Zbog kvara na menjaču vozač udario autobusom u zgradu

Autobus je proizveden 2013. godine, a gradu ga je donirala vlada Japana. Zajedno sa još 29 vozila marke „man" iz te donacije, ovaj autobus se našao na remontu prošle nedelje u „Ikarbusu", ali na njima ništa nije rađeno ni na motoru ni na automatskom menjaču

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Aca
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • milisav

    23. januar 2014 | 20:01

    Zar autobus nema kocnice nema kljuc da se ugasi motor zar ima samo automatski menjac dali taj menjac treba da koci ili sta ?

  • garnet

    22. januar 2014 | 18:24

    U Ikarbusu su samo farbani i to po tenderu na kojem je Ikarbus pobedio, a raspisao ga GSP!!!! U tenderu se traži samo farbanje vozila, nikakvi remonti motora, menjača. I nemešajte pobogu farbanje sa menjanjem karoserije. Ovde se farbala oplata ,krov, branici, kraj priče. Ikarbus sa ovom tragedijom nema veze.

  • Aca

    22. januar 2014 | 14:29

    Ti MAN-ovi su 2003 godiste.. A sto se servisa tice, molim Vas ljudi objasnite mi kakav je to servis pa jos u ikarbusovoj fabrici autobusa a da se ne takne ni motor ni menjac

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA