Komentari

  • Avala

    6. februar 2018 | 10:57

    Vi sto pljujete po tome sto su produzili 401 402 treba da znate da ih nisu produzili nego su samo vratili kako je nekad bilo toliko o tome Beogradjani

  • ivan

    4. februar 2018 | 15:39

    KAD CE VRCIN DA IMA BOLJI PREVOZ BAS VAS BRIGA NIKAKO DA SE PRODUZI LINIJA DO JARISTA IMA SAMO JEDNA UJUTRU U 6.40 I TEK POSLE PODNE SRAMOTA KO DA JE U NEDODJIJI SRAMOTA ZA GRAD.LAZU U LASTI LAZU U GSP SVI SE UDRUZILI.

  • Goran

    3. februar 2018 | 08:09

    Samo pita... Da li uopšte znate koliko autobusa ima početno stajalište u Katićevoj ulici? 30, 39, 47, 59 pa sada i 401... Kada "okrenu na Slaviji, pa krenu na početno stajalište napravi se kolona u Bulevaru oslobođenja. Kada se na to nadovežu potpuno besmisleno uređeni pešački prelazi (uvučeni celih 10m od kružnog toka, umesto logičnih i prvobitno obećanih podzemnih prolaza), kao i spori i dugački tramvaji, doživljaj će biti kompletan. Za 3 meseca će neko već uvideti koja je ovo glupost i ukinuti je što pre. Autobus 401 se iuonako nadovezuje na sve tramvaje na Banjici, tako da je besmisleno preklapanje. A deo trase koji se razlikuje (Bulevar oslobođenja i Ulica vojvode Stepe) su toliko blizu tako da je besmislenost potpuna. Ali idu izbori... svaki glas je bitan, a mozak na "odmoru"...

  • Ja

    1. februar 2018 | 23:21

    Glupost..seoske linije produzavate a za mnoge preopterecene linije nemate resenje,plus to sto neki delovi Beograda uopste nemaju adekvatan prevoz

    • 3. februar 2018 | 11:27

      Nemanja

      @Ja

      Vidi ovako ja imam dete koje ide u srednju skolu i ne samo ja nego mnogi ljudi iz Pinosave i nama znaci sto autobus ide do Slavije ,pogotovo zimi jer deca imaju manje presedanja meni licno odgovasra i Trosarina ali je bolje za decu ,kad Resnik moze da ima 4 linije bukvalno povezane sa celim Beogradom ne znam zasto Pinosava ne bi imala bar produzenu liniju.

    • 6. februar 2018 | 10:58

      Marence111

      @Ja

      Ne produzavaju nego vracaju kako je nekad bilo toliko o tome

    • 22. mart 2019 | 20:37

      Nele

      @Ja

      To su prigradska naselja glupane

  • Dejan

    1. februar 2018 | 19:37

    I dalje se nastavlja sa povlasticama za privilegovane u 1 i 2 zoni ITS, dok ostale gradjane tretiraju kao stoku. Putnici na liniji 470 godinama mole za dodatne polaske i nadležni uporno odbijaju te zahteve, tvrdeći da je dovoljno 11 polazaka dnevno na liniji 470, dok za to vreme selima u zoni 2 svako malo daju dodatne polaske i dodatne linije. Al nema veze doći će valjda i taj mart napokon, doći će tada i naših 5 minuta, jedino tada se sete da postoje gradjani 3 reda na takozvanoj teritoriji Beograda.

  • LL

    1. februar 2018 | 17:07

    Zar ne moze da se uvede neka linija od kaludjerice preko Mirijeva do Novog beograda koliko bi se rasteretila guzva.Stvarno koliko bi znacilo ljudima.

    • 1. februar 2018 | 23:05

      SS

      @LL

      Zbog čega linija preko Mirijeva do Novog Beograda? Zašto toliko gubljenje vremena? Kaluđerica u budućnosti jedino može da računa na produženje neke od linija koje se okreću u Mirijevu a to bi bila verovatno linija 25P. Tom naselju je potrebna veza i sa Mirijevom i sa Karaburmom. Kaluđerici su u svakom slučaju potrebne još dve nove linije do nekog drugog dela grada. Kaluđerica je i jedno od retkih naselja koja su blizu centra grada a da nemaju direktnu liniju do tamo.

    • 1. februar 2018 | 23:45

      Mirijevo

      @LL

      Neee. Onda bi nam pravili gužve u Mirijevu. Pa vi bi preko Mirijeva išli i u centar. Možda sam sebičan ali baš me briga gledam svoje interese.

  • Nikola!

    1. februar 2018 | 12:42

    Au, a 50ica

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA