≫ 

Uvode se potpuno nova pravila koja će važiti u gradskom prevozu: Moraćemo da ih poštujemo

 ≫ 

Sve će to biti deo nove kulture ponašanja u javnom prevozu

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Tanja

    25. april 2020 | 07:59

    Poštovani prevoznici, Ko će vam putovati? Kupila sam bicikl...

  • Salex

    24. april 2020 | 15:58

    Jedini način da se ovo ostvari je da se broj vozila utrostruci i da idu na dva do tri minuta. Sa ostala pravila biće prekršena.

  • Aleksa

    24. april 2020 | 15:22

    I dalje ne znam kako je ovo izvodljivo? Kako rasporediti narod u autobus ima li stajanja i koliko sme biti u prostoru? Nije mi baš ovo rešenje jer nema kontrole niti ce to da se poštuje...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA