ELEKTROBUSI KONAČNO STIGLI U BEOGRAD: Evo na kojoj liniji će saobraćati (FOTO)

Ovi autobusi imaju kapacitet od minimum 80 putnika. Motori im nesmetano funkcionišu na spoljašnjoj temperaturi od minus 20 do plus 50 stepeni. Vreme punjenja na terminusima je deset minuta i vozilo je spremno za vožnju narednih 20 kilometara

Komentari

  • Šprajco

    20. maj 2016 | 03:26

    Hahahaha,bugarski autobusi?

  • Soli 65

    19. maj 2016 | 21:31

    To je sve u redu razumem , bio bi red da zamenite i one tramvaje i trole sto je jos Tito kupio , puno hvala

  • Dag

    19. maj 2016 | 20:10

    Tako ti je to, u - ovom zivotu, privremenom "sminkom", sakriti - prostotu, Uskoro ce - leto, pa jesen,pa zima, o radosti moje, sta Srbija - ima...

  • dj

    19. maj 2016 | 17:55

    Moderni sistemi punjenja su induktivni. Integrisani u betonu ispod stanica . Bez ikakvih ruznih bandera ili kontakt elektroda na krovu autobusa. A ovo nije autobus na baterije nego na kondenzatore .

  • Seaside

    19. maj 2016 | 17:22

    Samo 20km?

  • Gile

    19. maj 2016 | 17:07

    Drži vodu dok majstori odu.

  • ivan

    19. maj 2016 | 17:04

    A KAKO MISLE DA IH REGISTRUJU KAD JE KOD NAS ZABRANJENA REG.VOZILA NA ELEKTRICNI POGON

    • 19. maj 2016 | 19:12

      MrakIzPecine

      @ivan

      Zabranjena registracija vozila na el. pogon?! Pa svaka zemlja daje popuste a ne zabrane

  • vuksna

    19. maj 2016 | 16:24

    20 KM, pa ove je samo po sebi smesno. Kao da kod nas pare rastu na drvetu, pa dokle vise da se trose pare na glupost!!!

  • Vlajko

    19. maj 2016 | 16:22

    Lepi busevi i lepo vezani onim trakama za ovaj betonirani deo, pa bre nece niko da ih ukrade a mozda cekaju ministre da se slikaju sa njima prvo.

  • pera565

    19. maj 2016 | 16:18

    Mozda ce jednog dana Beograd biti cist grad bez emisije CO2,ali zato moje selo, koje je bilo u netaknutoj prirodi,postaje polako ruglo a sve zbog termoelektrane i povrsinskih kopova.Verovatno smo sad jedna od zagadjenijih oblasti u Srbiji,jer slozicete se da termoelektrane ne rade na vetar,sunce ili vodu vec na ugalj.Zato,samo jako,za Beograd.

  • NEXT

    19. maj 2016 | 16:02

    A kad se uključe svetla i zimi grejanje odoše baterije.

  • ☆☆☆

    19. maj 2016 | 16:02

    Od Vuka do Sava Centra..Pa koja je svrha ove linije? Ovu trasu već popunjava linija 74 a drugo za ovako malu relaciju koja je svrha ove linije?

  • S

    19. maj 2016 | 16:00

    Guzicu mi gaca nema a kapica mi traži cveće, stara poslovica.

  • Mlj1228

    19. maj 2016 | 15:52

    Zar smo toliko tupi i neaktivni u tehnoligiji, da trebamo uvoziti autobuse iz Bugarske na elektricni pogon. Pa to je za Bogu plakati. Ako se ovako nastavi, uvozit cemo i crepulje, i to iz Albanije. Zar droga , korupcija , i zelenastvo , zauzelo toliko maha, da vise niko nista nece da radi, ako se ne bude mogao obogatiti za sedam dana. Strasno!.

  • MrakIzPecine

    19. maj 2016 | 15:43

    Minimum 80 putnika?! Zbaci bez 80 nece da vozi? XD

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA