Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Ocajnono pero

    13. februar 2017 | 19:38

    Iznenadjenje samo za one koji o nasim prugama neznaju nista. Barska pruga nije kapitalno remontovana 40 god. Pruga prema Zrenjanunu i Kikindi 60 a mozda i 70. Od Panceva do Kikinde samo jedan kapitalni remont je obavljen od posle rata onnog iz 1945. Dobro je da vozovi uopste saobracaju. Zbog male brzine nema vise izkliznuca inace bio bi na svakom kilometru.

  • Vujašin

    13. februar 2017 | 16:14

    Da je Marija Terezija valjano postavila prugu, najverovatnije ne bi došlo do izkliznuća cisterne.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA