≫ 

Kancelarija za brze odgovore na Voždovcu u 2 dana primila više desetina poziva: Najviše za odnošenje smeća

Integralni CRM tiketing i multikanalni komunikacioni sistem višestruko je koristan kako za građane tako i za javne uprave i zaposlene u njima

  • 0
brzi odgovori, kancelarija, voždovac, Foto: Kancelarija za brze odgovore Opšine Voždovac

Novootvorena Kancelarija za brze odgovore Opšine Voždovac u prethodna dva dana primila je više desetina poziva građana koji su prijavili različite probleme. Najviše prijava odnosilo se na komunalnu oblast: odnošenje smeća i uklanjanje deponija, orezivanje drveća, uređenje zapuštenih parcela koje su u privatnom vlasništvu, kao i pitanja u vezi sa asfaltiranjem ulica i postavljanjem saobraćajne signalizacije.

Od pristiglih poziva, u roku od 24 sata rešena su tri predmeta zahvaljujući dobroj organizaciji i povezanosti javnih službi koje omogućuje CRM sistem.

Opština Voždovac je među prvima uvela CRM sistem osmišljen od strane Kancelarije za informacione tehnologije i elektronsku upravu Vlade Srbije kako bi građanima bilo omogućeno da postave pitanje, prijave problem ili da upute predlog nadležnim službama, a da odgovor dobiju u najkraćem vremenu.

Integralni CRM tiketing i multikanalni komunikacioni sistem višestruko je koristan kako za građane tako i za javne uprave i zaposlene u njima, piše u saopštenju Kancelarija za brze odgovore Opšine Voždovac.

Za građane je značajno to da ne postoji mogućost da se izbegne odgovor na postavljeno pitanje jer se svi pozivi automatski evidentiraju, kvalitet usluge je bolji i smanjeno je nezadovoljstvo korisnika, odgovori su transparentni i verifikovani a primedbe se brže i lakše rešavaju.

Zaposleni imaju bolje uslove za rad i fokusirani su na rešavanje problema, lakše se kontrolišu aktivnosti, komunikacija je transparenta što sprečava neprijatnosti nastale usled nesporazuma.

Za uprave je sistem značajan jer je povećana efikasnost rada i merljivost učinka zaposlenih, povećan je kvalitet usluga, smanjene su gužve, napetost i nezadovoljstvo, jednostavna je statistička obrada podataka..

Opština Voždovac je ovaj sistem uvela kako bi imala bolju i jednostavniju komunikaciju sa građanima i kako bi efikasno rešavala probleme svih Voždovčana, koji se pozivom na broj telefona 011/7857-882 mogu obratiti Kancelarije za brze odgovore Opštine Voždovac.

Video: Klupica na Novom Beogradu zasuta smećem

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA