NIS i IDEA: Superkompanije za "Super karticu" (FOTO)

Dve velike kompanije pokrenule multipartner lojaliti program "Super kartica", što će potrošačima koji kupuju na njihovim pumpama i u prodavnicama pružiti mnoge pogodnosti i popuste

  • 18
NIS: Kiril Kravčenko. Ivica Todorić Foto: Telegraf

Naftna industrija Srbije (NIS) sklopila je partnerstvo i pokrenula multipartner lojaliti program "Super kartica" s kompanijom IDEA, što će potrošačima koji kupuju na NIS Petrol benzinskim stanicama i u svim IDEA prodavnicama pružiti mnoge pogodnosti i popuste.

Potpisivanju su sinoć prisustvovali brojne poznate ličnosti iz regiona, kao i čelni ljudi ovih superkompanija - Kiril Kravčenko i Ivica Todorić.

"Super kartica" je jedinstven program nagrađivanja u Srbiji u koji je uključeno više partnera, gde svaki od njih nagrađuje potrošača za kupovinu ili korišćenje njihovih usluga.

Koncept multipartner lojaliti programa koji su pokrenuli NIS i IDEA prvi je u Srbiji te vrste i nastaviće da se širi uključivanjem novih partnera, čime će povećati i pogodnosti za potrošače. Ponude će biti kreirane u skladu s individualnim potrebama korisnika, a jednostavno sakupljanje bodova i mogućnost dodatnih ušteda su prednost ovog programa.

Direktor NIS-a Kiril Kravčenko rekao je da ta kartica ima veliki potencijal i da je za samo nedelju dana tom programu pristupilo 300.000 novih korisnika.

On je izrazio uverenje da će po završetku prvog ciklusa nagrađivanja, od septembra, tom programu pristupiti i novi partneri iz finansijskog, telekomunikacionog i drugih sektora.

- Uvereni smo da će ovom karticom, koja je jedna od najuspešnijih u svetu lojaliti kartica, građani Srbije dobiti najmoderniju i najbolju svetsku praksu - rekao je predsednik Agrokor koncerna i vlasnik trgovinskog lanca IDEA Ivica Todorić.

NIS i IDEA kao društveno odgovorne kompanije i promoteri investicija rade na tome da obezbede dodatne pogodnosti za potrošače i da budu prethodnici u dovođenju namodernijih tehnologija u Srbiju i zemlje u kojima posluju, dodao je Todorić.

Procedura dobijanja "Super kartice" je jednostavna - potrebno je popuniti pristupnicu, otcepiti privremenu karticu sa pristupnice koja se koristi dok na kućnu adresu kupca ne stigne personalizovana kartica.

Prilikom svake kupovine "Super karticom" na NIS Petrol benzinskim stanicama i u svim IDEA prodavnicama sakupljaju se bodovi.

Nakon završetka tromesečnog ciklusa, na kućnu adresu kupca dolazi specijalna brošura sa informacijom o prikupljenim bodovima i ostvarenim beneficijama, kao i bonovi za kupovinu sa drugim popustima i pogodnostima za kupce.

Prvi obračunski period biće od 1. maja do 31. jula, nakon čega će početi novi tromesečni ciklus nagrađivanja i pogodnosti za potrošače.

NIS i IDEA su ozvaničili svoje partnerstvo u prisustvu velikog broja zvanica, predstavnika Vlade Srbije, poslovnih partnera, javnih ličnosti i prijatelja dve kompanije.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Dragan

    24. maj 2013 | 12:26

    Kao najodgovornija kompanija NIS je blizu 7000 hiljada radnika otpustila i jos otpusta, sto dobrovoljno pod velikim pritskom rukovoctva sto kao tehnoloskim viskom. Nije to 7000 ljudi vec 7000 porodica. Zaposljavaju decu preko usluzne firme za dvadeset dve tri hiljade dinara na ugovor. Starije ljude sutiraju na ulicu i prave socijalne slucajeve. Ovo nigde nemozete da procitate ni cujete jer niko nesme da pise o tome, tako da cu se iznenaditi ako se ovaj komentar i objavi.

  • pera

    24. maj 2013 | 12:55

    Potpuno se slazem sa predhodnim kometarom.Radnike NIS-a sa statusom "stalno zaposleni" poslodavac otpusta a na njihova radna mesta dovodi nasu decu da rade za minimalac.Znam o cemu pricam,ja sam jedan od otpustenih.Bruka!

  • nemanja

    24. maj 2013 | 13:04

    Uvek vesela ekipa, koja jedva ceka nesto da za dz pojede i popije... Super je oba IDEA, interesuje me samo jedno... Da firma Srpska ovako posluje u Hrvackoj, koliko bi uspela da opstane... Mesec, dva ili eventualno 15 dana...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA