NIKOLIĆ O SREBRENICI: Treba ceniti i naše i njihove žrtve!

- Ja sam spreman za opšti stav. A pojedinačno, pa vidite da ni ja ne predlažem ništa što bi istaklo da su samo Srbi bili žrtve - rekao je predsednik Srbije

Komentari

  • Bulidža

    11. jul 2016 | 07:45

    Źivela Republika Srpska

  • Radnik

    10. jul 2016 | 23:18

    Mozda su Religija i Nacionalizam negde u svetu pozitivne vrednosti,ali ovde kod nas to je uzrok svih zala i zlocina koji su se dogodili.Koliko je to ludilo govori postojanje dileme da li i kako da se osude zlocini i oda pocast zrtvama.Komunizam je bio neproduktivan sistem koji nije mogao da opstane,ali ne moramo odbaciti i neke moralne vrednosti koje je imao. U tom sistemu je klasno imalo prednost nad nacionalnim i ljudi su osecali solidarnost sa onima koji su imali iste zivotne probleme i drustveni status,a ne kao sada kada se dele po verama i nacijama pa ja trebam da volim ili mrzim nekoga ciji zivot nema veze sa mojim,ali je te i te vere.

  • Stefan

    10. jul 2016 | 23:07

    Žrtve ne treba ceniti nego žaliti i saosećati se sa njihovim porodicama. Samo se živi ljudi mogu ceniti i to na osnovu njihovih postupaka.

  • Z

    10. jul 2016 | 20:19

    Od kolijevke pa do groba najbolje je titovo doba!!!!!

    • 10. jul 2016 | 21:56

      Sandžaklija

      @Z

      Zašto minusi, zar nije čovek rekao istinu? Ovo je sada jad I tuga, cirkus, ne može da se opiše ovakva situacija, ovo je bilo nezamislivo u Titovo vreme.

  • Deksi

    10. jul 2016 | 18:16

    Kakve mi imamo veze sa srebrenicom.tamo je bio gradjanski rat

    • 10. jul 2016 | 19:49

      Jole-HR

      @Deksi

      Kako da ne.....

    • 10. jul 2016 | 22:00

      Sandžaklija

      @Deksi

      Kako da ne, kao şto je drugi svetski rat bio gradjanski, jedino što je ovo kod nas bilo manjeg obima jer su I akteri bili mnogo sitniji I slabiji, sve ostalo je isto, agresija, genocid, konc. logori, silovanja, ruşenja, okupacija tudjih teritorija itd.

  • Graje

    10. jul 2016 | 18:08

    Tomislav Nikolić je sve pametno rekao, i treba da sve žrtve imaju isti tretman. Naravno da je najviše građana Srbije stradalo u ratovima, i da su svi želeli etnički čistu državu. Najviše je Srbija izgubila svoje ljude. Bezbednost UN treba da vidi koliko je zapravo žitelja srpskih nacionalnosti proterano sa prostora Hrvatske i BiH.

    • 10. jul 2016 | 20:04

      Jugoplastik

      @Graje

      Dokle ćemo vise da se lazemo pa svi znamo da je milosevic htio veliku Srbiju pa to vise i ptice na grani znaju u BiH Srbi i Bosnjaci su zivili generacijama bez problema slavio se i Bozic i Bajram i svi praznici komsije se pazile ko braca do 92 dok nisu dosli Arkanovci i počeli ubijati po ulicama ljude koi su zivili normalno niko nije imo pojma da se rat sprema zato nemoj bez veze pricati gluposti

  • Cana

    10. jul 2016 | 17:38

    Nikolić je u pravu Srpske žrtve niko i ne spominje.

  • NikadPesimista

    10. jul 2016 | 17:35

    To je tacno i nasi politicari to rade i hvala im na tome sto nasu zemlju prestavljaju u sto boljem svetlu. Bosnjacki politicari bi mogli malo da se ugledaju na Vucica i Tomu, a ne da budu sebicni i pricaju samo o svojim zrtvama...

  • Emina

    10. jul 2016 | 17:35

    Treba ceniti i mi cenimo ali nase zrtve malo ko ceni.

  • nina

    10. jul 2016 | 17:33

    Nase zrtve niko i ne pominje kao da ne postoje.

  • SVETLANA

    10. jul 2016 | 17:23

    Predsednik Srbije Tomislav Nikolic po pitanju Srebrenice razmislja kao svaki razuman covek.Ali svima je jasno da nije problem do Srbije vec do rukovodstva BIH-a pogotovu kod rukovodstva Muslimana pre svega Bakira Izetbegovic.

  • olivera

    10. jul 2016 | 17:22

    Zrtava je bilo i sa jedne i sa druge strane.Na nama je sada da nadjemo neki kompromis i poboljsamo odnose koliko toliko.

  • Neko

    10. jul 2016 | 17:20

    Predsednik je apsolutno u pravu

  • Buba

    10. jul 2016 | 17:15

    A šta bi sa izjavom američkog zvaničnika da su SAD platili 5 miliona dolara Izedbegovicu da pobiju u Srebrenici muslimani svoje,da bi posle mogao protiv Srba da intervenise NATO? Tu su još umešani i Holandjani u Srebrenici Država Srbija nema još uvek zvaničan stav -ko je u Srebrenici koga ubio, koliko,i zato ne treba nista da reaguje i nasumice priznaje.

    • 10. jul 2016 | 23:55

      Kako vas nije sramota bre ???

      @Buba

      E bubo bubo pa imaju dokazi ko je koga ubijao ...proguglaj malo pa ćeš da nađeš sve što te interesuje ali vi zatvarate oči pred istinom to je vaš problem i ne bubaj bubo više

  • venom

    10. jul 2016 | 17:14

    Naše žrtve kao da su žrtve druge kategorije. Na to smo već navikli.

  • Ika

    10. jul 2016 | 17:11

    Bilo je zrtava sa obe stran, treba sve zrtve da se postuju i da im se oda pocast.

  • Beba

    10. jul 2016 | 17:10

    Srbija jasno i nedvosmisleno osudjuje uzasni zlocin koji se pre 20 godina dogodio u Srebrenici i gnusa se onih koji su u njemu ucestvovali.

  • Kronos

    10. jul 2016 | 17:03

    Dokle će Srebrenica biti tema u našim medijima, ako se zna da je to postalo isključivo političko pitanje, a najmanje pomen nevino stradalim, kojih je najmanje u celom slučaju?

  • Katarina

    10. jul 2016 | 17:02

    Predsednik razmislja kao svaki razuman covek.

  • Milica

    10. jul 2016 | 16:59

    Lep stav predsednika. Treba ceniti i mi cenimo ali nase zrtve malo ko ceni.

    • 10. jul 2016 | 18:53

      Sandžaklija

      @Milica

      Vi ste tako hteli, plan vam je bio da za 15 dana pokorite Bosnu, kako reče Vuk Drašković, medjutim......... otuda I vaše žrtve.

  • kaća

    10. jul 2016 | 16:56

    Ako hoćeš da te cene i poštuju moraš uzvratiti poštovanjem.Ono što boli tebe,boli i druge pa ne ne čini isto.

  • Goran

    10. jul 2016 | 16:54

    Predsednik se retko obraca ali kada se obrati narodu svaka mu je na svom mestu

  • Rada

    10. jul 2016 | 16:53

    Svaka žrtva jednako je vredna.

  • aska

    10. jul 2016 | 16:45

    Sa tom razlikomsto su se nasi branili od muslimanskih napada.

  • Max

    10. jul 2016 | 16:43

    Tako je, nepostoje podele među žrtvama!

    • 10. jul 2016 | 18:56

      Sandžaklija

      @Max

      Postoje itekako razlike, nije isto ginuti za slobodu I državu kada te neko napadne, I ginuti da bi nekoga uništio I okupirao.

  • Darko

    10. jul 2016 | 16:37

    Kad vlast u Sarajevu bude shvatila da treba da postuju i drugi narod i njihove zrtve onda se moe pricati o svemu i o pomirenju.

    • 10. jul 2016 | 16:49

      Miha

      @Darko

      To ipak od njih zavisi...zna se sta je i kako bilo,oni mogu da priznaju ili ne.

  • Skren

    10. jul 2016 | 16:35

    Pravi i jedinstveni izbor predsednika.

  • Benito

    10. jul 2016 | 16:35

    Nije ljudski, i ne smeju se praviti razlike među žrtvama...

  • Ivan Nikodijević

    10. jul 2016 | 16:32

    Politika koja zastupa jednostrano posmatranje i zločina i žrtava jeste politika koja sprečava proces pomerinja u regionu. Srbija je do sada pokazala da je spremna da dijalogom rešava probleme iy prošlosti. Jedino na taj način možemo dobiti bolju budućnost za sve.

  • Srbijanac

    10. jul 2016 | 16:29

    Definiitvno niko ne ceni i ne postuje nase zrtve.

  • Sae

    10. jul 2016 | 16:29

    Upravo tako, zrtve su bile obostrane, zato im trebamo dati postovanje.

  • Nebojsa

    10. jul 2016 | 16:24

    Nikad oni nece priznati naše žrtve,već će pokušavati da ospore R.Srpsku.Sa njima nema dogovora što je primer odnosa Bakira Izetbegovića i Ćamila Durakovića.Zato naša vlada treba da ima hladniji odnos prema Sarajevu,jer oni nikada nisu iskreni i ne znas sta ti misle.Primer tuzlanske kolone i dogovora vojske sa muslimanima da se bezbedno povuce.Zato pamet u glavu i da se okrenemo R.Srpskoj i Srbiji.

  • ljuba

    10. jul 2016 | 16:15

    Žrtve su isto samo neki žele da naprave neke razlike

  • maki

    10. jul 2016 | 16:14

    Srbija podjednako je postuje zrtve sa obe strane, ali je ocigledno da oni nase zrtve ne postuju!

    • 10. jul 2016 | 16:48

      Gora

      @maki

      Dovoljno je da se zna sta je bilo,a na njihovo postovanje cemo ocigledno pricekati duze...

  • Zoran

    10. jul 2016 | 16:12

    Zrtve su zrtve ma sa cije strane bile.

  • Dare

    10. jul 2016 | 16:12

    Tacno tako i ne znam zasto niko ne ceni Nemacke zrtve iz drugog svetskog rata nego se uvek prica samo o drugim narodima. Pa i Hitlerovih ljudi je izginulo jako puno nije fer da se o tome cuti jer i oni su zrtve. Isto tako i Srbi koji izgibose u Hrvatskoj, Bosni, Kosovu...

  • Iris

    10. jul 2016 | 16:12

    Svaki rat je nepravedan i odnosi živote nevinih ljudi, na sve strane. Nikolić je dao odličan predlog.

  • riki

    10. jul 2016 | 16:10

    Najvaznije je da dodje do obostarnog kompromisa

  • Raden

    10. jul 2016 | 16:09

    Svaku žrtvu treba podjednako ceniti a praviti režirane skandale!

  • BeliOrao

    10. jul 2016 | 16:02

    Zrtve mora da se postuju sa obe strane ali ovo sto se trenutno prikazuje je cirkus, siguran sam da ne treba praviti manifestacije i velike dogadjaje oko toga. Treba biti skroman.

  • Masa

    10. jul 2016 | 15:56

    Svima je jasno da Srbija zeli mir i stabilnost u regionu!Srpska politika konacno onakva kakva treba da bude.

  • sasa

    10. jul 2016 | 15:53

    To je normalno razmisljanje, ali ako druga strana to ne prihvata...mi tu nista ne mozemo!

  • Kole

    10. jul 2016 | 15:51

    Bilo je i zločina i žrtava na svim sukobljenim stranama u ratovima u bivšoj SFRJ. Potrebno je podjednako se odnositi kako prema zločinima tako i prema svim žrtvama. Medjutim, svedoci smo da odredjeni lideri država u regionu, to ne žele i stoga je proces pomirenja usporen.

  • Paja

    10. jul 2016 | 15:50

    Slazem se sa presednikovom izjavom.

  • Dragoslav

    10. jul 2016 | 15:50

    Nikolic je u pravu. Moraju i oni da pokazu postovanje prema nasim zrtvama jer nisu samo oni ubijali vec su dovodili i mudzahedine da ubijaju za njih.

  • Goran

    10. jul 2016 | 15:50

    U potpunosti podržavam stav predsednika,žrtve su naše taman koliko i njihove iako je Srbija iz tog rata izašla sa najvećim žrtvama.

  • Nikola

    10. jul 2016 | 15:50

    Važan je naš stav, naša nada da možemo da ostvarimo veliki preokret u regionu a to je da mir koji garantuje ekonomski razvoj mogu da promene region.

  • Cile

    10. jul 2016 | 15:49

    Kao i bošnjačke žrtve, i srpske žrtve zaslužuju poštovanje međunarodne zajednice.

  • Marija

    10. jul 2016 | 15:48

    Moramo postovati sve zrtve.Ljudi su se borili da bi imali bolje sutra, takva je tad bila politika. Ali mi to mozemo promeniti da svima bude bolje u buducnosti i da svi lepo zivimo.

  • Nikola

    10. jul 2016 | 15:45

    U tom nesrećnom ratu su zapostavljene žrtve na strani Srba.

