Ubuduće prodavci neće smeti da vam traže ambalažu

Predsednica Centra za zaštitu potrošača Vera Vida rekla je za RTS da će potrošač kod reklamacije morati da ima fiskalni račun, ali da ukoliko nema ambalažu za proizvod to neće biti prepreka za reklamaciju

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Vlada

    04. jul 2014 | 10:44

    A kako monitor, tv, tabletlaptop... da dodje iz malog mesta u servis u Beograd bez originalne ambalaze. Brza posta to baca, servis trazi da dodje nesteceno u protivnom ne prizanje garanciju?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA