Špic je, rampa podignuta, svi nervozno čekaju, ali voz mili li mili
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Bobbass
Ima genija , vozača koji kada voz stane ispred prelaza da ga obezbedi,oni krenu da prelaze. Šta je par minuta strpljenja spram nečijeg života. Imam snimak kada vozač daje žmigavac pretiče kolonu auta i zakucava se u pola teretnog voza . Posle daje izjavu da pojma nema šta se desilo.
Дроле
По закону када је рампа подигнута, или не ради, воз мора да прође то укрштање минималном брзином, због безбедности.
Драгче
Са снимка је очигледно да железничка композицоја споро прилази укрштању пруге са путем из безбедоносних разлога, а да чим локомотива прође укрштање полако убрзава! Зашто пллако? Па зато што воз није Ферари па да му од 0 до 100km/h треба нешто више од 4секунде! Сама локомотива је тешка близу 100 тона + тежина вагона! Потребно је време за убрзање толиког терета! Уосталом никада ноје касно ако кренете на време!