  • mima

    10. jul 2016 | 15:36

    Naravno uvek treba imati poštovanja prema svim žrtvama to je ljudski.

  • filip

    10. jul 2016 | 15:36

    Koliko god se trudili da imamo dobre odnose, oni to nikada necve prihvatiti.

  • Sinisa

    10. jul 2016 | 15:35

    U gradjanskom ratu na prostorima bivse SFRJ bilo je zrtava na svim zaracenim stranama, zato je za iskreno pomirenje nuzno jednako postovati sve zrtve.

    • 10. jul 2016 | 17:03

      Jole-HR

      @Sinisa

      Samo vi mantrajte o "građanskom" ratu i dalje.. Ne zaboravi da je Hrvatska priznata 15.1.1992 a rat je trajao do 95 te.. Nisam znao da je i Srbija razarana tih godina pa da je bio građanski rat..

  • aco

    10. jul 2016 | 15:35

    Tacno treba ceniti i zrtve srbskog naroda ne popustati i stalno verovati ljudimakoji gube poverenje. Verovati Izetbegovicu i Durakovicu bilo bi smesno jer ocigledno da ne mogu da prihvate istinu. Vucic pruzio ruku oni odbili po koji put.Sto budemo cenili svoje vise ce nas ceniti drugi

  • Goran

    10. jul 2016 | 15:35

    Biti Srbin je ponos, treba da se poštuju tuže žrtve, ali treba da imaju poštovanja i prema našim !

  • dzoni

    10. jul 2016 | 15:33

    Treba ceniti nase,pa onda njihove.

  • milica

    10. jul 2016 | 15:31

    Naravno, obostrano postovanje je neophodno.

  • Eva

    10. jul 2016 | 15:31

    Zajednicka poseta srpskim i bosnjackim stratistima bio bi prvi korak ka stvarnom pomirenju naroda.

  • Milenko

    10. jul 2016 | 15:30

    Niko ne poštuje naše žrtve, za njih ne postoje Srpske Žrtve samo njihove.

    • 10. jul 2016 | 17:00

      ???

      @Milenko

      Imaju i srpske zrtve koje je Mladic ubio granatama u Sarajevu i mi ih postujemo!

  • Marko

    10. jul 2016 | 15:25

    U ratu je bilo zrtvi na obe strane.Jedini nacin da se postigne pomirenje je odavanje pocasti i srpskim zrtvama od stran Bosnjaka.

  • Milan

    10. jul 2016 | 15:24

    Samo sto nase niko ne ceni.

  • Goga

    10. jul 2016 | 15:23

    Žrtve treba poštovati nebitno sa koje strene su . Rat nikome dobro nije doneo .

  • Cane

    10. jul 2016 | 15:17

    Imao je Nikolić dobre predloga za Izetbegovića. Ali ostao je bezuspešan.

  • Fajko

    10. jul 2016 | 15:17

    Nesmotreni smo bili i upali u situaciju da moramo da se pravdamo za sve i svašta ali je vreme da se i stradali Srbi u ratovima poštuju od onih koji su izazvali njihovu smrt.

  • Srle

    10. jul 2016 | 15:16

    Kao sto kaze nas predsednik.Medjutim druga strana to ne ceni.

  • nikola

    10. jul 2016 | 15:16

    Svaka osoba treba da se ceni i postuje

  • Filip

    10. jul 2016 | 15:15

    Ne treba ni Ceda da ide i da se tamo predstavlja kao srpska opozicija a ima 0,5% glasova i manje. Jasno su rekli da nismo pozeljni prema tome neka sami oplakuju svoje zrtve a mi cemo nase.

    • 11. jul 2016 | 00:10

      Ostanite kući

      @Filip

      Pa niko vas i ne zove sami se trpate bre

  • Žarko

    10. jul 2016 | 15:14

    Ni jednim svojim gestom nisu zaslužili da gubimo dragoceno vreme na njih.Poštovanje za žrtve ali ovaj idiotski tim budala oko Srebrenice i u rukovodstvu federacije nezaslužuje ni da se spomene.

  • Dragana

    10. jul 2016 | 15:13

    Apsolutno se slazem sa predesnikom Nikolicem.

  • Toplica

    10. jul 2016 | 15:11

    U sukobima na teritoriji bivše SFRJ bilo je žrtava na svim stranama sukoba. Politika koja zastupa ideju da su postojale samo žrtve na jednoj strani jeste suluda politika, ali i politika koja donosi opasnost da nikakda ne doje do pomirenja medju narodima na Balkanu. Moraju se poštovati sve žrtve i podjednako se odnositi prema svim stradalim.

    • 10. jul 2016 | 15:27

      Jole-HR

      @Toplica

      Bilo je žrtava na sve strane ali se isto tako može reć da je iz Srbije krenula mašinerija sa ciljem stvaranja 'velike"..nije to isto.. Hoćeš izjednačit isto tako žrve u 2 svjetskom ratu na strani agresora i žrve jer i dosta je Hitlerovih vojnika poginulo,da čujem?

    • 10. jul 2016 | 15:49

      Misko

      @Toplica

      I u ww2 je bilo zrtava na svim stranama pa nemci ipak sute.....

    • 10. jul 2016 | 15:50

      Sasa

      @Toplica

      Slazem se sa tobom, ali mi iz Sarajeva ne cujemo nikada da treba se donese neka rezolucija kojom bi se osudio racimo Naser Orim, sto nije u redu.

  • Cane

    10. jul 2016 | 15:09

    Za njih srpske zrtve ne postoje.Kada su oni dosli da se poklone srpskim zrtvama...nikada. Treba staviti tacku na gtu pricu.

  • Nikola

    10. jul 2016 | 15:09

    Dobar znak i poruka ka pomirenju.

  • Nikolas

    10. jul 2016 | 15:08

    NA ZAPADU I U BOSNI NJIHOVE ZRTVE SE ZALE A PRAVOSLAVNIH SRBA SLAVE UZ VESELJE I MUZIKU A KRVNIKE PROGLASAVAJU HEROJIMA I SVETCIMA!!!!! SRBIJI I SRBIMA NIJE MESTO SA NJIMA SVE DOK IH PARANOICNA MRZNJA NEPRODJE PREMA NAMA I RUSIMA!!!!! NATO ZELI RAT I PODGREJAVA MRZNJU PROTIV RUSA I SRBA !!!!!!

  • Darko

    10. jul 2016 | 15:08

    Upravo tako! Jednakost pre svega. I jedan i drugi narod je pretrpeo velika zrtve i mislim da bi bilo fer da se te zrtve podjednako i ispostuju.

  • BosnaE

    10. jul 2016 | 15:07

    U pravu si Nikolicu! Samo mi nije jasno,sta mislis pod "vase" zrtve? Pa Srbija kao nije bila u ratu sa BiH;))

    • 10. jul 2016 | 15:35

      Trig

      @BosnaE

      Bili su Srbi iz Bosne.Sta ti nije jasno,balija?

    • 10. jul 2016 | 16:07

      Marijana Bakov

      @BosnaE

      Sram te bilo za ovakve a i ostale komentare Ja postujem svaciju zrtvu,ali to jedan kamiondzija nema sa cim da shvati.

  • IVAA

    10. jul 2016 | 15:06

    Žrtve su bile na obe strane i treba podjednako ispoštovati.

  • Aha

    10. jul 2016 | 15:05

    Po istoj logici treba sagraditi spomenik njemackim zrtvama u Srbiji u ww2

  • rade

    10. jul 2016 | 15:05

    Upotpunosti se slazem sa ovom izjavom ali je problem sto oni gledaju samo njihove a za nase ih bas briga.

  • ???

    10. jul 2016 | 15:04

    Bravo Nikolicu! Samo nije isto 264 osobe i 7862!

  • draga

    10. jul 2016 | 15:04

    Bol je velika sa obe strane,treba to poštovati.

  • Jole-HR

    10. jul 2016 | 15:03

    Deklarirani nije mašinerija išla iz Zagreba i Sarajeva i posipana "cvećem" rušila Srbiju.. Bilo je obrnuto,ne "mantrajte" 25 g isto..rezultat ti je pun Hag tvojih "junaka"..

    • 10. jul 2016 | 15:48

      Nena

      @Jole-HR

      30 procenata je Srba živelo u Hr,sto znaci konstutivan narod ,sto znaci imali si pravo na svoj jezik,toliko procenat Srba u hr parlamentu tudjmanu i ekipi nije odgovarao,jer bi srpska stranka bila znacajna i imala bi sta reci.Zato je tudjman naredio pola Srba proterati pola pobiti pola pokatoličiti.I sta bi po vama bilo ispravno da opet gledamo neki novi Jasenovac,klanje ubijanje Srpske nejači ..jel?Zapamti to vam nikada nece poci za rukom :Jasenovac,Kladovo,logori za Srpsku decu eeeeej čoveče logori za Srpsku decu,vi ste jedini u svetu koji ste imali logore za decu...more daleka vam kuca!

    • 10. jul 2016 | 15:56

      KVAREŽMA

      @Jole-HR

      Ako si realan i iskren priznat ces da je hag pristrasan sud.Srbin sam i priznajem da su srbi mozda malo vise cinili zla,ali jos nisam cuo da ste vi i muslimami rekli i jednu pomirljivu rec ili priznali da ste i vi cinili zlo.Samo priznanje nas spasava.Znas i sam da ste i vi cinili zlo ali je tesko priznati.

    • 10. jul 2016 | 17:36

      Алекса

      @Jole-HR

      Нису Срби постављали бомбе по Београду и убијали омладину седамдесетих, него Хрвати. Нису Србо ћетници упали у Југославију и направили масакр него усташе! Доста лажи!

  • Marija

    10. jul 2016 | 15:03

    Na svakoj strani je bilo žrtava i treba prihvatiti tu činjenicu. Nikolić je u pravu.

  • tina

    10. jul 2016 | 15:02

    Kada se govori o zrtvama, tu nema mesta politici.

  • Stamenko

    10. jul 2016 | 15:00

    Problem je sto oni ne cene nase zrtve.

    • 10. jul 2016 | 15:29

      Jole-HR

      @Stamenko

      Za svoje žrtve kao i sve druge sami ste krivi..niste tribali "čačkat" 91 i onda nebi bilo ni 5.8.95 kad vam je slomljena ideja "velike srbije",,sad vam je ostalo vaše uobičajeno kmečanje..

    • 10. jul 2016 | 15:47

      ???

      @Stamenko

      Isto kao sto ste vi cijenili njemacke zrtve od 41-45,tako mi cijenimo vase zrtve!

  • Jana

    10. jul 2016 | 15:00

    Sve zrtve se moraju postovati. Dokle god je jednostrano postovanje dotle je i nepravda.

  • Masa

    10. jul 2016 | 14:58

    Svaka zrtva bilo srpska bilo druge nacije je velika tragedija i tuga, taj cin je bio zlocin a ne genocid!

  • milica

    10. jul 2016 | 14:58

    Postovanje su zasluzile sve zrtve.

  • Dragana

    10. jul 2016 | 14:57

    Dobro je sto se Srbija zalaze za politiku regionalnog pomirenja, steta, samo, sto iz BiH ovih dana dolaze izjave koje podizu tenzije u regionu!

  • Nikola

    10. jul 2016 | 14:57

    Ovo je čist primer da oni ne žele mir i dobre odnose sa Srbijom.

  • Zlocin i kazna

    10. jul 2016 | 14:55

    Zrtva je zrtva, zlocin je zlocin, ne smemo ih deliti po rodu i broju, a jos manje politizovati.

  • Milenko

    10. jul 2016 | 14:55

    koliko vidim, jedino su svetu važne druge žrtve,našu palu decu niko ne spominje....

    • 10. jul 2016 | 15:49

      ???

      @Milenko

      Pa dobro kazes,cijeli svijet laze,samo srbi govore istinu! Ukljuci mozak,ako ga imas!

  • Uspavanka

    10. jul 2016 | 14:54

    Potrebno je da se svi poklone žrtvama rata u Hrvatskoj i BiH i verujem da bi tada došlo do potpunog pomirenja sva tri naroda.

  • Pakistanac

    10. jul 2016 | 14:53

    O ovom dogadjaju ne treba vise trositi reci.Normalna stvar je da ima mrtvih za vreme rata.Posle toga je sasvim nevazno na koji nacin su poginuli.

  • Zakader

    10. jul 2016 | 14:50

    Pametno zbori nas predsednik.

  • Srecko

    10. jul 2016 | 14:50

    Moramo prema politicarima u Sarajevu promeniti politicki stav.

    • 10. jul 2016 | 15:51

      ???

      @Srecko

      To mi i cekamo! Trebate da se poklonite i molite za oprostaj! Evo ti plus na kom.

  • El...

    10. jul 2016 | 14:36

    A k'o spominje nashe zrtve ? Njihova izmishljena cifra i dan danas vlada svetom , i prem da mnogi znaju da je lazna . Nek pochivaju svi u miru !

    • 11. jul 2016 | 00:19

      Beg

      @El...

      Amin Ya Rabbi da im Allah dz.s podari vječni rahmet a fam Sabur

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA