≫ 

Beograđani se non-stop žale da zbog gužvi gube vreme i zdravlje: Da li je sistem par-nepar rešenje?

 ≫ 

"Par-nepar" je sistem koji se koristio u bivšoj Jugoslaviji

Komentari

  • 1111

    1. oktobar 2020 | 18:57

    Bicu kontradiktoran. Ako vam je guzva vratite se kuci na selu odakle ste i doshli. I meni smeta zirih i njegova guzva ali mi lepa plata. A za po nekog starosedeoca beogradjanina ako ih i ima,, Nije ti beograd od dede ostao u nasledje pa ti smetaju pridoshlice. Da nije tih pridoshlica beograd bi imao 15 000 stanovnika i paracin bi za vas bio velegrad. Za beogradom vape samo seljaci i crnogorci. Na srecu nisam ni jedno od.

  • Biker

    25. septembar 2020 | 15:20

    Beograd bi spasio metro. Druga stvar, zamenite automobile motorom, manje mesta zauzimaju manje gužve prave i manje zagađuju. Motor po gradu moze i zimi da se vozi, ako je neko bas zimogrožljiv, postoji javni prevoz. Biciklisticke staze takođe bi bilo jedno od rešenja, ljudi, vodite zdrav život i čuvajte vaš grad i okolinu. U Amsterdamu, centrom grada patrolraju samo taxisti, biciklisti i bajkeri. Kario koji ima 15miliona stanovnika, funkcionise bez ijednog semafora u gradu. A Beograd? Mali grad koji koji će pojesti sam sebe...

  • Realni

    24. septembar 2020 | 18:32

    Nek se aeljaci vrate u svoja sela. Tamo nema gužve, a i sao raćaj bi se smanjio u Beogradu za najmanje 60 %

  • Toni

    24. septembar 2020 | 08:27

    Prenatrpan grad , beogradjana vise nema

  • Тодорић

    24. septembar 2020 | 07:24

    Превише људи у Београду,ја отишла,неподношљиво је...

  • Jovanović

    24. septembar 2020 | 07:10

    Na zapadu samo se sirotinja gura da zivi u gradu,gospoda zive na periferiji.

  • Aki

    24. septembar 2020 | 06:34

    Guzve su jezive, zamislite kada idete sa decom od toga jedna beba...Cekas na auto putu kao da je ne znam sta...A gospoda izvode radove bas kad svi krecu na posao ili se vracaju.Da ne pricamo o onima koji cackaju telefon u voznji pa naprave i lancani pa onda cekaj jos jer jelte dok stigne policija i kraj napravi se cep pa se ti misli kako ces stici kuci...Skoro svaka ulica puna rupa puna neravnina rastreses ceo auto.

  • Zeljko

    24. septembar 2020 | 06:30

    Beograd je jedna velika, haoticna selendra, izgradjena bez plana I projektaa za narednih 5 godina postace Mexico City

  • Veteran

    24. septembar 2020 | 05:52

    Ovaj sa trotinetom najjači...

  • bojan

    24. septembar 2020 | 04:07

    Beogradjani se žale na gužve a nemaju pojma šta su gužve a i to gužve sto imaju da ima neko da piše kaznu svakom drugom na putu za vožnju i gde netreba da se vozi kao sto je za ustavna traka možda se stanje i popravi

  • dr.

    24. septembar 2020 | 02:30

    Ocigledno niste videli saobracajne guzve po evropskim gradovima,U Beogradu nema toliko guzve sto se mene tiče i ako gledamo ostale eu gradove sa slicnom broje stanovnika,eto kad se zavrsi zaobilaznica,videcete da ce biti jos manje guzve.Auto put koji prolazi kroz grad,sto je nenormalno je glavni razlog za guzvu..

  • Billy

    24. septembar 2020 | 01:55

    Uvedite ‘Congestion’ dnevne naplate za ulazak u centralni deo grada. Uvedite ‘designated’ parking za rezidente na jednoj strani ulice a na drugoj parking za ostale gradjanje. Parking za rezidente se placa na godisnjem nivou a parking za posetioce se placa po satu po dosta skupljoj tarifi. Napravite velike parking garaze nadomak Beograda gde se naplacuje dnevna karta i obezbedite od tog parkinga besplatan (shuttle bus) autobus do centra grada na primer. Zabranite vozilima starijim od 10 godina ulazak u centar grada iz unutrasnjosti jer oni vise zagadjuju okolinu ( onu mogu da koriste velike parking nadomak grada). Uvedite cesce autobuske linije i one ciji kapaciteti su trenutno prepuni. Odgovornost je na uvodjenju efikasnih sistema od strane drzave a ne na gradjanima i na novcanom ulaganju od strane drzave iz budzeta u zavisnosti od prioriteta. Ali kod nas, nazalost, nema reagovanja ni ulaganja dok sistem ne kolapsira.

  • VOZAC

    24. septembar 2020 | 00:38

    PAR NEPAR DOBRA IDEJA ALI ONDA I REGISTRACIJA NA POLA,POREZ NA POLA ...TESKO DA TO MOZE DRZAVI DA SE ISPLATI!!!

  • Dzoni BG

    23. septembar 2020 | 23:55

    Kupim jos jedan auto i to neki krs za 200e i jedan bude paran a srugi neparan, i sta ste postigli? 🤣

    • 24. septembar 2020 | 00:22

      Postigli smo

      @Dzoni BG

      Da ti voziš krš svaki drugi dan.

  • Marko

    23. septembar 2020 | 23:49

    Pa kad se prave samo zgrade a putevi nista. Cist primer je naselje stepa stepanovic gde se doselio jako veliki broj ljudi ali zato nijedna nova pristupna saobracajnica u tom delu grada nije izgradjena zato sto naravno nema gde jer je sve vec prenatrpano. Zato sto se nigde ne radi po planu, strategiji nego samo zidaj i uzimaj tal koga briga i za parkove i parking dal ima dovoljno

  • Fil

    23. septembar 2020 | 23:36

    Evo čitam komentare i ne mogu da verujem, da niko, ali baš niko nije pomenuo rekonstrukcije ulica koje traju po godinu dana. Ulicu od 200 metara rade po nekoliko meseci. To stvara nenormalne gužve. Trenutno na Nbg kod buvljaka i na raskrsnici Milutina Milankovića. I to traje i traje. Nikog nije briga što ljudi gube sat vremena života dnevno u saobraćaju. Što se potroši 300 din. Više zbog gužvi. Na mesečnom nivou 8.000. Semofori neuskladjeni. 10 štrajka u protestu, kod skupštine, maltretira pola grada . Malo, malo, pa zatvaraju ulice zbog maratona, pa zbog poseta, pa dan armije, pa dan policije. Katastrofa....

  • neko tamo

    23. septembar 2020 | 23:29

    Samo zidaju stanove malo malo pa nikne neka zgrada. Sve je raskopano, semafori ne sinhronizovani, rupe na sve strane, parkiraju se i staju gde ko stigne upale sva 4 i misle da onda mozes da ih preletis. Umesto da se sire ulice oni jos i suzavaju prave pesacke zone... Sta mislim da je jedino resenje bolji prevoz i jeftiniji, cuveni metro, biciklisticke staze... Urbanisticki plan, sinhronizovani semafori, kazne ozbiljne za bahato parkiranje i zaustavljanje.

  • joca

    23. septembar 2020 | 23:21

    Halo, sada je 2020 godina. Treba praviti, prosiravati puteve.

  • iVi

    23. septembar 2020 | 23:04

    Resenje bi definitivno bio metro, cak I da "opravimo" ovaj postojeci Beovoz sistem.

    • 24. septembar 2020 | 00:33

      Ana

      @iVi

      Ma kakav metro bila bi karta 500 din ko bi to placao sve kod nas je cist lopovluk...

    • 24. septembar 2020 | 03:30

      Vi

      @iVi

      A Mitrovicev ili kineski leteci automobil- aeromobil?

  • Nikodin

    23. septembar 2020 | 22:58

    Koja komunjarska glupost.

  • Sve ludo

    23. septembar 2020 | 22:41

    Aj' ne lupaj.

  • Vojislav

    23. septembar 2020 | 22:28

    Budalastina! Samo zamislite ljude koji se bave bilo kakvom vrstom sitne dostave, transporta, prevoza i koje imaju jedan ili samo nekoliko vozila a ne mogu da voze svaki dan. Takodje i gradjani koji su svoje automobile uredno registrovali, platili sve, placaju parkiranje, a ne mogu da koriste svoja kola?!

  • Sibin

    23. septembar 2020 | 22:22

    Pa sta bi ta gospoda radila da zive napr u Parizu???kakve bre beogradske guzve,to je smesno!!!

  • Nema nade

    23. septembar 2020 | 22:10

    Kvalitetniji javni prevoz i pristupačnija cena. Da semafori budu non stop zeleni za vozila, a pešaci da pritisnu dugme koje će se u roku od 30 sekundi promeniti na zeleno kao i u inostranstvu.

  • Sizif Mučenik

    23. septembar 2020 | 22:10

    Rešenje je jednostavno.Uvesti carine za vožnju u užem delu grada kao Stockholm. Tablice se očitavaju i računi šalju vlasniku auta. Ako se ne plate oduzima se auto i prodaje na aukciji za troškove.Napraviti biciklističke staze i skinuti porez sa Električnih mopeda.Napraviti skupe parking kuće na obodu grada.Kraj tiraniji vozača.

  • Ivan

    23. septembar 2020 | 22:09

    E bas mi je zao jedno 200.000 kosovara doslo sa punim torbama para jer su im albanci omogucili sad da bolje zive i vi pricate o nekim guzvama..!

    • 23. septembar 2020 | 22:23

      Sibin

      @Ivan

      Sve si u pravu a plus jos dobijaju pomoc od drzave,bruka!!!

  • Lana

    23. septembar 2020 | 22:08

    Jeftino gorivo, pa se vozi i kurta i murta. Odmah podici cene i bice sve u redu.

    • 23. septembar 2020 | 22:17

      Mixy

      @Lana

      Da, narod bas ima para kad se toliko daje za benzin. Ko ne veruje, nek se okrene oko sebe.

  • Sale

    23. septembar 2020 | 22:07

    Dici odmah cenu goriva na 200 dinara pa ce sevsmanjiti guzve. Sve se kao nema para...

    • 23. septembar 2020 | 22:16

      Kole

      @Sale

      Bas tako. Svako ima za gorivo. Ima se, moze se.

    • 23. septembar 2020 | 23:26

      Fil

      @Sale

      Nemaš auto, ili si pun love? Ili si bezobrazan. Najskuplje nam gorivo u regionu. Hoćeš da nateraš ljude da idu u Bosnu po benzin?

  • Metro

    23. septembar 2020 | 22:03

    Samo metro je resenje

  • NumeZ

    23. septembar 2020 | 21:56

    Metro 🤔

    • 23. septembar 2020 | 22:27

      Selo moje lepše od Pariza

      @NumeZ

      Metro vredi samo za urbanistički uređen grad a ne za grad gde je gradio ko je kako i gde hteo. Sem šireg centra Beograd je jedna ogromna selendra i to više ni Bog ne uredi.

  • Srle

    23. septembar 2020 | 21:53

    Rešenje je da za kraće relacije, vozite biciklo. Sedite Beograđani malo na bajs, pa će gužve da se smanje a ne svi gospoda u auto. Ja za duže relacije koristim auto, bajs za kraće relacije po gradu i nemam stres.

    • 23. septembar 2020 | 22:44

      Petar

      @Srle

      Koji bre bajs, si ti nekad bio u Beogradu? Mislim, ni ovi što voze tur de frans ne bi mogli dva dana da voze bajs po gradu. Pa to sve samo brdo do brda, ccc čuj bajs. Metro je rešenje, metro....valjda ga onomad pustili u rad, e sad što ga nema, nema veze, nećemo sad baš u sitna crevca.

  • Bane

    23. septembar 2020 | 21:53

    To smo vec imali kod Milke Planinc !

  • Licemerka

    23. septembar 2020 | 21:51

    Rešenje je zakupiti grobnicu na vreme.🤦‍♀️

  • Šumadinac

    23. septembar 2020 | 21:31

    Rešenje je da se vrate svi tamo odakle su došli.

    • 23. septembar 2020 | 22:00

      Vozac bolida

      @Šumadinac

      Vrlo bahato i plitkoumno razmisljanje koje potezu najcesce oni ciji su roditelji i sami dosli od nekud. Samo dva pitanja: koliko generacija unazad se smatraju ti "pravi beogradjani" i ko bi onda radio poslove koji su neophodni da bi Beograd ostao metropola. Svi veliki gradovi su i nastali doseljavanjem, inace bi ostali na nivou palanke.

    • 23. septembar 2020 | 22:08

      Nikola

      @Šumadinac

      Bravo za komentar

    • 23. septembar 2020 | 22:09

      Chance

      @Šumadinac

      Vecina ne bi ni dolazila u Bg da u svojim mestima imaju od cega da zive i gde da se zaposle.

    • 23. septembar 2020 | 22:19

      Vuuuk

      @Šumadinac

      U pravu si brale....imas podrsku..samo onda bi grad bio prazan....da ne objasnjavam...

    • 23. septembar 2020 | 23:26

      Petar

      @Šumadinac

      Ma nemoj, cela Srbija finansira taj Beograd, samo se on gradi, samo tu se ulaže, samo tu ima sve, po unutrašnjosti niti posla, niti izgradnje, niti jedne ljudske bolnice. Za moje pare ima da živim gde ja hoću i niko ne može da mi zabrani, na stranu što ja neću, ne pada mi napamet da živim u te straćare po Beogradu, ma ni da mi plate ne bi se zavuko ko sardina u konzervu samo da se nazoveo beogradjaninom. Ali podržavam svakoga ko je došao sa strane, ne obraćajte pažnju na ove što imaju ,,plavu krv" jer im je dedu Tito tu naselio pa su eto Beogradjani. Ne znam šta zamišljaš, ali si brate mnogo zatucan u mozak sa takvim razmišljanjem.

  • Pera

    23. septembar 2020 | 21:29

    Kada bi uveli par-nepar, u roku od 15 dana svaki, ali svaki stanovnik Beograda bi kupio još jedan auto, ali sa drugim poslednjim brojem. Ne bi se Srbin odrekao auta, tačno glavu da treba da mu skineš.

  • Tika Špic

    23. septembar 2020 | 21:29

    Resenje je mnogo mnogo vise biciklistickih traka i gsp vozila

  • Gladiator

    23. septembar 2020 | 21:28

    Kako će tek da bude kada se završi Beograd na vodi. Treba 20000 ljudi tamo da se nasele. Pa tek ondak gužva. Treba 6 trake da bi se prolazilo kroz bg

  • Igor

    23. septembar 2020 | 21:28

    Ne znam za koliko para bih pristao da radim na NBG i da zivim na primer na Medaku ili jos dalje.... Selo moje lepse od Pariza

    • 23. septembar 2020 | 22:25

      irena

      @Igor

      Od Medaka do Novog Beograda 15 minuta autom!

  • Pera

    23. septembar 2020 | 21:27

    Rešenje je litar goriva 500 din (osim za poljoprivrednike).

    • 23. septembar 2020 | 21:50

      Mile

      @Pera

      Resenje je da neko pametan sredi ulice a ne da prave gondole i gluposti

  • nemanjic

    23. septembar 2020 | 21:26

    Jeste

  • Бгд

    23. septembar 2020 | 21:22

    Решење је да сви који нису рођени Београђани оду одавде. Због њих је тако како јесте,да само видите колико је Београд диван када "Београђани" оду кући.

    • 23. septembar 2020 | 21:50

      Vuuk

      @Бгд

      Sta glumis.? Mislis da si beogradjanin od pocetka sveta?

    • 23. septembar 2020 | 21:51

      Zz

      @Бгд

      Baš tako

    • 23. septembar 2020 | 22:12

      Vanja

      @Бгд

      Upravo zbog tebe mi se ne ide iz Beograda. Sad bar ima dusu, a ne samo snobove.

    • 24. septembar 2020 | 03:40

      Irena

      @Бгд

      Mane,idemo u zavicaj,ej Krajino moja!

    • 24. septembar 2020 | 06:24

      Milka Rajin

      @Бгд

      U pravu ste, ali mora da se krene sa procesom rušenja zgrada. Da bi se spasio ostali deo Srbije, Beograd ne sme da ima više od MILION stanovnika.

  • Boki

    23. septembar 2020 | 21:20

    Problem je što su se automobili veoma razvili, postali dostupni, dok su gradovi i putevi ostali gotovo isti kao pre 50 - 60 godina. Razvoj gradova mora ići u korak sa tehnološkom evolucijom. Postojeće ulice nije moguće povećati, ali proširenje gradova se mora planirati i tom smeru da bude mesta i za automobile, ne samo za građane koji idu peške...

  • Istina

    23. septembar 2020 | 21:16

    U Beogradu postoje aplikacije za prevoz putnika.Nisu vidljivi, ali znacajno ucestvuju u saobracaju i povecavaju guzve!

  • Bhm

    23. septembar 2020 | 21:14

    U selima nema gužve....svi su otisli u Beograd i Novi Sad....

    • 24. septembar 2020 | 03:42

      Irena

      @Bhm

      Ali Novi Sad ima siroke bulevare,biiklisticke staze,parkige i kulturu.

    • 24. septembar 2020 | 05:21

      Рј38

      @Bhm

      Зато треба само у Београду увести пар-непар......

  • Hajka

    23. septembar 2020 | 21:13

    A staze za bicikle i el.trotinete? Nece se balkanac odvici diz'la i raspalog "njemca" pa makar crkao.

  • Kiza

    23. septembar 2020 | 21:08

    Samo neka se vrate na selo svi koji su odande i dosli

    • 23. septembar 2020 | 21:27

      VALJEVAC1

      @Kiza

      Jeste i ko ce da ostane onda u BG🤣🤣🤣

  • Raka penzioner

    23. septembar 2020 | 21:08

    Normalno da će biti gužve kad svi hoće da budu beograđani a niko nije brinuo o urbanizaciji.Tome su kumovali svi od Miloševića do ovih današnjih a na propadanje ostatka Srbije niko nije mislio. Nekada je, pamte stariji, i ostali gradovi u Srbiji su bili industriski jaki pa nije bilo potrebe za tolikim pritiskom na Beograd. Sada nema ni industrije ni poljoprivrede samo neke radionice za pakovanje kablova a od toga se ne živi. Boga mi ja se plašim se za budućnost naše omladine pod ovakvim okolnostima.

  • Marko

    23. septembar 2020 | 21:04

    Debilizam..

  • Sundjer Bob

    23. septembar 2020 | 21:03

    Resenje je duplo jeftinije autobuske karte i vise vozila gradskog prevoza. Uautomobilima je uglavnom jedna osoba...mnogima je komfornije da se voze svojim autom do posla i nazad za iste ili manje pare nego li Busplus karta.

    • 23. septembar 2020 | 23:31

      sasa

      @Sundjer Bob

      za kartu imas da kupis gorivo da predjes 10-ak km, mozda i malo vise. skoro ceo bg je u tih 10 km. ne treba da cekas , da se guras . karte bi trebale biti besplatne , broj autobusa 3 puta veci. kad bi se razmisljalo samo okvalitetu usluge. ali kad potrosis litar goriva , pola das drzavi , ide im u korist da sto vise trosis.

  • Gradjanin

    23. septembar 2020 | 21:02

    Mislim da bi idealno tesenje bilo kad bi bivsi i sadasnji radnici urbanizma i gospoda iz saobracaja gurali automobile to bi bilo ekoloski a i svoje greske bi platili po zaslugama. Neverovatno koliko su nam glupi urbanisti i naravno politicari,niko od nih nije planirao bulevare ali jeste solitere gde im mesto nije. Zar idioti stvarno nemaju mozga? Kad srusis kucu sa 3-4 stanara i napravis zgradu sa 6-7 spratova gde da parkiras i kuda ce ta silna kola da se voze.

    • 23. septembar 2020 | 21:15

      нс

      @Gradjanin

      Код нас пресликано!Глупи за орден!

  • Zvonko

    23. septembar 2020 | 20:59

    Odlicno, onda i da im platimo samo 50% registracije...

  • Baki

    23. septembar 2020 | 20:57

    Registraciju sam platio za godinu dana pa cu da vozim kad hocu a ako i uvedu par nepar nek prepolove rwgistraciju

  • Anja

    23. septembar 2020 | 20:57

    O da, bar to, a ako moze nesto jos rigoroznije, podrzavam.

  • Boža zemunac

    23. septembar 2020 | 20:57

    Au, a čemu ovo vodi. Da Srbija postaje Goli otok.

  • Vanja

    23. septembar 2020 | 20:56

    Da su napravili metro, koji prave 50 godina, vecina bi isti koristila za prevoz do posla i nazad. A i sto se tice GSP kada bi imali malo novije autobuse i veci broj iatih, da mozes da ga koristis a da se ne preznojis i me izguzvas, veliki broj ljudi bi ga koristio. Dakle resenje je u poboljsanju gradskog saobracaja a ne u skracivanju ljudskih prava.

  • Pametniji

    23. septembar 2020 | 20:56

    Platiš polaganje vozačkog 500 evra, kupiš kola, sipaš gorivo, održavas kola.. I sad će neko tebi da odredi kad češ ta ista kola da voziš.. Aloooo eeeej?? 1973 je mogao biti donesen takav zakon jer je bilo 5 puta manje vozila.. Sad sa takvim zakonom bi samo haos napravili.. Treba da se grade putevi, da se rasterete ta mesta na kojima su najveće gužve, pa nije Beograd jedini grad u kom se suočavaju sa gužvama u saobraćaju.. Samo što u našoj zemlji od silnih lopova ne ostane ništa para za stvari kao što su putevi!

  • Milan

    23. septembar 2020 | 20:56

    Ne bi me čudilo i to da uvedu. Alo bre 21 vek

  • Meksa

    23. septembar 2020 | 20:55

    Beogradjaniiiii što kaže Raka 😄😁😄🙂😂

  • kos

    23. septembar 2020 | 20:55

    ceo grad su raskopali sns nesposobna nek njima zabrane da kopaju po bg i da se voze smena sto pre nepismene i pokvarene klike

  • Vik

    23. septembar 2020 | 20:54

    Uvesti placanje za voznju kroz opterecene delove grada u vreme kada su preoptereceni. Tako se i puni budzet i resava problem.

    • 23. septembar 2020 | 21:18

      Rea

      @Vik

      Nije budžet tema nego gužva!

    • 23. septembar 2020 | 21:40

      I3

      @Vik

      Nigde u svetu se ne placa voznja kroz opterecene delove grada! Kakav sklop mozga moze ovakvu stvar da uopste napise?

  • Par ili ...

    23. septembar 2020 | 20:52

    Glupost...!!! Ja bih rekao glupost, da mi zabranite da vozim drugim danom; pa gospodo, plaćamo takse na sve i svašta, a plaćamo i gradsku vlast; zaradite svoje plate i upotrebite naš novac;a sve u cilju smanjenja gužve...!!! Jel' treba esej,da napišem na ovu temu...!!!

  • Margo

    23. septembar 2020 | 20:52

    Ima li još koje rešenje iz pra istorije!! Možemo recimo konjima do grada! 🤣🤣🤣🤣🤣

  • Toxi

    23. septembar 2020 | 20:48

    Ja vozim po sistemu: kad imam i kad nemam (pare za gorivo).

  • JO

    23. septembar 2020 | 20:47

    Ne. Rešenje je tehnički pregled. 40% vozila ne ispunjava uslov da ga prodje a prolazi ga. Dokle? Jel treba ispravnima zabraniti vožnju svakog drugog dana zbog neispravnih? Ne biva.

    • 23. septembar 2020 | 21:06

      Naj

      @JO

      Kakav glup komentar!

    • 23. septembar 2020 | 21:18

      Crno. Beli.

      @JO

      MNOGO MNOGO GLUP KOMENTAR

    • 23. septembar 2020 | 21:26

      Baster

      @JO

      A ti si neki buržuj pa se ponašaš bahato. Svi su za tebe miševi. Pa vidi,nisu svi srećnici kao ti.. I baš nisam primetio da u bgd. ima toliko loših auta,kao sto kažeš,40%. Ili smatraš da svi treba da voze auta vrednosti od par desetina hiljada €?

  • Zakbg

    23. septembar 2020 | 20:47

    Nas ste pametni, ja bez aut ne mogu da radim, naterli bi ste me da kupim jos jedan krs sa suprotnim brojem.

  • Leo

    23. septembar 2020 | 20:44

    To je glupiranje. A to što se žale, pa život u metropoli ima i svoje mane.

  • Sale

    23. septembar 2020 | 20:44

    Voznja po propısıma bez telefona, 4 mıgavca, kontra smera ıtd. Svıma ce bıtı bolje, ljudı mısle ja znam da vozım sa telefonom ustvarı su smesnı kao ovce bez glave.

  • Grga

    23. septembar 2020 | 20:43

    Odlično rešenje, ekonomski procvat za taksiste, GSP, dzeparoše...

  • TuT

    23. septembar 2020 | 20:41

    El ce onda da nam vrate pola para od registracije?

  • Mirko nbgd

    23. septembar 2020 | 20:41

    Lecite se. 21 vek a ovakvi predlozi...

  • Mirko

    23. septembar 2020 | 20:41

    Imam utisak kao da svako vozi po dva auta, ovo je postalo jako stresno ...prešao sam na bus i taxi

  • Boki

    23. septembar 2020 | 20:39

    Ako uvedu da auto mogu voziti svaki drugi dan u godini mislim par nepar, onda bi trebalo i registracija vozila biti duplo manja.

  • Mile

    23. septembar 2020 | 20:39

    Znacijedan dan radis drugi ides na Adu

  • nema tog sistema

    23. septembar 2020 | 20:39

    Koji mi ne bismo prevarili. A u svakom automobilu po jedna osoba. Ima se-moze se. Bahatost se to zove. Nikakve svesti i samosvesti, samo sebicnost!

  • Tihi

    23. septembar 2020 | 20:37

    Ja mislim da bi moje dete bolje organizovalo saobraćaj od ovih takozvanih stručnjaka . Semafor na svakih 200 metara, kapiram da peru pare ali preteraše ga

  • Micko

    23. septembar 2020 | 20:37

    Ali pola registracije!

  • Nenad

    23. septembar 2020 | 20:37

    ..neplansko sirenje..neplanska gradnja..nedostatak parkinga..urbanisti bez mozga..sad je to teeeeeeesko ispraviti..mi kakvi smo..kad bi to uveli..imali bi svi po 2 auta..hahahahah..a i Novi Sad polako sustize BG..

  • Nikola

    23. septembar 2020 | 20:34

    Uvesti za Beograd da u strogi centar grada mogu da uđu vozila euro 5 i euro 6, a širi deo grada euro 4. Takođe, vozila na struju i gas mogu neograničeno da se kreću. Podeliti nalepnice i kontrolisati kamerama kao vinjete.40% vozila automatski otpada. Dodatno uvesti plaćanje po danu za ulazak u uži deo grada.

    • 23. septembar 2020 | 21:42

      ja

      @Nikola

      Lepo te je tvoj ‘predsednik’ naucio,samo po dzepu i u kasu..

  • Jovan

    23. septembar 2020 | 20:31

    Mora infrastruktura da prati sirenje grada a to se ne desava. Grad uzme pare od dozvola, izgradise se citave zgrade umesto kucica, a infrastruktura se ne siri.

  • DARKO 100%

    23. septembar 2020 | 20:29

    BEOGRADSKI SINDIKAT-balada desidenta"Moj Beograde" 🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶 🎶🎶Da li se secas kako bilo nam je pre posle svega sta sad ostalo je moj Beograde Secam se davno jos u Zlatnom bokalu prvi put sam video mikrofon staj'o na astalu U hladu starog kestena gde je moja draga nestala ja urez'o sam ime bacio prve rime Ja sam odrast'o na pesmama gradskih boema i pricama alasa kojih danas vise nema Kalio se s' najboljima po zadimljenim birtijama udvarao se damama kockao sa lihvarima Nekad kuci srecan nekad sve izgubio nekad zenu grlio nekad kaldrmu ljubio I nisam sebi sudio gde god bi' se probudio bol je bio isti s' njim sam se udruzio Zato secanja sam skupljao k'o oziljke da podsete da nije uvek bilo samo hladno i sivo Da krv crvena k'o vino bojila je noci kroz odraze u casi to su bile tvoje oci A ja sam morao da odem fijaker me je cekao Beograde, zbogom mnoge ti stvari nisam rekao

  • Uros

    23. septembar 2020 | 20:29

    Metro, ali pravi metro koji prolazi kroz centar grada i periferiju, a ne kroz poljane. Jeftiniji gradski prevoz, cesci, prednost GSP vozilima na raskrsnicama, vise zutih traka tamo gde moze, gurati vise bicikle i el. trotinete, mi nemamo postenu biciklisticku stazu u centru Beograda, kada bi to neko iz Kopenhagena video, zapitao bi se kako su nasi urbanisti uopste zavrsili skole..

  • Baster

    23. septembar 2020 | 20:29

    Kada bi se trećina "beograđana" vratilo na dedovinu,bio bi lepši život i njima i većini..

  • Pobor

    23. septembar 2020 | 20:26

    Resenje je povratak na selo i u unutrasnjost. Ostalo je mucenje.

  • Vrach

    23. septembar 2020 | 20:25

    To se ne bi svidelo onima koji su "rodjeni" u kolima

  • BG 1

    23. septembar 2020 | 20:25

    Bonove za gorivo uvesti pa da se manje koriste privatna auta,javni saobraćaj i biciklići neka se jure ulicama.

  • moki

    23. septembar 2020 | 20:25

    Odlicna ideja je par-nepar.. A da onda i idemo na posao tim danima kad mozemo da vozimo kola? E to bi bilo ok...

  • DARKO 100%

    23. septembar 2020 | 20:22

    Danas je to nemoguce primeniti,povratka nam nema tamo gde smo zagazili,novi kapitalisticki poredak i privatni kapital prosto nemogu da funkcionisu na par i nepar, jer vreme je novac ,a samim tim to vuce i malog coveka u borbi za prezivljavanje

    • 23. septembar 2020 | 21:15

      Baster

      @DARKO 100%

      Ti bre baš kenj.. na svim vestima. Nema gde te nema. I u sportu i u politici i u kulturi.. I uvek nesto filozofiraš,pametuješ,tvrdiš bez argumenata.. Šta je bre nemoguće? Sve je moguće. Neka se trećina "beograđana" vrati na dedovinu i svima život da bude lakši,a naročito njima.

  • Brk

    23. septembar 2020 | 20:21

    Hahahahaha,koji Beogradani!?U Be9gradu nema Beogradana odavno!Sve praziluk i nanos taloga sa svih strana....

    • 23. septembar 2020 | 21:52

      Саша

      @Brk

      Добар и истинит коментар,све лепо речено!

  • Dex

    23. septembar 2020 | 20:19

    Cena života u prestonici.... Mada su gužve već vidljive i po provincijama...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA