≫ 

Kako su se nekada beogradski pešaci štanglama branili od bahatih šofera koji su ih nemilice gazili kao da su smeće

 ≫ 

„Teško je naći sretstvo, kojim bi se opštinari odučili od prekrajanja generalnog plana i od prekrštavanja ulica, ali je još teže odučiti beogradske šofere od besomučne jurnjave. I ove nedelje palo je nekoliko nevinih žrtava šoferskog besa. Juče, međutim, na beogradskoj ulici video sam jedan prizor, u kome sam nazreo, da bi se šoferi ipak mogli malo opametiti...“, pisao je kolumnista „Politike“ krajem 1930. godine

Komentari

  • Boki

    10. mart 2019 | 14:27

    Danas je na ulicama haos u drugom smislu. Ljudi u naselju voze prevelika i prebrza vozila. Ulice nisu prilagođene tako brzom i gustom saobraćaju, kontakt pešaka i vozila je preveliki. Rešenje uvek postoji, samo je realizacija teška. Auto treba voziti van grada, za grad treba oživeti novu vrstu vozila. Mala vozila koja ne idu brzo i koja su bezbedna za sve. Ostalim vozilima zabraniti kretanje po gradu izuzev da se koriste za odlazak i dolazak u drugi grad ili mesto... Ne bih sve ljude nagurao u javni prevoz to bi bilo nehumano, ali mala laka vozila za grad bi bila savršeno rešenje i zbog zagađenja, i zbog gužve, i zbog potrošnje goriva ili struje zavisno na šta idu.

  • Bas

    10. mart 2019 | 13:31

    Onda je bilo 10 auta ...

  • Realno

    10. mart 2019 | 13:19

    To su bile preteče današnje Srpske saobraćajne kulture, koja je evoluirala u štangliranje, i prangijanje za mrki pogled u saobraćaju a da ne pominje da slučajno neko nekog iseče ili očeše......o pešacima je izlišno i govoriti jer kako reče Bora Čorba "pešaci su dosadni, pešaci su spori zato ih obori"........

  • FANTOM

    10. mart 2019 | 11:53

    Sada pesaci da biju stanglama bicikliste jer sadasnji automobili su neuhvatljivi za razliku od onih iz 1930 kada su jurili 30 na sat . Nije mu nista , ubio si ga ko zeca.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA