali poslednja prepreka sirenju islama na zapad bili su Srbi za koje po tebi niko tad nije cuo!A sto se same serije tice slazem se sa nekima ovde da je to nista vise nego naj obicnija sapunjara a ne dokumentarni film,kojoj ne treba pridavati nikakvu vaznost!!!

  • danijela

    8. mart 2012 | 12:38

    steta sto prva televizija ulazi u kos sa pinkom a mogli su daleko da budu iznad . Ne smo po ovoj seriji vec po vecini neukusnog programa ...Genralno mediji u Srbiji su losi ali pink i prva su da povracas ...

  • riki

    8. mart 2012 | 12:35

    Velika se buka dize oko serije! Nikada se nije digla prasina oko serije 'Larin izbor' u kojoj su muslimani prikazani kao teroristi i bijednici! Sto se oko toga ne diskutuje, zato sto je to pogled gospodje Veljace na svijet i nema niko pravo da joj to kvari. Sto niko njoj ne kaze da je zatucana, iskompleksirana ili primitivna? Ipak ste se svi borili za demokratiju, pa i pustite je nekada da zazivi kada vam je vec toliko znacila.

  • Sladjan

    8. mart 2012 | 12:31

    Naravno da niko pametan ne veruje da je ovo delo bazirano na istorijskim dogadjajima,niti gleda ovu bljuvotinu od serije.Ako neko kroz ovo pokusava da uci srpsku istoriju,taj treba na lecenje! Videcete kad se samo Pazarcima podigne "nacionalni" moral,pa kad pocnu problemi dole.Napravi ce ova serija jade Srpskom narodu!

  • DRAGAN

    8. mart 2012 | 12:28

    srpska posla,naravno,kandićki,čeda i ostalih brankovića uvijek ima.turski genocid na balkanu jos uvijek traje.turci su otisli,a ostali su gori od njih,poturice.nastali su kao plod petovijekovnog terorisanja i silovanja srpskog naroda.zamislite da neka zena prilikom silovanja ostane u drugom stanju,a da sutra to njeno djete nju mrzi,bez obzira sto je zrtva,a da obozava oca siledziju.tako nerazumijem ove,kako se trenutno nazivaju"bosnjake",da vole turke,a da mrze srbe od kojih su potekli pod velikim terorom od strane turaka

  • Marko Vozdovac

    8. mart 2012 | 12:07

    Toliko pljujemo Hrvate, ali cisto da povucemo paralelu, da li iko misli da bi Hrvatska ikad dozvolila prikazivanje serije u kojoj jedan zaljubljeni srpski general gazi preko njihove teritorije? Nasu drzavu bi trebalo da bude sramota sto se ovakve serije prikazuju, no, davno je ustanovljena ona stara "hleba i igara"... Sad umesto da domacice razmisljaju o tome sta ce svojoj deci spremiti za uzinu u skoli, one motaju po glavi da li je bilo ok sto je taj divni Sulejman smotao onu malu iz harema...

  • Alo

    8. mart 2012 | 12:02

    Birali ste gledaj te!!!!

  • Svetlana

    8. mart 2012 | 11:54

    Molim vas ljudi, pa gledamo tone americkih serija i filmova i niko nista, pa i oni su nas ugnjetavali na najodvratniji nacin, pa svi gledaju i to je dobro. Pojavi se jedna turska serija, koja po meni prikazuje jednu ljubavnu pricu, smjestenu u odredjeni istorijski period i eto ti kuku pobise nas opet turci, posle 600 godine. E jesmo cudan narod, a arsini nam za medalju.

  • Dragana

    8. mart 2012 | 11:52

    i da jos se nadovezem kako bi srbi zaboravili tu mrznju i kako bi smo ih zaboravili kao zlotvore iz prostog razloga zbog poboljsanja turskog imidza u svetu i promovisanje turizma. svima vama savetujem da krenete da proucavamo nasu proslost da se ne zaboravi jer zapamtite ne znanje ce nas u suprotnom ubiti!

  • Dragana

    8. mart 2012 | 11:48

    Cilj prikazivanja turskih serija u srbiji jeste da se ispromovise turizam u turskoj kao i da se baci novo svetlo na njihovu kulturu moram priznati slabo poznajem istorijske cinjenice i to doba dok smo bili pod turcima znam moja sramota ali koliko je jos tako omladine a i starijih needukovanih u svojoj nacionalnoj proslosti vrlo je moguce da s ovim pokusavaju da stvore novu sliku o proslosti da usade nove ideje narodu u glavu ipak vrlo je poznato kako mi drzimo do mrznje prema turcima zbog ropstva

  • Maja Bastajić

    8. mart 2012 | 11:47

    Ljudi..nije ovo ratna serija ni dokumentarac..ovo je serija o ljubavi Sultanu i Hurem..i sta bi vi,da su prikazali 60 nevernickih glava nabijenih na kolaceve..onda bi komentirali kako su surovi i kako tu seriju gledaju i deca..a sto se tice Huremine trudnoce u vreme osvajanja Beograda kao da je bitno kada je ostala trudna..sta bi vi da ide godinu po god.pa da serija traje koliko i njegova vladavina...

  • kiza

    8. mart 2012 | 11:45

    e moji zemljaci ,,srbi,,smeta vam turska sapunica..busate se u srpstvo i istoriju a progutali ste notornu laz ,,boj na kosovu,,koji je srpski film gde milos na prevaru ubija sultana i srbi gube kosovski boj

  • Marko

    8. mart 2012 | 11:45

    Koga boli uvo, ko to jos pa gleda

  • Gaga

    8. mart 2012 | 11:41

    Drugari, da se razumemo.. nema Srba 1521. godine u Beogradu.. Srbi su tada vec bili pod Turskom.. Evo vam isecak iz Vikipedije "Пад Београда 1521. године је догађај који је уследио као последица трећег великог турског напада на ово угарско утврђење у османско-угарским сукобима у доба највећег ширења Османског царства на запад." A serija jeste trecerazredna.. i ljudima trebbaju bajke, na ova teska vremena, a ne krvoprolica..

  • Dragan

    8. mart 2012 | 11:38

    Dobro je gledati, citati, uciti i drugacije vidjenje Istorije, a ne oblikovati dogadjaje, ljude i istoriske periode shodno potrebama Srba. Sve je to smesno, ondasnja Srbija je bila saka jada, koja nije ni bila cilj Turskoj Imperiji, vec su to bila Ugarska. A ovo je serija i treba je gledati... pa makar bilo preterivanja, treba shvatiti da na ovom svetu ima jos ljudi i naroda...

  • Edis Hajdarpasha

    8. mart 2012 | 11:36

    Nemoj da istina ubija,kome sada da covek veruje...Turci pishu jedno,srbi drugo...I sta imamo sad,zato brate ako ti se nesvidja hvala bogu daljinski ima svako,premesti na drugi program i uzivaj,kome se svidja nek gleda.. ;)..A to sto su turci vladali 540 godina,imate pravo da se ljutite.. :))

    • 13. jun 2012 | 13:58

      sanja

      @Edis Hajdarpasha

      DOBAR SI AL SAMO DA TI DODAM TI SE LJUTI NA TVOJE SRBE STO SU NEKAd PRESLI U ISLAM I SAD TI NESTO KAO PRICAS.VI STE SRBI BRE ALO<STA JE SVAMA!!

  • Sabinna

    8. mart 2012 | 11:32

    A vi Srbi ste mnogo bili bolji , silovali ste zene , ubijali decu ,klali sve sto ste nasli i isterali iz nase teritorije ! I vi ce te nekome zameriti .Da vidimo kad ce Angelina July svetska zvezda otkriti vase pravo lice ,i to ne navedenih sve od vasih zlocina , nego samo jednu od njih. Pozdrav od Nezavisno Kosovo

    • 13. jun 2012 | 13:54

      sanja

      @Sabinna

      TI SI KOSOVARKO POREKLOM KATOLKINJA I ZATO CUTI<NE ZNATE NI KO STE NI STA STE <JEDINO STO ZNATE JE DA MRZITE!!

  • Aleksandar Cvetic

    8. mart 2012 | 11:32

    bravo milose svaka cast.....a ti sanja si pobedila stvarno (za takvu izjavu komentar ne postoji bar kod nas sto imamo nesto malo mozga)

  • Petar

    8. mart 2012 | 11:22

    Prva turska televizija

  • Sladja

    8. mart 2012 | 11:21

    Sto kaze onaj decko malo cas .pa niko ovde ne pominje Srbe .Kakve veze ima istorija sa obicnom Turskom sapunicom.I sta nas vecito nesto pogadja,bolje da ste podigli ekonomiju ove zemllje pa ne bi ni gledali ove serije vec bi svi radili i imali od cega da zivimo.

  • Dragan

    8. mart 2012 | 11:19

    Vecina toga nije tacno u seriji, ali u onih par epizoda koje sam video serija je napraljena kao ljubavna, a ne osvajacka

  • Marko

    8. mart 2012 | 11:15

    Joj koliko gluposti. Naravno da je bilo nabijanja na kolac ali tek ove nase gluposti da su u Beogradu ziveli Srbi u 16. veku je notorna glupost. Nas u Beogradu tada nije bilo, odnosno bilo nas je procentualno koliko nas je sada u Torontu. A tesko da je to srpski grad...

  • Johnny

    8. mart 2012 | 11:14

    A sta odmah dizete buku? nesto sto se dogodilo pre 500 godina. Ajde bre ljudi koji vam je, jebes istoriju. imamo mi i drugih stvari kojim cemo se ponosit osim jebenom istorijom. A zasto mi ne priznamo genocid u Bosni? Srebrenica? zasto ne priznamo pokolj koji je pravila cetnicka vojska u II svetskom ratu?. dajte bre ljudi, imamo Noleta, imamo divan jezik, zajebite nacionalizam, sovinizam i ta sranja. zivite slobodno!!

    • 1. maj 2012 | 22:51

      just me

      @Johnny

      šteta što neke komentare ne mogu lajkat više puta :(

  • Littlered

    8. mart 2012 | 11:14

    A kakv ste vi genocid pocinili prije 20 godina u BiH??Jelde to vas ne interesuje...Vas interesuje samo to da vi uvijek ispadnete zrtve kakva god historija bila..A nemojete tako o Turcima pricati,jer sta znate mozda su oni vasi pretci,nije mozda vec sigurno jesu ;)

    • 1. maj 2012 | 22:50

      just me

      @Littlered

      čestitam, konačno pametan komentar...

    • 13. jun 2012 | 13:49

      sanja

      @Littlered

      A ZNAS LI TI BOLAN KO SU TVOJI PRECI<PA TI SI CIST SRBIN JADNICE<NEGO SU TI SE TVOJI POTURCILI!!

  • Sonja

    8. mart 2012 | 10:53

    RRA odmah da reaguje !

  • dada

    8. mart 2012 | 10:46

    pozvati na odgovornost onog ko je uopste ponudio kao opciju prikazivanje ove serije u srbiji i prekinuti emitovanje. pre 30 god je prekinuto emitovanje serije doktorka na selu samo zato sto u jednoj epizodi nije bilo petokrake na zastavi srbije, a ta serija je bila kvalitenija od ovih turskih naravno.

  • ognjen

    8. mart 2012 | 10:23

    Kakav narod, samo guta sve sto mu se ponudi. Uzas.

  • jovan

    8. mart 2012 | 10:18

    ljudi, ne gubite vreme objasnjavajuci ovim zenskim glavama ko su i sta su. One jednostavno glavom ne razmisljaju, njihova glava nije ona sa mozgom, njima je glava medju nogama i bitno im je samo da napune usta. Tu nije bitno dal je tucin, siptar ili ko vec u pitanju, bitno je samo da im ne zuji prazno medju nogama. Sta njih briga ko su im preci, one bi da opet budu pod turcima. Nek idu u tursku pa nek budu pod njima, NEMOJ SAMO DA NAM POGANE I TRUJU DECU , JER SERIJA NIJE SLUCAJNO NAPRAVLJENA, ONA IMA DEBEO RAZLOG, koji se naravno ne vidi na prvi pogled. Sustinski ce se glupace privuci na price o romantici i sl, kako bi se turcizam ponovo infiltrirao u Srbiju. A vec se infiltrirao da tu zaustavljanja vise nema. Nek nam je Bog u pomoci !!!

    • 13. jun 2012 | 13:44

      sanja

      @jovan

      BRAVO JOVANE<TAKO JE<SAD BI ONE S VAKA PRISTALE DA BUDU SULTANIJE JATO TI KAZEM!!

  • Jovana

    8. mart 2012 | 10:11

    Sta mi mozemo sto su turci bili mocniji od nas i vise treba da se reaguje na Andjelinin film, a ne na ovu seriju, koja je odlicna, ne zbog istorije, vec zbog price, glumaca, kamera, muzike, efekta. Ne smatram da je trebalo dati neku vaznost brojevima izginulih u seriji, jer to se zna, vec treba posmatrati sustinu a to je prikaz ljubavnog zivota Sultana sto je seriji bio cilj, a da je cilj postignut vidi se po velikoj gledanosti. A sto najjace niko nikada ne prica o tome koliko je ljudi izginulo dok su Nemanjici osvajali njihove teritorije -.-” Srbi tada nisu vladali Beogradom vec Madjari. Ljudima koji nisu dovoljno informisani, rat sa turskom je davno završen, veliki broj Srba, ide u tursku da rade, letuju, i tamo se lepo provode. Svako ima pravo na svoje poglede, nema zabrana vise. A da ovo je 21 vek, za one koji jos uvek ne znaju. Ja gledam seriju i koliko ja znam u seriji srbi nisu spominjani!!!! Kakav smo narod da sve pretvorimo u negodovanje,i nista nam ne odgovara. Madjarska koja je upravljala Beogradom je imala od 400 do 900 vojnika,a turska i do 10000 ako ne i vise,tako bar kaze istorija, ne vidim tu neke sanse, pominje se samo Beograd,ali ne i srbi, tako da oladite vise. Sta ste se primili, ovo je samo serija. Koliko sam upoznata nas pljuju gde god da cuju za nas po svetu, a vala nije ni cudo!!!! Brate kome smeta ne mora da gleda, svugde bre nalazite mane. Sta se vi muskarci cimate oko serije, ka da tu seriju ionako zene vise samo gledaju? Zenama nije do istorije u svemu tome, jer su svesne da je serija sapunica sa ciljem da prikaze ljubav (jednu od najvecih u svetskoj istoriji). Oladite glave, kad ionako uticaja na sve to nemate, osim sto pisete komentare i pametujete o istoriji ovde. U seriji postoje karikiranja, preskakanje istorije, i sve se prikaze u nekoliko minuta, jer konkretno to nije sustina serije, a gledaocima to nije vazno…bitno im je da se rese ljubavne zackoljice u haremu i na dvoru. Sto mi nesnimimo nasu istoriju, e pa mi nemamo para da snimamo, sta mozemo sto Turska ima. Govorite kako treba da bude nas sramota nas koji gledamo seriju, treba vas da bude sramota jer ste veliki nacionalisti i diskriminatori, sa tim stavom nikada necemo biti civilizacija.

    • 13. jun 2012 | 13:42

      sanja

      @Jovana

      KAKO TI NE BI MRZNO DA PREPISES AMA BAS SVE OD PRETHODNIH<JADULJO!!

  • sanja

    8. mart 2012 | 10:04

    Serija ko serija... Obicna sapunica... Ko imalo zna istoriju zna da to sto je u seriji nije tacno....

  • vladana

    8. mart 2012 | 10:01

    A kad cujem da muskarac kaze da je zesca sapunica zanimljiva i kvalitetna, nema dalje!!! Gotovo.

  • Sanja

    8. mart 2012 | 09:46

    Sta se vi muskarci cimate oko serije, kada tu seriju ionako zene samo gledaju? Zenama nije do istorije u svemu tome, jer su svesne da je serija sapunica sa ciljem da prikaze ljubav (jednu od najvecih u svetskoj istoriji). Oladite glave, kad ionako uticaja na sve to nemate, osim sto pisete komentare i pametujete o istoriji ovde.. U seriji postoje karikiranja, preskakanje istorije, i sve se prikaze u nekoliko minuta, jer konkretno to nije sustina serije, a gledaocima to nije vazno...bitno im je da se rese ljubavne zackoljice u haremu i na dvoru.

  • Mjau

    8. mart 2012 | 09:20

    Draga Dušanka, da li ste svesni šta ste rekli ? da je mnogo glava moralo pasti da bi Sulejman mogao stići od Istambula do Šapca ? Pa čije su to glave , i da li znate čije ime nosite, da li ste u stanju da zarad malo strastvenih scena ponovo žrtvovali hiljade života ? Razmislite ko ste i gde živite !!!!!

  • zar opet Turci ???

    8. mart 2012 | 09:16

    BOJKOT TURSKIH SERIJA U SRBIJI

  • Mirjana

    8. mart 2012 | 09:04

    I ova serija, kao i sve ostale turske, jadnog su kvaliteta, bez obzira na istorijske činjenice. Užasno loša gluma, loša kamera, loša režija, loša montaža..Vidi se samo da Turska ima para za snimanja serija i ništa više nema osim toga. Što se tiče gledanosti na našim područjima, pa ne čudi me ništa s obzirom da imamo zvanično milion i kusur stanovnika nepismenih, a i veliki broj pismenih samo od škole ima veliki odmor. I ova sumanost od gledanja turskih serija odličan je odraz naše prosvete i obrazovanja.

  • Milos

    8. mart 2012 | 08:48

    Pa ljudi to je poenta istorije - da ne pravimo iste greske!

  • Strasno...

    8. mart 2012 | 07:32

    Sta ste se primili, ovo je samo serija....

  • Vjekoslav

    8. mart 2012 | 07:21

    To samo može u Srbiji. Živjela nam Republika Srpska! Nova majka.

  • jovan

    8. mart 2012 | 07:10

    Srbe je nabijao na kolac a srpkinje , na onu stvar, pa su zato jedva docekale tursku romantiku, da im osvezi secanje. Kad odete u tursku na more, vidite da ni jedna jedina nemica, holandjanka , italijanka i sl nikad ne biva sa turcinom, jedino ove nase kurvetine, jedva cekaju, tako da je komentarisanje tolike ljubavi koju gaje prema turskim "romanticnim serijama" izlisno. Osobo kojoj je turcin romantican, ne vredi pricati.

  • magnus

    8. mart 2012 | 02:08

    ma daj ljudi..ovo je da ne poverujes.. u grobu se prevrcu toliki nasi ljudi koji su zivote dali da se vratimo u normalu i skinemo ropstvo.. ovo je bruka.. i neznam samo ko je dopustio ovo z..j..b naseg naroda i istorije... sramota da nema dalje.. sve ono na sta sam ja kao covek i srbin ponosan (nisam nacionalista) ovde se gazi..pa sramota me je svake budale koja ovo gleda..sramota me je jer je dopusteno da se ovo emituje.. ovo je kao kad bi pustili Jevrejskom narodu Hitlera u fasistickoj reziji..Boze me sacuvaj...ccc..

  • Borka

    8. mart 2012 | 02:02

    KAKO IDE TO MORALNO OPUSTANJE UZ "VELICANSTVENOG"!- NABIJACA SRBA NA KOLAC I OKUPCIJU U 500.SLIKA *EPIZODA

  • Borka

    8. mart 2012 | 01:57

    MEDIJSKI KVISLING IZ BEOGRADA IMA PARA DA SE UDVARA OKUPATORIMA

  • milana

    8. mart 2012 | 01:47

    Kakav smo mi materijal za manipulaciju. Uzivajte gledajuci.

    • 15. april 2012 | 23:58

      faruk

      @milana

      od 1389 pa sve na ovamo ne nadje se ni jedan srpski velikan dovoljno posten a i postovan pa da kaze da bitku na Kosovu NIJE bilo SRAMOTA izgubiti, Turci su u ono vrijeme bili velika vojna armada poput Cezara, Atile, Alexandra Velikog, Napoleona, Hitlera, Varsavskog i Nato Pakta, a srpska vojska mala sacica lose organizovana i razjedinjena - pa umjesto da se to akceptira stalno se poraz slavi, moglo bi da se na taj dan obiljezi sa upaljnim svijecama a ne sa prevelikom mrznjom i istorijskim falsifikatima iz generacije u generaciju prenosi i truje vlastiti narod. poslusajte vec jednom sta drugi narodi kazu i pisu. u svjetskim knjiga^ma je ta sva prica na pola stranice, Mlada, zdrava, Srbijo buducnosti, okrenite jednom taj otrcani list istorije i integrirajte se u svijet, budite obicni, heroji i junaci pripadaju proslosti, prihvatite Turke puni ste njihovih bavika i rijeci pa i to BRE je njihova rijec. taj suludi osvajac je htio do Varsave i Beca, neki vasi mali sulejmani do Karlobaga i Virovitice, koje li uporedbe ( ali istina brate )

  • Dejan

    8. mart 2012 | 01:20

    tako je brate,ovi izdajnici neka se prodaju ako hoce

  • Solunac

    8. mart 2012 | 00:51

    Zarko, de ne otpjetlaj, zivota ti...

  • Maja

    8. mart 2012 | 00:49

    Sad je turska serija fikcija i tu nije bitno što su izmenjene istorijske činjenice, a kad je Anđelinin film u pitanju kako onda niko nije rekao da je to fikcija, film, umetnička sloboda il šta već?! Zar su godine u pitanju? Što ih više prođe, lakše zaboravljamo i opraštamo?

  • Jelena Miljkovic

    8. mart 2012 | 00:38

    O Boze, pa nismo ni mislili da serija predstavlja tacan razvoj istorijskih dogadjaja u to vreme, serija je pre svega ljubavna, nisam ni pomislila da cu se kulturno uzdici budem li gledala ovu tursku seriju, samo da bih se malo relaksirala posle napornog dana, za sta je Sulejman velicanstveni kao stvoren. Kome je do istorije nek procita neko stivo iz tog perioda ako ce mu biti lakse!!!

  • Vladana

    8. mart 2012 | 00:36

    @mala22 Sulejman je znao i srpski, bas cudno da uci jezik neke tamo nacije za koju niko nije ni cuo.

  • Milos

    8. mart 2012 | 00:07

    Prvo: Vi liberalni tipovi idite na Kosovo i pricajte nasima dole kako su turske serije super pa da vam vrat izgrizu! Drugo: Ako priznamo cak i najmanje izmene u nasoj istoriji (koju samo mi i pamtimo) to znaci da se odricemo naseg nasledja i naseg nacionalnog identiteta ,a takvih (kao sto vidim po nekim komentarima) ima dovoljno ,ako ne i previse! Trece: A sta fali srpskom nacionalizmu aaa ?Nista !!!Volimo svoju naciju kao i svaka druga nacija ,a ako se to vama nesvidja pa vi onda peske do Evrope !Tamo jos malo pa nece biti nacionalizma ,odstranice ga zajdno sa njihovim mudima ! cuva Bog srbina svog (to sam osetio i na svojoj kozi)!!!!

  • irena

    7. mart 2012 | 23:31

    stvarno koliko ja znam u seriji srbi nisu spominjani!!!!kakav smo narod da sve pretvorimo u negodovanje,i nista nam ne odgovara.madjarska koja je upravljala beogradom je imala od 400 do 900 vojnika,a turska i do 10000 ako ne i vise,tako bar kaze istorija.ne vidim tu neke sanse.pominje se samo beograd,ali ne i srbi,tako da oladite vise....sem toga da ste lepo glasali za EZEL ne biste sada prelistavali istoriju,i pljuvali po nekome...koliko sam upoznata nas pljuju gde god da cuju za nas po svetu,a vala nije ni cudo!!!!!brate kome smeta ne mora da gleda...svugde bre nalazite mane...

    • 28. jun 2012 | 00:06

      besnik

      @irena

      tako je ja sam za mnogih tu shiptar ali za onih pravih som po moje shqiptar a po njihove albanac ali svaka cast nasheg velikog GOSPODINA TITA samo on uspeo da nas drzi zajedno a tada smo bili najsilni i od 10 turske imperije nemalo a ni amerik a ni rusija nemogla sa nas ali zbog takvih koi i na romanticnu seriju gledaju na tu nevidnu stranu a govore o nacizmu zato smo ostali da napustimo nase mesta a da radimo u njihove a kad pricash snekim naprimer snekim Magjaarom ili Slovakom beograd je veci od nju jorka a jugosllavia zemja snova ali osstala je bivsa zbog vas nacisti stram vas billo

  • Dada

    7. mart 2012 | 22:46

    Nisam za Sulejmana,mislim da je posle svega morbidno gledati tako nesto,a kamoli komentarisati koliku gledanost ima....

  • mala22

    7. mart 2012 | 22:28

    nemogu da vjerujem da u ovom vjeku ljude mogu da brinu takve gluposti!!! samo oni nepismeni i nedovoljno obrazovani ljudi mogu da spominju SRBE u ovoj seriji....haloo bre ljudi covjek je tada ubijao sasvim drugu naciju za vas se tada nije ni znalo pa s'toga netrazite samo jos jedan razlog da ispoljavate svoje nacionalne gluposti i mrznje!!! serije je vrh!!

    • 13. novembar 2012 | 12:24

      zullu

      @mala22

      Ako je neko pokazao svoju nepismenost i neobrazovanje onda si to ti,svojim komentarom...Knjigu u sake!

  • Dejan

    7. mart 2012 | 22:25

    Ljudima koji nijesu dovoljno informisani, rat sa turskom je davno završen, veliki broj Srba, ide u tursku da rade, ljetuju, i tamo se lijepo provode.Svako ima pravo na svoje poglede, nema zabrana vise.. A da ovo je 21 vijek, za one koji jos uvijek neznaju.

    • 21. maj 2012 | 21:08

      21 vijek

      @Dejan

      Svaka cast Dejane!Najpametniji komentar na cijeloj stranici!

  • Lena

    7. mart 2012 | 22:09

    Nije mi jasno zašto se svi primaju na ovakve stvari? Da li zaista mislite da su događaji iz drugih, pa i naših istorijskih filmova i serija potpuno tačno prikazani? Koliko sam razumela ne radi se o dokumentarcu, već o sapunici! Zar je došlo do toga da se diže prašina oko jedne najobičnije sapunice?

  • IvanicaB

    7. mart 2012 | 21:31

    Ha dobra je seriju Sulejman Velicanstveni nine dobra nego je predobra

  • Milenko

    7. mart 2012 | 21:11

    Sve sto se pojavi izmedju dve spice je fikcija...

  • dux

    7. mart 2012 | 21:08

    Srbi tada nisu vladali Beogradom vec Madjari

    • 17. april 2012 | 02:01

      Kristina

      @dux

      I sto je najsmijesnije od svega ''razumiju se u istoriju'' a pojma nemaju ko je kad vladao njihovim gradom :) uzas Srbiii, uzas :) p.s. Turke mrze..ali zato Madjare, Hrvate, Njemce postuju i postali su multietnicka drzava... siptari ce vama doci glaveee.. cuvajte vi kosovo, pa cemo lako za Sulejmana VELICANSTVENOG.

  • Russia4ever

    7. mart 2012 | 21:06

    Slazem se sa Dusankom,Zarkom,Bogdanom... A sto najjace niko nikada ne prica o tome koliko je ljudi izginulo dok su Nemanjici osvajali njihove teritorije -.-" AAAAAAAAA Kako mrzim srpski nacionalizam -.-" i uobrazenost -.-"

    • 29. oktobar 2012 | 14:05

      jaca

      @Russia4ever

      Kao što već reče nekoliko čitalaca, u doba Sulejmanovo je Srbijom vladala Ugarska, mada je zabeležena srpska istorija diskutabilna, jer su je pisali pobednici. Iritantno je, kada o seriji pričaju i pljuju po njoj oni koji je i ne gledaju. Glumačka ekipa je odlična, Halit Ergenč je fantastičan, jer ga je Bog obdario talentom, glasom i stasom...pun pogodak. U stara vremena je bilo normalno ubijati ljude, uostalom porodica Nemanjić je ogrezla u krvi, jer je ratovala sa krstašima protiv Vizantije, a koliko je samo bogumila-srba proterano i pobijeno u ono doba? Nemanjići su porodično jedni drugima vadili oči i to je činjenica. Da li se zlo vraća dobrim? ne, jer kosmički zakoni traže nešto drugo..zato srbi izumiru, nema više duša koje žele da se otelove u Srbiji, jer su mnogo grešni, pregrešni srpski vladari, od pamtiveka.

  • branchee

    7. mart 2012 | 20:53

    Kod Vas u Srbiji se stvarno cudne stvari desavaju. Cak i Srbi brane nekog ko je ubijao njihove daleke prete.Stvarno smo otisli u K...........

  • aleksandar

    7. mart 2012 | 20:49

    zato oni imaju jak lobi...a mi gledamo sta nam oni serviraju....a vi Bogdane i Zarko nismo svi mi nacionalisti nego ste vi pickice...mi samo hocemo da gledamo nasu istoriju koja je mnogo bogatija od njihove...

  • ana

    7. mart 2012 | 20:32

    ljudi ignorisite te Turske guposti,ko sta trazi to i nadje.Ima dobra serija na B92 Dousnici,jeste da se prikazuje rano od 6 do 8 taman je odgledam pre posla.Serija je snimana pet sezona i vazi za jednu od naj boljih krimi serija.

  • obrad

    7. mart 2012 | 20:28

    pa sta ste vi ocekivali od turke televizije koja sve kopira pa i njihove serije moraju biti kopije to je normalno hahahaha

  • sloboda(n)

    7. mart 2012 | 20:22

    Naravno najbolje je sto istoricar Predrag Markovic nece da komentarise istorijske cinjenice u sta se razume, ali hoce da komentarise produkciju u sta se verovatno vise razume.

  • deja

    7. mart 2012 | 20:21

    dokle vise sa tim turskim serijama nije ovo istanbul bre.... ako nemate pamentija posla nemojte da nas zamarate tim glupim serijama... ''prva srpska televizija a turske serije'' to mi ne ide pod kapu nikako... bolje da ste emitovali ''otpisane'' bar se radi o usphu srba a ne turaka... pozz za sve srbe!!

  • milos

    7. mart 2012 | 20:12

    ti bre nisi realna jadna nasa zemlja pored takvih kao sto si ti DUSMANKA

  • srdjan

    7. mart 2012 | 19:58

    turci ponovo osvajaju a mi im nemozemo nista.

  • igor

    7. mart 2012 | 19:53

    tctctct bruka bre ljudi ovo treba da se zabrani pod hitno zar cemo tako da educiramo nasu decu SRAMOTAAAAAAA

    • 16. maj 2012 | 21:26

      Mare

      @igor

      ako baš hoćeš možeš reći edukujemo, ili si možda hteo da upotrebiš i neku srpsku reč -podučavamo- na primer... e moji veliki srbi i sebi ste teški

  • Bogdan Jankovic

    7. mart 2012 | 19:50

    Kao sto rece Zarko i ja se slazem,serija je jedna romanticna sapunica,veoma kvalitetna i zanimljiva a sto se tice istorije vidi se da je ona i u seriji minimizirana,vazno je da su se nasi nacionalisti javili koji jedva cekaju da sve pretvore u politiku....dokle vise Srpski nacionalisti?

  • miana

    7. mart 2012 | 19:48

    I bez ovih cinjenica o kojima se govori u clanku, serija je bas lose uradjena. Prosto je neverovatno da tako nesto lose moze biti gledano! Prva turska televizija, uzas.

  • trle

    7. mart 2012 | 19:39

    Ma sve ovo nije vazno! Bitno je da masa uziva u "kvalitetu".

  • ^cika^kure^

    7. mart 2012 | 19:35

    misslim da treba da reaguju na ovo......a i brate preterali su sa TURSKIM serijama....vise na prvoj covek nemoze da gleda seriju a da nije turska.......sta fali spanskim serijama bar neprikazuju "laznu istoriju" :)

    • 28. oktobar 2012 | 12:30

      Princ

      @^cika^kure^

      Tako je! Bolje nam je da gledamo Spanske lepotice, nego Turske bule.

  • Jovana

    7. mart 2012 | 19:26

    Ma kome ovo moze biti zanimljivo? Uzas od serije.

  • Mira

    7. mart 2012 | 19:25

    Uopste se ne iznenadjujem da je ovako losa animacija gledana. Tuzno je dokle je dogurao ovaj narod.

  • nele

    7. mart 2012 | 19:23

    U potpunosti se slazem da drzava mora da reaguje na ovo. Dokle vise...

  • Миро

    7. mart 2012 | 19:14

    ПАРА ВРТИ ГДЈЕ БУРГИЈА НЕЋЕ. И то је један сегмент од бројних како се суверенитет продаје.

  • Dusanka

    7. mart 2012 | 19:06

    Serija mi je zanimljiva. Sulejman Velicanstveni je bio osvajac i da bi dosao od Istambula do Sapca i Beograda puno glava je moralo pasti.. Ne smatram da je trebalo dati neku vaznost brojevima izginulih, jer to se zna, vec treba posmatrati sustinu a to je osvajanje teritorija i prikaz ljubavnog zivota Sultana sto je seriji bio cilj, a da je cilj postignut vidi se po velikoj gledanosti. A sto se tice glumaca u seriji su angazovani prvorazredni glumci omiljeni u Turskoj.

    • 17. april 2012 | 01:52

      Kristina

      @Dusanka

      Upravo tako, slazem se... Svugdje na Balkanu ova serija je dostigla vrhunac gledanosti. Ne radi se o dokumentarcu ni falsifikatu, vec o umjetnosti, u sta ne treba da se petljaju istoricari vec dramski kriticari i kriticari glume. Serija je odradjena za svaku pohvalu, a vrijedjenje glumacke profesije od strane nekompetentnih licnosti nisu ni za pohvalu ni za gadjenje..to je odraz naseg mentaliteta da ne priznamo nekome da je bolji i napredniji od nas, zbog kog nikad necemo dostici standarde kakve postoje u svijetu!

    • 25. april 2012 | 21:31

      Lidija

      @Dusanka

      Pa ko nece ne mora da gleda a ko hoce nek uziva u ljubavnim jadima sultanije Hurem.Ovi priuceni istoricari sad tu nesto o nekim brojkama i samo bi se svadjali.Znamo mi vrlo dobro nasu istoriju i odlicnu seriju Vuk Karadzic koju treba svi da pogledaju.A to sto ja sad uzivam i pustim mozak na pasu dok gledam seriju to je moj problem.Dosta mi je vise vas kavgadzija,pustite nas da zivimo i uzivamo!

    • 2. maj 2012 | 18:10

      Kruso

      @Dusanka

      Po svoj prilici ti bi veoma rado skinula gace da te neki janjicar nategne, a tako bi uradila i da si zivela 1451. Zbog takvih jadnica kao ti smo dosli dovde.

    • 27. jun 2012 | 23:27

      besnik

      @Dusanka

      TO je pravi gledaoca to nemora da znaci da jedan film moze zameniti historiu nekog naroda a na filmu nije cil ukazat kako je osvoio teritorie vec kako je zivio u svoju palatu a sa svoim najbliskim. Cestitam i cjenim vash koment

  • Aleksandar

    7. mart 2012 | 18:24

    Sasvim dovoljan razlog da se toj televiziji oduzme licenca u suprotnom da se smeni cela nasa birokratija koja o tome odlucuje.

  • Zarko

    7. mart 2012 | 18:23

    Serija je istorijska sapunica a ne dokumentarni film. Beograd ili Nandorfehervar je pripadao Ugarskoj careveni u to vreme. Bilo bi dobro kada bi novinar malo o'ladio dozivljaj!

    • 27. oktobar 2012 | 23:54

      Ja

      @Zarko

      Pa oni tom sapunicom dižu sebe u nebesa. Misliš da babe i klinke koje ovo gledaju misle da je ovo istorijska sapunica?! Uz dužno poštovanje, mi Srbi smo kao ovde za šišanje.

    • 28. oktobar 2012 | 12:33

      Princ

      @Zarko

      KO VOLI TURKE, NEK IDE U TURSKU, A NAS OVDE OSTAVITE NA MIRU!!!

  • Nebojsa

    7. mart 2012 | 16:02

    Naravno, niko ne ocekuje da Turci budu realni i priznaju kakav su genocid napravili. Cudi me da nase silne institucije i administracije dopustaju da se ovako nesto prikaze na nekoj nasoj TV. Zanima me da li bi Turci na svojoj TV prikazali nasu seriju u kojoj smo ih vojno porazili, ponizili, okupirali i na kraju "dosli kao prijatelji"

    • 26. maj 2012 | 08:28

      dusan

      @Nebojsa

      mislim da niko tacno nezna kako je bilo ali i ako je kako tvrdite bilo i tako pa ljudi to je 1521 koje shvatanje u to doba kao skoro sad sta se radi u svetu veliki taru male pa gledajuci da ljudi ce se sami unistiti pa za vreme cara dusana mog istoriskog imenjaka bilo tako i on je bio osvajac njegova vojska bila na tri mora ko zna sta je bilo i onda serija je zamisljena da prikazu naj mocnijeg vladara odnosno sultana jedne turske kojoj za malo uspela da savlada pola evrope kao i aleksandra makedonskog itd

    • 25. novembar 2012 | 17:50

      realista

      @Nebojsa

      A Srebrenica, jel to priznajete?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA