Samo 20 odsto osnovaca širom Srbije je znalo odgovore na ovom testu iz engleskog jezika, a sada bukvalno svi mogu da se plasiraju dalje
Kako Ministarstvo prosvete nije odobrilo ponavljanje opštinskog nivoa nadmetanja zbog zgusnutog kalendara takmičenja, Društvo je razmatralo druge opcije i donelo odluku
Društvo za strane jezike i književnosti Srbije odlučilo je da će nastavnici birati ko će se od učenika plasirati na okružno takmičenje iz engleskog jezika.
Takva odluka doneta je zbog spornog testa na opštinskom takmičenju, u kojem je bilo dvosmislenih odgovora, gramatičkih grešaka i neadekvatnih pitanja, a na kojem 25. februara palo 80 odsto učenika.
- Sa žaljenjem konstatujemo da je došlo do propusta u izradi samog testa tako i rešenja, što je dovelo do neočekivano loših rezultata. Društvo preuzima odgovornost zbog ove neprijatnosti svim učesnicima takmičenja - saopštio je Upravni odbor DSJKS.
Kako Ministarstvo prosvete nije odobrilo ponavljanje opštinskog nivoa nadmetanja zbog zgusnutog kalendara takmičenja, Društvo je razmatralo druge opcije i donelo odluku, prenosi Blic.
- S obzirom na to da su komisije na različite načine tumačile ključ sa rešenjima, spuštanje praga prolaznosti za okružno takmičenje, kako je sugerisalo Ministarstvo prosvete, dovelo bi učesnike u neravnopravan položaj.
Društvo je stoga donelo odluku da škole na okružno/gradsko takmičenje prijave učesnike opštinskog takmičenja na osnovu predloga predmetnog nastavnika, zasnovanog na proceni spremnosti učenika za dati nivo takmičenja - kažu iz Društva.
Kako ističe predsednica DSJKS, nastavnicima će u tome pomoći broj poena koje su učenici ostvarili 25. februara, a ukoliko smatraju da svi njihovi đaci zaslužuju da idu, potrebno je samo da prijave njihov broj do 9. marta.
Gradski nivo takmičenja zakazan je za 25. mart, a kako Đurićeva dodaje, test ne sastavljaju isti ljudi koji su osmislili zadatke za opštinski nivo.
(Telegraf.rs)
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.