Da li su BICIKLISTI najbahatiji u Srbiji i zašto njih niko ne KAŽNJAVA? (VIDEO) (FOTO)

Dok na adrese građana uredno stižu kazne za nepropisno parkiranje automobila, prekoračenje brzine, nepoštovanje propisa, većina biciklista se ponaša bahato, voze gde im se prohte, glume "ugroženu vrstu", krše propise i niko ih ne kažnjava

Komentari

  • Lale11

    15. maj 2016 | 12:34

    E nekada cipelici sa sapkom na pola glave,to lepo i vrlo poucno resavali. Bili smo klinci i zaustavio nas je da proveri da biciklovi nisu kradeni. Normalno,imali smo svetla i sve je bilo u redu. Naisao je momak bez svetla,milicionar mu kaze da ne moze da vozi bez svetla i da izduva gumu. Momak se pobuni i kaze mu da to nije humano. A milicionar ga pita,a jel humano da neko ode na robiju zbog toga sto ti nemas svetlo i ne vidite u mraku? Normalno,morao je to da uradi. Istina je da su biciklisti ugrozeni,ali ima ih toliko bahatih da je to strasno. I sam volim voznju biciklom,al i sam vodim racuna da imam i prednje i zadnje svetlo i katadiopter. Bas iz razloga da nekog ne oteram na robiju a on mene na ortopediju. Ljudi cuvajte se,ne pravite gluposti po putu. Jedna greska i ne promisljen potez i nema vas. Time su dve porodice zavijene u crno. Svi koji vozite,nije bitno sta,cuvajte i pazite i na druge u saobracaju. Imajte strpljenja i tolerancije i za druge.

  • Stefan U

    15. maj 2016 | 08:57

    Kaze u tekstu: "Vozio sam se automobilom pre neki dan kroz centar kad sam u jednom trenutku naišao na biciklistu koji je vozio posred ulice. Svirnuo sam mu u jednom trenutku da se skloni na ivicu kolovoza, ali me on nije konstatovao. Na kraju sam morao da ga obiđem i sam napravim prekršaj preko pune linije, jer on nije nameravao da se skloni". Naime automobil mora da prodje metar ipo udaljen od bicikliste tako da ne sme da ga pretekne dok je puna linija i ne sme da mu svira. Citiram: "Vozači motornih vozila su obavezni zaustaviti se iza bicikliste ili grupe biciklista, sačekati dozvoljen i povoljan momenat za zaobilaženje i najmanje 1,5 metara od bicikliste zaobići ga/ih, bez upotrebe zvukova sirene koja zastrašujuće i uznemirujuće djeluje na bicikliste." I ko posle tu krsi zakon?

  • Posmatrac

    15. maj 2016 | 02:36

    Biciklisti i ljudi na motorima su opasnost i pesaci jel mnogo puta sam video kako ima zebra ali ne uvek se nade jedan koji ce prelaziti kada je zeleno za vozace. A takode su vozaci bezobrazni u saobracaju kada je noc tako isto se ponasaju motociklisti kada je noc !

  • mrkii

    14. maj 2016 | 23:05

    A sta je sa onim vozacima koji projure pored bicikliste sa 100 KM/h pa cak i vise na samo 30 cm od njega ? njega policija tek nece uhvatiti , a u backom monostoru policija je svaki dan i za svaku sitnicu zaustavljaju i to najvise bicikliste .

  • Mark

    14. maj 2016 | 17:36

    Vozaci motornih cetvorotockasa su najrizicniji ucesnici saobracaja. PRVO svest tih vozaca je odsutna dok su u saobracaju pricam za onaj deo ljudi koji nisu seli na bicikl i vozili ulicom i to mozda uzbrdo. DRUGO nepisano pravilo odrzavanje ravnoteze na dva tocka je nemoguce bez kretanja ili pomaganja nekog pomocnog sredstva ili pridrzavanja za nesto. Trece svest pojedinih vozaca je uzas kao oklopnik protiv paora. Zatvoreni u metalnoj kocki mogu da ubiju pesake, bicikliste, motrocikliste i sve ostale ucesnike u saobracaju. Samo da se sada ne napravi neko pametan i kaze mogu da navedu vozace da naprave sudare to moze sve na ovoj planeti od kamena, drveta do zivotinje i coveka, jedno je sigurno biciklista nemoze da usmrti direktno ostale ucesnike saobracaja dok ostali to mogu

  • Dorislava

    14. maj 2016 | 12:44

    Uzasni su, voze brzo seku krivine iz mrtvih uglova nalecu na automobile. Treba ih kaznjavati.

    • 21. jul 2019 | 11:21

      Bajki

      @Dorislava

      Dorislava, ako malo razmislite, mrtav ugao u automobilu ne postoji. Za sve mrtve uglove tj uglove koje ne vidiš na retrovizorima, možeš videti jednostavnim okretanjem glave na stranu koja Vas interesuje.Verujte mi na reč, da ako Vi otvorite vrata dok biciklista prolazi pored Vas i tako ga povredite, bićete krivi. Niste gledali oko sebe, što po zakonu morate učiniti. Biciklistu, motociklistu i ostale učesnike u saobraćaju treba da ispratite jer, kako drugačije da upravljate vozilom a da nekoga ne udarite. Znači, ako treba da skrenete, pogled u retrovizor, pogled preko ramena, proveriti da li je bezbedno da se skrene (ili šta već treba da se uradi) i tek onda uz povećanu opreznost skrenuti. Vozači treba da voze i gledaju jer oni su išli na testove i vožnju da bi mogli da upravljaju vozilom. Ako već ne znaju da voze, nisu trebali da dobiju dozvolu. Što se tiče toga da ne vidite biciklistu, motociklistu, pešaka, to je onda loše i po one kod kojih ste bili na lekarskom pregledu i prekontrolisali vid, sluh, reflekse i motoriku da bi mogli da utvrde da li ste sposobni da upravljate kategorijom vozila za koje ste polagali.

  • Bojan

    14. maj 2016 | 12:13

    Kaznjavaju pojicajci bicikliste. A ako hocete da kaznjavaju za bas svaki prekrsaj, onda budete spremni da vozace kazne svaki put kada: u potpunosti ne stanu na znak "stop", nego uspore skoro da stanu i produze ako nema nikog; voze preko 30 kmh u blizini skole; voze preko 80kmh na autoputu kroz BGD, voze preko 50kmh na putu kod kineskog mosta, kao i na svim bulevarima; ne drze obe ruke na volanu; parkiraju se na trotoaru...

  • Cvrc

    14. maj 2016 | 08:51

    A tek oni biciklisti koji nose slusalice u usima dok voze! A redovna scena u Jurija Gagarina u pravcu grada su biciklisti koji voze kolovozom i ako imaju biciklisticku stazu, ne stazu nego biciklisticki auto put s obzirom kakva je staza!

    • 15. maj 2016 | 08:11

      Baba Sera

      @Cvrc

      Da pesaci ne setaju po bici stazi i da nema parkiranih vozila koristili bi biciklisti bicu stazu,ovako su proterani na kolovoz

  • Pešak

    14. maj 2016 | 01:48

    Meni više smetaju bahati fotografi, još ako imaju selfi blic, užas Molim Vas neki članak o tome, pa da glasamo!

  • Branko

    14. maj 2016 | 01:32

    Dragi novinari Telegrafa, molio bih vas da nekad napravite anketu za bicikliste koja glasi: Da li vas je neki vozač motornog vozila isekao dok ste prolazili raskrsnicu i imali pravo prvenstva? Da li su i koliko puta vozači motornih vozila projurili na samo par centimetara od vas dok ste se propisno kretali kolovozom na delu puta gde ne postoji biciklistička staza? Da li vam se desilo da vas, dok vozite biciklističkom stazom, blokiraju pešaci koji gledaju u telefon dok hodaju? Samo neke od ideja.

    • 14. maj 2016 | 09:42

      Ribar

      @Branko

      Mali milion puta,a kada vozim buldozer beze od mene i zaobilaze me u sirokom luku,zato se njime najvise vozim!

  • Igor

    13. maj 2016 | 23:52

    Znam za mnogo primera gde biciklisti krše propise, ali ovaj je vrhunac. Noć, negde oko 22h, vozim auto-putem Beograd - Niš i negde između Velike Plane i Batočine uočavam nešto u zaustavnoj traci. Kada sam prišao bliže uočio sam neosvetljen bicikl i na njene dva momka. To je za mene vrhunac ludosti, bahatosti i nepromišljenosti.

  • gt turbo

    13. maj 2016 | 21:46

    Najgori su oni koji uopšte ne izlaze iz svojih kuća...

  • Predrag

    13. maj 2016 | 20:10

    Stvarno bi bilo sjajno da imamo vise staza za bicikle i kulture u saobracaju. Da vozaci postuju činjenicu da je biciklistima rezervisan 1m sa desne strane kolovoza i da kada ih preticu treba da prave luk od 1,5m. Često je neko nepropisno parkiran bas sa desne strane itd...

  • Predrag

    13. maj 2016 | 20:04

    Ima puno istine u ovom tekstu iako sam biciklista ni ja se ne slažem sa takvim saobracajnim prekrsajima. Kvare utisak o nama i čine da nas vozaci mrze i kada to nije potrebno. Ipak je tekszopisac malo preterao. Stižu kazne i biciklistima al za istinu jako retke. A uporedivati odnos pristiglih kazni za vozace je besmislen. Da stvarno toliko stizu na adrese bilo bi mnogo više postovanja svih učesnika u saobracaju i propisa.

  • Boki

    13. maj 2016 | 19:19

    Stavno glupost. Biciklisti se krecu oprezno pre svega zbog ranjivosti koje su svesni. Postoje izuzeci kad se biciklisti krecu tamo gde im nije dozvoljeno, pre svega mislim na kolovoz na mestima gde ima biciklisticke staze (sto je u Srbiji veoma retko). Medjutim veca je bahatost pesaka koji setaju po biciklistickoj stazi i njih niko ne sklanja odatle. Sto se tice neke brzine i bahate voznje ili parkiranja bicikla to je stvarno smesno...

  • Bane

    13. maj 2016 | 19:16

    Isekao sam gume komšiji,iako se znamo od detinjstva i napisao da ako jos jednom izleti na trotoar ko idiot polomicu mu bicikl pajserom smejao se ali smejao se i ja,ulubio sam mu ram od bicikle,a drugar iz kraja je snimio pa da kažem voznju,dok sam setao unuka 4 godine,nek me tuzi sledi protivtuzba

    • 14. maj 2016 | 12:03

      zvekete

      @Bane

      Komšo, ne bi ti ni stigao da isečeš moje gume, već bi bio u urgentnom sa teškim povredama, usled klizanja na koru od banane.

  • Pedja

    13. maj 2016 | 18:18

    Definitivno najbezobrazniji su vozaci dzipova, audija, golfova i taxisti. Biciklisti nisu ni blizu broju i vrsti prekrsaja koji ovi polupismeni vozaci naprave.

  • LiQuiD

    13. maj 2016 | 18:08

    Resenje je vrlo jednostavno. Obavezna registracija bicikla, odn. obavezna registarska tablica ako hoces biciklom na ulicu.

    • 13. maj 2016 | 19:12

      Boki

      @LiQuiD

      Kako da ne, jos cu i za bicikl da placam registraciju.

  • Marko cg

    13. maj 2016 | 18:07

    Bice da je obratno..biciklisti su ti koji su ugrozeni...svuda u evropi bicikliste postuju i paze na ulicama...dok nasi bozaci nemaju tu kulturu

    • 13. maj 2016 | 18:49

      ProlazNIK

      @Marko cg

      Upravo tako, aj prođi biciklom npr. Aurokomandu a da te neko ne ponese sa sobom.

  • dragana

    13. maj 2016 | 17:45

    Jedino ne kapiram koja pravila vaze za njih-npr upali im se crveno za automobile, a oni se popnu na trotoar pa medju pesake... I uvece kad voze neosvetljeni, to mi je bas strasno. Izlete tako nekome pa mogu da izazovu sudar, jer covek naravno krene da ih izbegne.

  • baksuz

    13. maj 2016 | 17:41

    Biciklisti i pesaci! Jutros vozim ulicom koja ima normalan trotoar sa obe strane i zena ide po sred ulice. Ja joj sviram, ona pocne da me psuje! Po sred ulice bukvalno. Zamislite da ja krenem kola da vozim po trotoaru? Razumem kad je trotoar nepostojeci kao u nekim uskim ulicicama npr.na neimaru, ali ovo je cist bezobrazluk. Babe i dede iskacu iza autobusa da predju ulicu, ponasaju se kao da su besmrtni. Nece niko namerno da ih zgazi, ali ako prokliza usled kise ili mu otkazu kocnice njih ce to da boli, a ne vozaca. Kako se ljudi toliko ne cuvaju

  • Za nepoverovati

    13. maj 2016 | 16:43

    bruka i sramota je napisati ovakav tekst u novinama i okriviti bicikliste da su najbahatiji vozaci i da ugrozavaju zivote drugih. Pa, ne secam se da sam ikada cuo da je biciklista pregazio pesaka na ulici vozeci 200 na sat i usmrtio ga. Ne secam se da je biciklista vozeci kontra trakom izazvao ceoni sudar sa drugim automobilom i tom prilikom poginuli svi putnici auta. Ne secam se da su biciklisti ikada organizovali nocne trke na N.Beogradu ili bilo gde drugde i tom prilikom neko od njih poginuo. Ne secam se da je biciklista projurio kroz crveno svetlo na semaforu i tom prilikom pokosio drugog biciklistu. Ne secam se da je biciklista vozeci nekog druga u gepeku i jos petoricu sa sobom uleto u dunav i svi se podavili. Ne secam se da je ijedan biciklista do sada "tjunirao" svoj bajs i njime jruio 300 na sat ulicom da bi zadivio lokalne sponzoruse. I ne znam jos uvek za slucaj da se iko ikada zalio bicikliste zbog toga sto zagadjuju okolinu izduvnim gasovima. Msm....Ako je iko ikada nesto slicno video, pa i vi gospodo novinari bilo bi lepo da to objavite. A do tada bilo bi mnogo bolje da pisete o bahatim vozacima - maminim i tatinim sinovima koji svojim automobilima i motorima poubijase pesake na sve strane po zemlji a kazne ni za koga od njih. Jos ispade da su biciklisti najgori. Pa dokle ide ova glupost u ovoj Banana drzavi Srbiji stvarno mi nije jasno.

    • 13. maj 2016 | 18:16

      Zoran B.

      @Za nepoverovati

      Bahati, nekulturni, voze i ok trotoarima. Ludilo. Članak je istinit i na mestu. Još treba pisati i o pešacima, kao učesnicima j saobraćaju. Oni su još problematičniji. Policija kažnjava samo vozače. Zašto ?

    • 13. maj 2016 | 18:32

      Марко

      @Za nepoverovati

      И ако сам ти дао позитиван глас,не слажем се са тобом у неким деловима! Има много бахатих возача није битно шта возе и има много случајева где су бициклисти изазвали несрећу и побегли! Шта ја да му запишем,боју кациге? Коју нико лд њих не носи! На Ади се пре пар година десио судар бициклисте са пешаком,од силине ударца је завршио у коми,а возач бицикла са тешким повредама,то сигурно знам јер је тај бициклиста мој другар! Сви су мислили да је пешака ударио ауто! Зашто да пролазе на црвено и да неко робија због њих? Сутра можда баш тај будеш ти,јер ти је неко несмотрен налетео испред кола на твоје зелено,а при томе није носио кацигу,због чега је погинуо! Зашто возачима скутера наплаћивати казну што немају кацигу или пролазе на црвено? Зашто не возе својим стазама где их има,а не на сред улице? Да новине више пишу и то би се променило! Ово је добар предлог за редакцију,да пише о томе зашто такси возила и ГСП возила која имају слободну жуту траку или нема застоја у њој,возе регуларном траком и ометају друге учеснике и праве гужву?

    • 13. maj 2016 | 18:57

      Drake

      @Za nepoverovati

      Svaka čast na komentaru.

    • 13. maj 2016 | 19:34

      Duki st.

      @Za nepoverovati

      Malo si da sinko preterao. Tako da , Iako sasvim OC . primedba ? Deluje kao karikatura. Problem buciklista je: Vižnja u alkoholisanom i naduvanom stanju. Vožnja levom desnom sredinom puta i trotoarom. Vožnja neosvetljeni i u sivim i crnim odežgama noću. Avangardne vožnje bez ruku sa saputnikom na kormanu i stojeći na prtljažniku. Vožnja preko pešačkog, misleći da je pešak. A dalje ne mogu. Zaboleše me prsti. Ima i te kako još.

  • Zombilend

    13. maj 2016 | 16:22

    Pustite bicikliste na miru ☺ Pa imate važnije stvari da pišete.

    • 13. maj 2016 | 17:03

      Novinar

      @Zombilend

      Nazalost nemaju...

    • 14. maj 2016 | 10:53

      Faker

      @Zombilend

      puetite bicikliste i to je to...danas sutra cete i vi vositi bicikle il vasa deca i psovace vas i u novinama pisati kako su najgori samo sto oni nr zagadjuju nuti zauzmu ceo put niti naprave ufes od 10 ljudi...oni paze vecinom kako voze jer su pretexno u pitanju njihovi zivoti u pitanju a ne tudji jer su oni ne zasticeni....oni kad bi se spucali u auto nebi poginuo vozac vec biciklista....zato MALO VISE POSTOVANJA ZA NAS BICILLISTE!!!

  • Sale

    13. maj 2016 | 16:21

    Najvise stoke ima medju pesacima i vozacima,pa tek onda biciklistima.

  • Sale

    13. maj 2016 | 16:13

    Najbahatiji: 1. TAXISTI; 2. AUTOBUSI; 3.BICIKLISTI. Mnogi ce reci da autobus ima prednost na ukljucenje sa stajalista (stanice), tacno je to ali 90% vozaca kada da migavac ukljucuje se bukvalno ne pogledavsi da li nekoga ima.

  • Lebowski

    13. maj 2016 | 15:56

    A pogotovo ovi na trotinetima! Pa to je zaista stravicno!

  • Konan

    13. maj 2016 | 15:40

    Jesu, meni je jedan oduzeo prednost i udario me,pa je slagao u kojoj se traci kretao i ja nagrabusio .Hitno ih treba udariti po dzepu ako ne nose kacige,svetlosna obelezja itd.

    • 14. maj 2016 | 01:51

      biciklista

      @Konan

      Zašto bih nosio kacigu ako nisam obavezan po zakonu i ako mi ne treba? Zato što neko ima vozačku, a ne bi video slona na putu jer žuri da stigne 30 sekundi ranije na semaforu? :)

    • 14. maj 2016 | 08:39

      Мире

      @Konan

      Кацига и прслук нису обавезни ни у једној Холандији где пола државе иде на посао бициклом. Возачи треба да пазе на бициклисте и да возе колко је прописаа брзина.

  • Md haus

    13. maj 2016 | 15:28

    Jutros kod Maksija u Pancevu,biciklista bez usporavanja i ne daj boze silazenja sa bicikla preko pesackog prelaza.Ko poznaje Pancevo, isao sam od zelene pijace prema posti.Izleteo mi iza coska ko sumanut.Zuri covek negde,a mogla mu biti poslednja voznja bicikla.

    • 13. maj 2016 | 16:40

      Groficaofica

      @Md haus

      Pr par dana kroz Bulevar posred ulice dva klinca prave osmice,pa ih obidji ako mozes,nemaju vise od 15 godina

  • P.F.C

    13. maj 2016 | 15:15

    Kako kaze "ludi" Klarkson ( voditelj emisije TOP GEAR) biciklisti su velika opasnost, i svi oni bi trebalo da poslushaju njegov savet : radite vishe i kupite auto! :-)

    • 13. maj 2016 | 16:03

      Ribar

      @P.F.C

      Da rade vise,da kupe auto pa onda da se voze biciklistickom stazom,da parkiraju na stazi za bicikle i da razgovaraju mobilnim a biciklisti neka se snadju.Slazem se da ima i nesavesnih biciklista ali nisu svi za kritike i hajke.!!

  • marko

    13. maj 2016 | 15:13

    Omiljeni su mi istripovani hipsteri sto voze bulevarima pored prazne biciklisticke staze, ne znam kako je u BG ali u NS je katastrofa!

  • N.S.

    13. maj 2016 | 15:10

    Ni u Novom Sadu ništa bolje;pojedini biciklisti i pešaci su prešli sve granice pristojnog ponašanja.

  • Max

    13. maj 2016 | 15:06

    Bolje se bavite bahatim vozačima motornih vozila pošto za svaki prekršaj daju jednu crvenu policajcu i idu dalje. A to što nestane hiljade života zbog toga izgleda da su krivi biciklisti.

  • mila

    13. maj 2016 | 15:04

    Bicikli svakako ne bi smeli da se voze po trotoaru a svakodnevno vidjam kako Beogradjani beze pred njima po centru grada.

  • Comment

    13. maj 2016 | 14:59

    A sta cemo sa "vip" licnostima i njihovim prolaskom kroz crveno? Mamini i tatini sinovi idu okolo i jurcaju,ubijaju ljude i ispadnu nevini Sad na osnovu nslova ispadne da smo svi bahati,da ne postujemo propise,zasto?

  • Mix

    13. maj 2016 | 14:50

    Najbahatiji su pešaci.

  • Ceki

    13. maj 2016 | 14:46

    Prelazila sam ulicu na semaforu je bilo crveno za vozila i umalo me nije zgazio bahati biciklista. Izgleda da za njih ne vaze saobracajni propisi

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA