VUČIĆ ODGOVORIO NA DEMARŠ EU: Srbija je suverena zemlja koja čuva prijatelje!

Premijer Srbije odgovorio je na "demarš upućen iz EU", a koji se tiče pitanja izvoza srpske robe u Rusiju, rečima da Srbija neće izdati svoje prijatelje ali i da ne radi ništa protiv Evropske unije

Komentari

  • Kika

    25. avgust 2014 | 22:08

    Nismo zatvorili vrata evropskim integracijama, ali nismo ni okrenuli leđa Rusiji i uveli sankcije. Neuntralnost se uvek isplati.

  • Sara Key

    25. avgust 2014 | 22:08

    Bolje od ovoga nije moglo. Vučić neka nastavi i dalje u svojim namerama, i sve će biti dobro.

  • kamikazna

    24. avgust 2014 | 00:17

    Politika se odlicno vodi i sam brz pozitivan odgovor EU na izlaganje Aleksandra Vucica je dokaz tome.

  • urugvajac

    24. avgust 2014 | 00:16

    Oko povecanja proizvodnje u poljoprivredi i stocarstvu treba da svastari nadju specijalizaciju i konkretno se odluce na jednu oblast i da je obavljaju maksimalno. Takodje i takozvani polutani malo u fabriku malo na selu i nigde u stvari a zauzimaju dva mesta treba da se odluce. Rezultati bi bili iznenadjujuci.

  • nesvakidasnji

    24. avgust 2014 | 00:15

    Treba konacno da i nasi poljoprivrednici povecaju proizvodnju i tako pocnu da stvarno zaradjuju ima trzista i dosta da se samo uzimaju pare od drzave na neke kombinacije i fore nego da se posteno i na duge staze stvara profit.

  • sojkatica

    24. avgust 2014 | 00:14

    I ja sam da se "psi rata" sankcionisu, mi vodimo jednu politiku dok nasi gradjani idu po svetu i ratuju pa cak i na obe strane istovremeno. Znam da je brojka mala ali i to steti nama kao zemlji a ovim zakonom ce se i spasiti zivoti onih koji bi isli i poginuli tamo a verujem da onda nebi ni bili isplaceni....

  • pravednik

    24. avgust 2014 | 00:13

    Sto se tice bespovratne pomoci ljudima koji su bili poplavljeni 3000 eura je odlicna suma pa i sama drzava je pretrpela najvecu stetu samo putevi, dalekovodi, preduzeca, itd koliko kostaju oko milijardu i vise, ali ipak su izdvojili i za svoj narod koliko se moglo.

  • ljutisa

    24. avgust 2014 | 00:12

    Novinari konstantno cesljaju vladu i to jedno 10 puta vise nego bilo koju to sada. Evo i taj racun za struju je placen ako je to sve sto novinari lose mogu da izvuku o radu vlade ja cestitam ovoj vladi na svojoj politici i dosadasnjim uspesima.

  • saolinac

    24. avgust 2014 | 00:10

    Sve je propadalo kod nas godinama i sad i kad imamo trziste mi ne mozemo da proizvedemo ni za nas a kamoli za druge. Strasno sta nam je ucinjeno zadnjih 15 godina.

  • robokapica

    24. avgust 2014 | 00:09

    Mislim da je konacno stavljena tacka na "Er Srbiju" stalni gubitas poceo da donosi novac i uskoro ce i da se prosiruje aerodrom i pista a to znaci dosta i novih radnih mesta. Neznam sta tu moze da bude lose osim samo dobrog...

  • dzobanana

    24. avgust 2014 | 00:08

    Odlicno izlaganje, mi ni krivi ni duzni da ispastamo, sta sve nece da nas snadje. Po meni zauzet je najbolji moguci stav koji Srbija moze da ima i sve podrske u daljem radu nase vlade.

  • Nikola

    23. avgust 2014 | 23:43

    Dat je pravi odgovor.

  • Stevan00

    23. avgust 2014 | 18:48

    Srbija je suverena drzava I premijer vodi odgovornu politiku koja je odmerena I ne zeli da se zamera ni istoku ni zapadu. Ali ono stoje jos bitnije vodi srpsku politiku u interesu svih gradjan Srbije.

  • Mikach

    23. avgust 2014 | 09:57

    Kad sve saberem i oduzmem Vucic je odgovorio na jedini moguci nacin Evropskoj uniji.Sta je drugo moglo.A da ovi iz Brisela jesu pokvareni, jesu.Francuzi prave nosace aviona za Rusiju i nikom nista, a vataju se za srpski krompir i sljivu.

    • 23. avgust 2014 | 11:48

      Rajko Ćuk

      @Mikach

      @Mikach: Vučić je odgovorio na jedini ispravam način. Poštujemo sve, ali pre svega gledamo naše interese.

  • ljubica

    23. avgust 2014 | 09:27

    Nije Srbiji bilo potrebno da Rusija uvede sankcije zemljama EU za poljoprivredne proizvode da bi Srbija povecala svoj izvoz za Rusiju. Iste uslove su imali srpski privrednici i pre pet godina. Nije Srbiji bio problem plasman na rusko trziste vec nedostatak proizvoda. Nisu potrebne Rusiji nikakve subvencije jer njihovo ogromno trziste uzima sve sto je kvalitetno. A nas posao je da povecamo stocni fond i proizvodnju voca i povrca i preradjevina od njih.

  • zlatan

    23. avgust 2014 | 08:25

    Svi znaju dobro da Srbija ima jos od 2006. god. poseban bescarinski trgovinski ugovor sa Rusijom. I niko nije branio srpskim privrednicima da povecaju izvoz koliko su sposobni na rusko trziste koje nije ni bilo ograniceno. Ali mi nemamo dovoljno poljoprivrednih proizvoda ni za sebe pa vise od polovine uvozimo. I odakle pare za subvencije? A za povecanje proizvodnje voca , povrca i mesa mora mnogo vise vremena da prodje.

    • 23. avgust 2014 | 11:50

      Obrad Savčić

      @zlatan

      @zlatan:Kada bi mi mogli da proizvedemo koliko možemo izvesti u Rusiju , naša poljoprivreda bi bila na konju.

  • Malis

    23. avgust 2014 | 02:13

    Sad se prepakuje svajcarski sir I kavijar,lupi se pecat da je proizvedeno u Malom Laulu,pa bogatim rusima u Moskvu za 3puta vecu cenu....lele,lele,para ko salate. Tako je nesto imao Dubrovnik,imo je lobi za trgovinu ;)

    • 23. avgust 2014 | 11:53

      Marko Škorić

      @Malis

      @Malis: Bilo kakvo prepakivanje i muljanje , biće zabranjeno i strogo kažnjivo. Dovoljno je da mi naše proizvode nesmetano izvozimo u Rusiju.

  • MJ Bgd

    22. avgust 2014 | 23:25

    Srbija nece tolerisati nicije ucene ni indirektne ni direktne. Mi smo suverena drzava i nama nece niko manipulisati. Postujemo EU, ali i Ruse koji su nasi prijatelji.

    • 23. avgust 2014 | 11:55

      Pero Ćivša

      @MJ Bgd

      @MJ:Srbija se upravo tako i ponaša. Sve poštujemo ali gladamo naše probleme i interese.

  • trokk

    22. avgust 2014 | 22:45

    Koliko god osporavali politicke poteze ove vlade ,dusebriznici treba da se zapitaju da li su im stavovi ispravni i da pocnu da sagledavaju dobru stranu politike koja se vodi u Srbiji.

    • 23. avgust 2014 | 11:57

      Drina

      @trokk

      @trok:Samo zlobnoci mogu osporavati dobre poteze vlade i njenog predsednika. Pa i neki članovi opozicije su pozdravili politiku koju vodi ova vlada.

  • ZUZANA

    22. avgust 2014 | 22:29

    Vucic je odradio mastralan potez a Srbija je dokazala da vodi ozbiljnu spoljnu politiku koja ima za cilj stvaranja lanca veza I na istoku I zapadu, a to svakako podrazumeva postovanje I EU IRusije sto je ovom izjavom I ucinjeno.

    • 23. avgust 2014 | 12:00

      Sofija Pavlović

      @ZUZANA

      @Zuzana: Nije ovo jedini ispravan poteu koje povlači predsednik vlade. On preduzima sve mere da se u Srbiju dovuku strane investicije kako bi privreda stala na noge , što je glavni uslov za otvaranje novih radnih mesta.

  • Neđelja

    22. avgust 2014 | 21:41

    Srbija neće izazivati EU nepotrebnim merama ekonomske politike usmerenim na povećanje proizvodnje proizvoda koji se izvoze u Rusiju, ali je velika stvar što se ne razmišlja o bilo kakvim merama prema Rusiji koje je uvela EU!

  • Raco Andjelic

    22. avgust 2014 | 21:41

    Eu izvozi oko 12 cmilijardi evra u Rusiju sto se tice prhambenih proizvoda a Srbija ce da ih ugrozi sa svojih 150 miliona evra ,veoma licemerno sa njihove strane jer kad se nekom drugom desavalo ovo sto se desava njima zatvarali su oci.

  • Raco Andjelic

    22. avgust 2014 | 21:38

    Srbija se nece odreci svog evropskog puta ali nece ni raditi protiv sebe tako sto bi uvela sankcije Rusiji.

  • Irena

    22. avgust 2014 | 21:38

    Vučić je još jednom realno i bez uvijanja opisao našu trenutnu situaciju u poljoprivredi! Nemamo proizvodnju koja može da odgovori ne samo Ruske već i tražnu ka EU, i to se može rešiti ako brzo vratimo deo ljudi u srpska sela i omogućimo im da pokrenu neku poljoprivrednu prozvodnju!

  • Parapan

    22. avgust 2014 | 21:36

    Lepo si im rekao Vučiću, manite nas bre vaših kaprica, mi gledamo kako da preživimo nekako, ako je moguće!

    • 23. avgust 2014 | 12:02

      Ristan Erić

      @Parapan

      @Parapan:Nisu nas pitali ni kada su uvodili sankcije Rusiji , zašto nas sada žele da uvuku i njihove marifetluke. Dobili smo uveravanja da u tome neće uspeti.

  • Salavedi

    22. avgust 2014 | 21:33

    Jel 'oće da da se svađaju EU i Rusi? Eto im, neka se svađaju i prepucavaju do mile volje, ali ne preko naših leđa. Vala dosta smo mi tuđu brigu brinuli!

  • NOVKA PAVLOVIC

    22. avgust 2014 | 21:32

    Srbija nikad nece uvesti sankcije Rusiji jer to nije nas interes i radili bi protiv samih sebe ,postujemo suverenitet Ukrajine ali se ne mesamo u sukobe velikih sila.

  • NOVKA PAVLOVIC

    22. avgust 2014 | 21:31

    Mi nikad nismo imali problem da plasiramo robu na Rusko trziste imali smo problem sa kolicinom kvalitetom i sopstvenim radom a uvek sve sto proizvedemo mozemo da izvezemo u Rusiju.

  • Tudeset

    22. avgust 2014 | 21:30

    Malo li nam je naših muka, još treba i tuđu brigu da brinemo...ako im je rekao, i treba da im kaže!

  • Tutko

    22. avgust 2014 | 21:27

    Zašto bi Srbija trebala da bude veći katolik od pape kada su obe strane u pitanju? Ne,ne uvoditi nikakve sankcije Rusiji ni po koju cenu ali i uvek imati razumevanja prema poziciji EU i uvažavati njihove sugestije i očekivanja. To je prava Srbija, to je ona Srbija koja je istok zapada i zapad istoka, a istovremeno suverena i slobodna. Apsolutna podrška takvoj politici. Bravo.

  • RADE NOVAKOVIC

    22. avgust 2014 | 21:25

    Postujemo suverenitet Ukrajine ali nikom necemo da uvodimo sankcije nasa zemlja na celu sa premijerom Vucicem zeli da u miru i slozi sa svima gradi svoj evropski put.

  • RADE NOVAKOVIC

    22. avgust 2014 | 21:23

    Da uvodemo sankcije Rusiji da ne izvozimo hranu i da nas Eu zbog tog tapse po ramenu jako lepo nam zele ,oni se plase da ce neko drugi zauzeti njihovo mesto na Ruskom trzistu ko im je kriv ko ih je terao da uvode sankcije .

  • RADE NOVAKOVIC

    22. avgust 2014 | 21:22

    Vucic ne menja svoje stavove kako vetar duva ,to vreme je proslo mi smo mala drzava i stitimo svoj interes a izvozicemo hranu gde god mozemo jer nam je to interes i nikom necemo da uvodimo sankcije.

  • Patko

    22. avgust 2014 | 21:21

    Vučić je na konferenciji za štampu povodom demarša nastupio vrlo konkretno i jasno a vrlo mudro i odmereno,rekao bih čak - državnički. Za svaku pohvalu.

  • MILICA MANDIC

    22. avgust 2014 | 21:20

    Srbija je vesto vodila spoljnu politiku i izbegla je sukob sa velikim silama ,zato sve pohvale za premijera i vladu Srbije jer su veoma dobro odgovorili na pritiske iz Eu.

  • davor

    22. avgust 2014 | 21:18

    E ovako ,nismo u EU ,sa njima osim pristupa koji je na leru i koji je ucenjen svim i svacim ,sa Rusima smo potpisali sporazum o slobodnoj trgovini nasa drzava je dobila prvenstvo po pitanju izvoza i bilo kakve saradnje pre svih ovih desavanja i sankcija , kako i sa kojim pravom moze EU da trazi od nas da se uzdrzimo od izvoza našoj BRACI po veri dok vecina katolickih zemalja uvelo sankcije istim i jos se bune kontra merama koje su za sada minimalne( jedva cekam da im zabrane prelete preko svoje teritorije i zabrane uvoz auto industriji i to ce biti top) sami su trazili to su dobili pa nije im to Srbija pa uzjasi...kako voleti EU ucenjuju nas po pitanju vere( naj radije bi nas pokatolicili) po pitanju teritorije po pitanju istorije (stalno su nam smestali pokusavali osvojiti ,naveli turke na nas pa nas pustili da izginemo svi dok su se oni smeskali daleko po dvorovima ) stalno nas izdajali bombardovali bez razloga ,zasto ne bombarduju Ukrajinu sada , razoruzali su nas dok je DS bio na vlasti , ogranicili su nam broj vojnog ljudstva tj vojske,pretopili pola arsenala (tenkova aviona itd. oduzeli sve rucne raketne bacače zemlja vazduh) . Ne bitno je da su oni veliki mocni a mi mali i vecito sluge njihove ....

  • MILICA MANDIC

    22. avgust 2014 | 21:18

    Srbija nikad ne ostavlja prijatelja u nevolji ,Rusija je nasa bratska zemlja i nikad joj necemo uvesti sankcije postujemo Eu ali ne radimo protiv sopstvenog interesa.

  • Jeka

    22. avgust 2014 | 21:16

    Nismo krivi za krizu u Ukrajini . Nismo uveli sankcije Rusiji. Postujemo odluke EU. Sve to o nama govori da smo ozbiljna drzava, koja gleda svoja posla, kojoj su svoji interesi na prvom mestu.

  • Vlajna

    22. avgust 2014 | 21:07

    Izgleda da sto vise mi zelimo da budemo van svega toga sve nas vise uvalce u njihove medjusobne sukobe iako mi sa tim nemamo apsolutno nikakve veze I sve vreme brinemo o svojim intersima i da se vodi politika mira koja se konstantno potencira.

  • Kontiki

    22. avgust 2014 | 21:06

    Aman, Vucic je rekao da nece drzava nece vrsiti direktne subvencije za izvoz u Rusiju, ali to ne znaci da ne sme ili ne moze da se izvozi.. sitajte izmedju redova!

  • Snajper

    22. avgust 2014 | 21:03

    Kada valjas svima ne valjas sebi, a mi sada ne valjamo nikome jer jednostavno Srbija gleda svoj inters, a ne interes ni istoka ni zapada. Izgleda da na to nisu navikli I da je za sve to potpuno nova situacija, a to je sve zahvaljuci cinjenici da Srbija ima premijera koji brine o interesima svoje zemlje.

  • TOPKE

    22. avgust 2014 | 20:57

    Vucic je postavio pravo pitanje I ubo u metu, ato je zasto se ne preispitaju oni koji prodaju Rusiji tenkove, brodove I avione?! Sta je sa njima? Mi samo gledamo interes Srbije I od samog pocetka vodimo politiku mira!

  • SOLFEDJO

    22. avgust 2014 | 20:52

    Mi uvek nastradamo iako nikome ne drzimo stranu, ni hleb jeli ni luk mirisali mi krivi… Ali Vucic je diplomatski I kao pravi premijer odgovorio na te prozivke I kao I uvek brinuo je o interesu srbije.

  • Dartaljan

    22. avgust 2014 | 20:49

    Srbija ce uvek gledati pre svega svoj interes, ispostovace uslove koji se od nje traze, amedju njima I ne davanja subvencija za izvoz hrane pivrednicima, ali jedno je sigurno a to je da nece uvesti sankcije Rusiji.

  • Musketar

    22. avgust 2014 | 20:48

    Pravi diplomatski odgovor kakav se I ocekivao od Vucica jer je Srbija pre svega za politiku mira.

  • batica

    22. avgust 2014 | 20:47

    Srbija jeste suverene zemlje koja sama donosi svoje odluke, poštuje kako je to Vučić ranij eizjavio svoje date reči ali traži i od drugih da poštuju ono što su obećali.EU je obećala da će do kraja ove godine otvoriti poglavlja 32 i 35 koja su za Srbiju važna i ako je ovaj pritisak oko izvoza naše robe u Rusiju u svrhu odlaganja ovog otvaranja poglavlja onda EU ne drži svoju reč.

  • konto02

    22. avgust 2014 | 20:41

    Koliko god je Srbija spremna da istraje na putu ka EU i da nekakvim lošim odlukama utiče da se taj put oduži ili postave nekakve prepreke ,toliko Srbija isto tako neće uticati na to da izgubi svoje strateške interese vezane za prijateljstvo sa Rusijom.Sve ono što smo očekivalo se desilo, Srbija neće posebno stimulisati izvoz u Rusiji ali će sve svoje obaveze koje imaju srpske firme prema Ruskim dobavljačima ispuniti.

  • Bajadera

    22. avgust 2014 | 20:38

    Verujem da na ovakav način razmišlja cela Srbija. Dopada mi se Vučićev stav, koji ne ostavlja dilemu oko toga da li želimo u EU i da li znamo ko su nam prijatelji. Poštujemo prijateljske zemlje, poštujemo EU, ali najpre poštujemo sebe.

  • BoleSL

    22. avgust 2014 | 20:35

    Vucic je pokazao svoju politicku odgovornost i zastitio interese svog naroda a da pri tome nije ugrozio interese drugih drzava. Dao je primer svim domacim ali i svetskim politicarima kako se odgovorno vodi drzava.

  • Brena

    22. avgust 2014 | 20:27

    Srbija ne okrece ledja svojim prijateljima! Srbija osaje dosledna politici prikljucenja EU, ali ne napusta prijatelje kao sto je Rusija!

  • Taxi

    22. avgust 2014 | 20:23

    Srbija izvozom nikoga ne moze da ugrozi s sebi moze mnogo pomoci, dolazi do oporavka privrede.

  • herc

    22. avgust 2014 | 20:03

    Ovo je jos jedna veoma uspesno odigrana politicka partija iako se mnogima ne cini tako u nasu je korist.

  • декомпозиција

    22. avgust 2014 | 20:00

    Никаквих претњи од ЕУ и да хоће не могу да буду,јер су нам прехрамбену индустрију тотално удесили ДС-овци док су водили државу да ни једна не ради више,тако да ни да хоћемо не можемо да извозимо,јер више немамо како кад су све скоро угашене за време њихове власти због потребе пуњења њихових џепова.

  • hannaB

    22. avgust 2014 | 19:55

    Kao i do sada,od kad je premijer vlade,Aleksandar Vučić nijedna odluka Vlade ne ide na štetu Srbije.Odgovoran rad i odluke koje nikada nisu lake,al uvek za ishod imaju pozitivno i dobro po Srbiju i ova je donesena vrlo pametno i u interesu Srbije.Sigurna sam bila da neće biti nešto što unazađuje nas.Ova Vlada vodi politiku koja je dobra za našu zemlju,nema ultimatuma-tako da i ovo je preporuka.Nikada se ne može od Srbije očekivati da će da uvede sankcije Rusiji,al može se očekivati da će mo ispoštovati volju EU te da se neće dodatno podsticati izvoz.

  • SofijaS

    22. avgust 2014 | 19:12

    Mali je procenat izvoza Srbije u Rusiju da bi nekog ugrozio, a ipak Srbiji i pre svega poljoprivrednicima puno znaci.

  • Mirce

    22. avgust 2014 | 19:10

    U interesu Srbije je da ne ugrozimo odnose ni sa Rusijom ni sa Eu. Najvece partnere trebamo postovati i odnose sa njima sve vise unapredjivati.

  • Bibika

    22. avgust 2014 | 18:13

    Gledala sam konferenciju za štampu i bila veoma zadovoljna državničkom izjavom A. Vučića. Ne razmem demarš, maloj i siromašnoj zemlji Srbiji, koja Rusiji izvozi mrvice kada znamo koliko je Rusko tržište. Izvozili bi mi više ali NEMAMO.

  • Rasa Buljubasa

    22. avgust 2014 | 18:13

    Srbija je i pre ovih snkcija izvozila u Rusiju neke kompanije su vec potpisale nove ugovore o izvozu,Srbija i nema snage da trenutno drasticno poveca izvoz,o tome treba razmisljati na duge staze kako kaze i premijer Vucic.

  • boki

    22. avgust 2014 | 17:32

    Svedoci smo da Francuska prodaje dva nosača helihoptera Rusiji, tako da nije niakkav problem ukoliko mi izvozimo maline u Rusiju

  • vidan

    22. avgust 2014 | 17:31

    Srbija poštuje svoje obaveze na putu evrointegracija, ali bez uvođenja sankcija Ruskoj Federaciji

  • nelica

    22. avgust 2014 | 17:19

    Srbija je os samog pocetka uvodjenja sankcija Rusiji bila jasna, Srbija ne uvodi sankcije, nikog nije zavlacila i nikakvog muljanja nije bilo.

  • Ljubicica

    22. avgust 2014 | 17:16

    Odnosi sa EU i Rusijom su za nas od jako velikog znacaja, pod velikim pritiskom smo sada i dobra stvar je sto vlast na najbolji nacin stiti interes Srbije.

  • Vesna BG

    22. avgust 2014 | 16:35

    Svaka čast! Dosledna politika čuvanja interesa našeg naroda. Ne smemo zaboraviti ko su nam ili prijatelji, a ko je na nas vršio pritisak

  • pera tasic

    22. avgust 2014 | 16:29

    Mi necemo uvoditi sankcije Rusiji, ali necemo ni povecavati izvoz u nju, to je u krajnju ruku i neki kompromis zahteva EU i Rusije...podrska za nase drzavno rukovodstvo...

  • Boro9

    22. avgust 2014 | 16:19

    Vučić je upravu Srbija radi pravu stvar, e sad ostali sa strane dal Zapad ili Rusija ako žele nešto više od nas nek se isprse i nek daju neku korist. Samo interesi i ništa više. Na muci se poznaju junaci, a u teškim vremenima se vidi ko je prijatelj a ko neprijatelj. Zato ovaj stav Srbije je jedini pravi u ovom trenutku.

  • iznogud

    22. avgust 2014 | 15:55

    koja budalastina podrzati zahtev unije.sad se pruza ptilika da osvojimo i prosirimo trziste i kako brisel kaze nista licno biznis je biznis.kad budemo u eu onda cemo imati centralnu banku u briselu,pravila ponasanja robova prema gospodaru,a sad kao nezavisni gledajmo svoja posla.neizvozimo oruzje nego hranu,a u pregovore sa eu obavezno i uvek postavljati pitanje ratne odstete zbog bombardovanja.

  • borjana

    22. avgust 2014 | 15:52

    Vucic obavlja odlican posao balansirajuci izmedju dve sile. Svi znamo dasu nam odnosi sa EU i Rusijom veoma bitni.

  • mary

    22. avgust 2014 | 15:50

    Srbija nece ulaziti u sukobe sa Eu i ne donosi mere za podsticanje izvoza u Rusiju.Medjutim kao sto kaze premijer necemo uvoditi sankcije Rusiji jer imamo dobru ekonomsku saradnju.

  • vlajna

    22. avgust 2014 | 15:37

    Vucic brani interes nase zemlje. Samo neka ostane istrajan u tome.

  • Tigar

    22. avgust 2014 | 15:29

    Vodicemo politiku stur.EU neka tone jer sami se zavlace u nezgodu.Srbija da usmerava ono sto njoj donosi korist.Sa druge strane imamo ljude koji su daleko iznad EU i njenih sluga u BG.

  • smilljka

    22. avgust 2014 | 15:25

    Drago mi je sto ovu zemlju vode ljudi koji stite interese svih nas. Vucic vodi odlicnu politiku, kako spoljnu, tako i unutrasnju.

  • davor

    22. avgust 2014 | 15:15

    Poslacu sve iz frizidera bre za Rusiju, nek crknu bre Unijaši krivo im sto mi izvozimo i jos sto ce mo im preuzeti trziste,ko ih je terao da uvode sankcije najacoj PRAVOSLAVNOJ DRZAVI NA SVETU braci RUSIMA... Hteli bi da kaznjavaju a da im se ne vrati ..

    • 22. avgust 2014 | 16:53

      Maza

      @davor

      BRAVO ovo na naslovnu!

    • 22. avgust 2014 | 17:11

      Flegma

      @davor

      Sve si lepo rekao,a ovi sto su lupili minuse nisu svesni koliko gubimo ovim potezom

    • 23. avgust 2014 | 13:15

      Bg

      @davor

      Mozes iz svog frizidera, ali neces moci iz mog, niti cu ti dozvoliti.

  • jelisaveta

    22. avgust 2014 | 15:08

    Slazem se sa stavom vlade da ne uvodi sankcije Rusiji. Koliko su nam bitni dobri odnosi sa EU, toliko su nam bitni i dobri odnosi sa Rusijom.

  • Natasa

    22. avgust 2014 | 15:02

    Ovde Srbija nece imati probleme sa EU oko uzdrzavanja neke znacajnije trgovine sa Rusijom, jer Srbija svakako nema uslova za to, posto mi prvo moramo raditi na povecanju proizvodnje, kako bi se stekli uslovi za ozbiljniji izvoz.

  • Stanko M.

    22. avgust 2014 | 15:00

    Vrlo nezgodna situacija, pod velikim pritiscima je nasa vlast, ali Srbija treba da igra mudro i da gleda svoje interese koliko god je to u moci naseg rukovodstva.

  • Jovan

    22. avgust 2014 | 14:59

    Vlada Srbije nije dobila demars, nego mnogo blazi oblik, odnosno preporuke u vezi trgovine sa Rusijom, koje ce postovati ali neci ni uvoditi sankcije Rusiji.

  • Sanja

    22. avgust 2014 | 14:58

    Znaci ako oni ne izvoze ne smemo ni mi!!! E pa nece da moze!!! Alo oni nama ne dozvoljavaju da mi zaradimo!!!

  • Dejan

    22. avgust 2014 | 14:55

    Nisam ni sumnjao da ce premijer naci resenje da izadje i iz ove situacije.

  • minerva

    22. avgust 2014 | 14:55

    Srbija treba da bude u dobrim odnosima sa svima. Vucic odlicno odrzava prijateljske odnose i sa EU i sa Rusijom.

  • pirlo

    22. avgust 2014 | 14:53

    Pravi diplomatski odgovor srpskog premijera, prihvatio je neke sugestije nasih evropskih partnera, ali istovremeno im je stavio do znanja da necemo odustajati od dobrih odnosa sa Rusijom,a posebno da im necemo uvoditi sankcije...

  • siki82

    22. avgust 2014 | 14:47

    Ova Vlada poštuje odluke EU,ne podstičući subvencije za izvoz,ali poštuje i Rusiju,ne uvodeci joj sankcije.Kao što je sam premijer rekao gradjani treba da budu mirni,politika ove zemlje je da se neguju prijateljski odnosi!

  • kikana

    22. avgust 2014 | 14:44

    Vucic na najbolji moguci nacin stitti interese Srbije. Bez ulizivanja, iskreno govori sve sto misli. Sve pohvale.

  • jagodinac

    22. avgust 2014 | 14:29

    Lepo im je Vucic odgovorio. Nema sa Srbijim labavo! Vucicj je gromada od politichara kakvog Srbija nije imala u zadnjih stotinu godina. Srbija ima svoj put, ponos, odluchnost. Ovekujem sa ce sa ovakvim narodom Vuchich biti na vlasti do penzije.

  • Brankičin

    22. avgust 2014 | 13:59

    Ovo je najbolje rešenje što se moglo doneti u ovim okolnostima. Gledamo svoja posla a rešenje za subencionisanje izvoza privrede se može naći na drugi način.

  • Činjenice

    22. avgust 2014 | 13:49

    Da gsp .Vučić živi i radi u EU kao ti vrlo brzo bi našao riješenje, ovako mora razmišljati o sudbini svoje zemlje i njenih građana..

  • стрептомицин

    22. avgust 2014 | 13:47

    Да је Србија:"самостална и суверена земља" нико се не би усуди да шаље овакв благо речено "демарш". А даље у изјави се види да ће Србија поступити по жељама ЕУ јер неће субвенционисати извоз, а то све земље ЕУ раде. Али народ у Србији је неписмен и пропагандом убијен у појам, па му могу причати било шта...

    • 22. avgust 2014 | 17:09

      "

      @стрептомицин

      Mogu subvencionisati,nemora da se naznaci kojoj drzavi.Subvencije se daju za razvoj i podsticaj a nigde striktno ne stoji da se daju za izvoz u Rusiju.To su te rupe u zakonima koje se mogu uvek iskoristiti.Srbija jeste ovim ucenjena ali nigde ne stoji da to mora ispostovati.Jos uvek ne zavisimo od EU.

  • ANTE BAN

    22. avgust 2014 | 13:33

    Odgovorit ću Vam u dijelu u kojem ste zbilja tabula rasa; vaš stav je u redu ako želite biti samostalni! Medjutim- moguće da znate- zatražili ste prijem u EU i dobili status zemlje-kandidata! I kako mislite postati članica? Očito tako da vanjsku i unutarnju trgovinu vodite protivno principima asocijacije kopjoj težite! To je i nemoralno, i licemjerno! Iako smo genetski vrlo slični, civilizacijski smo potpuno dva svvijeta.

    • 22. avgust 2014 | 17:54

      Vladimir

      @ANTE BAN

      Drago mi je što smo civilizacijski veoma daleko od vas! Prosto bi me bilo sramota da pripadam "civilizaciji" kojoj je jedna od glavnih tekovina koncentracioni logor za decu...

  • Новак

    22. avgust 2014 | 13:31

    Nije problem sto Srbija izvozi sada više već što znaju da više neće moći da ostvaruju one cene za svoje proizvode od pre glupih sankcija. Podlost i pohlepa. I medju članicama eu ima onih koji misle o svom narodu i ne slede besmislena i štetna naredjenja briselsku birokratije.

  • Zoran Svedska

    22. avgust 2014 | 13:18

    Ljudi bre, radi se oko ono sto Srbija moze da zaradi puno pare na njihova ledja. To im je krivo. Boli EU dupe za Srbiju, samo da mi ne zaradjujemo i da budemo naj jaci u regionu!!!!!!! To je ta obicna upisana politika EU i SAD. Ako budemo cvrsti i jaki onda nama nije potrebna EU, e to njima smeta!!!!!!! EU hoce da mi zavisimo uvek od nekoga. Ko mi daje minus na ovo onda nije normalan

  • refko ????????

    22. avgust 2014 | 13:11

    Hahaha,, ostaviste bracu Ruse na cjedilu... Kukali ste na CG ,, a sta sada,,, Ne lajte ako ne mozete da ujedete....

    • 22. avgust 2014 | 13:55

      Ana

      @refko ????????

      Ae se sad' vrati i procitaj tekst opet, nismo im uveli sankcije, trgovacemo i daje sa Rusima jer imamo sporazum o slobodnoj trgovini, samo necemo da povecavamo uvoz.

  • Vr46

    22. avgust 2014 | 13:11

    Tako je slazem se.

  • Zvezdan

    22. avgust 2014 | 12:46

    Pa ko je kriv za sankcije...mi nismo...a EU nije i nerazmislja...pa ko ih sisa. Ja sam za Srbiju i za nase dobro...ako su Rusi spremni da kupe nasu robu...super!

  • Bole

    22. avgust 2014 | 12:43

    I kakav je to greh što šaljemo Rusima hranu,ajd da im šaljemo naoružanje i da ih obučavamo vojno pa da nam nešto sporečkaju.

    • 22. avgust 2014 | 13:51

      стрептомицин

      @Bole

      Грех је зато што ЕУ хоће да им продаје, баш њих брига за нас. А пошто Руси не желе, е онда не може нико.

  • DD

    22. avgust 2014 | 12:28

    NADAM SE DA ĆE TAKO I OSTATI.

  • UNITEDSTATESOFSERBIA

    22. avgust 2014 | 12:28

    SUPER su te bajke i basne o tome kako će EU da pomaže ......Do pre pedesetak godina su držali kolonije,danas pod plaštom demokratije otimaju ......DATUMI za pridruživanje BIĆE, BIĆE, BIĆE, a vreme odeode

    • 22. avgust 2014 | 13:52

      стрептомицин

      @UNITEDSTATESOFSERBIA

      Још увек имају колоније, Француска, Холандија, ВБ...

    • 26. avgust 2014 | 07:37

      Dolores

      @UNITEDSTATESOFSERBIA

      Pomogli su,unazadili su nas od 90 sankcijama,rasturanjem drzave,bombardovsnjem,od ubijanja do unistavanja infrastrukture fabrika,obdanista ,skola.A onda cujem ds su nam Nemci najveci prijatelji,samo namlszi veruju u to.

  • Panta

    22. avgust 2014 | 12:28

    Kako ljudi ne shvataju da EU ne zeli da Srbija stane na noge i bude samostalna....trebaju im robovi da rade za nista. Kina unisti EU i US ekonomski

  • Panta

    22. avgust 2014 | 12:26

    E bravo.

  • DEMARŠ

    22. avgust 2014 | 12:21

    Jasno je receno da se ne radi o DEMARŠU

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA