Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Nikola
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • zdravko zdravković

    03. februar 2020 | 12:00

    Most ne može da se ruši po postojećim zakonima jer je "Planom posebnih namena Beograd na vodi" predviđena samo rekonstrukcija. Potrebno je uraditi i usvojiti novi plan.

  • Nikola

    26. oktobar 2019 | 21:13

    Treba nam most sa vise traka koji ce povezivati N. Beograd sa Cukarickom padinom, preko Ade i u produžetku na magistralu. Tu je trebo da bude most na Adi a ne gde je sad. A ovaj most bolje da bude na sradini Ade kao pesacki most. Da povezuje Makisku i Novo Beogradsku stranu.

  • Dragutin

    26. oktobar 2019 | 14:49

    Varijanta 2 jer mostovi služe da spoje obale reka.Ako je odluka da se na mestu ovog starog mosta pravi veliki most sa više traka u oba pravca i tramvajska linija ili metro mada nisu to još objasnili. Konstrukciju starog mosta treba iskoristiti da se premosti reka. Ako nije potrebno u Beogradu(sigurno da je potrebno) može negde u Srbiji. Tramvaji se premeštaju na most na Adi, a verovatno će i autobuse GSP. Ostaje da se automobiski saobraćaj preusmeri na druge mostove. Jedina nada za manje gužve da se završe auto put Surčin - Obrenovac i obilaznica oko Beograda tako da saobraćaj koji ide od Novog Sada ka koridorima 10 i 11 ne prolazi preko Gazele i kroz grad. Dok se to ne završi ludost je počinjati radove premeštanja starog mosta i gradnje novog.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA