Pripremite se za haos, taksisti protestuju danas za vreme najgoreg špica: U toku je borba za prevlast ili bitka protiv konkurencije?

Čini se da će podrška svih taksista i ovog puta izostati

Komentari

  • Sale1971

    Uber!

  • Рс

    Ма нигде никог, нема ту солидарности и само нек закукају опет... Нису они као У Француској

  • Ezra

    Policiju na ulice,skidaj tablice ,hapsi ,niko nema prava da blokira ulice

    • SrbskiBek

      @Ezra

      Sto se ti ne vratis odakle si dosao !! Tamo kod tebe nema ni taxija ni raskrsnica!! Sta ces ti u velikom gradu !???,

  • SrbskiBek

    Zakon postoji !!!! Zasto se ne sprovodi !?????????? Zasto se dozvoljava da grad stane.!???? Dajte ljudi vise ukinite divlje taksiste..molim vas .pa zar je to neki problem !??? U cemu je fora !?

  • Marko

    Podrška!!! Objasniti zasto se ne sprovodi zakon ako vec postoji?

  • Milicijoo

    Hapsi đubrad policijo, ne dozvoljavaj ovo

    • miki

      @Milicijoo

      Pa policija je i odobrila strajk sta se lozite

  • RICINUS

    Policijo isuči pendrek

  • Dragan

    Ziveo legalan poso taxi sluzbe.

  • Naki

    Hajde maltretirajte ljude još malo...

    • Uki

      @Naki

      Ma jok, sedece ko ti i borice se za svoja prava kuckajuci na tastaturi! Podrška za taksiste i izadjite u sto vecem broju da shvate vise koliko ste ozbiljni!

  • Neko iz mase

    Pa zasto drzava donese zakon i posle ga ne sprovodi.

  • Mls

    Nešto nisam primetio da su protestvovali zbog divljih taksista

    • SrbskiBek

      @Mls

      Pa upravo protestvuju protiv divljih taxista..

  • xxx

    Do kada ce se oni bahatiti?Zasto grad ne stane na put preskupim taksistima?!

    • Ksenija

      @xxx

      Nisu oni skupi,nego smo mi siromašni. Transport je skupa rabota.

  • Mane

    Ja se taksijem i ne vozim deru a ako oce da prave strajk u sumu pa tamo pravite guzvu...

  • Libido

    Kada sam ja obustavio saobraćaj zbog poskupljenja goriva tada su vadili pendreke policajci da bi pomerio auto. Zašto sada ne primene isti postupak protiv taksista ?

  • Sremac

    Kakvi bre taksiste.... razjuri to odmah

  • Dr.Mr.

    Najgori ste i kao vozaci i kao osobe!! Zbog vas uvek trpe ostali. Zasto ne strajkujete tako sto necete voziti?? Radnici po preduzecima strajkuju tako sto nece da rade dok de dobiju sta zele!!

    • Lepi

      @Dr.Mr.

      Svaka ti cast.Svaka ti je na mestu.

  • ceca

    dokle vise da narod maltretiraju i ucenjuju drzavu?!stop bahatim,bezobraznim taksistima

  • Dusan

    Vi protestujete?A kao dobri ste blokirate grad u vreme kad se vracaju ljudi sa posla!!!Malo vam je sto derete narod...u cervrtak taxi od Arene do Medaka 2,400 dinara???Koncert bio u Areni...ej o cemu dalje da pricamo...bolje da prosite postenije je nego tako sto kradete...

  • Milan

    Stop bahatim taksistima!

  • Oki

    Ma kakav protest u vreme kada se ljudi vracaju sa posla.Grad pod hitno da zabrani ovakav vid protrsta....Idi pa protestuj negde na livadi a ne u centru grada!!!

  • Deki

    Hahahaahah

  • lopov

    A sto ne strajkuju protiv divljih taksista bez tx tablica kojih je milion po ulicam beograda, samo u naprednoj srbiji

  • petarBG

    Pozdrska za taksiste!!!

  • Ivan

    Sram vas bilo taxisti.Kakav je to nacin? Sto vam smetaju aplikacije? Ne nego treba da nastavite da derete kozu ovom narodu.Apsolutno osuda za ovakav cin.Sto ne smanjite svoju cenu,pa cete povecati svoje prihode?

    • Aca

      @Ivan

      Nisu taksisti protiv aplikacija nego protiv nelojalne konkurencije.

Preporuka sa Weba

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima