ČIK POBIJTE OVO: Evo dokaza da su pre 100 godina svi Crnogorci bili Srbi! (FOTO)

Iako danas postoje velike podele između naroda različitih nacionalnosti i vere, "Zemljopis Kraljevine Crne Gore" iz 1911. godine učio je decu da smo svi isti, svi Srbi, ma koje vere bili

Komentari

  • Na strani istine

    23. avgust 2018 | 15:17

    Istoričar sam, a da nisam proučavao ovu istoriju OPET BIH IMAO PRIGOVOR. Ne izvodi se nacija iz jednog zakona. Kralj Nikola je imao pretenzije na prijesto Karađorđevića i bio je đed po majci regenta Aleksandra. Ne bi mogao iole ostvariti bilo kakvog dometa u svojim nastojanjima da se izjašnjavao kao Crnogorac TADA. Kako da se izjašnjavate kao Crnogorac a na mjesto kralja da pretendujete GDJE JE DRUGA NARODNOST?? Nego- oponenti bi mogli reći da ovo nije dovoljan dokaz. Zato idemo na seriju dokaza. Da je srpstvo u stvari pravoslavlje, pisao je Sima Matavulj krajem prošlog vijeka u Beogradu! Rovinski, koji je u Crnoj Gori proveo četvrt vijeka, veli da je religijsko osjećanje dominantno: „Ime serblj označavalo pravoslavnogo“ (Rovinski, Pavle, Černogoria, 1888, str. 651). Dakle, po Rovinskom Crnogorci su se osjećali kao pripadnici srpske vjere, srbin je isto što i pravoslavni a od narodnosti u suverenom značenju jače je bilo plemensko osjećanje. Ali ovome treba dodati da u Srbiji nije bilo plemena, jer ih je prethodno rastočila vizantijska uprava! Samo ta hiljadugodišnja razlika u ustrojstvu srpskog i crnogorskog društva, i da niej razlike jezika, i da nije različitog vremena doseljavanja na Balkan, iz raznih krajeva slovenskog svijeta, dokazivala bi posebnost i samosvojnost crnogorskog naroda! Holeček je to još ilustrativnije objasnio: „Ako ga pitaš šta je po vjeri, Crnogorac će reći da je Srbin. Ako ga pitaš za narodnost – reći će da je CRNOGORAC („Černa Hora, Praha, 1876, str. 21) Treba navesti i ove nalaze: Sima Ćirković, poznati srpski istoričar ističe: „Izvori pokazuju da oznake Vlah, Arbanas, pa čak i Srbin, imaju čisto socijalni i statusni položaj“ (citirano prema: akademik Rotković, Radoslav, Ilustrovana istorija crnogorskog naroda II, Podgorica, 2003). I ne samo to, ćIrković malo kasnije piše u vezi Vlaha, u predgovoru za zagrebačko izdanje knjige „Srbi među evropskim narodima“, pa je u oktobru 2007. napisao:“Unaprijed se zaključivalo da nazivom Vlasi nije opisivan etnos nego status; točno se zapažalo da su Vlasi stočari, a Srbi zemljoradnici, ali IZ TOGA NIJE SLIJEDILO DA SU VLASI SRBI KOJI SE BAVE STOČARSTVOM..“ („Srbi među europskim narodima“, Zagreb, 2008). Pa te 1918. godine Fatić, potpredsjednik Podgoričke skupštine reče onu poznatu: "Od danas više nismo Crnogorci nego Srbi". A KRALJ NIKOLA u pismima kada je bio u izgnanstvu i nije mu omogućeno da se vrati u CG, ne piše o SRBIMA, VEĆ O CRNOGORCIMA. Kada je vidio da je propala ideja VRATIO SE SVOM DOTADAŠNJEM STAVU NJEGOVOM. I knjaz Danilo prije njega u Zakoniku govori da nema nijednog drugog naroda ni nijedne druge vjere do pravoslavne-istočne, a Medaković, GARAŠINOV čovjek u redakturi DODAJE FALSIFIKAT - srpske vjere. I istoričar Jevto Milović koji je sakupio 150 pisama Petra I, nalazi da se Petar I uvijek obraća CRNOGORCIMA I O CRNOGORSTVU GOVORI KAO O VRHUNSKOM NAČELU. Jedino pismo u kome se pominju Srbi je pismo KOJE JE NAVODNO PREPISAO MEDAKOVIĆ, DRŽAVNI SEKRETAR IZ SRBIJE INAČE. Kako se zna da je to falsifikat? Prvo zato što da bi se nešto prihvatilo kao istorijska činjenica i izvor - treba biti provjerljivo. Ne postoji original za ovo pismo. A ujedno to je jedino pismo od 150 pisama u kome se Srbi pominju. I imam još stotine dokaza.

  • draganznas

    20. avgust 2016 | 13:33

    Данашњи Бугари, онакве какве их познајемо у етнографском смислу јесу изданак Срба, у савременој класификацији Словена јужне субгрупе, уз мале генетске и етнолингвистичке примесе татарскиог племена које се назива Бугар (има више могућих етимологија). Све до VI века историја не познаје појам Словена, већ само Србе и од великог је значаја нагласити да је појам Срби био заједнички за све данашње Словене (а).То су неоспорно доказали др Павел Шафарик, др Јозеф Добровски, др Константин Јирчек и многи, многи други великани славистике. Као приказање тога могу се узети и античка дела, попут Страбона, Птоломејеве карте света итд., као и чињеница да се име Пољака и Руса не спомиње пре деветог века..Ова несловенска (несрпска), татарска држава са владајућим мањинским сталежом, Бугарима (Татарима) и већинским Србима (Словенима) временом је стопила Татаре-Бугаре са Србима, стварајући специфичан бугарски етнос (д)који је говорио одређеном искривљеном варијантом словенског (тада још увек српског) језика. Тај бугарски етнос се у периоду средњег века ограничавао само на територије Доње Мезије и дела северне Трације са југа оивиченог реком Марицом. Због непобитне сличности, готово идентичности таквог бугарског етноса (г) мешаног татарско-српског састава (и то са већинским уделом српског/словенског) са српским народом (д), многи историчари и путописци су од средњег века па чак до средине 19. века Бугаре поистовећивали са Србима, у јако ретким случајевима и обрнуто.то је један део за бугаре о доказима да су све били срби,а цг немам намеру полемисати,јер нема ни 300,000 црногораца

  • draganznas

    20. avgust 2016 | 12:17

    ШАЈКАЧА Дејан Ђурђев Шајкача датира још од времена Првог Аријевског Похода под Нино Беловим- Небродом.Он је био представљен као Бог Бик (Бак) и зато се јасно види симболика на шајкачи, воловски рогови...То је период од 2000 год пре Христа. Први назив за Техеран је био НИНАЈА. Нино Белов је из племена Неброд.То племе и данас постоји код Сопоћана.Од тог племена су данашњи Срби муслимани.Има две планине у знак сећања где је рођен код Сопоћана,Велика и Мала Нинаја. На истоку су нас називали Аријевцима јер смо славили Бога Арона, Бога лова.... Индуси су нас називали ЏИМБРИ. Где год смо пролазили ,остављали смо за собом топониме... На истоку су нас називали Аријевцима јер смо славили Бога Арона, Бога лова.... Индуси су нас називали ЏИМБРИ. Где год смо пролазили ,остављали смо за собом топониме... Џимбри долази од Кимбри или Симбри. ДЕО ЈЕДАН ИСТОРИЈЕ,ГДЕ СЕ НЕ СПОМИЊУ НИКАКВИ ЦРНОГОРЦИ

  • Стефан

    22. novembar 2015 | 21:49

    Ако Црногорци нису Срби зашто неки међу њима имају потребу да се од српског удље? Ћирилица је писмо свих Православних Словена, зашто је се у званичном ,,црногорском" језику латинаица заступљенија? Латиница је Латинско писмо, које користе Римокатолички народи, они који су то били и углавном они који нису имали своје писмо па су због западног утицаја преузели баш то писмо.

  • dragan

    22. novembar 2015 | 13:25

    Svi narodi,su proistekli tako sto su svi nekada bili Srbi.I Crnogorci i Hrvati i Goranci i Muslimani u Pazaru i vecim delom u BiH.A Srbija nakada prostirala se sve do Bioca,sta reci....

  • СрбинЦрногорац

    7. novembar 2015 | 22:40

    Ми Црногорци смо Срби. Црногорац је географска одредница. То што су неки скренули с ума па мисле да је Црногорац нација нека ставе прст на чело, добро размисле и питају ђедове и прађедове што су по националности. Ја сам Црногорац Србин као што је и Шумадинац Србин, као што је и Сремац Србин итд. Има нас доста који смо остали вјерни свом поријеклу.

  • Заједница српских држава

    27. avgust 2015 | 08:13

    На Ловћену Његош спава Најмудрија српска глава.

  • Marko

    26. avgust 2015 | 07:25

    Svi crnogorci su nastali od mamuta i to je davno dokazano analizom DNK, a govore jezikom koji se lako razumije e jedino je on menjao ime kroz vreme i konacno postao crnogorski, a kojim ce jeziko govorit crnogorci nego crnogorskijem, da nece mozda srpskim ili rvatskim ma jok bre vako je receno i zapisano, jedino sto ce sva stoka takoga naziva morat iza prokletija.

  • Griffin

    31. maj 2015 | 19:06

    Boli njih za istinu..Komunisti ih napravili.To im je vera i nacija.

  • SASA

    18. februar 2015 | 07:32

    CISTA ISTINA.

  • Слободан Јарчевић

    15. februar 2015 | 22:54

    Црногорци су Срби. И они не знају, а не знамо ни ми, остали Срби, да је Црна Гора била престоничка територија Србије, јер је престоница Србије била у Скадру - од 490. до 1171. То се крије у повјести, па се измислило, да су постојале државе: Рашка, Босна, Зета, Захумље... а то су биле само области у Србији. Уз ово, амерички академик Кљосов је доказао, да су српски преци на српским земљама од пре 12.000 година. То значи, да је Тројански рат био рат међу српским племенима. Још један важан податак је везан за Србе из Црне Горе - а потиче из времена Тројанског рата, 13. столеће пре Нове ере. Црногорци су једини задржали начин одевања како су то чинили српски племићи у Троји - Троја је био Скадар. У "Одисеји" јасно пише, да су се племићи и војводе облачили посебно - капут им је морао бити црвен, око струка плави појас и чарапе доколенице беле. А такву одећу су сачували Црногорци и она и распоред те одеће је узет за српску заставу - црвено, плаво, бело. А сад су Црногорци променили ту заставу. Одбацили су је, мада је та застава с бојама црногорске завичајне одеће. Мора да је то неко с намером учинио - онај који затире српске трагове, где год то може.

  • Слободан Јарчевић

    15. februar 2015 | 22:46

    Многи староседеоци Моравске Србије се љуте кад им се каже да су Србијанци. Не треба се љутити. Срби јесу, али Срби живе и у другим српским крајевима - Македонији, Црној Гори, БиХ, Крајини... Срби имају мноаго завичајних имена, па је једно од њих и Србијанац. Оно је као и ова: Шумадинац, Босанац, Црногорац, Херцеговац, Далматинац, Славонац, Сремац, Банаћанин, итд.

  • RANKO

    12. februar 2015 | 14:58

    SRAM TE BILO """MNE""" TI DA SI NEKO I NESTO PISAO BI POD IMENOM I PREZIMENOM A NE POD TRI SLOVA .TI SI PRAVI PREDSTAVNIK "EVROPEJSKIJEH MONTENEGRINERA ,SVE USLOVE SI STEKAO DA ODMAH UĐEŠ U VLADU,AKO NE MAKAR KAO POLICAJAC NA ALBANSKOJ GRANICI.

  • Zoran

    12. februar 2015 | 10:47

    Nismo mi Srbijanci nego Srbi. Kao da kazes Italija i Italijanci vec Italijani. A sto se tice Srba i C.G. oni su Cvijet srpskoga naroda.

    • 25. avgust 2015 | 22:08

      Александар

      @Zoran

      Зоране ми јесмо Србијанци, то је регионална припадност.

  • bobo

    11. februar 2015 | 19:23

    Вау доказали смо да је црно црно а бијело бијело. Па наравно да су Срби, а шта друго могу бити? Кинези, Енглези, Арапи, Финци? Овим се нажалост показује колико смо угрожени и сатјерани у ћорсокак као нација ако је дошло дотле да се мора доказивати да је народ државе Црне Горе Српски. Па Црна Гора је била једна која је и очувала српско национално биће у тренутцима док су све друге српске земље биле окупиране. Касније су ту улогу преузели Сремски Карловци кад су Срби преко Дунава толико ојачали да им је Аустро-угарска монархија то морала дозволити. Нажалост у нашем народу је тренутно криза у сваком смислу па се у данашњој Црној Гори дешава то што се дешава. Од прилике као кад би неко данас рекао да се у Бањалуци и Требињу за 50 година неће смјети рећи да си Србин.

  • Miljan

    11. februar 2015 | 17:10

    Crnogorci su teritorijalna stvar kao sto govorite srbijanci i musliman moze bit srbijanac iz pazara naprimjer ja sam bosanac sta znaci bosanac srbin iz bosne a ne musliman ni hrvat iz bosne tako i mrce mrco more bit srbin mrco turcin mrco i siptar mrco

  • mne

    11. februar 2015 | 14:48

    Kad je neko glup onda činjenice ne pomažu. Hiljade fotografija i originalnih dokumenata na internetu gdje se vidi od kada Srbovanje počinje u Crnoj Gori. A Srbima je dokaz to što piše u knjizi koju su oni štampali. Imate knjigu štanpanu u Srbiji u kojoj piše da su svi Afrikanci Srbi, pa nešto mislim kako vi u Srbiji izblijeđeste. Vama ne treba Crna Gora, nego njena istorija jer se svoje stidite. A mi vas ipak volimo.

  • Немања

    11. februar 2015 | 14:27

    И онда дођоше комуњаре проклете 1945 и подијелише народ, али има много нас преко 35% који смо остали вијерни својим славним ђедовима и србском поријеклу, а још преко 55% каже да говори србским језиком. Ови остали што се декларишу као неки црногорци су заправе шиптари или муслимани! Али биће то све добро браћо само да матица Србија ојача, а дотада ћемо се ми борити овдје свим силама против издајника до поновног уједињења онако како је Његош хтио!

  • milun

    11. februar 2015 | 13:56

    Za ove nepismene :) Srbi su nacija, dok su Srbijanci teritorijalni naziv za odredjene Srbe koji zive u Srbiji, odnosno za sve srbe koji zive u Srbiji i tu su rodjeni i nastanjeni vjekovima unazad.

    • 20. avgust 2016 | 11:46

      draganznas

      @milun

      vidis ,da ni ti nemas pojma :D kada kazes srbijanac misli se nao politicki polozaj a to je deo srbije sumadija a ne cela srbija.zato nemoj ni ti pametovati.a srbin je bio ranije pojam za sve danasnje slavene!

  • Mne

    11. decembar 2014 | 19:24

    Da li ce mi neko objasniti sta znaci srbin, a sta srbijanac

    • 8. februar 2015 | 00:53

      aleksa

      @Mne

      srbijanac je svaki gradjanin Ssrbije, bio on bošnjak, hrvat ili pripadnik kog drugog naroda a živi u srbiji. srbin je pripadnik srpskog naroda ma gde živeo. često su se geografske odrednice posebno u srpskom narodu koristile za odnarodjivanje delova srpskog naroda i starane su novi narodi, iako se oni razliku samo po geografkom lokalitetu gde žive. u tom smislu sutra bi moglo da se desi da imamo posban narod piroćance ili vojvodjane ili nešto tako, jer nam se takve stvri stalno sešavaju kroz istoriju. tako se meša selimović izjašnjavao kao srbin muslimanske veropispovesti a u dubrovniku je blo jako jezgro srba katolika

    • 11. februar 2015 | 02:08

      NOVORUSIJA

      @Mne

      Srbijanac je geografska odrednica za Srbina iz matice Srbije,kao sto je Crnogorac za Srbina iz Crne Gore,ili Bosanac za Srbina iz Bosne,ili Hercegovac za Srbina iz Hercegovine,ili Krajisnik za Srbina iz Krajine,Srbijanci,Crnogorci,Krajisnici,Bosanci,Hercegovci ,nema veze svi smo mi Srbi i govorimo Srbskim jezikom,sad sto se neko napravio pametan odnosno lud pa izmislja nekakav crnogorski to je vise smesno nego zalosno!!!!CCCC

    • 11. februar 2015 | 10:58

      .

      @Mne

      Србин - националност Србијанац - регионална одредница, човјек из Србије, независно од нације и вјере.

  • Djurdje

    22. novembar 2014 | 23:00

    Na koju si se ti propagandu primio montenegrinu.Slika brozove crnogorske porodice;Djed Srbin , sin Yugosloven i unuk( titogorac,milogorac ,dukljanin,montenegrin)Sedi jado.

  • radjevac

    21. novembar 2014 | 16:20

    zao mi je sto sam zagubio sliku koja govori vise od 1 000 reci... a na slici kralj Nikola sa kraljicom seta ulicama Cetinja povodom nekog praznika... praznicna atmosfera, ljudi na ulicama klicu vladaru a na svakih 20 metara okacen barjak !! imate pravo da pogadjate samo jednom, u kojim bojama su bili barjaci?? !! ?? ako neko ima ovu sliku neka mi posalje...

  • Иван

    20. novembar 2014 | 22:40

    Црногорци јесу Срби, и сви Црногорци су до другог светског рата тако говорили и сви великани из Црне Горе. Комунисти су направили црногорску нацију да би разбили српски корпус, јер је Црна гора била бастион Српства. Комунисти су побили моного Свештеника и Монаха по Црној Гори и интелектуалаца и направили ткз црногорску нацију.

  • Zeljko

    10. novembar 2014 | 02:52

    Ja imam tu knjigu kod kuce i ono sto se ne vidi sa slike, ali i iz teksta, je to da je izdavac te knjige "Srpski jug". Pise na zadnjoj strani knjige.

  • Nacionalnost je nebitna

    8. novembar 2014 | 21:41

    Čitajući komentare vidi se ko se najviše prima na ovu priču - nepismeni ljudi. 21. vijek je a vi Srbi se i dalje zamlaćujete ko je bio Srbin, ko nije prije 100 godina, umjesto da gradite budućnost. Zar niko nikad nije čuo: "Istoriju pišu pobjednici"? Ako ste nešto naučili iz udžbenika u školi, to ne znači da je to APSOLUTNA ISTINA. To je sve dio propagande. Istorija kao predmet u školi je dio propagande. Napisana da oblikuje mlade umove onako kako odgovara trenutnoj situaciji u državi. Zar mislite da su se Svjetski ratovi odigrali onako kako ste vi u udžbenicima učili? Ili bilo šta od toga? No, to je takođe dio propagande. Ovaj dokument iz članka je bio dio propagande tadašnjeg vremena. Naučite to da prepoznate. Crkva, koju toliko volite, je najveći krivac za sve ove podjele. Da su svi južnoslovenski narodi iste vjere (čak i da su ateisti) mržnje ne bi bilo, jer ne bi bilo osnova. Mislite malo o tome. I kad ste toliki vjernici, recite mi je li Bog takođe Srbin? Tako da bi vam pametnije bilo da malo počnete da razmišljate i da gledate budućnost, a da malo smanjite srbovanje. Jer srbovanje vam ništa dobro neće donijeti, kao ni konstantno gledanje na prošlost. Niste više pod Turcima, nema razloga da mrzite muslimane. Mi, Crnogorci, smo raskinuli s vama posle duge veze i prestanite da se ponašate kao tinejdžeri - pređite više preko toga. Ne vrijeđate nama inteligenciju time što uporno tvrdite da smo mi Srbi, nego vrijeđate sebi inteligenciju. Pamet u glavu braćo Srbi.

  • Dag

    7. novembar 2014 | 18:18

    Beskrajna prica.Bacis zisku i svi planu.I "Europljani", i mi "primitivni Balkanci" A sve to, da se ne bi opsetili, kako prezivljavamo.Ali, samo da se strpimo,godinu-dve...(Posle dvadeset godine bede, i eksperimentalnog zivota.)...

  • ANTE BAN

    7. novembar 2014 | 13:41

    Nakon 24 h rasprave još nismo usuglasili stavove o ovoj temi. Pošto dolazi vikend, predlažem sudionicima da donesem- ako se možemo okupiti- par barila slanih srdela sa salamurom! To je dobro za razbistriti mozak radi pokušaja iznalaženja pravilnog stava o ovoj temi.

    • 7. novembar 2014 | 21:45

      Баба.

      @ANTE BAN

      Анте Бан. Тоје добра идеја. Ја БиХ још уз срделе,неко добро Винце или љуту ракију,па удри по вијугама. Браво Анте,тако те волим.

  • Kosta

    7. novembar 2014 | 10:08

    Crnogorci u poreklom Hrvati.

    • 20. avgust 2016 | 13:43

      draganznas

      @Kosta

      проблем је у томе сто и рвати су иѕмислјена нација,то је дело ватиканско секташке багре вештачка творевина . другим речима српски отпад.

  • Predrag

    7. novembar 2014 | 09:09

    Svi smo mi Srbi,ista vera,pismo,jezik,obicaji i kultura.Ima nas Hercegovaca, Licana, Srbi u Sloveniji, Srbi u Hrvatskoj, Srbi u Bosni, Srbi u Makedoniji, Srbi na Kosovu,Srbi u Crnoj Gori i Srbi u Vojvodini, Srbi u Srbiji.Kada obucemo narodne nosnje svi se razlikujemo. Zar bi trebalo napraviti 10 nacija.Razmislite malo pre nego sto o ovome nesto napisete.SAMO SLOGA SRBINA SPASAVA.

  • Crnogorci

    7. novembar 2014 | 09:03

    Crnogorci jesu Srbi, ali to veze nema sa Srbijom i Srbijancima.. Nemanjici iz centra Podgorice potekose i Rasku stvorise.. Vi ste ti koji pravite podjele, ne mi.. Braca smo, a vi nam niste roditelji..

    • 7. novembar 2014 | 15:22

      Petar

      @Crnogorci

      Nego sa cim? I koja je razlika izmedju Srba i Srbijanaca?

    • 8. novembar 2014 | 14:09

      Српске земље

      @Crnogorci

      Црногорци и остали Срби говоре српски, пишу ћирилицом, славе славу и сматрају својим све јунаке и великане из свих српских земаља

    • 29. novembar 2018 | 18:53

      lidija

      @Crnogorci

      Srbijanci su iz Srbije.Srbi iz drugih zemalja gde zivi pretezno dinarski hrabar ratnicki narod,dakle Krajisnici<crnogorci,Hercegovci......Pogledajte lica i gradju tela samo

  • dr

    7. novembar 2014 | 08:43

    Eh eh eh... Da bi se toliko tucali kao što se ovde prepucavamo, rodilo bi se neko dete, i dalje bi se pričalo; ajd nazovemo ga malo politički korektnim, Jugoslovenski

    • 8. novembar 2014 | 21:02

      Мр.

      @dr

      Др. Како си прост. Звучиш као уличар!

  • Poštar

    7. novembar 2014 | 08:25

    Oni su bili Srbi. Sada su neki Crnogorci, a neki su ostali da budu Srbi. To nije razlog da ne volim Crnogorce i da oni ne vole one koji su ostali da budu Srbi.

  • TitograCki Zvijuk

    6. novembar 2014 | 23:09

    Dokle god je ovih nacionalnih ekstremista kojima je lakse palamudit po portalima nego uzet nesto da rade i stvaraju za buducnost necemo nikudj. Rijec Srbi je bila sinonim za Slovene sto mnogi danas koriste kao argument da smo svi nastali od "Srba". Braco Srbi - iako koristite ovaj termin, naziv drzave je Srbija pa biste se gramaticki ispravno vi trebali nazivat Srbijancima, u tom slucaju mozemo svi bit Srbi kao potomci starih Slovena ako vam je tako lakse zvat Slovene koji su i naselili ove prostore. E sad mozete prdnjavit a mozete i uzet koji dinar da zaradite - odje se ne placa nista kolko ja znam. Aj u zdravlje.

    • 7. novembar 2014 | 08:29

      Che

      @TitograCki Zvijuk

      Ako procita ko ovaj clanak (od onih jell'),vrijeme jeeee vise da svatite nesto. BRAVO BRACKI TITOGRACKI. (neka zvijucu dok duska imaju).

    • 8. novembar 2014 | 07:04

      Зоран

      @TitograCki Zvijuk

      Значи,по твојој логици би ишло овако-Србија-Србијанац,Италија-Италијанац,Индија-Индијанац,Русија-Русијанац....

    • 9. novembar 2014 | 22:44

      Алекса

      @TitograCki Zvijuk

      Једна територија се по Србима назива Србија. Срби су Срби било у Канади било у Херцеговини. Србијанци су људи који живе у Србији, а нису Срби. Толико о граматици и глупости неких што умишљају да знају нешто.

  • gaga

    6. novembar 2014 | 22:46

    U vrijeme Sulejmana na teritoriji srbije jedva 30.000 ljudi. Samo sulejmanu odana SPC postoji. Kasnije vjekovima se tu svako doseljavao a u spc posrbljavao. Danasnji srbi nista nemaju sa srbima iz dusanovog carstva. Mnogo crnogoraca je otislo za srbiju. Nekad su srbi znali da kazu da su crnogorskog "porekla". Danas kazu da crnogorci ne postoje. Kratka istorija

    • 6. novembar 2014 | 23:08

      EU

      @gaga

      Zivim u Zapadnoj Srbiji, moji su poreklom iz Crne Gore i svakog kog poznajem kaze da je poreklom iz CG i svi se izjasnjavamo kao Srbi jer to i jesmo, oni Srbi iz Dusanovog carstva..

    • 9. novembar 2014 | 22:48

      Алекса

      @gaga

      Током већег дела времена владавине Сулејмана законодавца 1520-1566 не постоји организована СПЦ. Обновљена је 1557. године. Мада ко зна шта је била намера писанија твојега.

  • haker

    6. novembar 2014 | 21:22

    Proucavanjem genetike i dnk, nema razlike izmedju Srba , Hrvata, makedonaca i Bosanaca! Svi smo ista.....!

    • 6. novembar 2014 | 22:34

      Др.генетичар

      @haker

      Хакер. Слажем се 100℅..

    • 6. novembar 2014 | 23:11

      TitograCki Zvijuk

      @haker

      Slazem se brate svi smo SLOVENI ako gledamo genetiku za sta danas uzimaju sinonim Srbi. I to ona zitka da se zakljucit po brooju ljudi koji se odje raspravljaju oko gluposti.

  • Hik

    6. novembar 2014 | 20:29

    Valjda svi znamo da je crna gora samo geografski pojam srba otprilike kao sumadija

    • 6. novembar 2014 | 21:20

      gaga

      @Hik

      Ne znam da ti u sumadiji carinik trazi pasos. Pozdrav iz "geografskog" pojma MNE

    • 11. februar 2015 | 15:07

      mne

      @Hik

      Kakcva glupost. Geografski pojam za državu koja sa kraćim prekidima postoji 950 godina. A srbija je bila pod Tucima i čekala da odu.

  • Montenegrino

    6. novembar 2014 | 20:29

    Srbi braćo. Pa zar mislite da su vam Grci i Rusi veći prijatelji od nas. Nemojte se zavaravati.nago vi dobro razmislite . Veliki pozdrav iz Crne Gore.

    • 6. novembar 2014 | 23:09

      EU

      @Montenegrino

      oni nisu priznali Kosovo, za razliku od vas, nase brace

    • 20. avgust 2016 | 14:07

      draganznas

      @Montenegrino

      rusi jesu ne veci prijatelji nego braca,a vi ste se prodali zapadu i nazvali milogorcima.zar se nebi pre reklo braca jer ste i vi svi srbi,samo sto sami to neshvatate,jer vas berlinski kongres razjedinio a komunjare napravise vestackom nacijom

  • cetnik

    6. novembar 2014 | 19:37

    Svako ko je otvorio udzbenik iz istorije pa makar imao i dvojku to zna. Nema sta da se pobija Crnogorci, Hrvati Bosanci su Srbi samo se razlikuju po veri, jer je na Hrvatsku tokom istorije uticao Rim a kasnije Vatikan, svako zna da su muslimani u Bosni poturice kao i u sandzaku pardon Raskoj, a Crnogorci su nekad bili pravoslavci ali posle otcepljenja od nase crkve ne znam sta su verovatno ateisti na veliku sramotu njihovih velikana i predaka.

    • 7. novembar 2014 | 00:24

      Radikal

      @cetnik

      Svaka čast za komentar. Nema se šta dodati.

  • cg 100%

    6. novembar 2014 | 19:08

    Bice da su i Rusi Srbi nego toga nisu svjesni! hahaha

    • 6. novembar 2014 | 19:57

      ANTE BAN

      @cg 100%

      Pa jasno da jesu! Ali srpski povjesničari su neaktivni; umjesto da uvjere ruski narod,političare i njihove naučnike da su porijeklom Srbi, oni se sa nama-komšijama prepucavaju bespotrebno, gubeći dragocjeno vrijeme i energiju.

    • 6. novembar 2014 | 21:37

      Novi svetski poredak

      @cg 100%

      Imao sam prilike razgovarati sa Rusima,vuse puta,njih u skolama uce da su sa Balkana dosli u danasnju Rusiju,pa vi sad vidite kako i sta.

    • 6. novembar 2014 | 21:50

      Mile kontras

      @cg 100%

      Pa jesu Rusi Srbi :-)

    • 7. novembar 2014 | 09:14

      Predrag

      @cg 100%

      Nego sta no se Rusi namnozili !!

  • rs

    6. novembar 2014 | 18:58

    Pozdrav iz Srpske Budve!!!

  • zzz

    6. novembar 2014 | 18:56

    Pobogu ljudi,svako je ono čime se smatra i kako se oseća.Nijedan komentar ovde to neće promeniti.Svakakvih knjiga o poreklu jednih ili drugih ima i svako čita i prihvata šta mu se dopada.Bolje da se zabavimo svojim radom , pokušamo da se bolje slažemo i živimo kao dobre komšije kada već nismo mogli zajedno.

  • niki

    6. novembar 2014 | 18:54

    greska je sto mnogi povezaju nacialnost sa verom. to ima samo kod nas! otidi u canadu, uk, usa, D, F,CH itd. tamo si njihov, verovao u sta god hteo.

    • 6. novembar 2014 | 21:15

      Brrr

      @niki

      Vidi se da nisi izašao iz zemlje u kojoj živiš...da živiš preko tek bi tad osetio koliko oni mrze strance,samo ne smeju mnogo da ispoljavaju...zbog njihove demokratije...

  • Euro

    6. novembar 2014 | 18:49

    Svi smo mi otišli u ..rac !

  • Zoran BL

    6. novembar 2014 | 18:48

    Razumijem što pojedini ljudi iz CG niječu da su Srbi, možda neznanje, možda mržnja, možda zavist ili nešto četvrto. Ali nikako ne mogu da razumijem zašto se pojedini likovi Hrvati petljaju i komentarišu vijesti koje ih se ni najmanje ne tiču, toliko mrze Srbe da guraju nos i kad nije guzica za njih. Ja sam iz Banja Luke, ponosni SRBIN, i ova me tematika itekako dotiče.Pozdrav za sve ljude dobre volje.

    • 6. novembar 2014 | 19:19

      Сале

      @Zoran BL

      То је мука, порекло их вуче зато и долазе овде ;-)

    • 6. novembar 2014 | 21:08

      Cika Zoki

      @Zoran BL

      Pa i ti hrvati su ponosni Srbi ali im je truba da priznaju.

    • 6. novembar 2014 | 21:22

      gaga

      @Zoran BL

      Nikakvo neznanje a ne daj boze ni mrznja. Crnogorac rodom i grobom

    • 6. novembar 2014 | 22:57

      Ivy

      @Zoran BL

      Mene ova tematika ne dira nimalo niti me se tice. Dosla sam samo malo zabit nos :D

  • wertzuio

    6. novembar 2014 | 18:44

    HA HA HA ŠTA REĆI,A NE NASMIJATI SE NARODU KOJEM JE MILOŠ OBILIĆ(IZMIŠLJENI LIK) NAJVECI JUNAK,UZ NARAVNO MARKA KRALJEVIĆA (TURSKOG VAZALA)!!!PROČITAJTE I NAUČITE ISTORIJU,A NE PISANJA KRALJA NIKOLE,POTONJEG CG VLADARA,KOJI JE JEDINI SRBOVAO ZBOG PRIJESTOLA U BEOGRADU(TO NIKAD NIJE KRIO).CRNA GORA POSTOJI PREKO 1 500 GODINA PRIJE NIKOLE,PA NIĐE POMENA O SRBIMA U TRI DINASTIJE PRIJE PETROVIĆA,KAO NI U SAMIM PETROVIĆIMA OSIM NJEGOŠEVE PJESME POSVEĆENE SRBIMA DA SE OSLOBODE TURSKOG JARMA!!!

    • 6. novembar 2014 | 19:29

      Дадо РС Данило

      @wertzuio

      Шта речи једном човијеку којем је Обилић измишљен лик?Шта рећи на ове твоје плусеве осим чињенице да су поједини црногорци,и сви хрвати браћа само онда када је пљување и омаловажавање Србије и Срба у питању.

    • 6. novembar 2014 | 19:36

      Toša

      @wertzuio

      Prvo ti sigurno nisi crnogorac, drugo sigurno si ... Ma nema veze bitno je da vi redovno pratite srpske novine i tako odrzavate vezu sa svojim korenima!

    • 6. novembar 2014 | 20:57

      KRAJIŠNIK@

      @wertzuio

      E jado,vrane ti mozak popile,pa đe si jadan tu historiju učijo,da nijesi na Sorboni možda!

    • 7. novembar 2014 | 08:30

      Poštar

      @wertzuio

      Murat se sam rasporio. A Marko je Čak Noris srednjeg veka.

    • 7. novembar 2014 | 09:34

      Predrag

      @wertzuio

      Vertzuio,vidim da baratas istorijom ina nju se pozivas,proctaj malo o Duklji, Zeti i Staro Crnoj Gori.Saznaces cija je to teritorija bila, ko je njome vladao i ko je te prostore naseljavao. A za ova tvoja velika slova vidim da si pismen.

    • 10. novembar 2014 | 00:24

      Алекса

      @wertzuio

      Шта то ја нисам прочитао, а ти јеси. Наброј те књиге јуначино. Назив Црна Гора не постоји 1500 година то је сигурно, као што је сигурно да си незналица.

  • Malo vise

    6. novembar 2014 | 18:43

    Jedan od velikih problema kod Srba je ova potreba da drugi ljudi takodje druge nacije priznaju da su nekada bili Srbi. Mozda jesu ali veruj mi da ako se zoves Muhamed a otac ti je Halid a ded ti je Sefik....nisi Srbin. Sto pre mi to vidimo bice bolje. Da ne gledamo stalno u proslost nego da mislimo kako ce mo I sta ce mo za buducnost. Ako neki crnogorci ne osejacu kao Srbi to mi je drago...takvih nama uopste ne treba. Imamo preveliku istoriju i toliko poseban identitet u regionu i svet da bismo gledali sta drugi misle

    • 6. novembar 2014 | 18:55

      Goran

      @Malo vise

      Ako je Mohamed srbin to mi je skroz OK.Ne vidim razlog za mrznju.

    • 6. novembar 2014 | 18:55

      Poštar

      @Malo vise

      Bravo brate

    • 6. novembar 2014 | 19:10

      Bivsi debeli

      @Malo vise

      Dobro si krenuo, samo jos jedno koljeno da si nabrojao dosao bi do nekog Nemanje, Stevana...

    • 7. novembar 2014 | 00:07

      veki

      @Malo vise

      procesljaj malo dublje pa se javi ja sam ziveo u tuzli kad mi je drugarica iz razreda pokazala od cukun dede srosku uniformu uredno cuvanu na tavanu...

    • 30. novembar 2016 | 21:18

      ggggggg

      @Malo vise

      I ne moze niko rexi nama Crna Gora, Makedonija ne treba ko ih sisa. Ne mozemo mi odluciti dal nam treba kad su za te zemlje Srbi lili mnogo krvi i ostavili svoje zivote. Narod koji se ne obazire na proslost nece imati ni buducnost. Nego treba se Srbin izmedju sebe prvo ujediniti i tada nece moci da rade sa nama sta hoce. Jedinstvo njima smeta i to im je glavno da razbiju,a jesu, i zato sad mogu da nam rade sta hoce jer se mi svadjamo izmedju sebe za najvece gluposti...

  • aaooooooo

    6. novembar 2014 | 18:34

    A jes vala svi su srbi..ne postoji ni jedan drugi narod na svijet no vi!!SVI SU SBRI!hahhahahaah presmjesni ste!

  • Sveznajuci

    6. novembar 2014 | 18:32

    Muslimani iz Bosne,Srbi,Hrvati,Crnogorci,sve je to jedan narod,koji je kroz istoriju primao vere u zabisnosti od istoriskih okolnosti.Hrvati blize katolicima pa su primili katolicizam,Srbi su primili pravoslavlje kao i vecina naroda na Balkanu,a jedan deo slovenskog naroda je primio muslimansku veru zbog pritiska Otomanskog carstva.Njih su zbog tog odricanja svoje vere prethodne i primanja muslimanske vere zvali pogrdno praznoverci,ili na Turski kako se kaze prazna vera &gt; bos inanc &lt; iliti bosnjak.

    • 6. novembar 2014 | 19:21

      XXX

      @Sveznajuci

      đe to pročita?

    • 24. februar 2018 | 23:07

      Covjek

      @Sveznajuci

      Koliko je vjerovati istoriji,Dukljom vladali Voislavljevici .Zetom Balsici Nemanjici i Crnojevici.Crna Gora datira od Crnojevica pa nadalje. Najveci problem kod svih naroda tj.zajednica je sto svako zeli samostalnost pa makar unutar svoje porodice.Tako su nastajale nacije .Sto se tice vjere ona je napravila jos vecu podvojenost medju ljudima.I tako dok sr ljudi raspravljaju ko je od koga i akcenat bacaju na medjuljudske odnose,priroda se unistava mnoge zivotinjske vrste nestaju a Zemlja kao planeta kotrlja u ptopast.Jednoga dana ce apsolutno biti nebitno ko je od koga

  • Al Capone

    6. novembar 2014 | 18:27

    Nidje veze!!!

  • Komita Cetinje

    6. novembar 2014 | 18:19

    U istom Zemljopisu stoji da je Crnogorska pravoslavna crkva autokefalna.

    • 6. novembar 2014 | 18:41

      ZORAN RADENKOVIC

      @Komita Cetinje

      MA SVE STE U PRAVU SAMO STO NEMOZEMO OCIMA DA VAS GLEDAMO KOLIKO STE NAM DRAGI

    • 6. novembar 2014 | 18:45

      Dejan B.

      @Komita Cetinje

      Nikada niko,nije zatražio autokefalnost.Mitropolija Cetinjska je jedina Svetosavska eparhija gdje je plamen pravoslavlja neprekidno gorio

    • 6. novembar 2014 | 19:32

      Дадо РС Данило

      @Komita Cetinje

      Шокац одби!

  • Crnogorac koji je sve manje Srbin

    6. novembar 2014 | 18:09

    Da li su Crnogorci Srbi? Ne znam, ali kad bi srpstvu oduzeli ono sto su mu Crnogorci dali malo bi sta od srpstva ostalo. Ovo nijesu moje rijeci naravno, nego nekih pametnijih i uglednijih Srba.

    • 6. novembar 2014 | 18:26

      Komita Cetinje

      @Crnogorac koji je sve manje Srbin

      Ima I bolji način da se to kaze :jedini koji nikad nijesu bili potlaceni bili smo mi podlovćenski crnogorci I to treba srbi da svojataju jer nemaju svoje istorije u tih 500 god osim da su bili turski vazali I da su pristali na prvenstvo prve bracne noci od Turaka.

  • janko

    6. novembar 2014 | 17:59

    Tada je srpstvo bilo sinonim za pravosavlje, nikako za pripadnost naciji. Podsjeticu da su preci srba tada nosili turske fesove. Zivjele nezavisne bratske zemlje SR i CG!

    • 6. novembar 2014 | 18:40

      Uros

      @janko

      Majstore lepo pise u tekstu da su Srbi u Crnoj Gori po veroispovesti pravoslavci, rimokatolici i muslimani. Znaci nema nikakvog mesanja pojmova srpstva i pravoslavaca.

  • Djuks

    6. novembar 2014 | 17:55

    To je oduvijek bilo tako ! I Srbi koji žive u Bosni nisu Bosanci vec Srbi sa područja BiH ,, kao i sto su Srbi sa Kosova Srbi ,, a ne kosovari tako su i Srbi iz crne gore Srbi ,, a ne Crnogorci !

  • Delije Bar CG

    6. novembar 2014 | 17:51

    Zivim u Cg i volim ovu drzavu takvu kakva nazalost jeste ali zasto srbi moraju tako da se tripuju da su svi srbi,ja sam crnogorac i ponosan sam zbog toga i smatra da je Srbija bracka drzava i da mi trebamo jedni drugima cuvat ledja a ne da se lupaju neke price o Njegosu kao srbinu sve sto valja iz CG to je srpsko ljudi smirite se mi smo braca!I oduvjek je postojala i Crna Gora i Srbija, ali Crna Gora nije Srbija i to morate postovati.

    • 9. novembar 2014 | 23:16

      Алекса

      @Delije Bar CG

      Кад будеш био научио да се не каже брацка, онда пиши.

  • ŠONE

    6. novembar 2014 | 17:40

    A zasto ti kao Hrvat imas potrebu da sad tu nesto branis Crnogorce i osporavas ovakve clanke? Jel je to neki neizleciv kompleks ili iskonska mrznja prema svemu sto je srpsko?

  • Nikola

    6. novembar 2014 | 17:36

    Srbi,narod najstariji!!

  • Montenegrino

    6. novembar 2014 | 17:33

    Ljudi. Čemu tolika mržnja. Dva brata ne mogu zajedno pa se razdvoje.pa i mi.Samo da znate mi ćemo da po ginemo za vas ako dođe do toga. Ko što smo i do sad.nago gledajte vi vašu kuću i tu riješite stanje. Ne dajte da vas pune nebitnim stvarima Braćo SRBI.

    • 6. novembar 2014 | 18:32

      ZORAN RADENKOVIC

      @Montenegrino

      TAKO JE BRATE CRNOGORCE TO MONTENEGRINO JE VEROVATNO DA NEVREDJATE NEHRISCANSKO ZIVLJE A INACE KADA DODJES U BUDVU ULAZ U STARI GRAD PODIGNI GLAVU I PROCITAJ KADA JE SRBIN OSLOBODIO TAJ GRAD OVO SPOMINJEM DA BI SE VISE POSTOVALI A NE DA BI SE JOS VISE MRZELI

  • Гаврило Принцип

    6. novembar 2014 | 17:31

    Kojji bolidi lupaju ove minuse! Pa nas više niko ne interesujr, ni poturice, nj nazovi crnogorci, ni hrvati..... Putujte igumani, sami će te nas dozivat!!!! Živi bili pa vidjeli!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Nemanja

    6. novembar 2014 | 17:28

    Prvo ti si hrvat, nisi crnogorac. Ja sam crnogorac, po drzavnosti a po nacionalnosti sam srbin!

  • NS Boy

    6. novembar 2014 | 17:25

    Kao da to sad nismo znali, pa naravno, pa evo malo istorije pa Karađorđe se prezivao Petrović, i Njegoš se prezivao Petrović znači istog su poreklom.

    • 6. novembar 2014 | 18:34

      ZORAN RADENKOVIC

      @NS Boy

      SAD KAZU DA SE KARADJORDJE PREZIVAO JOVANOVIC

    • 6. novembar 2014 | 18:34

      Misirac

      @NS Boy

      Karađorđe se prezivao Jovanović

  • Majalena

    6. novembar 2014 | 17:24

    Sreca pa nisam zivjela prije 100 godina.A ne razumijem zasto toliko pokusavate da dokazete,da Crnogorci ne postoje.Ja od kad znam za sebe,osjecam se i pisem kao Crnogorka.Ne znam zasto bi to nekome smetalo.

  • domu

    6. novembar 2014 | 17:18

    Ma neka budala se nasla da napise takvu knjigu i iz samo njemu znanih razloga nalupa se do maximuma.Takvih lupeza ima i danas pisu svasta i jedina odbrana je sloboda govora itd....

  • EU

    6. novembar 2014 | 17:09

    Hrvati dalje od Drine nisu nikad vladali

  • Игор

    6. novembar 2014 | 17:08

    исти проблем је и у македонија, сад нас уче да смо антички македонци а до 1944г. вечина словена у мкд је био бугарске националности, највечи дејци су били декларирани бугари. црногорци су чистији срби него било који други срби.

    • 6. novembar 2014 | 18:52

      Bane

      @Игор

      Braćo Srbi i braćo Crnogorci svi smo mi pravoslavni Hercegovci. I treba da se ponosite zbog toga.

  • m.kine

    6. novembar 2014 | 17:06

    PA TACNO JE SVI SMO MI BRACA, JA SAM SUMADINAC ON CRNOGORAC ONAI^J VOJVODJANIN I TD.ASTO POJEDINI PREKRAJAJU ISTORIJU NECE USPETI,IPAK SMO MI BRACA

  • delije bar crna gora

    6. novembar 2014 | 16:54

    imam 27god i ja sam gladannn a nemam dje da radim ljudi ,urazumite se i slozite vec jednom da nam djeci bude dobro makar a ne ka sto je meni,dosta mi je vise podjela pola zemlje i odje i gore je gladno mislite malo o tome

  • Frfljavi

    6. novembar 2014 | 16:52

    E pa vidiš, baš ti iz te Bosne si bio Srbin ili Hrvat! Ali ono što je jako žalosno je da se vi dičite što ste u bliskim odnosima sa Muslimanima tj Turcima i što se stalno osvrćete na to Osmansko carstvo koje je vladalo ovde. Pa eto, kao što vidiš, mi Srbi smo uspeli da se otmemo i vratimo SVOJIM korenima dok ste Vi u Bosni podlegli nacijom koja aaapsolutno nema veza sa vašim geografskim položajem, religijom i rasom. Zar te ne iznenađuje to što u sred Evrope a ona datire tamo od Nordijskih država pa sve to Grčke i njenih ostrva, da ne kažem Istanbula. Pa preko Potrugalije i Rusije. I kad pogledaš, svi smo Hrišćani. Mahom Katolici ili Pravoslavci. Većinom. I onda se u sred jednog kontinenta nađe državica koja je Muslimanske veroispovesti i koja teži ka Turcima i njenim idealima. A nas Srbe i Hrvate ne podnosite iako ste potekli od njih. Zar ti nije čudno da se SFRJ delila na pravoslavce i katolike damo? A samo je ta Bosna bila izuzetak? E vidiš, tu nastaje problem. Zato ćemo i otići u Honduras svi zajedno. Osim Albanije i Bosne su svi Hrišćanske vereispovesti. A samo te dve državice teže ka Islamu. U sred Evrope!!! Koji apsurd ej!

    • 6. novembar 2014 | 17:16

      domu

      @Frfljavi

      Koja si ti dileja sa ovakvim rezonovanjem jbte.

    • 6. novembar 2014 | 17:56

      Црна Гора

      @Frfljavi

      Сине, лати се гњиге!

    • 6. novembar 2014 | 18:55

      CCCC

      @Frfljavi

      Znaš li ti frljavi da su na prostoru današnje BiH živili Bogumili i na osnovu nadgrobnih spomenika, stećaka,utvrdilo se da su bili islamske veroispovesti,a osim.toga bosanski Muslimani su ptetežno plavi i svetle puti i ne liče na Turke.Više su im sličnl Srbi.I to bi moglo biti tačno jer najviše Muslimana na ovim prostorima živi u BiH.

  • Tamo daleko

    6. novembar 2014 | 16:48

    A pre 550 god.sta su bili srbi

  • Beogradjanin

    6. novembar 2014 | 16:46

    Tako je bre..... Srbi narod najstariji. :) Zato od nas komsije imaju komplekse

  • Srbija

    6. novembar 2014 | 16:43

    Vi sto mrzite Crnu Goru, i Srbe iz Crne Gore evo vam *ur*c!!!!

  • PgCg

    6. novembar 2014 | 16:43

    Kako je neki milogorac provalio sistem dislajkovanja :)

  • Marija

    6. novembar 2014 | 16:42

    Ovo je tragikomicno.

  • ANTE BAN

    6. novembar 2014 | 16:40

    Ne osporavam ovo što piše u udžbeniku, ali u zadnjih 100 godina štošta se promijenilo. Crna Gora je imala svoju prošlost, a Srbija svoju,iako genetski gledano ima nekih- ne velikih sličnosti. Npr. usljed siromaštva,krvne osvete,itd. stanovništvo se selilo prema Srbiji(npr. Kosjerić i Užice su uglavnom otud).Oni su sad Crnogorci a ne Srbi,tako se osjećaju, i to su sada ipak dva naroda. Komunisti su i tu dobro postupili davši Crnoj Gori status republike.

    • 6. novembar 2014 | 17:10

      аконкагва

      @ANTE BAN

      Исто ко хрвати и далматинци.

    • 6. novembar 2014 | 17:19

      cuvar ognjista

      @ANTE BAN

      Evo danas Sam bio u tvom splitu. Malo juzine Ali su djevojke i dalje najlepse u evropi. Jà Sam Srbin iz hrvatske a oni srbi iz crne gore ! Isto su hrvati iz mostara hercegovacki hrvati i treba da budu. Dirati u historiju ne treba. Pametni ljudi su davno napisli srpsku i hrvatsku historiju.

    • 6. novembar 2014 | 17:43

      Bivsi debeli

      @ANTE BAN

      Sad bi i ti Ante da mi kazes sta sam!Zivim u Crnu Goru, Srbin sam i nisam nesto posebno ponosan na to, i mislim da i ti ne treba da budes ponosan sto si Hrvat.Najvise kriminala, najvise korupcije, najvise ne zaposlenih!Cini mi se da su nam to zajednicki pokazatelji, nema tu razloga za ponos, naravno sem parade, ne one vojne.

    • 6. novembar 2014 | 18:21

      Saka

      @ANTE BAN

      Jel a kako to da dalmatinci istrijani slavonci zagorci nisu to sto jesu nego hrvati? Aj ne filozofiraj. Crnogorci su deo srpskog naroda oduvek bili i to je vidljivo na svakom mestu. Gorski vijenac, onamo namo, Kralj Nikola, Njegosi, Ostrog, Herceg Novi, Pljevlja i cela severna Crna gora, Vasojevici i sva ostala plemena...

  • RSrbin

    6. novembar 2014 | 16:37

    Ako su crnogorci nacija i stari tako dugo, kako to da vas nema vise?! Smesni ste...

  • Marko

    6. novembar 2014 | 16:33

    Ruganje svojoj prošlosti je malograđanština, pomodarstvo, izraz revolta, pa i napredak.

  • ap0calypto

    6. novembar 2014 | 16:24

    Jos uvek su srbi

  • Kk

    6. novembar 2014 | 16:10

    Srbi=Srbijanci+Crnogorci

  • bane

    6. novembar 2014 | 16:09

    RODOM JESAM IZ C.GORE POSTENI CRNOGORAC TO NECE POBITI NIT CE TOGA DA SE STIDI ALI ZNAJTE BRACO SRBIDA U C.GORI IMA JOS OBILICA DJURISLIJA PETROVICA I BICE OBLEZJE CRNOGORSKE KAPE OKOLO CRNO KORTS ZA KOSOVIM CRVENO KRV PRILIVEBA ZA KOSOVOM CETIRI S ZBATE SVI POMZ BOG

  • EU

    6. novembar 2014 | 16:09

    Ahahahaahahaaaha, ti mislis da su Italijani osnivaci Rimskog carstva, a Sloveni bili u njemu sa zeljom da zive zajedno sa Vizantijcima? Sloveni su se naselili krajem sestog i pocetkom 7 veka na Balkan i vodili su ratove protiv Vizantije kako bi dobili nezavisnost. Samo 2 plemena se spominju kao Juzni Sloveni i to su Hrvati i Srbi. Duklja, Zeta, Travunija, Zahumlje drzave gde su ziveli Srbi, ali oni se tad nisu orjentisali po tome, vec ako Bugarska kontrolise tvoj grad znaci da si Bugarin, ako Raska znaci da si Srbin, Hrvatska Hrvat..

  • ironičar

    6. novembar 2014 | 16:07

    To se oduvek znalo i zna se i uvek će se znati! Sramota u šta se pretvori Crna Gora dandanas u neku kobajagi multinacionalnu strukturu Mile i Milogoraca uz pomoć CIAgoraca i Amerogoraca ... jedna riblja čorba nastade ...

  • hahahahahha

    6. novembar 2014 | 16:07

    Pa vi Srbi se kraljevi:))hahahah Duklja je stvorena prije Raske,pa su samim ti i Crnogorci nastali prije srba!!! Sve ovo sto vi danas tvrdite,sve ove gluposti koje pisete nastali su u periodu izmedju 1918-1938..iz prostog razloga sto su tadasnji srbi na celu sa kraljem Karadjordjevicem izdali Crnu Goru i Kralja Nikolu,zaveli teror u zemlji i svako ko se nije prestavljao srbinom bio je ili ubijen ili projeran iz zemlje!!! P.S:cuh nedje da su i stari Grci ustvari bili Srbi:)aj iskopajte kakav "dokaz" za to!

    • 6. novembar 2014 | 16:43

      Saka

      @hahahahahha

      Aj sad nazad na tekst pa procitaj ponovo da vidis da je udzbenik iz 1911.

    • 6. novembar 2014 | 16:47

      Beogradjanin

      @hahahahahha

      Idi leci se

    • 6. novembar 2014 | 16:53

      Novi svetski poredak

      @hahahahahha

      Nije tebi lako,nek ti je Bog u pomoc.

    • 6. novembar 2014 | 16:56

      NN

      @hahahahahha

      Crnogorci su mali deo velikog plemena Srba, koji je u 7 veku došao iz Rusije i Ukrajine na ove prostore.

    • 6. novembar 2014 | 16:58

      Jaj

      @hahahahahha

      Hahaha pa zar moze neko da zivi u ovom vremenu a da tako lupa

    • 6. novembar 2014 | 17:06

      Filip

      @hahahahahha

      Kakve veze ima da li je prvo stvorena Duklja ili Raška?Stanovnici Duklje su se zvali Dukljani,a stanovnici Raške Rašani,ali glavno pitanje je kom su narodu oni pripadali.A ako se vratiš još malo nazad saznaćeš da su jedino Srbi i Hrvati naselili jugo-zapad Balkana i sve države koje su na tim prostorima formirane,formirali su ih Srbi i Hrvati.

    • 6. novembar 2014 | 17:06

      gaco monte

      @hahahahahha

      Istina

    • 6. novembar 2014 | 17:07

      EU

      @hahahahahha

      Kako da ti objasnim da Srbi nisu dosli na Balkan i postali Srbi, oni su bili Srbi kad su dosli na Balkan, Srbi su od mnogo ranije, kao i Hrvati sto su dosli kao Hrvati na Balkan, oni i mi nismo postali Hrvati i Srbi na Balkanu vec u nasoj prapostojbini, Makedonci, Crnogorci dobijaju taj naziv po mestu na kome su ziveli, a kao sto vidis ovaj tekst je vezan za vreme kralja Nikole iz 1911. godine, a dodacu ti jos i ovo:"Bez Srbije niko i nista" su reci najveceg srpskog pesnika koji je rodjen u Crnoj Gori i koji se i sam zalagao za ujedinjenje sa Srbijom i govorio da je Srbin. U Duklji zu ziveli Srbi, cak je i srpska dinastija Nemanjica poreklom iz danasnje Crne Gore, tada srpske drzave, a Vi ste nezavisni zbog Albanaca koji su Vam doneli prevagu na referendumu, pa ste im se oduzili priznavsi Kosovo, a zatrazice oni i Ulcinj kad tad, pa cemo vas videti

    • 6. novembar 2014 | 18:23

      Komita Cetinje

      @hahahahahha

      To je istina Crnogorac je stariji termin od Srba=Srbijanaca.

    • 6. novembar 2014 | 18:49

      ZORAN RADENKOVIC

      @hahahahahha

      VAZNO JE DA NE POTICEMO OD ARNAUTA

    • 9. novembar 2014 | 23:32

      Алекса

      @hahahahahha

      Цар Константин седми Порфирогенит у 29. поглављу О управљању државом пише да се Србија дели на планинску и приморску. Планиска је Рашка са покрајином Босном, а приморску чине четири склавоније: Паганија, Травунија, Захумље и Дукља. Исто пише и у Летопису попа Дукљанина. Сад се смеј ко луд на брашно...

    • 22. novembar 2015 | 12:08

      Perun

      @hahahahahha

      Duklja je takođe bila Srbska država sa Skadrom kao glavnim gradom. Kralj Bodin je bio Srbin. Oženio se normankom i ratovao sa istočnim rimskim carstvom. Bugari su ga proglasili i za svoga cara iako je već nosio titulu kralj Srba.

    • 24. novembar 2015 | 14:41

      Ortodoks

      @hahahahahha

      naravno da su Srbi kraljevi,mi smo imali kraljeve jos u ranom srednjem veku,dok je današnja Crna Gora bila deo tog kraljevstva a kasnije i Dušanovog carstva!samo u današnjoj Srpskoj Crnoj Gori neki novonastali Milogorski komedijaši mešaju nacionalni i geografski pojam :-)

    • 8. maj 2016 | 17:14

      bojan

      @hahahahahha

      Ako nisi Srbin zasto se ne vratis u crnu goru da zivis

    • 8. avgust 2016 | 00:33

      Mile

      @hahahahahha

      Secam se do pre 15ak godina svi crnogorci su se kleli i znali napamet gorski vijenac koji je simbol srpstva u crnoj gori danas niko ne sme ni da ga pomene jer toboze Njegos je bio izmanipulisan .LJudska glupost je besskonacna meni licno ne smeta nek misle sta god da su ima stvarno dole i puno muslimana ustvari to je jugoslavija u malom

    • 8. avgust 2016 | 00:56

      Mile

      @hahahahahha

      Secam se do pre 15ak godina svi crnogorci su se kleli i znali napamet gorski vijenac koji je simbol srpstva u crnoj gori danas niko ne sme ni da ga pomene jer toboze Njegos je bio izmanipulisan .LJudska glupost je besskonacna meni licno ne smeta nek misle sta god da su ima stvarno dole i puno muslimana ustvari to je jugoslavija u malom .Crnogorci djedovi vasi srbi u grobu se prevrcu a vi budite sta god voljeli i sta god mislili da ste a po meni sacica izgubljenih dusa koji i crkvu menjaju....

    • 27. avgust 2016 | 11:11

      jovan raičević

      @hahahahahha

      Magarčino.

    • 30. avgust 2016 | 22:43

      Хехехе

      @hahahahahha

      Можда да си писмен,а не хахаха(тј блесав),видио би које је год штампан 'земљопис'и којим писмом!

    • 31. avgust 2016 | 11:36

      Dragan CG

      @hahahahahha

      Ovo Zemljopis je iz doba prije "terora" o kojem pričaš druže. Pravi teror je pohara Kuča i Bjelopavlića. Ne pravi se pametan, priča o Duklji je tek posebna tema, smiješan si hahahaha

  • Ime

    6. novembar 2014 | 16:06

    Pa ne samo Crnogorci, vec i Makedonci i Bosanci su 1945. prvi put u istoriji formirani kao ''nacije''. Falsifikat je zauvek falsifikat.

  • Црна Гора

    6. novembar 2014 | 16:05

    Чик побијте ово: Срби су били ође прије диносаура.

  • Dejan

    6. novembar 2014 | 16:03

    Svi smo Srbi.... I srbijanci i crnogorci

  • Vlada

    6. novembar 2014 | 15:59

    I bosanci.

  • аконкагва

    6. novembar 2014 | 15:53

    Комунисти смислили и националности и језике а све на штети Срба. Само постоји српски језик, све остало је много лош фалсификат оригинала!

  • Nemanjic Crna Gora

    6. novembar 2014 | 15:52

    to niko ne osporava mi smo srbi crnogorci a ljudi u srbiju su srbi srbijanci,tako je i u bosnu srbi hercegovci

    • 6. novembar 2014 | 16:16

      CCCC

      @Nemanjic Crna Gora

      i srbi Bosanci

    • 6. novembar 2014 | 16:37

      Frfljavi

      @Nemanjic Crna Gora

      Svaka čast na komentaru!

    • 6. novembar 2014 | 16:57

      Novi svetski poredak

      @Nemanjic Crna Gora

      Tako je i mene ucio moj djed,a porodicno stablo imam iz 1691 godine i svi smo bili Srbi-Crnogorci.Ko je posten i hoce da bude realan,reci ce da je ovo istina,a ko ima neki interes da to osporava,nek zivi u lazi,Bog mu pomogao.Pozdrav od jednog Srbina poreklom iz Drobnjaka.

    • 6. novembar 2014 | 17:13

      ANTE BAN

      @Nemanjic Crna Gora

      Ne možete imati dvije nacionalnosti! Vi ste Crnogorac, a po pseudonimu iz ranijih tekstova u drugim novinama otkrio sam da ste Nikšićanin. Dakle- pravi Crnogorac!

  • Crnogorac

    6. novembar 2014 | 15:47

    Tačno,svi smo isti a to što se pišemo da smo Crnogorci je po teritoriji na kojoj živimo. Naravno da smo jedan narod. Volim Crnu Goru i ne priznajem nikom da je voli više od mene ali znam za čast,poštenje,čojstvo,obraz,pretke,istoriju...a danas nam toga fali u CG. Pozdrav braći i iskrenim crnogorcima-srbima!

    • 6. novembar 2014 | 16:42

      Beogradjanin

      @Crnogorac

      Toga (obraz, cojstvo, junastvo i postenje)...ne da fali...nego ga nema ni u tragovima. Sramota sta su crnogorci postali.

  • uros

    6. novembar 2014 | 15:46

    Nacionalnost nema veze ni sa istorijom, ni sa poreklom ni sa religijom. Ja mogu da se izjasnim i kao Nigerijac ako to hoću i ako se osećam tako. Moj čukundeda je sa jedne bio Albanac rimokatolik, a sa druge strane Rus pravoslavac a ja se danas izjašnjavam kao Srbin. Meni može doći neki Albanac sutra da mi objašnjava da treba da se izjašnjavam kao Šiptar ali ne mogu jer se ne osećam tako. Ista stvar je sa Srbima i Crnogorcima. I šta sad kad ste objavili ovo. Očekujete li da će preko noći sad svi Crnogorci da promene svoju nacionalnost jer im se pradeda izjašnjavao kao Srbin?

    • 6. novembar 2014 | 16:32

      Milos

      @uros

      Promasio si temu. Da li je neko vrsio pritisak na tebe da odlucis sta si po nacionalnosti? Da li ti je neko tvrdio da su tvoji preci Srbi? Da li ti je neko nudio privilegije da se pises kao Srbin? Naravno da nije. A sve to i jos mnogo gore se desava i danas u Crnoj Gori . Da li ti je sada jasno?

  • Zvonko

    6. novembar 2014 | 15:46

    Pa i pre 30 godina su svi Srbi bili Jugosloveni. To je bila politika tog vremena...

  • Ivanjica

    6. novembar 2014 | 15:41

    Па и сада су!

    • 6. novembar 2014 | 16:03

      podgorica

      @Ivanjica

      vi srbi ste toliko puni zavisti mrznje i lazi da cete na kraju umrijeti u mrznji vlastitoj zaista vas iskreno zalim

  • ja

    6. novembar 2014 | 15:39

    Pa to je nemoguće, dovoljno je da je živeo jedan stranac i tako se ne može reći.

    • 6. novembar 2014 | 16:26

      Dus

      @ja

      I bilo je stranaca,Turaka,ali onaj koji je bio pravoslavnih korijena,on je bio Srbin,tako je i na Primorju bilo Srba katolika,ali su ih vremenom sve preveli u nacionalne Hrvate,zato nas ima sve manje i manje.

  • Milan

    6. novembar 2014 | 15:38

    To bi trebalo da da je poznato i Srbima u Srbiji i Crnoj gori ,samo je problem u skorijoj proslosti sto decu u skolama uce po programu koje sastavljaju politicke stranke a verovatno zbog uticaja zapada i unistavanja svega srpskog,nazalost Srpski narod nikada nije bilo tesko razjediniti ali valjda ce se neko dozvati pameti i popraviti ono sto je nejaki rasturio a Silni napravio

  • Ivan

    6. novembar 2014 | 15:36

    Pa sta vam je ovde cudno. Idite u Ostrog, gore na terasi ima uramljeno crveno platno na kom pise" sveti Vasilije Ostroski ziveo i umro na srpskoj zemlji..." Koliko znam to im je najveca svetinja. Ali pare i zelja na vlascu su uspela da okrenu taj narod od Srbije. Sada zive 100 puta bolje, Milo uspeo da napravi svoju drzavicu u kojoj ce biti glavni.

    • 6. novembar 2014 | 17:42

      Sejo

      @Ivan

      To sto pise pod Ostrog treba da bude smjernica cijelom svijetu da budu srbi.

  • pop dujic

    6. novembar 2014 | 15:35

    Kako je istina i pravda spora ali dostizna. Ja sam SRBIN iz hrvatske, tako su i oni Srbi iz crne gore !

  • Bane

    6. novembar 2014 | 15:34

    Bogu hvala da se neko i ovoga dotakao.Da smo bili pametni danas ne bi imali bošnjake nego srbe islamiste koji vole državu Srbiju a ne da se privijaju drugim državama i nacijama pošto im,što je normalno,fali osećaj pripadnosti nekome.

  • toplistanadrealista

    6. novembar 2014 | 15:33

    O tome ja i pricam, sada nadjite zadnji popis stanovnistva u bosni i vidjecete da su se svi muslimani izjasnjavali kao Srbi, 98% i onda je 1922 doslo do najvece gluposti po Srpski narod!

    • 6. novembar 2014 | 17:24

      cuvar ognjista

      @toplistanadrealista

      Alija Izetbegovic se izjasnio kao Srbin sve do 1968 godine !

    • 6. novembar 2014 | 17:43

      Sejo

      @toplistanadrealista

      A pitaš li se kretenu jedan dali ih je neko prisiljavao na to

  • Nikola

    6. novembar 2014 | 15:31

    Pa normalno

  • Sinisa

    6. novembar 2014 | 15:30

    Ima li nekoga ko ovo ne zna?

  • Nide vezee

    6. novembar 2014 | 15:30

    Moze biti da su bili Srbi.. Aa sad malo sale.. Znate kako su postali Crnogorci? Bila 2 Srbina, jedan je uvijek radio, patio se.. A drugi se stalno izlezavao, cekao da ovaj prvi uradi sve. Prekipi ovom prvom i kaze ti si Crnogorac..

  • Cg

    6. novembar 2014 | 15:30

    Crnogorci su na srpstvo tada gledali kao religiju a ne kao nacionalno uvjerenje!!!mi nikad nismo bili srbi vec ponosni Crnogorci

    • 6. novembar 2014 | 16:00

      Тошке

      @Cg

      Tupane religija ne postoi srpska.

    • 6. novembar 2014 | 16:14

      Revolucionar

      @Cg

      Super! Ti si naš idol. Ajde sad idi, vidiš da radimo.

    • 6. novembar 2014 | 16:16

      Srbin nyc-ts

      @Cg

      Zlo od pravoslavlja, zlo je od komunista a i ti si komunjara 100%

    • 6. novembar 2014 | 17:26

      Milos

      @Cg

      Zasto Srbi lupate pluseve????Samo mi to objasnite!!!

    • 6. novembar 2014 | 20:23

      Dejan B.

      @Cg

      Što zboriš?Njegoš nam je fino reka ko smo i što smo-SRBI

    • 24. novembar 2015 | 12:52

      Ortodoks

      @Cg

      pa naravno,ti si ponositi Srbin iz Srpske oblasti koja se zove Crna Gora!lepo si to rekao,eto nije teško znati ko si!najteže je lagati samog sebe pa reći da si novonastali MIlogorac!

    • 29. avgust 2016 | 06:52

      Echo

      @Cg

      Aj fino vrati se ponovo i procitaj tekst gdje jasno razlucuju naciju i religije... crna gora je toponim kao sto je toponim sumadija, hercegovina, vojvodina. Po vasoj logici sutra Hercegovina proglasi nezavisnost oni nece biti Srbi nego hercegovci, i onda ce se naci neko zadojen nacionalizmom, koji ne zeli da prizna istinu, nego pokusava da prekraja istoriju i reci ce mi smo oduvijek bili hercegovci... Juzni sloveni su slovenci, hrvati i srbi, sve ostalo su vjestacke nacije stvorene voljom velikih sila zarad nekog njihovog interesa...

  • DzoniCG

    6. novembar 2014 | 15:29

    Veliki uticaj Srbije u tim godinama je rezultat pomenute sustine. Vjerovatno su se mnogi ljudi i tada osjecali i pisali kao crnogorci.

  • makira

    6. novembar 2014 | 15:29

    To ni jedan castan Crnogorac nece osporiti.Podjite na Cetinje ,pa cete vidjeti i kapu kralja Nikole koja na sebi ima 4S.Nego danas je postalo moderno odricati se vjere radi vecere,ali to ne treba da nas brine jer u CG ima jos Obilica .

    • 6. novembar 2014 | 17:47

      Sejo

      @makira

      Ima dva c i dva s nikako cetiri s.Samo nepismeni tumace da je cetiri s.

    • 7. novembar 2014 | 03:02

      toplistanadrealista

      @makira

      Nije u pitanju vjera, ovo je 21 vijek i svako moze da vjeruje u sta hoce ili da ne vjeruje nikako! Ovde se radi o naciji a ne o vjeri i to 95% stanovnistva bivse sfrj ne moze da razgranici.

  • БАКСУЗ

    6. novembar 2014 | 15:29

    У Црној Гори нема више таквих као што је био Његош.

  • Serbia ULTRA czv

    6. novembar 2014 | 15:26

    Moramo biti braca... imamo istu krv !!!

  • Никшић

    6. novembar 2014 | 15:24

    а и ви сад измислили топлу воду...

  • Srbin koji je sve vise Crnogorac

    6. novembar 2014 | 15:23

    1911.god. Crna Gora je imala vjerovatno 300.000 a ne 30.000 stanovnika. A 1914 i vise nego sto ih danas ima.

    • 6. novembar 2014 | 17:00

      Novi svetski poredak

      @Srbin koji je sve vise Crnogorac

      Rec je o Brdima,severu danasnje Crne Gore....prouci malo geografiju i istoriju svoje domovine.

    • 6. novembar 2014 | 17:01

      gaco

      @Srbin koji je sve vise Crnogorac

      Istina !!!!

    • 11. februar 2015 | 15:21

      MONTE

      @Srbin koji je sve vise Crnogorac

      Samo Srbijanci imaju Srbe i Bosanci Bošnjake da bi mogli da asimiliraju okolno stanovništvo. Francuzi, Italijani, Njemci, Australijanci su svugdje u svijetu.

  • cinjenica

    6. novembar 2014 | 15:17

    ma to se vise uopste ne dokazuje, tako je i drugo nema.

  • Montenegrino

    6. novembar 2014 | 15:15

    Tačno. Svi smo mi od Adama i Eve .braća po materi.

  • Marko

    6. novembar 2014 | 15:15

    Braca

  • pr al

    6. novembar 2014 | 15:14

    Svi smo mi turci, ovo nesto pisu od 18 veka, hajmo malo dublje u vekove da udjemo da vidimo ko smo i sta smo (Turci smo)

    • 6. novembar 2014 | 16:01

      uros

      @pr al

      Pa i jesmo...Ali isto tako smo onda i Vlasi, Kelti, Iliri, Bugari, Tračani, Avari... Nijedan narod nema čisto poreklo, pogotovo na Balkanu. Ko zna ko je sve protutnjao ovim prostorima u zadnjih 1000 godina.

    • 6. novembar 2014 | 17:02

      gaco monte

      @pr al

      Ne trabunjaj Al

    • 6. novembar 2014 | 17:11

      xnnx

      @pr al

      Pre nego sto odemo dublje u vekove,moram da ti kažem ne lupaj gluposti.

    • 6. novembar 2014 | 22:27

      Str8

      @pr al

      Ja svoj rodoslov znam, znas li ti svoj?

  • Beogradjanin

    6. novembar 2014 | 15:11

    Bravo!

  • Dzeko

    6. novembar 2014 | 15:10

    Problem je druge prirode . Ko zivi u Srbiji i Jesu li Srbi

    • 6. novembar 2014 | 18:49

      Nesa

      @Dzeko

      Dzeko nadji prvo sebe pa onda udri po drugima.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA