≫ 

Najlepša ljubavna priča desila se između muslimana i Srpkinje i ima veze sa Vidovdanom (FOTO)

 ≫ 

Princeza Olivera je bila mudra žena iznad svega. Više je koristila svoju pamet, nego lepotu, i tako uspela da postane sultanova miljenica

Komentari

  • Kočina Krajina

    2. avgust 2015 | 07:45

    Srbi i Srbi nisu nikada bili pod Turskom okupacijom 500 ili 600 godina. Srbi i Srbija su bili pod Turcima od 1650. Godine pa do 1804. Godine. Od 1650. godine pa do 1804. godine su Srbi i Srbija bili pod Turci. Godine izmedju 1650. i 1804. sigurno nije 500 ili 600 godina. Koca Krajina Postojala je od 1788. Godine pa do 1792. Godine.

  • Praistorijska Srpska Drzava

    1. jul 2015 | 09:06

    Srbija nikada nije bila pod Turcima 500 ili 600 godina. Srbija NIJE pala pod Tursku okupaciji 1459 godine. Srpska Despotovina je ratovala protiv Turaka na Hlebovom Polju (Breadfield) 1479. Dakle Srbija NIJE pala pod Tursku okupaciju 1459, jer je Srpska Despotovina ratovala protiv Turaka na Hlebovom Polju (Breadfield) 1479. godine , 20 godina posle 1459. Srbija nije bila pod Turcima 500 godina. Srbija je bila pod Turcima izmedju 1650. godine i 1804. godine. Srpski Grad Kragujevac je na primer pod Turcima bio "samo" 319 godina.

  • Hrvoje

    29. jun 2015 | 13:11

    Mi volimo da se salimo mi smo inace gej nacija:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

  • Srska Atina 79'

    29. jun 2015 | 11:40

    Dragi Hrvati imate li bilo sta drugo da radite u svom zivotu osim da mrzite Srbe ?! Mora da vam je mnogo dosadno,da nema nas poubijali bi ste se od dosade ocigledno.Koga biste onda mrzeli?!Blago vama kad citate srpske portale ,a ne svoje ....samo se obrazujte mozda nesto i naucite... pozdravljamo vas iz zlatom okupane Srbije :)

  • Vidi vidi

    29. jun 2015 | 05:52

    Kako su "susjedi" aktivni na rubrici koja nema veze sa njima.Ali bitno da ste dosli da vredjate,sirite lazne price i bljuvotine ustaske propagande i da pljujete po istoriji ovog jadnog namucenog i napacenog naroda.E a rubrika pored je inace o vaterpolu a to se ipak vas vise tice nego nasa istorija od koje imate komplekse.Aj sada malo predjite na vaterpolo posto ova istorija Srbije i Srpskog naroda nema veze nikakve sa vama sem toga sto vam dize pritisak i osecaj inferiornosti jer vi to nikada niste niti cete imati u svojoj istoriji to je proslost i to se ne ponavlja.Ajmo malo na danasnjicu eno vam tema sport sada je aktuelno sta je bilo u vaterpolu a to se vas dragi susjedi veoma tice i vi ste tu isto igrali.A Srpsk istorij to nije vasa stvar manite se vi toga to je nase i samo nase a vi tu nista nemozete sem da nas mrzite i da nam zavidite kao i do sada zato sto ste vi infreiorni u tom segmetntu kao narod.

  • Vidovdan

    29. jun 2015 | 05:45

    Srbi razbili hrvate u vaterpolu. Kakvog ti antu spominjes, kada su hrvatlije ionako srpski odmetnici. :-0

  • Auuu bog te video

    29. jun 2015 | 05:16

    Ustao skuvao kafu citam telegraf i gledam ne verujem koliko komentara od "dragih" komsija Hrvata.Jedno pitanje za komsije pa sta se vas sada tice ova tema konkretno kakve ovo ima veze sada sa vama pa da imate razlog da dolazite ovde i da ostavljate tako zlurade komentare?Hajde da je neka tema koja se tice vas licno ali ovo?Kakve ovo veze ima sa vama?Mozda ljubomora sto nemate isoriju?Mozda mrznja prema Srpskom narod tolika da bi ste na svakom koraku da nam negirate nasu istoriju?Pa ko vam daje to pravo?Sta vi umisljate?Ili ste ovde samo da bi vredjali Srbe?Posto ne vidim drugi razlog vaseg komentarisanja sem nekih nerealnih i zluradih,cinicnih i naopakih komentara,ja nikad od vas nisam procitao nesto pozitivno.A jos pritome dolazite ovde da vredjate.Samo jedno pitanje pa kako vas nije sramota samo?

  • Praistorijska Srpska Drzava

    28. jun 2015 | 23:30

    @Kkkkk Srbija NIJE pala pod Tursku , 1459 godine. Sve do 1540 godine Turci nisu uspeli da pokore Srbiju. Turci sve do 1540 godine nisu uspeli da pokore Srbiju. Mozda cak do 1650 godine Turci nisu uspeli da pokore Srbiju. Mozda cak do 1650 godine Turci nisu uspeli da pokore Srbiju. Nesto je sigurno, Srbija nije pala pod Tursku 1459 godine. Srbija nije pala pod Tursku 1459 godine jer je, Srpska Drzava ratovala na Hlebovom Polju 1479 protiv Turaka. Srbi su ratovali protiv Turaka na Hlebovom Polju (Breadfield) 1479. godine tako da Srbija nije pala pod Tursku 1459. godine.

  • Mile

    28. jun 2015 | 22:51

    Batice 380 a ne 600 godina,a priča o plavim očima i kosi pokazuje samo kako ti ništa ne znaš o genetici. Zato te lepo molim da ne kometarišeš temu koju ne poznaješ. Hvala

  • Popara

    28. jun 2015 | 21:40

    Ljubav izmedju osmalije i slovenke a ne u vjeru udarati, osmanlija je bilo i ima pravoslavnih a slovena je bilo i ima muslimana a ljubav je iznad svega, sta ima tu čudno?

  • Bojan

    28. jun 2015 | 21:34

    Htio bi da odgovorim ovom prvom praistorijskom srbinu...druze srbija je bila 600 godina u robstvu to sto se izmislio Milos Obilic i sto je kum kuma ubio za vlast uopste ne dize i velica Srpski rod..bolje ti je da se poklopis po usima bili smo robovi punih 600 godina i to se vidi u nasoj genetici,sloveni su plavi a kakvi smo mi Srbi,direktni potomci Slovena,a kakvi su Turci(crni)...kao sto je jedna cerka kneza bila zena Turcina tako je i tvoja kao i moja pra pra pra baba bila pretezno na jednu noc robinja nekom turcinu...smanji tu tvoju velicinu jer i ja sam Srbin al porijeklo ti nije ni priblizno za kim se predstavljas i iskreno pun mi je k.... takvih turbo Srba...da si mi ziv i zdav ne s...

    • 28. jun 2015 | 22:09

      Sajo

      @Bojan

      Ima smisla, ali da sam ja to napisao, kom. ne bi bio objavljen, a ako bi I bio dobio bih milion minusa.

    • 28. jun 2015 | 22:12

      Арконак

      @Bojan

      Срби нису малехан народ. Турци су малехнији, користили српски језик и писмо, арапски у џамији а турски у авлији. Корјени српски свуда, ос и дије до енглеске, и још српски краљ бјеше и твртко а не Мехко ко што ви желите да калемите. Брате по прабави, остајзбогом.

    • 28. jun 2015 | 22:36

      Kkkkk

      @Bojan

      Srbija je pala 1459 pod Turskom vlascu,znamo i kada je obrenovic dosao i doneo,moze se reci gotovo potpunu slobodu,tako da je srbija bila manje od 400 godina okupirana.

    • 29. jun 2015 | 06:25

      Poštar

      @Bojan

      Ko te uči istoriju ,poturica sajo?

  • mister x

    28. jun 2015 | 21:16

    Praistorijska Srpska Drzava@nije bas tako historijske fakte govore drugo ..sve sto si naveo je istina samo promjeni ime umjesto Srbije stavi Bosna..ceo svijet ot zna ne izvci cinjenice pleace..

  • Praistorijska Srpska Drzava

    28. jun 2015 | 20:56

    @anjas Srbija nije bila na kolenima. Srbija nikada nije bila na kolenima i nikada nece biti na kolenima. Car Murat NIJE Pokorio Srbiju. Srbija je osim toga bila prva drzava na Balkanu slobodna od Turaka. Srbija je bila prva drzava na Balkanu koja se je digla protiv Turaka. Srbija je bila prva drzava na Balkanu slobodna od Turske okupacije. Srbija nije bila na kolenima. Zapamti ovo. Car Murat nije pokorio Srbiju. Nemoj prosipati ovakve neistine i besmlice.

    • 28. jun 2015 | 21:37

      Sajo

      @Praistorijska Srpska Drzava

      Blago tebi kad tako razmisljas, eh da mi je tvoj mozak bar mesec dana da se odmorim.

    • 28. jun 2015 | 21:57

      a

      @Praistorijska Srpska Drzava

      Srbija jeste bila na kolenima. Sultan Murat jeste pokorio Srbiju. Srbija je posle bitke na Kosovu postala turski vazal. Srbija je pre okolnih drzava okupirana od strane Turaka. Pre Bosne, Hercegovine, skoro pola veka pre Zete. Srbije nije prva drzava Balkana koja se digla protiv Turaka. Prvi su se protiv Turaka digli Crnogorci. Srbija nije prva stekla nezavisnost od Turaka. Nezavisnost od Turaka su prvi stekli opet Crnogorci (de fakto) a prvi su priznatu nezavisnost stekli Grci. Srbija je drzava koja jedina nije imala neki veci ustanak protiv Turaka tokom vise vekova. Do 1804 Turci su mirno vladali Srbijom. Grci su vodili vise ustanaka, Hrvati nisu bili pod Turcima dugo kao Srbija, Albanci vodili veliki ustanak pod Skenderbegom, Madjari se konstantno borili protiv Turaka iako su i njih Turci drzali pod svojom vlascu duze vreme. Najslabiji otpor Turcima na Balkanu pruzale su Srbija i Bugarska. Najveci otpor pruzale su Crna Gora, Madjarska, Grcka.

  • Stari Kruševljanin

    28. jun 2015 | 20:14

    Ponos grada Kruševca !!!

  • Car Murat

    28. jun 2015 | 19:34

    Ma vi ste legende sta ima da vas je sramota udala se za Sultana svijeta tog vremena sta joj fali uzivala je .A sta bi vi Srbi tako malehan narod vi bi da ste u vrh svetske politike.Ovo je dokaz da ste imali sva prava u Osmanliskoj drzavi ste bolje zivjeli nego ikad nikakva nepravda vam se nije cinila,ali vama je poturena iskrivljena istorija kako su vas Turci tlacili sto uopste nije istina.Pa da je to istina nebi se oni zadrzali 500 god.na ovim prostorima.Da su vas milovali vi bi se izlizali u roku 500 god.nego ste vi zatrovani laznom istorijom.

    • 28. jun 2015 | 20:24

      Zurkolomac

      @Car Murat

      Poturice sa srpskim prezimenom. Vi mozete samo da sanjate o istoriji kakvu ima Srbija. Zato mozes samo da patis I suze lijes. ..

    • 28. jun 2015 | 20:54

      Milos Obilic

      @Car Murat

      Posle ovakvih reci iz prethodnog komentara mogu samo reci da je za srpski narod najtuznije to sto su srbi koji su primali islam bili veci turci od samih turaka kao sto je verovatno i prethodni govornik. Da nije bilo danka u krvi i prisilnog primanja islama ne bi do toga ni doslo. Ako su to srbi radili sa zadovoljstvom onda je u pravu.

    • 28. jun 2015 | 21:39

      Sajo

      @Car Murat

      Mozes misliti kada se jednom narodu istorija zasniva na guslarskim epovima, sta drugo da ocekujes, dokoni seljaci guslari naklapali istoriju. Fuj.

    • 28. jun 2015 | 22:02

      CG

      @Car Murat

      Kakvog sultana svijeta? Jesi to gledao Sulejmana pa iz serije ucis istoriju? Bajazit nije bio nikakav sultan svijeta, vladao je teritorijom koja je bila manja od danasnje Turske, taj sa svijetom veze nije imao. A kako je vladao svijetom i kako je mocan bio, vidjelo se po tome kako je zavrsio. Zatvoren u kavezu, ponizen, vojska mu unistena, a drzava ponizena. Jak je to sultan svijeta. Nisu Turci ubijali one koje su porobili jer im je trebao neko da radi i radja vojnike. I da placa poreze. Ako ih nisu pobili ne znaci da ih nisu zlostavljali. Jedino bolesno carstvo koje otima djecu majkama i prisilno ih odvodi u vojsku i kidnapuje zene.

    • 29. jun 2015 | 19:17

      Styv

      @Car Murat

      Sve je laž,samo pusta laž.

  • medison

    28. jun 2015 | 19:26

    Ah patetike, nateralo mi suze na guze

  • anjas

    28. jun 2015 | 19:08

    tuzna je bila Oliverina sudbina, ni ona ni njena mati Carica Milica nisu imale izbora,Srbija je bila na kolenima, Bajazit je pokorio, Pitam sve vas pametnjakovice koji je osudjujete sta biste uradili na njenom mestu i u ono vreme. Mozda bi blokirali Bajazita na fb, ili upotrebili suzavac lad vam se on sa svojom vojskom pojavi na dvoru ili nasli utociste u sigurnoj kuci u krajnjem slucaju. Da sam na vasem mestu bilo bi me sramota da je i jednim delicem svesti osudim

  • Sajo

    28. jun 2015 | 18:58

    Ma kakva mudrost, znala je da odradii promješa u tome je vic.

    • 28. jun 2015 | 19:37

      Sajo

      @Sajo

      Nemoj se predstavljati mojim imenom, ovo nije moj komentar, ja pisem ekavicom, promeni ime, nije fer, ili cu ja promeniti.

    • 28. jun 2015 | 21:41

      Stranac u noci

      @Sajo

      I tebi ne treba neka mudrost malo mesas I na zapadu za tebe nema zime mozes puno da zaradis I dobro zivis

  • montebig

    28. jun 2015 | 18:50

    I to pisete na Vidovdan eeeee Srbi moji nikada se necete nauciti !!!

  • Milojko

    28. jun 2015 | 18:48

    Kaze koristila je vise mudrost nego ljepotu meni se cini da je sa Bajazitom naj vise koristila drugu stvar

  • Ceca

    28. jun 2015 | 18:26

    Srpska Hurem :)

  • Jedan deka Aca

    28. jun 2015 | 17:17

    Zadivljen sam,nije poblegla u drugu drzavu.

  • Nina

    28. jun 2015 | 17:02

    Uvek pod neko ropstvo :-(

  • Miljan

    28. jun 2015 | 16:37

    Zasto se ovo pise na Vidovdan! Pa uvek ima izdajuca Srbije i bice, ali ne treba pisati o tome kao nesto sto je dobro to je nasa sramota

    • 28. jun 2015 | 18:42

      .

      @Miljan

      Sta je sramota? Izdajica Srbije? Ta "izdajica" je za Srbiju uradila vise nego sto ces ti za ceo zivot.

    • 28. jun 2015 | 21:54

      Brzi

      @Miljan

      Imam osecaj da imas problema sa kapiranjem. Kapiras sta hocu da kazem?

  • Mici

    28. jun 2015 | 16:14

    Sigurno je najlepsa hahahha udala se za tiranina, kao zalog data u roblje onima koji su joj unistili zemlju, zaista za aplauz, sramota!

    • 28. jun 2015 | 18:45

      Kkkkk

      @Mici

      Ko joj je unistio zemlju 1389? Ona je bas zbog toga poslata,da ne bi doslo do toga a pre 626 g. smo hvala bogu pobedili osmanlije! Vecna im slava i hvala!

    • 28. jun 2015 | 18:59

      Sisi

      @Mici

      Vidi si da si ogranicen u razmisljanju.

  • Djole

    28. jun 2015 | 16:01

    kakva prica , ti nema price to je nesreca nasa.

  • Rođena Kruševljanka

    28. jun 2015 | 15:41

    Olivera je ponos carskog grada Kruševca.

  • Bosanac

    28. jun 2015 | 15:35

    Pa to je bila prava vlast

  • M.M

    28. jun 2015 | 15:23

    Ona je bila jedina sultanija i nije ih bilo 4. A sto se tice zarobljavanja nijebila zarobljena vec je molila tamosnjeg vladara da je pusti da bude uz muza. Od koga su samo trazili da prizna njihovu pobedu i vlast. On to nije prihvatio i skoncao je tako sto je bio zarvoren u kavez i podignutod zemlje. Umro je od hladnoce i gladi.

    • 28. jun 2015 | 22:04

      !

      @M.M

      Nije bila jedina sultanija. Ostale sultanije su one koje su rodile decu Bajazitu.

  • Nikola

    28. jun 2015 | 14:52

    A istina je sljedeca. Srbi su pobjedili Turke na Kosovu Polju i Turci su takav poraz pretrpili da su glavom bez obzira bjezali nazad gdje su dosli. Poslije smrti kneza Lazara na Srpski presto je trebala da dodje porodica Kotromanjica zbog toga sto su Lazareva djeca bila maloljetna, medjutim to se knjeginji Milici nije dopalo pa je Srpsku pobjedu pretvorila u Srpski poraz tako sto je ponudila Turcima sto ovi nisu mogli ni da sanjaju. Na pocetku Srbija je imala ravnopravan status u tom savezu sa Turcima da bi poslije upotpunosti pala u ropstvo. Dala je svoju cerku Oliveru kao miraz...E to vam je istina...katastrofa.

    • 28. jun 2015 | 15:20

      Zemljo

      @Nikola

      otvori se

    • 28. jun 2015 | 15:25

      Roky

      @Nikola

      A ti si bio tu na dvoru, pa znas kako je bilo, ne kaki Nikola.

    • 28. jun 2015 | 15:35

      Dragan

      @Nikola

      To je prava istina Tvrtko | Kotromanic je za vreme kosovske bio zakonski naslednik trona Nemanjica i srpski kralj u bici na Kosovu poslao je elitni odred pod komandom vojvode Vlatka Vukotica koji je pre kosovske bitke nekoliko puta neutralisao turske upade a Lazar Hrebeljanovic je bio srpski knez i predvodio srpsku vojsku u bici na Kosovu gde je srpska vojska uz velike gubitke porazila Turke medjutim posto je Milica iz loze Nemanjica ali dalja od Tvrtka | zbog pogibije svoga muza i brace zakulisnim igrama hoce da na tron Nemanjica postavi svoga sina i stupa u savez sa Turcima udaje Oliveru za Bajazita i Turke dovodi u Srbiju i stupa u konfrontaciju sa Tvrtkom | Kotromanicem i sa svojim zetom Vukom Brankovicem za koga nepostoje istoriski izvori da je izdao u bici na Kosovu koji nakraju umire u Turskom ropstvu , drugi zet Milicin Djuradj Stracimirovic- Balsic koji nije ucestvovao u bici na Kosovu i zbog saveza sa Turcima i Milica dovode Turke u Srbiju da bi se odaprli Tvrtku, nazalost Srpska nesloga i borba za presto upropastila je srednjevekovnu Srpsku drzavu!!!

    • 28. jun 2015 | 15:43

      Ne znaš istoriju!!!

      @Nikola

      Jesi li svestan svog lupetanja i zlonamernosti?

    • 28. jun 2015 | 15:57

      Kole

      @Nikola

      Ајде да неко зна праву историју. Милица је због сујете жртвовала Србију!

    • 28. jun 2015 | 15:58

      Dragan Trebinje

      @Nikola

      Šta?Zvala ih da se vrate?!?Ne kapiram!!!

    • 28. jun 2015 | 16:16

      Mici

      @Nikola

      Bravo, prodala je rodjenu cerku I prekrsila sve sto je mogla....sramota za Srbiju.

    • 28. jun 2015 | 18:36

      Sajo

      @Nikola

      Hahahahahaga

    • 28. jun 2015 | 20:20

      Denis

      @Nikola

      Turci izgubili Kosovsku bitku i bezali odakle su dosli hahahah. Ta bitka je bila 1389. A oni su vladali do 1912.

  • Jsuça

    28. jun 2015 | 14:39

    ,zna se da je Olivera sahranjena na ostrvu beska kod virpazara na skadarskom jezeru crna gora

  • Sajo

    28. jun 2015 | 14:34

    Recite sad da su Turci prisilno privodili u islam.

    • 28. jun 2015 | 15:32

      Peca

      @Sajo

      Neke prisilno,neke dobrovoljno,ovi dobrovoljno sto su otisli zbog imetka, sto bi rekli da bi bolje ziveli u to vreme.

    • 28. jun 2015 | 15:51

      Алекса

      @Sajo

      Ђе си соколе бјелопољски? Јесу турчили и то на силу! Од терање деце у јањичаре до силом наметаног ислама Србима, Хрватима, Бугарима и свима које су окупирали.

    • 28. jun 2015 | 15:59

      Kole

      @Sajo

      Само јањичари присилно...

    • 30. jun 2015 | 18:55

      топлистанадреалиста

      @Sajo

      Ма ЈОК..... дошли да се шале..... Ај разгули живота ти!

  • Nikola

    28. jun 2015 | 14:25

    Kako nema price izmedju muslimanke i srbina

  • Ogi

    28. jun 2015 | 14:20

    Isto da zivimo u 14 vijeku.Boze smiluj nam se.

  • Horus

    28. jun 2015 | 14:08

    Naravno, tad se nije znalo za destruktivnu demokratiju pa se zivot posvecivao razvoju drzave i pokolenjima. Danas razmisljamo samo o sebi i do sutra eventualno prekosutra.

  • Sparta

    28. jun 2015 | 14:05

    Upravo placem ne mogu da se smirim mnogo sam se potresao...

    • 28. jun 2015 | 15:28

      Bosanac

      @Sparta

      Pa vidite tad je bila pravda zato sto 550 godina su vladali sa svakakov narot

  • Zoran

    28. jun 2015 | 13:53

    Evo placwm

  • Mladen

    28. jun 2015 | 13:52

    "Zenska je cud smijesna rabota, stotinu ce promijeniti vjera da ucini sto joj srcu drago" P.P. Njegos

    • 28. jun 2015 | 14:20

      Don

      @Mladen

      Niti je Olivera promenila svoju veru, niti je to bila njena volja, vec zrtva da se spase srpski narod.

    • 28. jun 2015 | 14:26

      Невена

      @Mladen

      Она није промијенила ћуд,она је жртвована!Познато је да је своју љепоту и мудрост и те како користила у корист свог брата Стефана,и Србије.Мало респекта према њој!:)

    • 28. jun 2015 | 16:38

      Lila

      @Mladen

      Naravno, zene idu srcem a muskarci iz koristi.

  • Marina

    28. jun 2015 | 13:41

    Al sto se isplakah Boze Boze.....

    • 28. jun 2015 | 16:40

      Lila

      @Marina

      Jel niz noge?

    • 28. jun 2015 | 17:13

      Vidana

      @Marina

      Nemoj Marina plakati, cuvaj silikone. Utesi se "PAROVI"-ma dok cekas na "PINKOVE ZVEZDE".

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA