≫ 

Šta mesto rođenja govori o (ne)vaspitanju: 2. incident sa busom opet potegao pitanje (beo)građanstva

 ≫ 

Krajem maja desio se prvi incident, juče drugi

Komentari

  • Срб

    3. jun 2021 | 10:08

    Измишљена реч провинција Ил је носиш у глави или не ма где да живиш

  • psihic

    3. jun 2021 | 09:46

    kolektivno ludilo kome nema kraja, prsli smo nazalost

  • Teska prica

    3. jun 2021 | 09:39

    Beograd je grad gde ima najmanji procenat starog stanovnistva, od dva miliona tesko da trista hiljada moze tvrditi, da su peta, ili sesta generacja u tom gradu. Nesto mi govori da oni ne bi ni komentarisali po portalima, a ovi koji komentarisu, ove sto su iz unutrasnjosti dosli tu, nemaju postovanje prema svojim roditeljima, pre svega, jer oni su isto tako dosli. I u moj grad se masovno doseljavaju ljudi sa strane, nemam problem sa tim, ljudi migriraju oduvek.

  • Jasna

    3. jun 2021 | 09:24

    Treba razgraniciti neke stvari... Nema veze gde si rodjen ako nisi dobio vaspitanje u kuci. Na zalost u Beograd se sliva veliki broj ljudi zbog posla, bolje egzistencije i kao sto je to ovde vec neko rekao umesto da usvoje navike glavnog grada namecu neke svoje navike. Mislim da se Beograd "zamorio" i posputio da se bori protiv primitivizma. Namerno nisam rekla rec seljak jer to je plemenito zanimanje koje prehranjuje nas ostale. Zivim u Vojvodini gde svi znamo da ima jako puno nacija, nacionalnih manjina, puno izbeglica ali su se svi nekako trudili da prisvoje navike starosedeoca. Svi smo mi nekako dosli u mesta nasih sadasnih prebivalista, niko nije pao sa Marsa...

  • Nish

    3. jun 2021 | 08:59

    Svakako nekulturu imamo za izvoz pocevsi o tinejdzera do skojevaca. To polazi od onog ... bas me briga !!!

  • Ivan

    3. jun 2021 | 08:51

    Nikakve veze nema mesto rodjenja sa manirima i vaspitanjem. Naglasak ima veze sa podnevljem gde zivite i razlicitost u jeziku i izgovoru se u svim zemljama racuna kao bogatstvo jednog jezika a samo kod nas se dele na seljake i gradjane. I u Beogradu se svakodnevno desavaju i prebijanje zena i huliganizmi i tuce i ubistva itd. isto kao i u ostalim delovima Srbije. Zar to nije stvar vaspitanja?

    • 3. jun 2021 | 09:19

      Janko

      @Ivan

      Ti sto se busaju da su beogradjani i koji potezu to pitanje uglavnom su iskompleksirani dodjosi rodjeni u bg ali njihovi dosli ko zna odakle ,i sve ih je vise ..

  • Hamlet

    3. jun 2021 | 08:24

    Vaspitanje se stiče u porodici. Beograd je umesto turski više arapski, tako da Beograđana nema kao starosedelaca...većina je izumrla... ovi sadašnji su uglavnom potomci onih koji su doseljeni 1945. godine i narednih par godina.

  • Da kažem

    3. jun 2021 | 06:39

    Ovo sa došljacima sa juga se slažem. Ne kažem da su agresivni i da se tuku, ali imam koleginicu na poslu sa juga,jako čudan mentalitet i loša osoba. A što svi vole da žive u Beograd, to ne mogu da razumem. Radiće bilo šta samo kad odu za praznike u selo da kažu da žive u Beograd, valjda ih tamo tad dožive kao vanzemaljce.

    • 3. jun 2021 | 09:21

      Žena

      @Da kažem

      Slažem se u potpunosti. Ovim komentarom si opisao mnoge ljude koje, na žalost, poznajem i upravo su takvi. Bitno je da žive u "Beograd", a ostalo nema veze

    • 3. jun 2021 | 09:53

      Mile

      @Da kažem

      Možda je sa Ladu...

  • Žerac

    3. jun 2021 | 06:04

    Pa i moj brat od strica sebe smatra beograđaninom, otac mu iz Leskovca, a majka iz Inđije.

  • goran jelin

    3. jun 2021 | 01:43

    rodjeni beogradjani su najbahatiji i najnevaspitaniji ljudi u regionu...

  • doberman

    3. jun 2021 | 01:32

    ako ne računamo koloniste posle ww2, starosedeoci Beograda su Romi i Cincari, čak i kad je proglašen prestoonicom to je bio administrativni centar u kojem se samo izuzetno iz nužde nastanjivalo, sva naselja sem Starog Grada i Vračara su bila kllasična sela, pa sad se zapitajte.

    • 3. jun 2021 | 09:14

      Šajkača

      @doberman

      Svaka ti čast kad sve to pamtiš...ja iz Pinosavu nisam izaš'o najmanje...ma kakvi...zadnji put sam bio u Sresko načelništvo 1924. godine, sreda je bila, al pisar me vrati, kaže nije tu glavni...

  • Pop

    3. jun 2021 | 00:49

    Ausvajs za Bg treba uvesti....

  • Tuta

    3. jun 2021 | 00:45

    Ceda Jovanović,Beogradjanin,kultura na nivou,porazbijo lokal ,to vam je Beeogradska kultura

    • 3. jun 2021 | 08:59

      OnBG

      @Tuta

      Po tebi se onda samo u BG razbijaju lokali, znaci ni jedan grad nije kulturan onda jer nema grada gde se to ne dešava

  • Ivana

    2. jun 2021 | 23:28

    Nema veze ko je odakle. Kucno vaspitanje je kljuc. Veliki broj ljudi je sa sela,pravi domacini, cestiti ljudi,kulturni,odmereni... isto tako ima i djilkosa. Ista prica i za rodjene Beogradjane. Upoznala sam one sto su dno dna,a takodje i jako fine ljude. Vi sto mislite da mesto rodjenja ima veze sa tim, pokazujete samo koliko ste zalosni.

  • Hmm

    2. jun 2021 | 23:01

    Jug naucen da ne da niko pljuje na njega jer nosi orginal najke ;)

  • dr.

    2. jun 2021 | 22:43

    beograd najveca selendra u Evropi a i šire,počevši od infrastrukture (saobracajne i komunalne) ahitektura nidje veze a ljudi u njemu 85% šljam.Dakle izbegavati u sto sirem luku!!

  • Перагеније

    2. jun 2021 | 22:31

    Хахахаха, велики београђани - дошли после рата, и оног, и скорашњег. Све потомци Радована Трећег. Кад (случајно) сретну предратне (пре оног, светског, рата) Београђане чуде се - како то да говоре књижевним српским, без нагласка , оног "брате"...

  • crno

    2. jun 2021 | 22:04

    E bas nisu iz Loznice... i ko kaze da je Loznica selendra .... alo breee

    • 3. jun 2021 | 01:02

      Crni

      @crno

      Tesko je zakljuciti, deluje mi da je jugozapadna Srbija. Pored ovoliko vristanja lako se prevariti

  • Merry

    2. jun 2021 | 21:53

    Sta znaci biti Beogradjanin,jel to neko zanimanje?Ljudi se dele na dobre i lose,na vaspitane i nevaspitane...zar je bitno odakle je ko dosao?

  • Kalman

    2. jun 2021 | 21:40

    Beogradjani su najgori.

    • 3. jun 2021 | 05:40

      Veljko

      @Kalman

      Nisu Beograđani,nego onih milion što su došli iz Bosne,Hrvatske,Kosova,južne pruge. Oni su od Beograda napravili,grad šljama,i smetlište. Kada bi tih milion otišlo iz Beograda,Beograd bi procvetao.

  • Beograd

    2. jun 2021 | 21:23

    Ogromna razlika postoji

    • 2. jun 2021 | 22:19

      Blue

      @Beograd

      U pravu si,uglavnom je minus biti iz BG. Zivim u Vojvodini i samo na banalnom primeru iz saobraćaja steknes utisak da su ljudi koji voze sa BG tablicama nekulturni i bahati. Prekoracuju brzinu,voze preko pune linije,ne postoji propise. Ukratko vojvodjani su za vas gospoda,uvek bili i ostace

    • 3. jun 2021 | 09:06

      Crni

      @Beograd

      Blue izgleda da nisi izasao dalje iz svoje avlije. Novi Sad i Beograd ili bilo koji drugi grad ima svoje specificnosti i razlikuju se po gotovo svemu. Po tim specificnostima se moze zakljuciti ko je odakle ali je vrlo glupo generalizovati. Neko pravi vise prekrsaja jednog tipa neko na drugi nacin npr Vojvodjani kada preticu po Srbiji retko daju gas npr i retko mogu da procene koliko mesta imaju pa se ne retko desava da krene u preticanje na ravnom i nastave u nepreglednoj krivini. Slicno je i sa Pazarcima oni pak misle da mogu sve... Naravno ovo nije generalizovanje vec se njima dosta cesce desava kao sto u NS je uobicajeno da se upali crveno na semaforu i da prodju jos dva tri vozila, kao sto na jugu je cesce da se parkira na sred puta ili ukoso zauzme dva tri mesta i sl. Naravno ni to nije pravilo ali je cesce no na drugim mestima. Svakodnevno sam u nekom drugom delu Srbije iliti gradu pa mislim da mogu komentarisati ponasanje u saobracaju

  • Ljiljana

    2. jun 2021 | 20:22

    Nije vazno odakle si,Vazno je sta si poneo iz porodice,Iz skole iz drustva.

    • 3. jun 2021 | 09:10

      Rhoi

      @Ljiljana

      I važno je kako funkcioniše sistem u državi. Kako smo svi lepo vaspitani u inostranstvu. Plati pa ćeš se naučiti redu. Sistem je čudo koji ovde ne postoji.

  • Brundo

    2. jun 2021 | 20:02

    Coban tera ovcice, lakoj lane diri, diri dane.

  • dg

    2. jun 2021 | 19:58

    Ne kažem da nema razlike u mentalitetu, i okolini u kojoj je neko odrastao, ali da su ti nazovi beograđani nekakvo oličenje kulture i superiornosti i nisu. Da jesu, grad u kome su oni većina izgledao bi puno urednije za početak. Drugo, budimo realni da je Beograd do odlaska Turaka bio kasaba i da su ovi 'starosjedioci' tu ne više od dvije generacije. Eventualno tri.

    • 3. jun 2021 | 05:53

      Zoran

      @dg

      Kako se vi iskompleksirani montenegrini prepoznate na kilometar

  • Seitan

    2. jun 2021 | 19:48

    Nije važno odakle si.Važno je da si LUD|

  • Strsljen

    2. jun 2021 | 19:40

    Nisam primetio neke znacajne razlike na osnovu mesta odakle su ljudi dosli. Jedini koji su imali upadljivo ponasanje su troje kolega sa faksa, koji su iz Vranja. Ponasali su se kao da su u divljini odrasli, to recima ne mogu opisati.

    • 2. jun 2021 | 21:19

      Vranjanka

      @Strsljen

      Jeste, kod nas u Vranju sve divljina nemamo ni asfalt pa se saplicemo ovde u Beogradu o trotoare i ponasamo se kao Tarzan u civilizaciji.

    • 3. jun 2021 | 00:38

      Crni

      @Strsljen

      Vranjanko, pisao je o tri osobe i njihovom ponasanju ako se prepoznajes ili si jedna od tri je samo pozitivna identifikacija i nista vise

    • 3. jun 2021 | 07:21

      GP

      @Strsljen

      Ja sam rodjen dalemo od Vranja, ali sam u njemu ziveo jedno vreme. Ljudi su dobri, osecajni, puni empatije, tu se zivi i umire zbog ljubavi. Savrseno ga je opisao Bora Stankovic. U Vranju su, a ne u Nisu, ljudi meraklije. Ziveo sam u jos tri grada u Srbiji (i sad sam u jednom), ali ljudi nisu ni blizu onim iz Vranja. Sto se tice Beograda, pa tu skoro da vise i nema onih pravih, izvornih Beogradjana. Sve dodjosi sa nekih planina i njihovi potomci koji misle da su pravi Beogradjani. Poreklo, gospodo, nema nikakve veze sa vaspitanjem.

  • Marko

    2. jun 2021 | 19:39

    Ja zivim u Cirihu ko je sad seljak 😂😂

    • 2. jun 2021 | 19:55

      Uff

      @Marko

      Zavisi odakle si. Mozes ti da zivis sto godina u Svici,bices isti kao prvog dana.Kada si samo na relaciji posao-gajba

    • 2. jun 2021 | 21:35

      Srele

      @Marko

      Pa ti.Ljakse from Zurich.

  • Mokrolužanin

    2. jun 2021 | 19:38

    Samo da se pohvalim moji pretci su došli u okolinu Beograda pre nesto više od 200 godina

    • 2. jun 2021 | 19:56

      Uff

      @Mokrolužanin

      Nekada tih 30-tak km bude kao hiljade.

    • 2. jun 2021 | 21:20

      Zzzz

      @Mokrolužanin

      Lepo, znaci dosli su 🤷‍♀️

    • 3. jun 2021 | 08:24

      Vladimir

      @Mokrolužanin

      Samo da ti napomenem, ne kaze i ne pise se pretci nego preci

  • Mane

    2. jun 2021 | 19:17

    Ludilo pobiti se oko telefona samo sto je trazila da okrene nekoga, a ova skapirala muvace joj decka...

  • TKo

    2. jun 2021 | 18:55

    Nema problema za Beograđane. Njih i nema. Izumrla vrsta.

    • 2. jun 2021 | 19:53

      Srećko stevanović seljak

      @TKo

      Koga god sam pitao iz beograda odakle vuku poreklo si su teško kazali al očevi a manje dede su iz unutrašnjosti a neznam tu dijagnozu ja sam iz beograda a većina živi na granici apsolutne propasti već se hrane na odloženo plaćanje a to ima svoj kraj preskupo je to što se hvale da su beogradjani

    • 2. jun 2021 | 20:35

      Bgd

      @TKo

      Nismo, samo nismo glasni kao vi.

  • DDF

    2. jun 2021 | 18:53

    Vecina nas je doslo u Beograd iz unutrasnjosti,ljudima najveci problem je da kad dodju ne zele da se prilagode Beogradu nego zele da se prilagodi Beograd prema njima...nazalost uspeli su u tome🙄🙄🙄

  • TEA

    2. jun 2021 | 18:46

    Svaka čast ženama koje su prišle da pomognu... a ovo ponašanje je za svaku osudu, pa taman da je sa Bečkog dvora došla!!! Ljudi ne biramo gde ćemo se roditi!!! Sve je do vaspitanja.

  • Raboxxyyy

    2. jun 2021 | 18:38

    Ovo nije naglasak iz Loznice niti zapadne Srbije, ovo je Ng, Za, Bor

    • 2. jun 2021 | 19:25

      Mirča

      @Raboxxyyy

      Ti si kao veliki stručnjak

    • 2. jun 2021 | 20:36

      Bici

      @Raboxxyyy

      @Raboxxyyy Ne mogu biti iz tog kraja. Ono malo sto je ostalo ili rade dole a rest je otislo preko grane

  • As

    2. jun 2021 | 18:19

    Seljanke iz bataje

  • 🧠

    2. jun 2021 | 18:15

    Ako nemaš kulture, nije ni bitno odakle si. Kao da je taj Beograd neko sveto mesto…

  • Talamaska

    2. jun 2021 | 18:05

    Gospodo draga ne radi se odakle je ko, radi se o tome da ljudi sve vise pucaju... Mislite da covid-19 ne ostavlja tragove?

  • zverko

    2. jun 2021 | 18:03

    pola vas u Beogradu je doslo sa sela a nazivate sebe Beogradjanima a iz dup... vam viri praziluk

    • 2. jun 2021 | 19:29

      Da

      @zverko

      Je pola... 90% dosljaka sto od mame i tate sto od deda i baba...

  • Brundo

    2. jun 2021 | 17:56

    Ne znam sta znaci taj argument da je neko dosao u Beograd?Pa svako je odnekud morao da dodje.Citava Srbija je naseljena doseljavanjem Srba iz Hercegovine, Crne Gore i sa Kosova, odakle su proterivani.I ja sam rodjen u Novom Pazaru ali mi je poreklo iz srpskih plemena Hercegovine i Crne Gore.Poreklom sam iz plemena Drobnjaka, Kuca i Rovcana (u manjoj meri).Krv je gusca od vode.Nikad to ne zaboravite.

    • 2. jun 2021 | 18:19

      Aca

      @Brundo

      Ti nisi Srbin po poreklu, već mešavina Bosanca i Crnogorca

    • 2. jun 2021 | 18:33

      Brundo

      @Brundo

      Aca Reci ces cukun-cukun-cukun unuku Marka Miljanova Popovica da nije Srbin?

    • 2. jun 2021 | 18:50

      Salko

      @Brundo

      Haj medo brundo idi prodaj maglu drugome.

    • 2. jun 2021 | 19:04

      Yako

      @Brundo

      Poturica 100%.

    • 2. jun 2021 | 19:41

      Mokrolužanin

      @Brundo

      Zaboravio si da sponemeš i staru Srbiju (današnji prostor regiona Makedonije(Severna Makedonija i Grčka regija Makedonije) a i Šumadiju.

    • 2. jun 2021 | 19:54

      Brundo

      @Brundo

      Mokroluzanin Pa Sumadija je i naseljena doseljenicima.Srbija je 1804. sa pocetkom Srpske Revolucije imala samo 350.000 stanovnika ali treba napomenuti da je tadasnja Srbija obuhvatala prostor od Beograda do Raske.Teritorija je prosirena tokom ustanka, narocito 1809. i 1810.

    • 3. jun 2021 | 00:48

      Crni

      @Brundo

      Bilo bi lepo da procitas po neku ozbiljnu knjigu koja nema Porfirogenitovu osnovu i Irakliju o doseljavanju i odobravanju istog, nas Srba na ove prostore. O doseljavanju tesko ali o seobama ces naci i trebalo bi da razmislis ko se kada i gde doseljavao. Npr moji preci se nigde nisu doseljavali oduvek su bili na ovim prostorima Helma, Ti se mozda i jedi doselio ali Srbi tesko, svi dokazi idu u tom pravcu pocev od arheoloskoh, genetskih, istorijskih istnitih cinjenica itd

    • 3. jun 2021 | 00:55

      Crni

      @Brundo

      Brundo sadasnja otprilike centralna Srbija je imala oko300-400000 stanovnika, postoji i prirodni prirastaj a ne samo doseljavanje, inace i u drugim regionima je bio veliki prirodni prirastaj a migracija je uvwk bilo i bice. Najbolji primer su Crnogorci cim se rode gledaju gde je BGD inace Crnogorci su se uvek do komunista izjasnjavali kao Srbi i Crna gora je bila za trecinu manja severni deo do komunista i uglavnom naseljena iz Hercegovine i Metohije. Mogao bih do sutra ali me mrzi da kucam.

    • 3. jun 2021 | 07:30

      GP

      @Brundo

      E moj Brundo, ti pokusavas nesto da objasnjavas ovome Acu, a Aco ne moze i ne zna da razlikuje Bosanca od Hercegovca. Za njega je i Hecegovina u Bosni i to ti je kao da bi ja rekao da je Sumadija u Vojvodini. Aco, obrazuj se malo, barem malo, molim te.

  • Dragi moji

    2. jun 2021 | 17:44

    Beograd je u ropcu od 1991...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA