≫ 

Novi detalji o eksploziji na pumpi kod Leskovca: Poginuo mehaničar koji je popravljao prikolicu na kamionu

 ≫ 

Eksplozija je bila toliko jaka da se čula i u selu Lipovica koje je udaljeno sedam kilometara vazdušnom linijom

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Dragan
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Dragan

    30. april 2024 | 08:17

    Lipovica je udaljena svega dva kilometra (vazdušna linija), a ne 7, tako da nije ništa čudno što se čula eksplozija. Objekat pumpe nije pretrpeo velika materijalna oštećenja. Tragično je to što je poginuo mehaničar, inače izuzetno vredan i pošten radniik. Treba sačekati i čuti pravi razlog velike nesreće.

  • Alex

    29. april 2024 | 18:40

    Jednu stvar sam naučio dok sam radio kao mehaničar za kamione u Kanadi a to je bezbednost. Majstor je poginuo zbog svoje greške isključivo. Prikolice cisterne sa takvom vrstom tovara se ne popravljaju dok se ne isprazne i opere unutrašnjost od gasova. Većina prikolica prilikom popravke zahtevaju rad sa brenerom aparatom za varenje i alatima koje izazivaju varnice. Njegova greška ili od firme greška zašto je dozvolila ovakav vid rada. Očigledno samo alavost za pare sa neke strane su mu presudili.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA