≫ 

Kako su se nekada beogradski pešaci štanglama branili od bahatih šofera koji su ih nemilice gazili kao da su smeće

 ≫ 

„Teško je naći sretstvo, kojim bi se opštinari odučili od prekrajanja generalnog plana i od prekrštavanja ulica, ali je još teže odučiti beogradske šofere od besomučne jurnjave. I ove nedelje palo je nekoliko nevinih žrtava šoferskog besa. Juče, međutim, na beogradskoj ulici video sam jedan prizor, u kome sam nazreo, da bi se šoferi ipak mogli malo opametiti...“, pisao je kolumnista „Politike“ krajem 1930. godine

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Boki

    10. mart 2019 | 14:27

    Danas je na ulicama haos u drugom smislu. Ljudi u naselju voze prevelika i prebrza vozila. Ulice nisu prilagođene tako brzom i gustom saobraćaju, kontakt pešaka i vozila je preveliki. Rešenje uvek postoji, samo je realizacija teška. Auto treba voziti van grada, za grad treba oživeti novu vrstu vozila. Mala vozila koja ne idu brzo i koja su bezbedna za sve. Ostalim vozilima zabraniti kretanje po gradu izuzev da se koriste za odlazak i dolazak u drugi grad ili mesto... Ne bih sve ljude nagurao u javni prevoz to bi bilo nehumano, ali mala laka vozila za grad bi bila savršeno rešenje i zbog zagađenja, i zbog gužve, i zbog potrošnje goriva ili struje zavisno na šta idu.

  • Bas

    10. mart 2019 | 13:31

    Onda je bilo 10 auta ...

  • Realno

    10. mart 2019 | 13:19

    To su bile preteče današnje Srpske saobraćajne kulture, koja je evoluirala u štangliranje, i prangijanje za mrki pogled u saobraćaju a da ne pominje da slučajno neko nekog iseče ili očeše......o pešacima je izlišno i govoriti jer kako reče Bora Čorba "pešaci su dosadni, pešaci su spori zato ih obori"........

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA