NE DAJTE DA VAS LAŽU: Prodavci NE SMEJU da vam traže LIČNU KARTU, kada vraćate kupljenu robu!

Zakon o zaštiti podataka o ličnosti zabranjuje da se matični ili broj lične karte traži potrošačima koji izjavljuju reklamaciju, kažu u Asocijaciji Potrošača Srbije

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Šta reći...
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Јасмина

    18. februar 2016 | 13:51

    Нису у свим продајним објектима,потрошачи угрожени...

  • Šta reći...

    17. februar 2016 | 15:44

    Zašto se štampaju nalozi za ispravku u kome se moraju upisati podaci o kupcu tj. Jmbg i broj lk. Zašto država ne uskladjuje dokumenta, koja se štampaju uz njenu kontrolu

  • Peja

    17. februar 2016 | 15:31

    Hvala na informacijama.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA