Ima genija , vozača koji kada voz stane ispred prelaza da ga obezbedi,oni krenu da prelaze. Šta je par minuta strpljenja spram nečijeg života. Imam snimak kada vozač daje žmigavac pretiče kolonu auta i zakucava se u pola teretnog voza . Posle daje izjavu da pojma nema šta se desilo.
Са снимка је очигледно да железничка композицоја споро прилази укрштању пруге са путем из безбедоносних разлога, а да чим локомотива прође укрштање полако убрзава! Зашто пллако? Па зато што воз није Ферари па да му од 0 до 100km/h треба нешто више од 4секунде! Сама локомотива је тешка близу 100 тона + тежина вагона! Потребно је време за убрзање толиког терета! Уосталом никада ноје касно ако кренете на време!
Bobbass
Ima genija , vozača koji kada voz stane ispred prelaza da ga obezbedi,oni krenu da prelaze. Šta je par minuta strpljenja spram nečijeg života. Imam snimak kada vozač daje žmigavac pretiče kolonu auta i zakucava se u pola teretnog voza . Posle daje izjavu da pojma nema šta se desilo.
Podelite komentar
Дроле
По закону када је рампа подигнута, или не ради, воз мора да прође то укрштање минималном брзином, због безбедности.
Podelite komentar
Драгче
Са снимка је очигледно да железничка композицоја споро прилази укрштању пруге са путем из безбедоносних разлога, а да чим локомотива прође укрштање полако убрзава! Зашто пллако? Па зато што воз није Ферари па да му од 0 до 100km/h треба нешто више од 4секунде! Сама локомотива је тешка близу 100 тона + тежина вагона! Потребно је време за убрзање толиког терета! Уосталом никада ноје касно ако кренете на време!
Podelite komentar