KAKO VOZITI PO SNEGU: Izbegavajte nagle pokrete i držite odstojanje

Agencija za bezbednost saobraćaja apelovala je na vozače kako da pravilno upravljaju automobilom, i podsetila na nekoliko pravila koja se moraju poštovati

Komentari

  • ja

    31. januar 2014 | 00:48

    Upravo to. Nema potrebe da motor radi i da se auto "greje" dok stoji. Pa nije to sporet smederevac. To je vise stetno nego korisno za motor a kao sto neko vec rece u evropskim zemljama je to iz ekoloskih razloga zakonom zabranjeno izmedju ostalog zbog izduvnih gasova odnosno ugljendioksida tako da su vam saveti mnogo aliii mnoogooo losi...

  • Boki

    30. januar 2014 | 19:20

    Samo iskustvo pomaze nikakva objasnjenja....

  • Dusan

    30. januar 2014 | 19:14

    Pametna neka ova agencija za bezbednoct

  • ap0calypto

    30. januar 2014 | 16:49

    ok, ali da ostavim auto par minuta da postigne radnu temparaturu? pa ulje 5w-40 postize viskozitet tek posle 5km voznje, koja poenta da grejem motor ako mi je menjac hladan? zaista kod modernih automobila nema potrebe da zagrevamo. krenemo, do 2000 obrtaja na dizelu vozimo, dok ne postigne radnu temparaturu. dok bi u stajanju potrosio goriva koliko ga potrosim da stignem gde sam planirao

  • vozac

    30. januar 2014 | 15:25

    pada sneg, bas krupne pahulje, obazriv sam vozac, prestrojen ja na raskrsnici na kojoj moze samo levo i desno, propustam vozila iz oba pravca, pogledam desno - nema kola, izvirujem se levo jer je malo nepregledno i krecem i ni 1m nisam presao i onda baaamm, udarim coskom branika u bocnu stranu pezoa koji se stvorio na putu, covek je bio pored puta, verovatno je bio do poste na cosku, krenuo je za kolima koja sam propustio, ali kako sam bio prestrojen, nije imalo sanse da vidim svetla od njegovih kola, a i auto je bio sav pod snegom meni je stradala samo maglenka na audiju i minimalno ogrebana ivica haube, a na pezou zamenjena i prednja i zadnja vrata ne znam zasto nije sacekao da ja skrenem, pa on za mnom, jer je on bio VAN puta, a ja na SRED raskrsnice... poenta je da nema veze koliko si obazriv, nadje se tako neki pojedinac koji izazove razne situacije jer ne prilagodi voznju uslovima puta i burazer je imao sudar zbog vozaca iz suprotnog pravca koji je skrenuo za vozilom koje je skrenulo ispred njega, a pala ledena kisa to jutro, bilo je to pre par godina u novembru-decembru, isao je buraz 40-50 kmh u vrh glave, medjutim kad je video da onaj skrece tik ispred njega (nije imalo sanse da ga izbegne ni po suvom) i da ga ne gadja pravo, malo stisnuo kocnicu i auto se zarotirao i zalepio se za taksi iz suprotnog pravca ( koji je bio iza onog sto je skrenuo), steta na taksju krilo, branik, hauba, far, na audiju zadnja desna vrata, stubic, prednja vrata, zadnju rub, a onaj sto je izazvao sudar je otisao kako je i skrenuo...

  • Marko Milojevic

    30. januar 2014 | 15:02

    U zemljama EU nije dozvoljeno upaliti Motor da radi dok cistite Automobil... Nije cudo sto nece da nas puste u EU kad nista neznamo;-)

  • Mile Jna

    30. januar 2014 | 14:39

    Evo ja sam pre neki dan pokusao drugom da izadjem uzbrdo i nisam mogao da iskontrolisem auto,isto tako je bilo i nizbrdo pa sam prebacio u prvu i lagano spustio auto.Treba se prilagodjavati uslovima puta,nema tu nikakvih posebnih pravila.

  • Boki

    30. januar 2014 | 13:44

    Dva osnovna pravila za bezbesnost, nove zimske gume i spora voznja.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA