≫ 

Kako sam na jedno veče postao navigacija vozaču GSP-a iz Šri Lanke? Neverovatna priča iz prevoza u Beogradu

 ≫ 

Od mladog momka za volanom sam na kraju dobio osmeh, koji je pokazivao veliku zahvalnost i sreću što se ponovo nalazi na putu koji mu je odranije poznat

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika V8
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Beki

    29. april 2024 | 08:04

    A vozač kao nema telefon i navigaciju?

  • Iggy

    29. april 2024 | 05:51

    To nije vozač GSP već privatnog prevoznika. U GSP kao javnom preduzeću koje je osnovao grad ne mogu da rade stranci. GSP održava oko 60% linija, dok je 40% preko tendera grad poverio privatnim prevoznicima.

  • V8

    29. april 2024 | 00:38

    Lepa priča

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA