BAJKERI BLOKIRALI ŠIMANOVCE: Plaćali sitnišom zbog skupih putarina, izazvali haos! (FOTO)

Oko 200 bajkera na naplatnoj rampi Šimanovci platilo je putarine kovanicama u znak protesta zbog poskupljenja osiguranja i visokih cena putarina i tako izazvali duge kolone na prelazu

Komentari

  • Isti zakon za sve

    7. jul 2016 | 13:49

    Jedno pitanje za bajkere ili kako se vec nazivate... Motorasi... Jel ogranicenje brzine vazi i za vas? Jel saobracajni propisi koji su za nas isti i za vas?

  • Anja

    7. jul 2016 | 08:50

    Scaka cast! Kamo srece da je vise ovakvih "akvija"," protesta",ili koji god termin vam vise odgovara! Poenta je da se malo prosiri svest SVIMA!!! samo sto vise ovakvih poteza pa se mozda nesto i postigne! Suvozac sam na motoru i svasta sam dozivela!Apsolutno opravdano traze ono sto je svugde,sem kod nas,normalno!!! Evo u Rep.Srpskoj su uspeli malo da izdejstvuju da se smanje registracije,mizerno al su uspeli!! Ove price beba gladna i sl.,ma dajte molim Vas,i sama imam dete i samo cu reci,vucem pola kuce i frizidera kad idem,cak i na kraci "put" sa detetom!!! A ostalima porucujem,ne mesajte babe i zabe,tj prave,savesne vozace motora i ove ostale(tatine i mamine sinove,nafurane klince,ove bezmozgase kojima je bitno samo da su vidjeni na dvotoskasu(brzi i zestoki))! Progledaj Srbijo,vreme je da se nesto okrene! Pozdrav svim savesnim dvotockasima s porukom:"Samo lagano i pun gas" :)

  • Zorica

    6. jul 2016 | 23:58

    BRAVO BAJKERI, SVAKA ČAST!!!

  • Covi

    6. jul 2016 | 23:34

    Hahahaha vidi Ikca brata na slici

  • Dejan

    6. jul 2016 | 23:03

    Bravo za ovo svaka cast i najavite za sledeci put da se okupimo u sto vecem broju

  • Nemanja

    8. jul 2014 | 16:02

    humani ljudi? pa sto onda maltretiraju druge ljude, isto zrtve toga, da cekaju satima, umesto da odu i maltretiraju one koji o tome odlucuju!? najbolje da se sami medjusobno potkopavamo, a glavesine znas koliko ce da se nasekiraju..

    • 7. jul 2016 | 19:44

      Je l'

      @Nemanja

      A kada te zarobe ljudi u Takovskoj to onda nije maltretiranje vec protest i to je u redu?

  • Vladimir

    8. jul 2014 | 03:31

    Najjace je ovo za metar ispred semafora, treba neko da im kaze da preko pune linije nije dozvoljeno voziti...

    • 8. jul 2014 | 17:21

      VlaD

      @Vladimir

      Zivim u Nemackoj. Na mnogim semaforima je tako i ocigledno je to normalno ovde tako da ne vidim nista cudno.. Meni je veci problem to sto traze zutu traku, mada i to podrzavam ako ce to povecati sigurnost motorciklista i smanjiti broj nezgoda u gradu..

  • mile

    7. jul 2014 | 19:33

    protest je bio zbog poskupljenja obaveznog osiguranja od ~45%, ovde bi trebali da se ukljuce prvenstveno taksisti i kamiondzije, i ostali jer je dranje koze sa ledja, znaci vozis drtavog jugica starog 20-30 godina i placas registraciju koja je veca od vrednosti celog vozila, e pa narodu je dosta vise, od RTS pretplate, preko poskupljenja poreza na nepokretnosti, preko poskupljenja obaveznog osiguranja, i cega vec jos u najavi

  • Pereca

    7. jul 2014 | 18:34

    Bravo momci i svaka cast! Jucerasnji postupak je apsolutno na mestu! Nazalost,premalo ljudi je svesno da su bajkeri iznad svega izuzetno humani ljudi i da su uvek spremni da pomognu.Imala sam cast i privilegiju da se u to i sama uverim. I zato me izuzetno iritiraju svi zluradi komentari i price o izgladnelim bebama!Sram da vas bude! Nema bajkera koji ne bi nekome pritekao u pomoc ili propustio porodicu sa decom. I ako ne bi pritekao u pomoc,onda ne treba ni da sebe naziva bajkerom!I posto imam malo dete,jos vise me iritiraju komentari tipa:dete mi je bilo gladno ili zedno.Pa kako si bilo gde krenula bez vode ili hrane za dete?Pa sta ako se desila neka saobracajka ili neki drugi zastoj?Sta bi onda radila? I ponovo,svaka cast momci!Borite se i istrajte u tome!

  • Sale

    7. jul 2014 | 14:06

    Pozdrav i apsolutna podrska braci bajkerima.Mi smo glas razuma u moru besmisla danasnje Srbije.

  • NesaBG

    7. jul 2014 | 12:49

    Bravo momci, svaka cast. Ako bude neki protest u gradu dolazimo i mi skuterasi.

  • Heisenberg

    7. jul 2014 | 12:39

    Cuj ove, da im se ustupi zuta traka. Da necete mozda i poseban zakon o bezbednosti motociklista? :)

    • 7. jul 2014 | 22:40

      Nena

      @Heisenberg

      Ovi su ljudi koji samo traze svoja prava. Sram vas bilo zbog takvih kao Vi bajkeri najvise stradaju.

  • dejan

    7. jul 2014 | 11:27

    Zvonko u kojem ti vremenu zivis?...cuj to motori su luksuz...pa to ti je isto prevozno srestvo kao i automobil i lakse je ici na posao sa motorom,manje guzve,manje zagadjenja,dosta jeftinije,lakse naci parking mesto i tako dalje da ti ne nabrajam,tako ovde barem gledaju u Evropi a ti bi da bijes...

    • 7. jul 2016 | 00:13

      Cica

      @dejan

      Ma znate vi kako je u evropi. Svuda postoji mogucnost da se motori registruju na nekoliko meseci a ne mora na godinu dana jer se tako i voze. Samo kod je drugacije ali to je verovatno zbog toga sto smo takvi kontrasi i ni u cemu se ne podrzavamo. Bajkeri imaju pravo i nadam se da na nilo koji nacin ostvare svoj cilj. U CH moze da se registruje motor i na 1 dan, samo ovde nista ne moze.

  • dejan

    7. jul 2014 | 11:22

    mi kao nekom prodajemo maglu,Evropa ovo ono a deru kozu na naplatnim rampama i to samo da bi neko uzeo lovu,nemas nigde naplatnu rampu nego samo ove u Srbiji...uvedite vinjete kao Madjari,Cesi,Slovaci,Austijanci i.t.d...jedna vinjeta kroz madjarsku za 7 dana kosta malo vise od 10 evrica pa se vozi do mile volje a ja iz Indjije do Leskovca 1100 dinara,samo u jednom pravcu..sramota koja je to banda i sta se sve radi po toj Srbiji...

  • rambo

    7. jul 2014 | 10:58

    jadno je koliko ima predrsuda o bajkerima, ne možete osuđivati čopor na osnovu par promila tromozgaća koji nevaspitani dobiju ili na nelegalan način dođu do dvotočkaša. Bajkeri su časni i humani ljudi a ukoliko se ustalasaju i počnu da isteruju pravdu na legalan način to nikom neće biti u koristi. registracija nekog dvotočkaša koji košta kao punto, nekad je i duplo skuplja i ove sezone shodno kataklizmičnoj promeni vremena sezona će trajati svega par meseci. hvala svim vozačima koji se pomere uz desnu ivicu da prođemo, zahvalićemo se kao uvek, hvala svima koji koriste retrovizore i pokazivače pravca. Morate shvatiti da mnogo toga mora da se promeni i da sa svom opremom koju koristimo i dalje smo jako ranjivi i da pad sa 50km na čas može biti koban a da su ti padovi u 95% slučajeva izazvani od nesavesnih i bahatih vozača putničkih vozila. Imajte na umu da će vaše dete sutra hteti da vozi motor ili će ga kupiti samo bez vašeg znanja, pomozimo da budući uživaosi dvotočkaša ne budu izloženi opasnosti sa kojom se mi susrećemo danas i promovišimo veću upotrebu, svima će nam biti bolje, pa makar nek u letnjem periodu 1/3 sadašnjih vozača krene na posao skuterom pre nego sam krene autom na posao. Uzdravlje!

  • MC

    7. jul 2014 | 10:30

    Biti bajker je nacin zivota, a ne vikend ratovanje. Uostalom, nikad nisam smatrao vozace ovih japanaca za prave bajkere. Akcija je kreativna, svaka cast vozacima motora posto su oni to....vozaci motora!

    • 7. jul 2014 | 15:39

      Ludi Milojko

      @MC

      'Leba ti, reci ti svima nama, ko su po tebi bajkeri? Oni koji voze samo HD? Lepo si rekao, biti bajker je način života, a takođe, to što voziš HD (ili šta već) a ne nekog japance, ne čini te bajkerom. Nije bitno šta voziš, već kako voziš! Ne znam ni sam koliko sam proputovao na svom Kawasaki-ju (dakle, japanac) čoperu, i niko me nigde nije drugačije gledao zbog toga šta vozim, već kako se ponašam i na motoru i van (da ne kažem "sa"). U svakom slučaju, smatram da to MC u nadimku ne zaslužuješ (ako je vezano za moto svet). I ako smatraš da su svi ostali "vozači motora" onda si to i ti sam. U suprotnom, podržao bi braću. Živ ti meni bio, bilo na Harley-u ili na japancu ;)

    • 8. jul 2014 | 03:34

      Vladimir

      @MC

      Ti mora da se salis, to kao da si rekao Alfa je najbolji auto jer je najlepsa :) Japanci su toliko ispred svega u motorciklima da je to smesno, a pogotovo ispred drndavog harlija i slicnih olupina sa tehnologom pre 50 godina. Udoban, sportski, ili mali potrosac, za svaku klasu japanci deru sve, i potpuno je isto i kod automobila, samo treba vremena da "raja" to ukapira...

    • 6. jul 2016 | 15:10

      duca

      @MC

      Ti Harley-i , jer to bese oni neuspeli motor kultivatori koje Japanci uzimaju za reciklazu i prave mocne motore za ceo svet. Bog blagoslovio Japan .

  • V-Vendetta

    7. jul 2014 | 10:21

    Cene u Srbiji kao u EU a Srbija daleko od EU! Plate kao u Africi.

  • Rade CH

    7. jul 2014 | 10:11

    Vozim motor a sebe nesmatram bajkerom posto to radim iz ljubavi prema motorima. Voznja motorom je velika odgovornost posto uvek treba racunati sa tudjim greskama Za nove vozace treba uvesti obavezne kurseve i dozvolu na probu.. Sto se osiguranja tice to me je uvek cudilo u Srbiji da je nemuguce uzeti osigranje na period koji se efektivno vozi. Ostalo je pljacka ... Mozda neko jednog dana stvari dovede u red....mozda

    • 6. jul 2016 | 15:15

      dugi

      @Rade CH

      Cujes li ovo Vucicu ili si i dalje gluv za nas obicne ljude?

  • Cilee..

    7. jul 2014 | 09:15

    Da, svaka nam cast svima na razmisljanju... Ali iskreno mislim da se ovim nista nece postici. Bilo da su dobili krupan ili sitan novac, do bili su ga i najmanji je problem ukrupniti ga. Sto se zastoja tice, to nije naskodilo vlastima, samo ljudima koji su se cvarili u kolima. Zasto kritikujete zenu koja je bila sa bebom u koloni? Ako je krenula na mesto koje je sat vremena udaljeno, sta je trebalo? Da ponese hranu i pelene za 5 dana, a po mogucstvu i sporet da ima na cemu ugrejati? I sto je najvaznije, ako njihove zahteve ispune, svi ostali ce placati za to. Ako njima spuste cenu osiguranja, podicice jos bar 30% za automobile. Kao da ne znate da je ovo Srbija, a ne Svajcarska, Nemacka, Italija... :/

  • motori su luksuz?!!

    7. jul 2014 | 08:47

    ideja i nacin na koji je ovo uradjeno su odlicni!sto se zahteva tice,jedino mi se malo ne dopada,to sa zutom trakom,jer je to zaustavna traka i mislim da bi tako trebalo i da ostane,da se ne bi neko zakucao motorom u vozilo koje stoji..s druge strane,ako je u vecini zemalja dozvoljena voznja motorcikala kroz zutu traku-verujem da postoji opravdan razlog za to.. sto se tice price da je motor luksuz-to je toliko primitivno da mi je od muke i smesno!kad sam upoznala supruga,on je imao motor a ja auto..motorom je isao na posao svaki dan i ne vidim razliku izmedju njega i drugih ljudi koji automobilima idu na posao..sada,kada imamo dete,automobilom idemo svi zajedno,a kad neko nesto obavlja sam,koristimo motor.trebalo bi da bude jeftinije imati jedan auto i jedan motor,nego dva automobila-ali u nasoj zemlji to nije slucaj.manje vise su nam iste cene registracije,s tim sto auto moze da se vozi cele godine,a motor 5 meseci spava u garazi registrovan! nikad nismo divljali,niti se ponasali kao kreteni u saobracaju.. i uopste ne vidim razliku izmedju zadnjacenja na bulevarima i divljanja automobilima 160km/h u centru grada. kretena je uvek bilo i bice,bilo da voze motor ili auto!!

    • 7. jul 2014 | 11:38

      opet ja

      @motori su luksuz?!!

      uuups..!upravo mi je suprug objasnio da se prica ne odnosi na zutu traku na autoputu :)))

  • SlavkoDzo

    7. jul 2014 | 08:40

    Protest plaćanja sitninom nije bio zbog skupih putarina, zute trake i vrućine nego povodom poskupljenja osiguranja motornih vozila koje su u proseku veće za 40%

  • Stojic Milojko

    7. jul 2014 | 07:44

    Na pitanje poslanika u Skupstini gos.min.Krsticu o poskupljenju poreza na automobile mudro je precutao.Jutros slusam na radiju o zahtevu EPS-a da struja poskupi 30 posto?! Pa cemu sve ovo ide? Moze li mi ko makar malo objasniti jer sam glup i nemogu da razume..Hvala unapred.

  • momazver

    7. jul 2014 | 07:07

    Bravo za akciju...PODRZAVAM....I njihovi zahtevi su ..ostvarivi..i doprinose bezbednosti SVIH ucesnika u saobracaju..SAMO BUDALE TO N E M O G U DA SHVATE.

    • 7. jul 2014 | 09:23

      Petar

      @momazver

      Samo budale ne shvataju da su motociklisti uzrocnici najvise problema u saobracaju.Srecom, nisma budala,a i imam kamer eu kolima i fantasticnu kompliaciju. Pravi recept za bezbednost je zabranit ih. Ko nema pare da vozi kola,ne treba ni da se blamira na dva tocka.

  • Donatelo

    7. jul 2014 | 06:38

    U grckoj su spalili naplatne rampe zbog poskupljenja

  • Kg biker

    7. jul 2014 | 06:36

    Bravo kraljevi. Ajde da se dignemo u jos vecem broju i da napravimo opsti haos inace cemo da placamo i vece dazbine, a mozda nam uvedu i taksu zvanu luksuz!!!!! Pozdrav iz Kragujevca. Dole dazbine - dole vlada!!!

  • Fica Tocak

    7. jul 2014 | 01:21

    Dosta sa glupim komentarima, motociklisti svaka cast,putarina za motor koji je tezak 120 kila se placa kao za putnicki kombi do 3 tone SRAMOTA. I sva cetiri zahteva su skroz realna i ne treba izmisljati zakone samo ih pogledati u Evropi… Smisli ih ljudi pre 30 godina.. nego kod nas treba neko da uzme lovu da prepravi zakon.. qvadovi ne mogu da se registruju jer nije smisljen zakon koji postoji svuda oko nas i CG i u BiH…

    • 7. jul 2014 | 08:18

      Djole

      @Fica Tocak

      U Makedoniji se motor registrira na 6 meseci ukoliko zelis. Zeelni karton je jeftiniji i isto se vadi na kraci period. Dozvoljen je uvoz americkih motora. Sledeci krak nasih bajkera je smanje je PDV-a za moto bezbednosnu opremu koji ie Vlada razgledala i najverovatnije je prihvatila. Ljudi postujte bajkere. Bahatost jednog huligana Vam ne daje za pravo da generalizirate, kao sto i mi bajkeri ne generaliziramo vozace automobila kad neko od njih prodje na crveno i ubije nekoliko ljudi (a to se desava svaki dan). Svake godine idem na skup u Austriji gde dodje preko 70.000 motora a nema niti jedan incident. Bajker u Makedoniji su medju prvima u Makedoniji organizirali skupljjanje pomoci za nastradale u poplavama tako da postujte nas kao sto mi postujemo i one koje voze neregistrirana vozila zbog skupih osiguranja. RESPECT BIKERS, LOUD PIPES SAVE LIVES!!! Pozdrav iz. Makedonije

  • Pt

    7. jul 2014 | 01:14

    Svaka čast...

  • Cope

    7. jul 2014 | 01:07

    Sve to plus ukidanje ili umanjenje PDV-a na zaštitnu opremu! A dragim kolegama u saobraćaju - vozačima automobila bih skrenuo pažnju na to da zamisle kolika bi bila gužva kada bi svaki bajker seo u auto umesto na motor, zauzeo jos jedno parking mesto u i o nako tesnom gradu, gurao se po uskim ulicama... Mislite malo pre nego napisete kojesta...

  • Vozač

    7. jul 2014 | 01:05

    Organizovali protest, ne slažu se sa cenama osiguranja i putarine, to je sve u redu. Ali žuta traka i metar ispred semafora, to je stvarno preterivanje. Razlog vrućina??? Onda još i ventilatori da se ugrade na semaforima da rashlađuju vozače motora.

    • 7. jul 2014 | 07:49

      MocniVocni

      @Vozač

      Kvartalna registracija je čest pojam u svetu, stop linija malo nazad takođe.....

    • 7. jul 2014 | 13:16

      Motociklaši

      @Vozač

      I dalje ne razumem zašto bi motociklista imao bilo jakvu prednost na semaforu u odnosu na npr. vozača dostavnog vozila koji neretko nema klimu i još fizikališe prilikom istovara robe. Putarina, registracija i osiguranje su razumljivi razlozi i to mogu da podržim.

  • Dusica

    7. jul 2014 | 00:24

    Poštovanje svim bajkerima. Medjutim, ja sam jedna od tih koja se zadesila sa bebama u kolima (u jednom od komentara autor je naveo da bi propustili bebe). Istina je, meni su rekli da prodjem sa decom. Medjutim, to je bilo na granici bezobrazluka, jer je svima bilo ocigledno da je nemoguce probiti se kroz stotine automobila. Protest da, ali na malo humaniji nacin.

    • 7. jul 2014 | 07:47

      zverka

      @Dusica

      da si zamolila bilo koga od njih...da ti pomognu ..da se probijes kroz svu tu guzvu...ZNAM DA BI TI POMOGLI... provereno znam da su pustali chak i kola sa kuchicima...!!! DIVNO JE ORGANIZOVANO.... SVAKA CAST JOS JEDNOM!

  • Bane

    7. jul 2014 | 00:17

    Podrška bajkerima. Pridružimo se i mi četvorotočkaši!

  • Немања

    7. jul 2014 | 00:15

    Подржавам бајкере осим да им се дозволи да возе жутом траком и да имају метар успред зауставне. Зашто мотоциклисти морају свугде да се провлаче у колонама и зашто не чекају као сва друга возила? Тим уступцима би мотоциклисти постали повлашћени у саобраћају, а и онако већ постоји гомила бахатих. Ако им то не одговара, нека возе кола.

    • 7. jul 2014 | 05:46

      Per

      @Немања

      Ova dva zahteva su normalna u EU,ponajviše zato što to utiče na bezbednost motociklista(žuta traka) i veću prohodnost saobraćaja(metar kod zaustavne).

  • Dr_sokrates

    7. jul 2014 | 00:10

    Ja se divim ovim ljudima sto su izrazili nezadovoljstvo i pokrenuli nesto sto ce svima biti samo od koristi. Kada bi svi ljudi koji zive u srbiji se tako borili za svoja prava onda ovi na vrhu sto glume bogove a to nisu morali bi da se spuste na zemlju A sve dokle god se cuti drzava ce da radi sa nama onako kako njoj odgovara!!!

  • MishaBGD

    7. jul 2014 | 00:02

    Kako drski zahtevi. Najbolje da se automobilima potpuno zabrani saobraćaj kada oni prolaze. Da neće još i besplatno gorivo? Sramota.

  • Vvv

    6. jul 2014 | 23:42

    Bravo Kraljevi!

  • Zvonko

    6. jul 2014 | 23:40

    Porez za upotrebu motocikala treba da bude mininum 1000€. Motocikli su luksuz i ne sluze nicemu osim za izivljavanje i ugrozavanje drugih. A mozda i treba zabraniti njihovu upotrebu jer od toga nikakve joristi. Ove "bajkere" su trebali zandari malo da propuste kroz sake.

    • 7. jul 2014 | 00:38

      Pobesneli max

      @Zvonko

      Xaxaxa,e vala svakakvih nas ima,strasno,sta rece,da zandri malo propuste kroz sake,pa nisu zandari siledzije kako ih vi zamisljate...

    • 7. jul 2014 | 01:58

      Sinisa

      @Zvonko

      Odakle ti prijatelju ideja da su dvotockasi luxus i da bi trebalo da se zabrane? Sto bi policija vozila bmw motore? Mislis da su luxus i oni sto razvoze pice ili vespe kojih imas po gradu? Ja imam maxi scooter od 180 kg i auto od 1, 4 tone, mislim da sa dvotockasem zauzim i manje mesta i ne pravim guzvu. 1. Ok mi je da je putarina manja bas iz ovog razloga jer su motori neuporedivo laksi od automobila 2. Registracija takodje, jer to znaci da i motor mozes voziti zimi, a zimske gume za motore? 3. Ja se vozim ponekad zutom trakom jer je nekad mnogo bezbednije, recimo na brankovom mostu, pada kisa, duva vetar. 4. Ovo mi nije bas najjasnije.. Nisam bas neki bajker, vozim u gradu isklucivo, kola su mi za put, ali kapiram da ima i onih koji voze po autoputu...

    • 7. jul 2014 | 09:24

      Edmund

      @Zvonko

      Koliko gluposti na jednom mestu! Zabraniti sisanje na celavo jer je poznato da su celavi ljudi agresivni. Zabraniti sport jer huligani prave nered. Zabraniti vodu i vazduh jer ubice dishu i piju pa posle ubijaju.

  • Milan

    6. jul 2014 | 23:25

    Ja ne razumem zbog čega ih neko optužuje? Pustite te seljačke fore da idu pred vladu pa da lupaju u šerpe i lonce! Ljudi su na sasvim legalan način izrazili nezadovoljstvo i da je sreće svi bi tako uradili,dan,dva,tri,pa bi se ovi na vlasti zapitali malo!

    • 7. jul 2014 | 07:57

      MarinaNina

      @Milan

      Pitala bi te da si se nasao u koloni sa gladnim detetom..

  • Dalmatinac

    6. jul 2014 | 23:19

    Uvesti posebne semaforske signale za motocikliste i podesiti signalne planove na brzinu od 150 km/h na gradskim saobraćajnicama..i da, obezbediti taj metar pre zaustave linije, makar na račun zelenog vremena za pešake.

    • 7. jul 2014 | 08:19

      Petar

      @Dalmatinac

      A mozda da vozis "bajk" po dvorištu?

    • 7. jul 2014 | 09:06

      Nolan

      @Dalmatinac

      A ti živiš u Švedskoj? Iz koje si ti bajke ispao ovde u Srbiju? Da neće možda i besplatne hladne sokove na semaforima, da se ukine zeleno za pešake i da se dozvoli turiranje 24h dnevno uz podrazumeva se, legalno zaletanje gde bi vozači oko njega bili krivi ako mu se nešto desi... Svašta šta ljudi danas traže...

  • Nemanja

    6. jul 2014 | 23:16

    Bravo Bajkeri! Puna podrška!

  • Ludi Milojko

    6. jul 2014 | 23:11

    Strašno kakvih komentara ima!!! Najpre, i sam sam bajker i sada bih vam svima pojasnio neke stvari. Prvo, braća su danas izašla na protest, prvenstveno u ime svih vozača. Ako se vi mirite da vam nameti osiguranja skoče za 45% sa jedva nedelju dana najave pre stupanja na snagu i bez ikakvog obrazloženja, onda ste stvarno ovce i treba vas šišati. Mi se tome protivimo! Drugo, blokada autoputa je zakonom zabranjena, a putarina se danas plaćala. To što su na rampi morali da broje po dinar, pa i taj dinar je validan u Srbiji. Ko kaže da moram da platim papirnim novčanicama. Dakle, nijedan zakon nije prekršen! Treće, blokada grada bez najave nije po zakonu. A zbog razloga protesta i kratkog vremena organizacije, to niko ne bi dozvolio. Blokada osiguranja bi, donekle, bila teroristički akt. Mi nismo teroristi. Dalje, zašto ja na dva točka da platim istu putarinu kao neko sa 4? Je l' isto "trošimo" asfalt?!? To što se neko zadesio sa bebom u kolima, pa trebalo je samo da kažete i pustili bi vas da prođete. Nijedan bajker nije monstrum pa da se iživljava nad decom. Gde ste sa komentarima kada se organizuju dobrotvorne akcije? Onda je sve u redu, a? Samo dok je svima vama po volji. To što je akcija "kopirana" od hrvatskih bajkera, pa šta ako je? Zašto ne primeniti nešto što je negde već dalo rezultat? Žuta traka? Metar na semaforu? Pa, lako je vama u kolima da čekate u redu sa klimom i da "uživate". Jeli iko razmišljao kako je na asfaltu u gužvi na 35C? Od samog asfalta uticaj tempetature je bar 50C. Od agragata još toliko. Pa sad, šta mislite kako je sedeti na suncu, a da temperatura koju osećate iznosi bar 70C i to ako ima i daška vetra?!? Na kraju, nemojte ljudi da mešate bajkere sa motorašima. Bajkeri su svi porodični ljudi, koji poštuju pravila ponašanja u saobraćaju, koji imaju i poštuju kodeks ponašanja, generalno. Ako će iko stati za ovaj narod, pomoći mu koliko može, to će biti bajkeri. Ko se ne slaže, slobodno lupajte minuse, ali onda je za vas osiguranje vozila 45% skuplje. Vidimo se na putu. I ne zaboravite, u svim kolima postoje migavci i spoljni retrovizori. I, zamislite, imaju funkciju. Niko od nas ne čita tuđe misli. Uzdravlje svima!

    • 6. jul 2014 | 23:37

      Leonida

      @Ludi Milojko

      Svaka cast

    • 7. jul 2014 | 00:11

      Ka

      @Ludi Milojko

      Bravo Milojko. objasnio si neke stvari!

    • 7. jul 2014 | 00:11

      Suzuki

      @Ludi Milojko

      Bravo Mile legendo!!!

    • 7. jul 2014 | 00:19

      Mile protiv tranzicije

      @Ludi Milojko

      Ma oni gledaju filmove i misle da su bajkeri indijanci, olos itd. to se zove predrasuda. U Srbiji cim ne upadnes u kolotecinu koju su stvorili, odmah talasas, nepodoban si, etiketiraju te.

    • 7. jul 2014 | 00:36

      Dragan Trebinje

      @Ludi Milojko

      Problem je sto vecina ljudi poistovjecuje bajkere sa klosarima koji luduju sa poluispravnim motorima po cesti,ugrozavajuci druge.Bajkeri su ljudi koji postuju pravila,i to je jako skup SPORT!Ako vam se ne daj boze dogodi nesreca na putu prvi ce vam u pomoc priskociti Bajkeri.Imao sam priliku na trebinjskoj motorijadi druziti se sa tim ljudima.Biloi je veliko zadovoljstvo.15 g.dolaze u Trebinje i niti jedan problem niti prekrsaj nisu napravili.Pozdravljam sve bajkere,nadam se da cemo se druziti i sledece ljeto.Od vas bajkera vecina ucesnika u saobracaju moze samo uciti

    • 7. jul 2014 | 01:03

      Nemanja

      @Ludi Milojko

      Naježio sam se kad sam pročitao kometar! Bravo ljudino!

    • 7. jul 2014 | 02:02

      ucesnik danasnjeg skupa

      @Ludi Milojko

      Al si objasnio, svaka ti ka Njegoseva :).

    • 7. jul 2014 | 09:30

      Petar

      @Ludi Milojko

      A ko te tera da sedis na motociklju na vrucini? ispade da si jadan i nateran,a ne da je to rezultat slobodne volje. Sede ljudi i u autobusima bez klime,pa ne pisu ovolike tekstove. Sto se tice cena, naplaito bih desetostruko vise jer su motociklisti izazivaci problema,iritiacije,prekrsaja i odgovornosti za sve ucesnike ,a ne samo njih. Tri dana unazad po jedna motociklista mrtvav...a do kraja leta ce ih biti na desetine. I idjot bi shvatio.

    • 6. jul 2016 | 09:13

      Biker - Bosnia

      @Ludi Milojko

      Svaka čast na komentaru !!

    • 6. jul 2016 | 18:55

      sasa

      @Ludi Milojko

      Ziv bio,nisam bajker (na zalost) ali se slazem sa svim navedenim !!!

    • 7. jul 2016 | 12:05

      dragana

      @Ludi Milojko

      svaka cast momci!!!!! podrzavam ovaj vas gest i svaka vam cast za sve humanitarne akcije koje ste do sada organizovali ,na par njih sam i sama prisustvovala i imam samo reci hvale za sve vas!!!! veliki pozdrav i nastavite i dalje tako i naravno trazite svoja prava ...i kao sto ste rekli ne treba vas poistovecavati sa motorasima koji divljacki voze na putevima ...vi ste nesto sasvim drugo!!! svako dobro vam zelim :)

    • 7. jul 2016 | 13:32

      Branko

      @Ludi Milojko

      Sve si lepo objasnio. Šta god da sam napisao, samo bih ponovio već rečeno. Svaka čast momci. Samo napred.

    • 8. jul 2016 | 09:11

      Бранислав

      @Ludi Milojko

      Свака част ...свака ти је Његоћева ...нисам бајкер али си рекао истину...честитам на коментару !!!

  • Despotica

    6. jul 2014 | 23:11

    VELIKA PODRSKA BAJKERIMA ♥

  • MMilan

    6. jul 2014 | 23:09

    Podrzavam

  • FRENCY

    6. jul 2014 | 22:50

    Bravo za bajkere , podrska od vozaca kamiona !

  • Kimi

    6. jul 2014 | 22:34

    Motori su za trke. Napravite stazu pa se tamo vozikajte.

    • 6. jul 2014 | 22:53

      Pedja

      @Kimi

      Cist primer kad neko lupi glupost i ostane ziv.

    • 6. jul 2014 | 23:03

      ja

      @Kimi

      a ti bi da placas registraciju tvog vozila 50 [posto skuplje.... jeli genije... takvima i treba naplacivati 100 posto gore...

  • Ana

    6. jul 2014 | 22:33

    Konačno da i u ovoj Srbiji neko ne pristaje da je samo glasač bez mozga i ovca za šišanje! Bravo momci i devojke!

  • Ivan

    6. jul 2014 | 22:31

    A ko kaze da je ovo protest,ljudi su krenuli u voznju i placali putarine regularno!!!!! Ja ne vidim nikakav protest,samo jos jedan vid nesposobnosti u ovoj drzavi!!! OK,kazete smetali su sa svojom kolonom od oko 200 motora,sto ne digose ovi na putarini rampu pa lepo ajmo svi prolazak i eto resenja ,nema vise guzbe!!!! Ja sam za akciju ovako svaki dan,pa ce se nesto valjda izdejstvovati,ceracemo se !!!! brmmmbrmmm

  • Pantaguel

    6. jul 2014 | 22:28

    Пажљиво читам коментаре и најчешће поновљена примедба (да протесте треба организовати испред владе, а не блокирати путеве) ме је насмејала. Тако је исто Слобин РТС критиковао нас у зиму 1996-97. што смо блокирали београдске мостове. Али да то нисмо урадили, ништа се не би променило. Пустили би нас да стојимо пред владом док се не посмрзавамо, не уморимо и не одустанемо. Овако, кад блокираш пут или мост, па грађани не могу да стигну на посао, у школу или са посла и из школе до куће, повећава се број бесних на улицанма, а за тај бес се никад не зна против кога може да се окрене. То је много ризичнија ситуација за сваку власт него било који скуп испред Владе@

    • 6. jul 2014 | 23:18

      Miki

      @Pantaguel

      Tacno slazem se samo sto je i gubitak za drzavu 100% veci!

    • 6. jul 2014 | 23:23

      Ilija

      @Pantaguel

      A i vi ste ga stvarno promenili...svaka vam čast!

  • Mile protiv tranzicije

    6. jul 2014 | 22:26

    Ne mogu da razumem ove cmizdravce "neka tebe blokiraju pa da vidis-imala sam bebu u kolima-protestvuj ispred vlade-krenuo sa porodicom na more-sns-ds-cedine i ostale botove". Bajkeri nemaju sta da rade nedeljom nego da placaju kovanicama za putarenu. Bas to vole da rade. eto u inat svima. Mozgovi, stavi prst na celo i razmisli sta su danas uradili i gde si ti u celoj toj prici a gde bajkeri (ovog puta, a sledeceg taksisti, gsp, pekari....). Znate li vi uopste sta je drustvena odgovornost ili ste postali jako sebicni? Bajkeri, thumb up!

    • 6. jul 2014 | 23:06

      ja

      @Mile protiv tranzicije

      pa i treba da nas razapinju zbog takvih ako sto si ti.. registracija otisla gore za 50 posto... dali ce to tvoje dete imati da plati za par godina.. a svi sa decom su prosli bez problema ocigleno si ti imao problem u glavi...

  • Faca Aca

    6. jul 2014 | 22:26

    Poticem iz porodice gde se motori voze..Od Dede'Oca'pa ja..Slazem se sa zahtevima sem poslednja dva!Zuta traka i metar unazad..

  • srbija

    6. jul 2014 | 22:26

    Akde putarina uredu a ko su oni da oce u zutu traku i metar zaustavne linije i je hocu da voze normalno a ne ko divljaci

    • 6. jul 2014 | 22:56

      Pedja

      @srbija

      U Italiji na semaforu postoji mesto predvidjeno za motocikliste, tj dve linije prva za kola, druga za motore.

  • gordana

    6. jul 2014 | 22:24

    cuti stbijo i kad ti uzmu dusu cuti tsko mora da bi ove koji su krali pokrili njihove dugove

  • Darius Serb

    6. jul 2014 | 22:22

    Wow ,svi zahtevi su im na mestu !!Podrzavam ih 100%, a bilo bi dobro da se zaustavna traka za automobile pomeri unazad kako bi se video semafor,bez naginjanja !

    • 7. jul 2014 | 13:27

      Anushka

      @Darius Serb

      To care! Suvozac sam na motoru vec 5 godina. A i vcozac automovila u isto vreme. I da, zaustravna traka metae unazad da ne moram da zalepim celo na sofeku da bi videla semafor. I lakse im je da stave dodatnw male semafore za one u prvom redu nego da pomere zaustavnu nazad. Podrska bajkerima. Ljudi velikog srca. Ako se povecaju cenu osiguranja, niko nece ni da pomene bajkere i da zahvali, i dalje ce ostati huligani i divljaci. Srpska posla... Uz bajkere aam!

  • Dare

    6. jul 2014 | 22:15

    Treba kamiondzije taxisti da blokiraju granicne prelaze ili zgrade osiguranja jel ,ako se niko ne pobuni nikome nista, oni seli I dogovorili se toliko nam treba. Da je to 3 do 4 % pa ajde, nego odma 45%,sramota

  • pavle

    6. jul 2014 | 22:12

    Nije mi jasno zasto ne blokiraju centrale osiguranja nego naplatnu rampu?

    • 6. jul 2014 | 22:41

      dr.mile

      @pavle

      Da li si ti ikad ucestvovao u bilo kakvom protestu?Lakse je blokirati auto put na naplatnoj rampi i izazvati trenutni kolaps,nego danima drzati sve osiguravajuce poslovnice u blokadi i ne postici nista.

    • 6. jul 2014 | 23:09

      ja

      @pavle

      nekapiram ko je sta blokirao.. samo smo placali putarinu po zakonu sa novcem koji je izdakla NBS.... u cemu je tu problem..

  • Stojic Milojko

    6. jul 2014 | 22:04

    Bravo.Sta treba da znaci ovoliko poskupljenj?Treba SRBIJA DA SE VRATI U ZEMLJU TALJIGA I OPANAKA? JELI TO BUDUCNOST KOJA NAM JE OBECANA? VISE NEGO JADNO I OVAKO SU MALE PLATE A O PENZIJAMA DA NEGOVORIMO.

  • Onyxia

    6. jul 2014 | 22:02

    Pustali su ljude sa malom decom od pocetka.

  • Sanja

    6. jul 2014 | 21:59

    Bilo bi vam super da ste vi bili u toj koloni sa malom bebom.Zna se gde se protestvuje ispred vlade a ne gde gradjani prolaze!!!

  • Vuk

    6. jul 2014 | 21:59

    Puna podrska,svaka vam cast!!!

  • JA

    6. jul 2014 | 21:56

    I sam vozim motor i jos neka vozila ali ovo je usiljen i besmislen "protest". Ta ista udruzenja su za danas prvo najavljivala protest u centru grada povodom povecavanja cene obaveznog osiguranja prilikom registracije vozila, sto i ima smisla. A onda je od jednom to otkazano i preslo se na ovo sto veze sa mozgom nema. Bas ce teska i troma birokratija sad da donosi zakone koji vama odgovaraju, a pogotovo ce da vam prizna protest retroaktivno za proslo poskupljenje putarina... Ajte molim vas. Metar ispred semafora? To bi znacilo da treba da legalizuju i provlacenje motorom izmedju automobila sto nema sanse. Tako da se ova ujdurma pretvorila u maltretiranje neduznih ljudi koji su zbog njih sedeli u koloni po vrelom danu. Posebna prica je sto su ovu "akciju" ukrali od hrvatskih bajkera koji su ovo uradili pre bar 5-6 godina povodom najave podizanja cene putarine. Blagovremeno su reagovali, PRE poskupljenja, tako da su uspeli u akciji... Ovo kod nas- potpuno besmisleno zaludjivanje...

    • 6. jul 2014 | 23:55

      Singidumljanin

      @JA

      Ti voziš motor? I ovako pišeš? Možda se vozikaš od kafića do kafića, subotom uveče. Prijatelju, ima nas kojima je to i osnovno prevozno sredstvo, i hobi, i pasija... sve u isto vreme. Ja sam svaki dan na motoru 70-80km, osim kada krenem na duži put. Ako stvarno ponekad i sedaš na motor (u šta čisto sumnjam, a sramota je lagati), počni stvarno da ga voziš, pa ćeš shvatiti zašto se traži ono što tebi nije jasno.

  • Upss

    6. jul 2014 | 21:56

    Bili i ostali pajseri..

    • 6. jul 2014 | 22:22

      Boki

      @Upss

      Sine ti si pajser....to su 99% dobri ljudi koji nece proci pored putnika u nevolji ili nedaj Boze saobracajku a da ne ponude pomoc,ali zbog klipana i sarafcigera kao sto si ti narod ima lose predrasude prema njima.Ako bas hoces da znas svaki moto klub je organizovaniji nego ova drzava.

  • Petra

    6. jul 2014 | 21:56

    svaka cast bajkeri...pogotovo za protest protiv bezrazloznog povecanja osiguranja

    • 6. jul 2014 | 22:15

      gordana

      @Petra

      dravo neko se usprotivio videcu kad poskupi hleb i mleko posle ove katastrofe sta ce te onda zito ubola kisa stoku prodajemo rusima .... a vama kad dignu cene vutite ovi bar nesto pokusavaju

  • zverka

    6. jul 2014 | 21:48

    Bajkeri su izasli.u.ime svih...nije samo nama skochilo osiguranje 48% vec za sve...svi kao jedan fenomenalno organizovani su izasli.na.ulice da.kazu.da nije.ok! U ime bajkera,automobilista,kamiondzija itd!!!PONOSNA!!!

  • BOZA ZEMUNAC

    6. jul 2014 | 21:46

    Bravo bajkeri

  • Moj dečko je golman

    6. jul 2014 | 21:46

    Bravooooo , bravoooo svaka cast za bajkere svak čas za ideju ! Odlicno samo tako nastavite bajkeri carevi bajkeri c

  • GESTAPO

    6. jul 2014 | 21:46

    Ko ne želi kolone , ni u redovnim ni u VANrednim uslovima (za vreme protesta) , neka kupi TAG za Elektronsku Naplatu Putarine -ENP , i nema problema...dobija i popust....! -

    • 6. jul 2014 | 22:16

      gordana

      @GESTAPO

      mi smo jos nepismeni .jos i neznamo da to postoji pitaj vozace

    • 7. jul 2014 | 08:28

      Inkasant

      @GESTAPO

      Darko Savic neka cuti, moze da dodje da broji kovanice ako mu je dosadno

  • George

    6. jul 2014 | 21:41

    Svaka čast,kad bi se svi ovako samoorganizovali u protestima protiv razkih ugnjetavanja koje trpimo godinama,gde bi nam bio kraj?

  • Paja

    6. jul 2014 | 21:41

    Tako je.....samo pljackaju....

  • Zozon

    6. jul 2014 | 21:39

    Tako je...barem neko da se suprostavi ovim legalnim drumskim razbojnicima

  • Niš

    6. jul 2014 | 21:39

    Bravo! Konačno neko da digne glas!

  • bojan

    6. jul 2014 | 21:39

    Osioni i bahati! Bajkeri lete na motorima ko muva bez glave, ćelave gume, stare ne ispitane kante, bez opreme... Strašno

    • 6. jul 2014 | 21:57

      dr

      @bojan

      A sta tebe briga kakvu opremu mi nosimo? Je l' ona stiti tebe ili nas? Kupi mi novu kacigu i nosicu je bez problema, ovu moju staru sa zamagljenim vizirom cu odmah da bacim!

    • 6. jul 2014 | 22:18

      gordana

      @bojan

      kako te nije sramota ko di da si bilo bi ti bolje da cutis

    • 6. jul 2014 | 23:06

      cacanin- motorista

      @bojan

      pa da nameti drzave nisu sve veci,vecina bi vozila nove gume,a ne celave. a kada smo takvi,zasto na nasim okupljanjima od po hiljadu ljudi budu dva policajca,a u lokale gde sedite vi "normalni" dolaze sa maricama?

  • Kiza bg.

    6. jul 2014 | 21:39

    Nisam bajker ali da sam znao isao bi pesice. Bravo ljudi !

    • 6. jul 2014 | 22:45

      Cvrckica

      @Kiza bg.

      Nisam bajker..ali da mogu milion puta bih te podrzala!!

  • perakojot

    6. jul 2014 | 21:38

    sve razumenm ali ovo za semafor im netreba da ti nikako.sto je on bogom dan da stoji ispred mene na semaforu???kako ja mogu da stoim kolima iza njega tako on moze da stoji iza mene.

    • 6. jul 2014 | 21:58

      dr

      @perakojot

      Mozda zato sto deset puta brze od tebe krene na semaforu?! Cak su i skuteri startniji od kola a kamo li motori.

    • 6. jul 2014 | 23:02

      Pedja

      @perakojot

      Zato sto je poenta voznje motora/skutera po gradu da budes agilniji,brzi, da ne pravis zastoje. Procitajte malo kako je u normalnim evropskim zemljama!

  • MarinaNina

    6. jul 2014 | 21:38

    Bas me interesuje da li bi ste ih podrzali da ste bili u koloni iza njih u automobilu,2h sa bebom..Protiv Vuciceve vlade treba da se bori drugacije a ne da ugrozavate ostali narod..Moje dete je bilo tad gladno,zurili smo kuci...Napravili su kontra efekat..Ljudi su ih zamrzeli..

    • 6. jul 2014 | 21:46

      Ezra

      @MarinaNina

      Tebi je ok da to toliko kosta za4 meseca voznje malo si sebicna osoba ,motori nisu teski tonu ,ne akaju puteve i sahtove ne oru zelenu povrsinu ,smanjite namete,za motocikle ,

    • 6. jul 2014 | 21:50

      RUSSIJA

      @MarinaNina

      NASLA SI SE U NEZGODNO VREME NA NEZGODNOM MESTU,STO NISTE PITALI DA VAD PUSTE ,PA NISU ONI ZVERI I ONI IMAJU DECU,A KAKO SI KRENULA NA PUT SA BEBOM BEZ HRANE,SVASTA SE MOZE DESITI,SLEDECI PUT MISLI

    • 6. jul 2014 | 21:52

      Svasta

      @MarinaNina

      A sto nisi dete nahranila u kolima? Mozes u kolima i da ga podojis a mozes i da mu das flasicu sa adaptiranim mlekom. Sledeci put kad krenes negde sa malom bebom bolje se organizuj, nece svet stati zato sto ti imas malo dete. Na putu je mogla da se desi saobracajka pa da cekas 10 sati. Ovo je tvoj propust, nema potrebe da se ljutis na njih. Mogla si i da izadjes iz kola i da ih zamolis da te propuste, verujem da bi ti izasli u susret. Ovo ti prica mama koja takodje ima malu bebu.

    • 6. jul 2014 | 21:52

      Ezra

      @MarinaNina

      Kako se treba boriti protiv vuciceve vlade ,poduci nas,ovo je borba protiv divljanja cena i taksi a ne vucica

  • Djuro

    6. jul 2014 | 21:37

    Bravo!!!!!! Slazem se sa svim zahtevima.

  • Mister No

    6. jul 2014 | 21:36

    Alal vera. Da je vise takvih.

  • Nema veze

    6. jul 2014 | 21:36

    Svim srcem sam uz Bajekere i imaju potpuno pravo.Zasto da placaju punu registraciju kad u svim normalnim zemljama se placa kvartalno a i za sve ostalo su 100% u pravu. Svaka Cast

    • 6. jul 2014 | 22:01

      nena

      @Nema veze

      U kojim zemljama se placa kvartalno, koje su to normalne? Napisi da svi znamo.

  • rt

    6. jul 2014 | 21:30

    Svaka im cast,samo imam malu zamerku,cisto radi njihove bezbednosti,vidim da niko na slici nema opremu sa protektorima i cizme.Voze u farmerkama i patikama i u tankim prslucima..Veliki minus za bezbednost...

    • 7. jul 2014 | 00:08

      Goxi

      @rt

      Sine, veruj mi, bezbedniji je PRAVI bajker od pola neukih vozaca sa placenom vozackom dozvolom.

    • 7. jul 2014 | 08:16

      silvanvuk

      @rt

      @rt, dokle god ja vozim normalno, motor mi ok a ostali ucesnici u saobracaju koriste zmigavce i retrovizore ... nema potrebe za prekomjernim stitnicima. Bitno da je kaciga na glavi i polako ... bez jurcanja. "Ne vozi brze nego tvoj andjeo cuvar moze da leti!" Podrska bajkerima u Srbiji!

  • Bravo

    6. jul 2014 | 21:30

    Najbolji su..odlicna ideja,ne mogu im nista..

  • Whitesnake

    6. jul 2014 | 21:25

    SVAKA CAST !!!!

  • Proka

    6. jul 2014 | 21:24

    Blokirajte direktno one za koje mislite da su direktno odgovorni za vaše nezadovoljstvo, blokirate ljude na 35 stepeni koji nemaju veze sa poskupljeljem osiguranja je totalno pogrešno

    • 6. jul 2014 | 21:49

      Ezra

      @Proka

      Ti si kolateralna steta,,buni se kod onih sto su izazvali ove da naskode vama nevinima ,nista nije bezbolno ,

    • 6. jul 2014 | 21:51

      dr.mile

      @Proka

      Proko tebi smetaju ljudi koji se bore za svoja a i tvoja prava.Da li si ti ikad imao hrabrosti da se za nesto boris,zato ili cuti ili im se pridruzi i nemoj da se pravis pametan i sabotiras one koji se bore za svoja prava.Bravo momci,sledeci put najavite protest,i ako nemam motor doci cu biciklom.

  • wladimir

    6. jul 2014 | 21:23

    Bolje vam je da edukujete vase drugare na motorima, da ne luduju i ne divljaju po Srbiji i time ne ugrozavaju prvenstveno sebe, a onda i druge vozace. Sto se tice osiguranja, u pravu ste, a za ostalo niste, najlakse je blokirati ulice, kad god nam se nesto ne svidi!

    • 6. jul 2014 | 21:45

      George

      @wladimir

      Ne nego sedi kod kuće i čekaj da ti se sve donese na tanjiru!?! Hoće ali juče! Dokle god budemo ćutali i trpeli biće nam samo gore!!!

  • Deky

    6. jul 2014 | 21:22

    Sva podrška za Bajkere i njihove uslove!

  • zverka

    6. jul 2014 | 21:21

    PONOSNA.na.svakog.od njih I sama sam deo cele te price... Danas nazalost sam bila sprecena.da.dodjem al ponosna.na.divno.organizovano sve Svaka chast

  • Aleksandar

    6. jul 2014 | 21:15

    Nikad mi nisu bili simpaticni, ali ocigledno je da oni u ovoj zemlji umeju da dignu glas i dobrom forom pokazu da MOZDA nismo ovce za sisanje!

  • Zox

    6. jul 2014 | 21:15

    Bravo !!!

  • Miloš

    6. jul 2014 | 21:12

    Bravooooo! Treba da im se svi pridruzimo! Taman su mi dali ideju za kovanice

  • Milan

    6. jul 2014 | 21:10

    Svaka cast momci, svi u borbu protiv kriminalaca koji povecavaju cene abnormalno!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA