Ubuduće prodavci neće smeti da vam traže ambalažu

Predsednica Centra za zaštitu potrošača Vera Vida rekla je za RTS da će potrošač kod reklamacije morati da ima fiskalni račun, ali da ukoliko nema ambalažu za proizvod to neće biti prepreka za reklamaciju

  • 2

Novim Zakonom o zaštiti potrošača rok za odgovor na reklamaciju skraćen je sa 15 na 8 dana, a najduži rok za zamenu, popravku ili povraćaj novca je 30 dana.

Predsednica Centra za zaštitu potrošača Vera Vida rekla je za RTS da će potrošač kod reklamacije morati da ima fiskalni račun, ali da ukoliko nema ambalažu za proizvod to neće biti prepreka za reklamaciju.

- U komunalnim preduzećima biće obrazovani saveti u koje će ulaziti predstavnici potrošača tako da ćemo moći da utičemo i na formiranje cena komunalnih usluga i da pratimo opravdanost poskupljenja -  rekla je Vida.

Ona je dodala da će tržišna inspekcija ubuduće imati proširene ingerencije i veću kontrolu nego do sada.

(Telegraf.rs / Tanjug)

 

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Vlada

    4. jul 2014 | 10:44

    A kako monitor, tv, tabletlaptop... da dodje iz malog mesta u servis u Beograd bez originalne ambalaze. Brza posta to baca, servis trazi da dodje nesteceno u protivnom ne prizanje garanciju?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA