≫ 

KAD ČETNICI I USTAŠE NAZDRAVLJAJU: 24 fotografije koje jednostavno morate videti (FOTO)

 ≫ 

Saradnja snaga Jugoslovenske vojske u otadžbini sa nemačkim i italijanskim okupatorom, kao i sa ustašama, toliko je dobro dokumentovana da je zaista neverovatno da postoje ljudi koji je negiraju

Komentari

  • Петар

    16. septembar 2019 | 14:25

    Четници Војводе Ђујића јесу сарађивали са Италијанима који су спасавли Србе од усташа. Италијани су спасавили Србе од покоља. Италијани су тајно наоружавали четнике јер нису смели да се сукобљавају са њима јер су били савезници, али кад су видели које су ово звери, онда су помагали српски народ у Далмацији. Кад ће ми Срби да схватимо које је зло била Југославија и комунисти.

  • Krle

    13. januar 2019 | 13:36

    Cetnici.Koste Pecanca su saradjivali sa Nemcima. Prepoznatljivi .su .po crnim subarama sa kicankom.

  • Далматинац

    21. oktobar 2018 | 23:58

    Знамо ми Срби из Далмације јако добро шта је за нас урадио војвода Момчило Ђујић. Да није било његове "издаје" наш број би се вишеструко преполовио.

  • Miloš

    4. februar 2018 | 07:48

    Uverićete me skroz ako mi odgovorite na sledeća 3 pitanja: 1) Zasto kralj Petar nije pobegao u Berlin nego u London? 2) Zasto je Šarl de Gol 1943. dodelio Draži Mihajloviću orden Legije za zasluge prvog srepena i francuski Ratni krst i izdao pihvalnu naredbu koja je 02.02.1943. pročitana svim francuskim jedinicama? 3) Zašto Amerikanci ne sruše Dražin spomenik u Čikagu? Hvala unapred na odgovorima.

  • Milun

    25. jun 2017 | 04:21

    Kako nema ni jedne slike Draze sa Nemcima?Bas cudno ako je saradjivao sa okupatorima.

    • 29. avgust 2017 | 17:43

      Vladimir

      @Milun

      Saradjivali su Drazini najodaniji ljudi u ime Draze. Djurisic je recimo do Nemaca dobio i orden Gvozdeni krst.

    • 14. novembar 2017 | 16:05

      sascha

      @Milun

      Pa nema slike kad sieje sakrijo negde na dno Kofera :-)

  • Roger

    9. septembar 2016 | 22:14

    ''Pijani četnici, izbezumljeni od pljačke, nosili su na leđima tuđe šporete, a ja sam svojim očima gledao kako je čovek, nemajući šta drugo da ponese, potovario u kola jedan električni šporet, frižider, dva ormana i daske povađene sa poda neke sirotinjske kuće. Ova varvarska horda skidala je čak i opšivače sa prozora radničkih stanova u Obilićevu, pa je bilo i takvih razbojnika koji su iz stanova preplašenih građana u Kruševcu odnosili najpotrebnije njihove stvari: pokrivač, stolice, šporete i peći. Tako ovi „zaštitnici” Srba postali su njihove najgnusnije krvopije. Kad zapisujem ove teške reči, koje će imati posledica nekada, ako se ikada moja napaćena zemlja oslobodi, želim pravilno da prignječe zauvek jednu sličnu preživelu organizaciju, koja se potpuno preobratila u ovom ratu u svoju suprotnost. Verujem, da se četnički vojvoda Kosta Vojinović, koji je nekoliko kilometara od Blaca poginuo u prošlom ratu, prevrnuo u svom grobu! Nekadašnji četnici i ovi sada! Pod parolom „zaštite Srba” sin Koste Pećanca u Kuršumliji streljao je „partizanske razbojnike” i ne isleđujući njihove krivice, te dok beležim ove žalosne redove pitam se da li će ikada ovaj krvavi omladinac, koji se u Kuršumliji razmetao među devojčurama, vezujući, batinajući i ubijajući ljude, doživeti dan suđenja i pravične odmazde za svoja dela? Da li će njegov otac, kao vrhovni rabiner svih nedela među zavađenom braćom i sam naći jednom sudiju za svoje neizmerne zločine? Da li će pop Mika iz Blaca, koji je kao sveštenik ubijao lično ljude iz revolvera, batinajući narod kao stoku, zatvarajući mirne građane, osuđujući ih na smrt i tražeći garancije od građana za svakog u koga je sumnjao, stati još jedanput pred oltar, ili će ovaj nemirni Ričard III, koji je stenjao od zločina za sve vreme ovog komitovanja, pod zaštitom naše kompromitovane crkve, koja je prva neprijatelju pružila ruku na saradnju, biti okvalifikovan kao heroj? U tom slučaju, iz prvog prolećnog grma, narod će mu presuditi, onaj isti narod koji je on batinao, ucenjivao i vodio na klanicu protiv rođene braće.'' - Rade Drainac, odlomak iz rukopisa „Crni dani”

    • 18. februar 2019 | 07:17

      Cuburilo

      @Roger

      "Jedan električni šporet, frižider, dva ormana i daske povađene sa poda neke sirotinjske kuće". A gdje samo nadje u to vreme elektricni sporet i frizider i to jos u sirotinjskoj kuci, samo jos fali televizor u boji. Zna se da pobjednici pisu istoriju, koministi su svoje tragove uklonili,a na ove druge natovarili. Cetnici su pljackali narod,a partizani uzimali na potvrdu na listicu papira koju niko nije smeo ni da pokaze negde a ne da trazi odstetu, inace ode glava a bio bi i proglasen narodnim neprijateljom. Ako cemo pravo, Tito se prenstveno borio za vlast da je preotme od Kralja. I Vise se organizovao u borbi protiv tadasnje regularne vojske kraljevine Jugoslavije nego protiv Nijemaca i Ustasa, sta je tu spoorno, borio se za vlast. Bitke Sutjeska i Neretva je jedna velika prevara, jer ih partizani nisu dobili, ali su komunisti posle rata tako zapisali.Titovi partizani su bili u pasivnoj odbrani, sve dok se nisu sastali na Jalti danasnju Krim_Rusija. Staljin, Ruzvelt i Cercil. Gde je dogovorena podjela Evrope i da Srbija pripadne ruskoj interesnoj zoni. Tada su Englezi okrenuli ledja Cetnicima i poceli da suradjuju sa partizanima,a Kralja u Londonu su drzali danima u podrumu dok ga nisu prisilili da preko radio Londona pozove sve cetnike da se stave pod komandu Tita i partizana, i tada je pocelo rasulo medju cetnicima. Znaci partizani su dobili rat politicki a ne oruzjem kako su se svi hvalili. Jos jedna velika tajna, kada su saveznici trebali da se iskrcaju na jadransku obalu, Tito je odao plan Nijemcima i oni su izvrsili desant da to sprijece. Jer ako bi saveznici usli pre nego Rusi Kralj bi se vratio na vlast, a Tito je zelio vlast. Cak mu je i Staljin predlagao da sa Kraljem podeli vlast, da narod ne gine uzalud,ali je to Toti kategoricki odbio. A posle smo svi pjevali beloj ljubicici od 90 kila.

  • Милош

    7. septembar 2016 | 03:20

    Na žalost morali su na neki način da opstanu kad su im svi okrenuli ledja,ja krivim nas narod glupi sto su podržali Titu a ne svoje.Imali smo svoju vojsku šta nam je trebala druga!

    • 15. septembar 2016 | 16:07

      Dadinjo

      @Милош

      Posto Titova nije bila tvoja vojska ...iako je tad Srbija bila sila na Balkanu ....sad imas licnu svoju i nista vise . Nek ti je sretna ...uzivaj u bijedi i mrznji ...jer je to jedino sto 'ljudi' poput tebe imaju !;)

    • 6. septembar 2017 | 23:32

      Besha

      @Милош

      Ti momak stvarno ne kontas

    • 13. septembar 2017 | 00:56

      Stojan

      @Милош

      E, kad si rekao SRETNA odrukao si se, prijatelju moj! Jer, mi SRBI kažemo SREĆNA.

  • Bogoljub

    23. maj 2016 | 11:41

    Ajde bre manje lazite. Bas ne morate da se tako sitno prodajete, sve se zna samo neznamo dokle ce da zagadjujete svojim lazima ovo malo naroda sto ga je ostalo i jos manje Srba. Nije tesko biti covek samo manje slu- geranjske poslusnosti i vise istine. Pisite sta je stvarno bila istina a ne sta se svidja neprijateljima ovog naroda, mislim vasim suflerima.

  • Срки Ледени

    16. april 2016 | 10:52

    Свако ко убије ненаоружаног и слабијег од себе, је злочинац. Сигурно су све наоружане формације у тадашњим окупираним крајевима склапали доворе са свима и лагали једно друго. А Черчилу је било потребно да се неко бори против Немаца и Италијана, бет обзира колико ће Балканаца да погине. Све код Вас лепо мирише на ону кухињу што нам је спремала торту звану братство и јединство! Кад будете имали страницу на србском језику, онда можете да говорите о некој објективности! Све најбоље!

  • Maja

    4. januar 2016 | 09:50

    Jakov Jovovic je toliko saradjivao sa ustasama da je i sam Pavelic stradao od njegove ruke.Toliko o nasoj informisanosti.

  • Никола Калабић

    8. avgust 2015 | 17:41

    Само ви верујте оваквим фотомонтажама

  • d3jus

    6. avgust 2015 | 10:03

    Pa ok je ovaj tekst,da se rasčiste neke stvari.Može li mi neko reći,a koja frakcija u II sv.ratu nije sarađivala sa okupatorima?Koja?Partizani?Aj sad lepo njihove fotografije da vidimo. Nije to ni bitno toliko,jer nije poenta ko je koketirao sa tadašnjom okupatorskom vlašću,jer kakva god da je vlast ima onih koji bi se poltronisali istoj,poenta je šta je ko činio za vreme II sv.rata i u kom kontekstu.Pa tako imate sa jedne strane domobrane bez konc-logora,a sa druge strane ustaše sa konc-logorima.Da li se i jedni i drugi mogu staviti u istu vreću?Sa jedne strane imate četnike koji su ubijali partizane zbog razlike u ideologiji,bez konc-logora,a sa druge strane su ustaše sa Jasenovcom i Velikom Gradiškom.I sad opet u istu vreću.Zlodela koja su činili ustaše i Nemci u Evropi nije činila nijedna vojska,ma kako se ona zvala.Sa njima u vreću ne treba stavljati nikoga!

  • MILOS

    26. maj 2015 | 14:55

    kamo srece da su dobili rat cetnici....mozda sa Srbija nebih danas ovako patila i stradala

    • 27. jul 2015 | 07:55

      Njegoš Petrović

      @MILOS

      A možda "BIH" i ti naučio srpski pravopis i gramatiku. Ono, bar iz ljubavi prema srpstvu. :)

  • девла

    18. maj 2015 | 08:52

    Четници, Косте Пећанца, јесу сликани са окупатором и преко Недића су и сарађивали. ЈВуО под командом Дражином НИЈЕ сарађивала а то што су комуњаре покушале да трпањем у исти кош Боже Јаворца, Машана Ђуровића, Ђекића, Мојсиловића и других Пећанчевих четника поистовети ЈВуО називајући је ЧЕТНИЦИМА је проблем неинформисаних који не желе да сазнају истину......

  • roda

    18. maj 2015 | 08:46

    Bravo za telegraf i za tekst!Ovako nesto je potrebno ovim zanesenim ljudima,koji su slepo zaneseni,ne znaju ni sami sa cim,da se otrezne malo!

  • Зоран Миљковић

    17. maj 2015 | 15:47

    И римокатолизовани Срби и муслимизовани Срби...УБИЈАШЕ ПРАВОСЛАВНЕ СРБЕ...

  • Sasa

    15. maj 2015 | 22:27

    Bravo cetnici !!! Uspjevate zamagliti istinu. Svojim urlicima i mrtvackim glavama na zastavama (koje jako lice na njemacke) plasite normalan narod ali ma kliko grlati bili i ma koliko neobrijani nikada necete uspjeti istinu sakriti. Svi do jednog ste zlocinci ili podrzavate zlocince. Ideologija cetnickih zlocina se vidila i 1990tih godina kada su se subare na glave nabacile, brada pustila i stavila mrtvacka glava na zastave. Pa mnogo ljudi pogibe od srpske tj cetnicke ruke. Moja pokojna baka srpkinja, kad je sve 1990 godine pocelo da ludi je rekla, cetnici ce biti najgori i bila je u pravu. A znala je i zasto jer su joj sestru cetnici zapalili u partizanskoj bolnici 1944 a ona ispod mrtve babe lezala da nju nebi zaklali 1942 godine. Ne njemci, ne ustase, ne italijani vec cetnici. Nikad, ali bas nikad nije ni jednu lijepu rijec o cetnicima i popovima rekla. Imala oci vidjela, imala mozak razumjela a bila "seljanka" koja se obrazovala tek nakon drugog svjetskog rata.

    • 18. jun 2015 | 13:54

      Veselin

      @Sasa

      A ti tvoji partizani su dražinovce gađali paradjzom pa ih ovi poklaše iz dosade ?

  • djordje

    15. maj 2015 | 20:08

    Imam 16 godina ali sam dovoljno pametan da ucim istoriju koju mi je baba pricala i deda dok je bio ziv.Zar je logicno da covek koji digne ustanak 1941 godine,napominjem jedini u Evropi,se okrene Nemcima?!Cetnici su unistili vagone nemcima koji su isli za Afriku i tako pomogli Generalu Romelu.Svaka fotografija moze da se objasni ali to nije moja stvar,jer ipak imam 16 godina i ne bih trebao bas previse da se bavim ovim temama.Ali samo ocu da kazem da je Tito isprao mozak svojim drzavljanima sa propagandnim filmovima i osudio Drazu na smrt,iako su iz Amerike stizala brojna pisma od pilota koji su spaseni i Americkih generala koji su hteli da svedoce u korist Draze,ali ne uzalud je sve bilo.Eto tako,trebali biste da pogledate novi film ''Draza Mihailovic heroj i kazna''.

    • 17. januar 2018 | 13:18

      Bole

      @djordje

      Sine Djordje, bolje u tim godinama neke ženske da gledaš nego propagandne filmove. I bolje o onim stvarim da misliš nego o dogadjajima sa polovine prošlog veka. Sve najbolje od čika Boleta.

  • Uzalud

    15. maj 2015 | 14:07

    Ako ih pitaš kako vide nešto što je crno,odgovorili bi da ako se dobro zagledaš u to crnilo video bi nijansu sive koja presijava,nerazumne niko ne urazumi.

  • acide

    15. maj 2015 | 11:05

    Koliko vidim nema ni jedne slike iz Srbije na kojoj bi se dokazala Dražina kolaboracija sa Nemcima, Italijanima ili ustašama, sve su iz Bosne, Crne Gore i Hrvatske gde Dražin uticaj nije ni postojao. Što se Italijana tiče Srbi trebaju da su im zahvalni za vek vekova jer su ih Italijani spasili od ustaša podelivši im oružje i stavivši ih pod svoju komandu što je bar toliko umanjilo ustaški genocid nad Srbima!

  • rale

    15. maj 2015 | 01:41

    U svakom slucaju bili su mnogo napredniji od partizana ,jos tada su komunicirali i druzili se sa skoro celom Evropskom Unijom.

  • NaleBG

    14. maj 2015 | 23:46

    Izguglajte malo o četničkim "zaslugama" Selo Vranić,... smo 30 tak km od Beograda!

    • 20. maj 2015 | 09:38

      Дарослав Гужвић

      @NaleBG

      Село Вранић, село Вранић - да грех је грех али да не путујемо тако далеко од Београда. "У Београду је било 16 квартова 1944 по ослобођењу смо чистили како смо стигли само у једном кварту смо стрељали 800 људи" Пуковник ОЗНА -е Трешњевић. А ви преко Гугла до Вранића. Како видите и у Београду је било мучно.

  • Sale

    14. maj 2015 | 20:58

    Hocete da kazete da su ovo cetnici Draze Mihajlovica ili grupe bandita koji nose kokarde ? Nesto Vas zvanicna dokumentacija demantuje oko fotki i kome su pripadali ovi nazovi "cetnici" a pogotovu kada se zna da su to iste ustase koje su posle postali partizani :) ovo je crnjak

  • jurko

    14. maj 2015 | 17:08

    USTAŠE I ČETNICI, ZAJEDNO STE BEŽALI!

  • Strahinja

    30. april 2015 | 00:17

    nisu ih bezveze zvali gibanicari

  • saj

    26. april 2015 | 11:18

    nikad i ne treba saznati gde je grob onog zlocinca i smrada draze mihailovica....i neka su mu satrali grob...i nikad da se sazna gde je taj zlocinac sahranjen

    • 26. maj 2015 | 17:15

      miroslav

      @saj

      ko kaže da je Draža uopšte ubijen on I fon Ler su prebačeni u Moskvu jedino ako tamo nije umro to stoiu u KGB-ovim spisima.

    • 15. oktobar 2016 | 08:25

      Novi

      @saj

      Tesko je ljudima suzenog uma i ispranog prikazati realno satnje 41-45 i dalje . Svak ima svoje price , 92 - 96 ratuju srbi protiv svih , saradjuju u Kladusi sa muslimanima u Varesu i Kiseljaku sa hrvatima , sve prema interesima . Jedno je istina vojska je vojska i svaka ista ,pojedinci su pojedinci . Tito je pobio srba ne manje no Pavelic,a svi vi imate svoju istinu , pozdrav svima na sajtu .

  • sasa

    4. april 2015 | 16:18

    da ispravim nepravdu.

    • 4. april 2015 | 19:31

      Pravda ili nepracda

      @sasa

      Pravda ili nepravda iz proščosti se ne može ispraviti,mogu se iznositi činjenice i doku,enti.Možemo se samo učiti iz prošlosti i izvući pouku.Jer niti jedna ideologija nije dobra.

  • Suradnja

    3. april 2015 | 21:43

    Kako su četnici slali Srbe u Jasenovac.Evo samo jedan primjer (postoji dokument)mještani Kanjana koji su prešli u partizane su izopćeni iz srpstva.20.travnja 1943 u kojem komandant Kosovskog odreda piše kako "sav narod pravoslavne veroispovesti sela Kanjana opština Drniš,isključuju se iz opšte zajednice srpskog naroda.Istodobno piše strogi komandantkako treba obavijestiti talijanske i ustaške vlasti "da selo Kanjane ne potpada pod zaštitu Dinarske četničke oblasti niti se smatraju Srbima te prema tom narodu mogu preuzeti mere kakve god žele".Ustašama naravno nije trebalo dva puta slati dopis(dokument)

  • Zločini

    3. april 2015 | 21:24

    Čak 76% vojnih žrtava u Hrvatskoj koji su ubili četnici bili su partizani.20% žrtava je zaklano.78% četničkih žrtava su civili.61% je ubijeno do kapitulacije Italije.1/3 žrtava su bili hrvatski Srbi.

  • Dejan

    2. april 2015 | 20:45

    Hoće li OVAJ prokleti rat ikada prestati. Gde možemo otići ako nam je glava većito okrenuta unazad. Treba li mladjoj generaciji ostaviti uputstvo za napredovanje u životu ili ih dojiti mržnjom koja nikom dobra nije donela. Ako su vaša srca i umovi zatrovani mržnjom, nadjite se negde i udrite po mrskom neprijatelju, ostavite nas kojima je budućnost draža da pokušamo da je ostvarimo.

  • Čovjek sam od krvi i mesa!

    11. mart 2015 | 19:52

    Dok se o toj mržnji izmedju naroda priča ona živi! Nego treba se okrenuti poslu izgradnji i proizvodnji, ponovnoj ekonomskoj suradnji izmedju republika bivše "Juge". Jer smo mentalitetom slični i trebamo jedni druge... Pa bar dok se nepostavimo na "zdrave noge"! Pričama o "balijama,četnicima i ustašama" samo hranimo zlo i one koji od nas žive i žele da tako ostane. Jer dok se mi neslažemo (a time mislim trenutno ekonomski najugoženiji u svim Republikama bivše Juge) pa barem samo na Ekonomskoj osnovi, svi oni GUZONJE gore pa makar u kojoj Republici bivše Juge bili,nam se SLADKO smijuckaju i cere. Nisam Jugonostalgičar ali treba da se živi, radi i veseli, jer život imamo samo jedan!

  • ja

    10. mart 2015 | 17:24

    saradnja sa italijanima je i više nego opravdana, iz mnogih razloga, dok je ostalo teška sramota i izdaja.

    • 4. april 2015 | 19:28

      Suradnja

      @ja

      Možete pravsati suradnju sa talijanima,međutim zločine ne možete pravdati.

  • Dukljan

    9. mart 2015 | 20:37

    Dragi moji komunisti, zasto niste osudili Stepinca ako ste tolike patriote, zna se da je zavrsio kod amerikanaca, a Drazi ste mogli da sudite, gde je tu pravda...

  • Džemal

    8. mart 2015 | 13:04

    GNUSNO.....ZATROVANI MRŽNJOM VEĆ DUGO VREMENA I IZLAZ IZ TOGA TEŠKO JE NAĆI.TREBA ODGOJIT NOVE GENERACIJE BEZ MRŽNJE, A TO ĆE BITI TEŠKO, JER SE MRŽNJA PRENOSI IZ GENERACIJE NA GENERACIJU.

  • Čovjek

    7. mart 2015 | 10:02

    Sada smo sigurni da nam je mržnja nametnuta. Svaki karakterni slabić je podlegao tome. Peace.

  • vasiljka

    7. mart 2015 | 09:08

    Ostavite se prošlih vremena.Okrenite se budućnosti.Ovo prepucavanje vam odnosi dragocijeno vrijeme koje biste mogli utrošiti na sebe i svoje drage ljude oko sebe.Usredotočite se na svoj život i svoju budućnost,pogotovo vi,mladi naraštaji.Tko god živi u prošlosti gubi budućnost.Bar ja tako mislim.Ne trošite energiju na ono što ne možete promijeniti.

    • 7. mart 2015 | 21:05

      Srbin Banja Luka

      @vasiljka

      Da se okrenem buducnosti, da sve zaboravim, pa da mi se opet za 20, 30 godina desi novi Jasenovac i Oluja. Sto kaze Bora Corba "ostani djubre do kraja".

  • Pavle Filipović, Loznica

    7. mart 2015 | 00:08

    Istina je jedna jedina i ona je poznata svima, bez obzira što neko hoće da je sakrije rehabilitujući ratne zločince i narodne izdajnike. To što kapitalističke, zapadne sluge hoće brisati istoriju, samo još više dokazuje trulež kapitalizma. Narod koji zaboravlja svoju istoriju zaslužuje da propadne, a to nam se upravo i dešava. Još će na kraju moj pradeda koji se borio u partizanima od 1941. za slobodu i revoluciju ispasti zločinac, a ove krvopije nekakvi oslobodioci. Srbijo srami se šta si izrodila. Smrt fašizmu-Sloboda narodu! Za domovinu s Titom napred?

    • 7. mart 2015 | 06:01

      Bosna

      @Pavle Filipović, Loznica

      Svaka cast!

    • 8. mart 2015 | 01:18

      SAVA

      @Pavle Filipović, Loznica

      Bravo druze, nek vam uvek cvetaju ruze. Uvek za narod i protiv Fasizma.

  • ...

    6. mart 2015 | 23:41

    Na slici gde je Djujic sa Italijanima, vidimo i jednu zenu kako drzi mirno dete u krilu...

  • Stara pesma iz Kotara...

    6. mart 2015 | 23:15

    Kroz Ravne Kotare glas se čuje, Srbe gone četri ljuti guje. Četri guje sa četiri strane, navalile Srbe da tamane. Jedna Nemci druga Talijani, Srpska sela pale partizani, a četvrta najljuća bejaše, crna guja proklete ustaše!

  • Bosna

    6. mart 2015 | 19:49

    Sad bar i to znamo da ovi cetnici nisu bili pod Drazinom komandom! Ha,ha! Cime se jos necete sluziti da prikrijete fasisticku proslost!! Stvarno ste pri radjanju udahnuli malo vise zraka!

  • nikola

    6. mart 2015 | 19:17

    Zahvaljujuci cetnicima U Dalmaciji nije bilo masovnog ubistva

  • zivojin

    6. mart 2015 | 14:42

    Imamo ih mi jos dosta na celu sa vojvodom Mandicem.

  • mesud

    6. mart 2015 | 13:20

    dosta nam je bilo cetnika i ustasa dajte posla i para ovom jadnom narodu

  • Patriota

    6. mart 2015 | 12:35

    Trebalo bi da znate da vodja cetnickog pokreta Draza,nije kontrolisao sve koji su sebe nazivali cetnicima,postojalo je vise odovojenih grupa koje su same delovale, a i da je sve ovo tacno,mislite da nam buducnost ne bi bila bolja bez komunista?cije dugove i dan danas placamo.Uostalom pogledajte epiloge sudjenja za rehabilitaciju Draze nisu izneli niti jedan dokaz da je saradjivao sa Nemcima.

    • 15. maj 2015 | 20:10

      vucko

      @Patriota

      Bitno je da su njega Srbi ubili da bi im u Bg Kumrovcanin gospodario i zavrtao usi,zasto nije ustanak dizao u ZG nego dosao kod glupih Beogradskih komunista da ih izlozi lomaci(a iste polako posle ubijao)Vi i dan danas neshvatate da Vam je kumrovcanin pobio dedove i oceve a naravno kriv Draza.Busate se u istoriju partizana koju je Veljko Bulajic napisao a Vi u coporu isli da naucite.

  • Бане

    6. mart 2015 | 12:28

    Не могу да верујем, да и даље има блентаваца који у ово не верују???

    • 6. mart 2015 | 18:29

      Igor

      @Бане

      A sta sa onim slikama gde ustase drze odrubljene cetnicke glave, gde Maks Luburic drzi nekog cetnika za vrat?

  • Урош

    6. mart 2015 | 12:07

    По немачким изворима, објављеним прошле године, на територији окупиране Југославије је постојало гомила разноразних војски и покрета, од којих је бар 10ак различитих имао назив четници. Већина тих наоружаних пилићара и јајара са шубарама јесу сарађивали са окупатором, али они нису били припадници Југословенске војске у Отаџбини, која је на истом списку заузимала прво место немачких непријатеља! Сам Урош Дреновић чија је слика овде није био под Дражином командом! Па и на задњој слици вам пише „Крајишки четнички корпус“. ЈВуО у својим званичним називима није користила име „четник“. Да ли је било састанака припадника ЈВуО и Немаца – јесте, зато што у сваком рату супростављене снаге преговарају! И Сава Ковачевић је као представник комуниста ишао на преговоре са Немцима. Што се тиче Италијана, било је спорадичне сарадње али само и искључиво да би се народ спасао од усташа! Комунисти то не могу да разумеју, пошто су увек желели да се што више крви пролије, али када те два зла нападају увек бираш оно мање! Комунисти би највише волели да су усташе успеле у својој тежњи да истребе све Србе! Доста више са комунистичком пропагандом! Велики су то антифашисти, зато су и сарађивали са Хитлером до 22. јуна 1941.

    • 6. mart 2015 | 17:47

      Slađan

      @Урош

      Svaka čast Uroše, Slažem se sa svim tvrdnjama koje si napisao.

    • 6. mart 2015 | 18:03

      Tetak

      @Урош

      Nisu bili pregovori Izmedju Draze I Nemaca vec samo naoruzavanje I primanje naredjenja od Nemaca za cetnicke akcije protiv antifasista (partizana) I nesrba koje su sistematski pokusavali da uniste.

    • 7. mart 2015 | 10:07

      Перица

      @Урош

      Само не заборави да је више пало Српских глава да не дођу комунисти на власт. Шта мислиш како би сад било. Колико би Срба било побијено кад би тражили да се врати једнопартијски систем.

  • xxxx

    6. mart 2015 | 11:57

    E ovako, Srbi su bili četnici i partizani, znaci ubijali jedni druge, hrvati su bili ustase i ubijali partizane i ponekad četnike, e kad je sve puklo hrvati predjoše u partizane i nastavise da ubijaju četnike/Srbe. Zaključak je sledeći, mi smo se ubijali medjusobno a hrvati su nas tamanili i pod "U" i pod petokrakom. Ko je glup a ko pametan vi sad vidite

    • 6. mart 2015 | 16:27

      Manda

      @xxxx

      Zaključak je da ti škole vidio nisi. Hrvati su kao što svako s minimumom znanja zna bili Ustaše i Partizani. Ustaše su pobijene na križnom putu, a četnici postadoše vrli oslobodioci. 09/1944 Kralj preko BBC uputio apel Hrvatima, Srbima i Slovencima da se ujedine i pristupe NOB- u i Titu. Uvijek ste bili piškit ću/ kakit ću.

    • 14. maj 2016 | 22:41

      Toni

      @xxxx

      A jesu ti srpski istoričari isprali mozak. Da Hrvati nisu bili partizani!? Otiđi na Tjentište i Jablanicu pa pogledaj koliko je hrvatskih prezimena, posebno iz Dalmacije. Više je mladića iz ovih nekoliko oko mene poginulo na Sutjesci nego iz cijele uze Srbije.

    • 24. jun 2016 | 11:06

      Mislioc

      @xxxx

      A pazi ove nebuloze - deda (slavonac) je bio u partizanima od prvog dana, imao je 18 godina. Nikad se nije ponosio time što je ubijao Ustaše, Domobrane i Četnike a za Švabe i Žabare ga je bolio kurac. Drugi deda (dalmatinac) je regrutiran u Ustaše sa samo 17 godina i nije imao izbora, ili u Ustaše ili pod njihov nož, a bio je Hrvat. Tada su oni to pravdali kao obranu od Četnika koji su dolazili iz Hercegovine i Crne Gore. Jednom dok sam bio mlađi sam ih pitao obojicu za stolom protiv koga su oni to ratovali u drgom svjetskom ratu jer mi nikako nije bilo jasno da su nas Švabo i Talijan došli okupirat a oni umjesto da se se idu njima najebat mame oni se idu klat međusobno. Pokušali su mi reći da zašutim, ali nije išlo, jer meni ni danas nije jasno kako netko može veličati Četnike, Ustaše, Partizane i Domobrane. Oni su za mene svi bili hrpa kretena s ispranim mozgom jer umjesto da se sastanu i kažu "jebiga ljudi, došlo zlo, almo puške u ruke pa oterat odakle je došlo da se više ne vrate", oni uzeli puške i noževe pa jedan na drugog. I zbog takvih imbecila mi na balkanu nikad nećemo biti ništa više od kromanjonaca. Ma serem se i na Pavelića i Dražu i Tita...

  • UF 101%

    6. mart 2015 | 11:45

    DIMITRIJE LJOTIĆ !!!

  • Savo

    6. mart 2015 | 11:14

    Dokaz da smo najgluplji i najnaivniji narod na svetu.

  • :)

    6. mart 2015 | 09:49

    Komentari dokazuju velicinu diznilenda-Srbije...

  • lothroniell

    6. mart 2015 | 09:31

    A šta ćemo sa svim uglednim Srbima koje su "Partizani" pobili, oteli im imovinu, uselile se u njihove kuće da im se unuci i dana danas na Dedinju baškare u tuđim kućama? Šta sa sviom elitom koja je "očišćena"? A mesto njih došli polu pismeni koljači, divljaci?

  • srejo

    6. mart 2015 | 09:26

    sve slike su smešne.to je slična priča kao ona o izdaji kalabića.pokažite dokumente o saradnji partizana i nemaca i ustaša.u čiji sastav je ušla 6.lička divizija(ustaška)43.godine.zamenuli značku na kapi i nastavili klanje srba.ko oslobodi gradove loznicu,kraljevo,šabac,višegrad,i od koga?ko je pobio na drini 44.god. srpsku decu koji su bili u nedićevcima i kopali kanale po mačvi,da nebi išla u rat-partizani.i dan danas na vlasti su komunisti-tačnije njihovi potomci.ako vam treba tako nešto obr.g.samarđiću.

  • DJ

    6. mart 2015 | 09:14

    Sve vrsni istoricari a dal su vise od 2 imali zakljuceno.

  • Deki

    6. mart 2015 | 09:13

    Kad znate sve tako dobro kada ste rođeni i nema vas nešto po slikama

  • Tiger

    6. mart 2015 | 09:00

    I jedni i drugi su fasisticki olos.Smrt fasizmu,sloboda narodu!!!!!!!!!'

  • Darko

    6. mart 2015 | 08:33

    Samo čovek sa ograničenim mentalnim kapacitetima može da brani četnike, krvavog popa Đujića, Nedića, Ljotića ili kvislinga Dražu Mihailovića. Veoma sam ponosan na mog dedu koji je u tim vremenima haosa i rasula pametno izabrao partizansku vojsku i doveka sam mu zahvalan što mi je još kao malom detetu usadio ljubav prema svim jugoslovenskim narodima i narodnostima, što me je učio da su nacionalisti najgora ljudska bagra i što zahvaljujući njemu i njegovim ratnim drugovima danas moja porodica ima prijatelje u svim SFRJ republikama. Tužan sam kada vidim da pripadnici mog naroda veličaju bradate kolaborante, guraju Srbiju na stranu fašista i prave od crnog belo izmišljajući neku njihovu, novu istoriju

    • 6. mart 2015 | 11:34

      Rade

      @Darko

      Brate svaka ti čast,živeli naši Partizani i ponosan sam da su se moji dedivi i Slovenac i Crnogorac borili protiv ovakvuh zlotvora!

    • 6. mart 2015 | 12:45

      SAVA

      @Darko

      Svaka cast , budi ono sto jesi, nikad uz vetar, nastavi da ljude gledas na dobre i lose. Deda ti je heroj nad herojima.

    • 6. mart 2015 | 17:25

      Drug Tito

      @Darko

      Svaka cast! A nekako mi tesko pada da kazem i to "sva cast" za normalan komentar..al eto danas je tesko bit normalan tako da svaki takav komentar mozda i zasluzuje to "svaka cast"..ha ja

    • 7. mart 2015 | 15:52

      Bosna

      @Darko

      Big +

    • 7. mart 2015 | 21:24

      Bojan

      @Darko

      Meni su pradeda i njegova braća bili u đujićevim četnicima, i to sa PONOSOM izjavljujem. Vi jadnici što se potpisujete kao "antifašisti", niste dostojni te riječi. Ima puno dokaza šta su partizanski kriminalci radili po Krajini, rame uz rame sa ustašama. Niste ništa bolji od njih.Ali vi ostaci komunjara, svoje komplekse možete jedino na internetu da pokazujete. U stvarnom životu ste obične kukavice.

  • pera

    6. mart 2015 | 08:29

    samo tada, 1941-1943, samo tada i samo tada, videlo se ko je vera a ko nevera.

  • Rukfas

    6. mart 2015 | 08:13

    Samo da Bata Zivojinovic nije uzeo mitraljez iz ruku Borisa Dvornika.

  • Milos

    6. mart 2015 | 07:41

    Vec nekoliko dana u par novina se pise protiv cetnika i to se ponavlja dva tri puta gidisnje. Ne moze se reci da je slucajno.

    • 6. mart 2015 | 21:20

      Tetak

      @Milos

      Samo treba cesce da se pise I o cetnicima, I ustasama, I balijama I ne znam vise ni kako su se zvali ali znam da su bili ista bagra I koljaci.

  • Анти Антифа

    6. mart 2015 | 07:40

    Углавном су четници са италијанима.Ако има и која са усташама вероватно се ради о слимању након неких преговора.Треба узети у обзир да усташка тзв. влада у Загребу никада није контролисала целокупну територију тзв.НДХ јер је велики део био под контролом четника.Било би добро да објавите споразум Будак-Пијаде потписан у сремскомитровачком затвору као и неки истраживачки текст о јеврејском пореклу Хрвата и усташкој заштити која им је пружана

  • Nenad

    6. mart 2015 | 06:33

    Većina ovoga je komunjarska propaganda. Ti isti četnici su razbili Hitlerovu Austriju u Prvom svetskom ratu. On se samo došao osvetiti i započeti kavgu ovde. Uostalom, koliko su "partizani" bili pošteni o tome svedoči Titovo njet - Staljinu, i činjenica da je Titoslavija zapravo obnovila i ujedinila Nemačku, i centralne sile. Kada je svet bio podeljen na dva dela, oni su "izabrali" treći put i postali "nesvrstani". Nacizam, fašizam, komunizam - ISTE ideologije, na čelu sa komunistima. I Lenjin i Staljin i Hitler i Musolini - SVI KOMUNJARE.

  • Miki

    6. mart 2015 | 04:22

    Interesantni su ovi što pravdaju saradnju sa okupatorom zbog komunista..Pa u tim komunistima je bilo bar 70% njihovog naroda. Po toj logici znači bolje i sa Okupatorom nego sa svoim bratom,sestrom,stricem itd..Kakva je to logika?..Nije sve crno-belo.

  • Laki

    6. mart 2015 | 04:12

    Jos jedna u nizu komunisticke propagande i nije mi jasno ko ponovo pokusava da davnou laz i montazirane fotografije ponovo plasira, opet nekome neda đavo mira i siri netrpeljivost, a dobro je poznato da su partizani tokom celog rata sarađivali sa nemcima ustasama i italijanima

  • Zoran

    6. mart 2015 | 03:39

    SLIKE NELAŽU!!! Svako je ratovao kako je znao i umeo, nikome netreba ništa zameriti većina je sve to radila da bi spasla svoj narod ma koje vere bio. Samo pošto tvrde pojedinci da takvih slika ima mnogo nek objave sliku DRAGOLJUBA MIHAJLOVIĆA kako raportira nemačkom ili ustačkom oficiru i sve priče prihvatam kao istinite -ovako ne NEGAZITE DOBRO KOJE JE URADIO DRSŽA SA NJEGOVIM MOMCIMA!!!!

    • 6. mart 2015 | 18:23

      Tetak

      @Zoran

      Da li ti znas I jedno dobro koje je Draza uradio sa svojim "momcima" koljacima, molim te podeli to sa nama, jedva cekam da procitam takvo cudo jer jos niko nije rekao konkretno nesto pozitivno osim ono uopsteno "branio svoj narod", samo ne znam od koga ako su to uglavnom radili partizani.

  • HRVAT

    6. mart 2015 | 02:57

    Ovde je cetnicki vojvoda Uros bio pijan ka dupe...kazu da se otreznio nakon dva dana..da je izjavio da nikad nije pio bolju lozovacu...zamislite cetnicki vojvoda pije hrvatsku rakiju....i to sa Ustasama....

  • taj sam

    6. mart 2015 | 02:35

    Ziveo milan nedic, jedini covek koji je mislio na srbiju

    • 6. mart 2015 | 17:19

      SAVA

      @taj sam

      Naravno, u crnom koznom mantilu, Gestapovac, tamanitelj vlastitog naroda.

  • Милан

    6. mart 2015 | 01:51

    Прво, слика Уроша Дреновића која се помиње је сачињена у хотелу "Босна" у Бањој Луци гдје се састао са Швабама да протестује против језивих усташких злочина. Видите шта се десило са Козаром коју су наводно чували комунисти. Становништво је завршило у Јасеновцу. Око 15.000 људи. Са Мањачом је друга ствар. Док је на њој Урош био, Срби су мирно спавали. Због тог састанка, војвода Дреновић је смијењен са положаја. Зато је Мањача платила данак послије рата. Друго, састанак у Дивцима је одржан у јесен 1941. не да би се договорила сарадња него да би се спречиле сурове њемачке репресалије које су увелико кренуле из Мачве. Треће, једини четнички погром већег обима је био у западној Херцеговини коју је Експедициони корпус очистио од усташа и отишао у Далмацију да помогне попу Ђујићу у борби прво са усташама и комунистима. Сви сте чули за битка на Грачацу и Пађанима 1942.

    • 6. mart 2015 | 16:33

      Blesavi Sima

      @Милан

      He he, da protestuje kod Nemaca protiv Ustaša... Baš je našao crkvu gde će da se moli! TI si, izgleda, neki jači istoričar...

  • Браде

    6. mart 2015 | 01:45

    Vidim da crveni jos zive u Srbiji. Posle sveg zla kojeg su naneli ovom narodu...

    • 6. mart 2015 | 09:38

      Dragan

      @Браде

      A tvoje bradonose kao nisu klale i ubijale po Srbiji i okolini hajde ne drobi bio je rat ubijalo se i to ko je koga stigao. Sve ostalo sto ovde pisu pacenici poput komunista legalist i "demokrata" je bacanje peska u oci Srbima. Kompleks krivice Srbima niko nece moci da navuce . Jer to nije tacno.Srbi su se uvek branili nikad nisu napadali tudje . I tacka.

    • 6. mart 2015 | 17:13

      Dale

      @Браде

      Ma da, mora da su komunisti krivi za to što je Čiča posle pregovora sa Nemcima na prevaru zarobio 300 partizana i tako de fakto pročeo građanski rat. Mora i da su komunisti krivi za krvave četničke pohode u Brajićima, Jagodini, Ćupriji, Foči, Vraniću... Taj bradati, gibaničarski ološ, zajedno sa njihovim komandantom koji se tokom celog rata pravio lud i neutralan da bi na kraju pred narodnim sudom cvileo, je neviđeno terorisao upravo svoj narod. Svaki Srbin u Srbiji koji nije verovao u Vermaht ili koji je bio komunista je likvidiran od četničke ruke.

    • 6. mart 2015 | 17:22

      SAVA

      @Браде

      Bolje crveni nego kukasti pljackasi sveta. Crveni su branili kucni prag, nisu od straha velesile Nemacke ukakili u gace i izdali vlastiti narod.

  • Alex

    6. mart 2015 | 01:03

    Ljudi, ne morate mnogo da se mucite, idite na google i pronacicete bar ovoliko, ako ne i vise fotografija na kojima su PARTIZANI I USTASE zajedno i gde se vidi da su saradjivali..tako da ove slike ne govore nista ...drugi svetski rat kod nas je mnogo komplikovana stvar...

  • Emigracija

    6. mart 2015 | 01:01

    Stvarno i vi iz Telegrafa bi mogli napisati i koji clanak o Vojvodi Momcilu Djujicu. Coveku koji je spasio mnogo Srba u Dalmaciji. Sa njim je 1945 god preslo 10 000 -12 000 Srba, za 70 godina, ta cifra bi mogla dosegnuti minimum 50 000 dusa, malo li je?

  • Dalmatinac

    6. mart 2015 | 00:44

    Vide moga zemljaka, vide mog Vojvode Momcila, laka mu crna zemlja, i hvala mu na svemu! Hvala mu sto sam ja i moja porodica zivi, hvala mu za sve Srbe Dalmatince koje je spasio od ustaskog noza!

  • OSTOJA

    6. mart 2015 | 00:24

    TO JE MOĆ POLITIKE, A SLABOST NARODA DA JE RAZUME

  • trebevic

    6. mart 2015 | 00:05

    Hvala urednistvu Telegrafa sto je ovo objavio.Mislim da ovoga treba vise jer omladina bi morala znati ko su u stvari bili cetnici?Ovako sa originalnim fotografijama to je pun pogodak.Da napomenem da su i u ovom poslednjem ratu u Bosni pokusali cetnici da glume neku posebnu vojsku ali zahvaljujuci Mladicu to im nije dato.Morali su svi u vojsku Republike Srpske.A tamo gde to nije uspelo pojedinacno imali ste pokolje i zverstva.Nije to nikad bila organizovana vojska nego kabadahijske grupe sa stotinu komandanata i kojekakvih vojvoda.Taj neki mit o njima kao nekoj znacajnoj grupi treba razbijati cinjenicama i dokumentacijom a toga je puna Nemacka arhiva.Zalosno je gledati kako unuci tih zlikovaca pokusavaju opravdati svoje dedove i od njih praviti nesto sto se ne moze praviti jer je previse crno i jadno. Samo su cetnici mogli zaklati majku i troje dece u dvoristu njihove kuce jer je brat te majke otisao u partizane.Samo oni i niko drugi mogli su to raditi.

    • 6. mart 2015 | 00:26

      Ср

      @trebevic

      Можеш да драмиш колко xоћеш али сваки прави Србин је четник.Зло звано тито нас је довело овде а не четници.Упорно се и дан данас сатанизује српска војска а уздиже комунистичко зло.путање за вас лично:да ли су сви четници кољачи и зликовци ако нам на сликама прикажете пар њиx?да ли су сви Срби убице уколико је тамо неки лудак убио муслимана у сребреници?А ви из телеграфа би могли мало да проњушкате о партизанским злочинцима.и оном највећем-Другу титу!тито је ратовао на страни аустроугарске и убијао Србе,потом је био и у усташком вражјем одреду.

    • 6. mart 2015 | 01:21

      Xxx

      @trebevic

      Danas imas hiljade slika da su Milosevic, Izetbegovic i Tudjman sjedili zajedno, smjeskali se... i to opet nista ne govori. U drugom svjetskom ratu uniformu je nosio svako, dajte mi sliku Draze i ustasa ili Draze i Nijemaca... Ovo je klasican komunisticki tekst. Vi ste posast srpskog naroda. Stvarno je mala razlika ko nam je naneo.vise zla, komunisti ili ustase.

    • 6. mart 2015 | 06:51

      #&#

      @trebevic

      Odlican komentar dok su pravi vojnici ginuli na linijama ovi su harali po naseljima i ugnjetavali stanovnistvo zbog njih nam sad posteni generali zavrsise u Hagu.

    • 6. mart 2015 | 09:25

      lothroniell

      @trebevic

      Ako su samo Četnici to mogli, kako je onda brat moga dede, sa 17 godina ubijen od strane tih "dobrih" Partizana jer se pridružio tim Četnicima a dva starija brata (sramota me) otisli u njihove redove?

  • Milorad

    6. mart 2015 | 00:03

    Ne zaboravite srpske zrtve komunizma i 90 ih godina

  • Sudija

    5. mart 2015 | 23:58

    Dragi drugovi partzani,gospodo cetnici i ustase.Nemci nam nikad nisu bili prijatelji niti ce to ikad biti. Nihov zadatak je pose Prvog Sveskog ratata i jos uvek traje unistiti Slavenski narod.I dalje ga uspesno unistavaju,nazalost.

    • 6. mart 2015 | 01:06

      Delija

      @Sudija

      Pitajte predsednika Vlade, zašto je to takom

    • 6. mart 2015 | 04:09

      zdravko

      @Sudija

      Da,zato svi i žure na posao u Nemacku

    • 6. mart 2015 | 07:35

      Petar Arsenijevic

      @Sudija

      Mnogi nisu citali Mein kampf i sada blagosiljaju Hitlera i pljuju partizane, jer da jesu, znali bi sta je doticni mislio o nama, Srbima!

    • 30. jun 2021 | 16:08

      Nightcry

      @Sudija

      Pusti ti tu priču "partizani i četnici ujedinite se" da branimo slavenstvo - svako izjednčavanje je pranje i opravdavanje četničke ideologije krvi-i-zemlje !

  • Milos

    5. mart 2015 | 23:49

    Oko cega se vi svadjate,pocetkom 20 smo se delili na karadjordjevice i obrenovice,pa od drugog svet rata na komuniste i cetnike ta podela i dalje traje koliko vidim,kako li ce se nasa deca deliti...saradjivali su i jedni i drugi i nema sta tu da se raspravlja bilo bi korektno od telegrafa da objavi slike partizana sa neprijateljem.ja nisam ni cetnik ni partizan ja sam srbin,hriscanin pravoslavac,svi srbi su moja braca i sestre osim izdajica svoje vere i drzave.

    • 6. mart 2015 | 00:26

      Ср

      @Milos

      Па партизани су издајице своје вере и државе

  • Aleksa

    5. mart 2015 | 23:45

    Ko god misli da je ovo montaza ili "komunisticka propaganda" je ocigledno isuvise glup i ispran da mu vise nema nade. Samo neka potrazi Ljoticevu knjigu u najblizoj crkvi, pa ce videti i finu saradnju crkve sa okupatorom.

    • 6. mart 2015 | 00:29

      Алекса

      @Aleksa

      Потражи фотографије из Дахауа па ћеш видети Патријарха и епископа СПЦ у логору. Пропаганда је комунистичка писала да су били у логору да би их Немци чували.

    • 6. mart 2015 | 18:49

      Tetak

      @Aleksa

      Zato je Tito posle rata crkvu iskljucio iz drustvenog zivota (javnog), dok je u Poljskoj iako komunistickoj zemlji, crkva ipak imala vaznu ulogu u drustvu, zbog njenog angazovanja u borbi protiv fasizma. Kod nas su se I pravoslavna I katolicka crkva direktno stavile u sluzbu okupatora.

  • Россиа

    5. mart 2015 | 23:37

    Живјели четници и чича Дража

  • cetnik

    5. mart 2015 | 23:34

    pa bolje da su nazdravljali nego sto su se ubijali ...a sto se tice vojvode djujica, svaki srbin treba da stane mirno kad se pomene njegovo ime..ko ne zna ,neka se raspita koliko je srba spasio i odveo na sigurno preko italije u ameriku i kanadu...a komunizam je naj vece zlo koje nas je snaslo u nasoj istoriji

    • 6. mart 2015 | 00:46

      Dalmatinac

      @cetnik

      Tako je brate! Mogu to da negoduju ovi Beogradjani ili ostali ljudi iz drugih delova Srbije, Dalmatinci to znaju, da nije bilo Vojvode Djujica i Italijana, proredile bi nas ustase.

    • 6. mart 2015 | 07:38

      Petar Arsenijevic

      @cetnik

      "Naj vece" zlo kod nas Srba je - neobrazovanje!

  • srba

    5. mart 2015 | 23:16

    fašističke sluge, klali su i po Srbiji... najveća srpska sramota

    • 5. mart 2015 | 23:27

      SAVA

      @srba

      Sta ocekivat od Hitlerovih vitezova.

    • 5. mart 2015 | 23:38

      cetnik

      @srba

      ne lupaj..srbe su pobili 44 i 45 komunisti.razna pasija groblja su svedoci komunistickog unistenja srba..na zalost ima ih jos

    • 6. mart 2015 | 01:10

      Srbenda

      @srba

      Promeni ime

  • Djovan

    5. mart 2015 | 23:12

    Srbiji nasoj nema spasa, dok u njoj zivi toliko srpskog-- komunistickog otpada, a to je jos najmanje 20 do 25 godina,taj korov neljudski nigde se nije tako dobro primio kao medju Srbima.

    • 6. mart 2015 | 00:28

      Ср

      @Djovan

      Браво,тако је!зло највеће,највећа болест која је Србију задесила.!

    • 6. mart 2015 | 07:40

      Petar Arsenijevic

      @Djovan

      Da nisi ti neki Nemac?! Isto zboris kao ovi tvoji sto su se slikali za Hitlerov fejs 41, 42...

    • 6. mart 2015 | 09:46

      Dragan

      @Djovan

      Neznam dal su te u skoli ucili definiciji reci "Demokratija" ovde pises o ljudskom sljamu itd. Samo na osnovu toga sto misle drugacije i sto imaju druge podatke o onima koji ti podrzavas. Nije mi nakon svega jasno ko je ovde " ljudski korov" Mi obicni smrtnici ili ti tqko veliki i prepametni Nacionalista-Cetnik????

  • Zuluf

    5. mart 2015 | 23:07

    Ista bagra.

  • Bin Laden

    5. mart 2015 | 22:59

    Isti su i oni i ovi !!!

  • OvUXxX

    5. mart 2015 | 22:45

    Ovo je foto-montaza od strane parizana

    • 5. mart 2015 | 23:49

      Sudija

      @OvUXxX

      Jeste tada su imali Photoshop

    • 6. mart 2015 | 09:47

      Dragan

      @OvUXxX

      Parizana- znaci Francuzi su krivi za Drazu???? Oni ga terali na kolaboraciju sa Hitlerom..... nisam znao :-/

  • Petar Arsenijevic

    5. mart 2015 | 22:43

    Nisu svi bili za saradnju sa ustasama. Sve ovo mora da se razmatra u kontekstu dogadjanja na terenu. Ipak, opste je poznato da se Draza sastao u Divcima sa Gestapoom i tu nema nikakvog opravdanja osim da je u pitanju kolaboracija.

    • 6. mart 2015 | 00:30

      Ср

      @Petar Arsenijevic

      Па добро ако ти немци нису толко ваљали па што онда не одоше наши за совјетски савез да раде?немци су имали јасан циљ:уништити људски шљам-преваранте,нераднике,лопове.

    • 6. mart 2015 | 00:48

      Igor

      @Petar Arsenijevic

      Sastao se i Milosevic sa Tudjmanom devedesetih godina...

  • Darko

    5. mart 2015 | 22:00

    BOG I CETNICI!

    • 6. mart 2015 | 04:12

      zdravko

      @Darko

      Nek ti oni dadu posao i ocu penziju !

    • 6. mart 2015 | 19:04

      Tetak

      @Darko

      To dvoje ne ide zajedno (bog I cetnici) jer da ide, cetnici bi bili pobednici, ali bog nije na strani onih koji unistavaju sve pred sobom.

  • saj

    5. mart 2015 | 22:00

    bagra cetnicka...

  • ja

    5. mart 2015 | 21:51

    Па на пола слика са усташама вам је Урош Дреновић. Он је био самостални војвода и никакве везе није имао са Дражиним четницима. Што се тиче срадње са Италијанима, не видим шта је ту лоше. Италијани су били спас за српски народ који је бежао пред усташама, и да није било Италијана усташе би много више Срба убили. Са Немцима су сарађивали против комуниста, а и ту не видим шта има лоше, комунисти су нам веће зло направили него Немци.

  • Milanko

    5. mart 2015 | 21:40

    1- dan danas USA stoji iza najviseg odlikovanja vojnog za Draznu Mihajlovica 2-Tito je osudio Dražu zbog izdaje NOBa a ne za saradnju sa okupatorom 3- gdje god su terotoriju branili pripadnici Kraljeve vojske u otadzbini Srbi nisu poklani

  • Marko

    5. mart 2015 | 21:32

    Vidim na fotografijama se vidi i o čemu pričaju. Četnici su bili antifašističkavojska u svojoj srži. Tačno je da su u izvesnim situacijama saradjivali s domobranima ali s ustašama nije bilo saradnje. Nije dovoljno postaviti 24 fotografije da bi se promenuo pogled na stanje stvari tokom drugog rata. Mene više interesuje kako se svamoćna oslobodilačka partizanija nije usudila poderati ustase i spasiti stotine hiljada neduznih zrtava u Jasenovcu i ostalim stratistima.

    • 5. mart 2015 | 22:01

      Tetak

      @Marko

      Nisu samo fotografije dokaz da su cetnici saradjivali sa ustasama nego I mnogi pisani dokumenti iz Nemackih arhiva, a priznaces da su Nemci po tom pitanju I po mnogim drugim, veoma tacni I precizni.

    • 5. mart 2015 | 22:06

      Bobo

      @Marko

      Da li si ti normalan. Šta samo da banu na vrata logora i kažu oslobađajte sve. Pa da je bio tako lako onda nam ne bi trebali ni Rusi ni Amerikanci ni Englezi. Idemo pravo u Berlin po Hitlera. Jado moj jadni.

    • 5. mart 2015 | 22:14

      A. Паламудов

      @Marko

      Ko bi rekao da su partizani u ono vreme znali za fotošop i pravili takve montaže?! Prosto neverovatno čime su se sve služili. Ne treba verovati činjenicama, slikama, pričama srba koje su poklali i opljačkali četnici, treba verovati Vuku Draškoviću i njegovim bajkama o "Čiči i četnicima" (za koje je debeeelo plaćen od strane emigracije)

    • 6. mart 2015 | 02:49

      Djole

      @Marko

      Pa sto onda cetnici nisu oslobodili Jasenovac. Izgleda da im je vaznija bila saradnja sa ustasama, Nemcima, Italijanima I pijanke. To svi znaju u svetu sem nekih ovde napaljenih koji vise vole okupatore nego one koji su se borili protiv okupatora svoje zemlje.

    • 6. mart 2015 | 03:43

      cc

      @Marko

      Svemocna partizanska vojska je ratovala protiv ustasa, ali ustase su imale pomoc svojih saveznika, cetnika i Nemaca.

  • Dejan

    5. mart 2015 | 21:10

    Njihov jedini razlog , u ono vrene ,za bilo kakvu saradnju je borba protiv komunizma . To je bio rat kako za oslobođenje tako i za prevlast !

    • 5. mart 2015 | 22:07

      Tetak

      @Dejan

      O kakvoj prevlasti ti govoris u vreme okupacije I agresije od strane Hitlerovih fasista koji su okupirali celu Evropu a ovde neka "sica" kao sto su cetnici, ne bave se odbranom zemlje od fasista nego nekakvom borbom za prevlast, gde su u stvari Nemci oformili vlast a cetnici protiv njih nisu nisu vodili borbu nego protiv svojih gradjana, Srba, Bosnjaka, Albanaca, Hrvata itd.

    • 5. mart 2015 | 22:49

      Petar Arsenijevic

      @Dejan

      Da, bombarduju ti Beograd, ulete s tenkovima, a ti juris neke tamo komuniste! Glupost!

  • Jovan

    5. mart 2015 | 21:05

    Pa kad jesu bili domaci izdjanici i kvislinzi.Sto nisu bili sa partizanima kao sto su Grci radili pa se na kraju rata razracunali za vlast.Njima je bilo bolje da suruju sa neprijateljem protiv brata svoga.A partizani su pametni iz okupiranog Srpskog dela srema i Srbije presli u Bosnu u NDH da u Srbiji nebi bilo sto za jednog a cetnici sve vreme gledali da sbodtiraju zabijajuci noz u ledja bagra ona pijana,vaskava,bradata gibanicarska samo se ozderavala i vatala zene po selima e to je bila njihova borba...

    • 5. mart 2015 | 22:15

      Tetak

      @Jovan

      Tako je.

    • 5. mart 2015 | 22:51

      Petar Arsenijevic

      @Jovan

      E, ako si im rekao, jer ovakvi sto se busaju u grudi da su "chetnics", prvi bi pozdravili neprijatelja!

    • 5. mart 2015 | 23:05

      Dus

      @Jovan

      Ne mlati,ko je prešao i gdje,nisu imali podršku naroda pa su zato posli u Bosnu a tamo su regrutovali skoro isključivo Srbe koji su bježali od ustaškog noža,to sto si ti odrastao na Mirku i Slavku,tvoj je problem.

    • 5. mart 2015 | 23:05

      monarhista

      @Jovan

      U kojim mestima van Srbije su Nemci vrsili odmazdu 100/1.Tacno je da je Srbija bila za kralja i cetnicka.Ti cetnici su igrali karte i kumovali sa Nemcima.Otvorite dosijea,rascistite sve.

    • 6. mart 2015 | 02:55

      Djole

      @Jovan

      Hvatali su I kokoske pa su ih oko Morave zvali kokosari.

  • Mancini

    5. mart 2015 | 21:03

    Ove fotografije su nepobitan dokaz ko se borio za slobodu(partizani), a ko je iz mržnje prema komunizmu sarađivao i sa najgorim srpskim neprijateljima (vođstvo crnogorskih, hercegovačkih i kninskih četnika)! O kakvim vi porodičnim vrednostima pričate? pa za vreme komunizma u Srbiji je srpska porodica najbolje živela u istoriji Srbije, najviše toga se stvaralo i radilo. Nisam pobornik komunizma, niti podržavam zločine koje su neki komunisti činili streljajući mnoge nedužne 44.godine. Ali ne može tek tako da se revidira istorija. Partizani su oslobodili zemlju, a vi pričajte šta hoćete...

    • 5. mart 2015 | 22:16

      Tetak

      @Mancini

      Tacno.

    • 5. mart 2015 | 22:45

      Todd

      @Mancini

      Komunisti oslobodili zemlju sami?? Haha

    • 5. mart 2015 | 22:51

      Petar Arsenijevic

      @Mancini

      Amin...

    • 6. mart 2015 | 00:41

      Ср

      @Mancini

      Жалосно колико испраниx мозгова!па где ти је тај лепи живот сад?ко је продао и распарчао србију.да није дража и вук?комунисти су највеће зло које је србију могло задесити!

  • ratni veteran

    5. mart 2015 | 20:49

    barabe

  • Милош

    5. mart 2015 | 20:45

    С ВЕРОМ У БОГА СЛОБОДА ИЛИ СМРТ

  • Pametnjakovic

    5. mart 2015 | 20:39

    Kakav bi nam samo zivot bio bez ustasa, cetnika, i partizana.........

  • Перагеније

    5. mart 2015 | 20:34

    како се ми баш на све примамо. Драги моји, у ГРАЂАНСКОМ РАТУ, изазваном од стране усташа и комуниста, под окупацијом, НИКО не може бити сасвим чист. Данас се напокон виде последице комунистичких диктатура, свуда у свету. Има ли иједне земље да није на дну, у сваком погледу, полазећи од гладне и голе Кине (говорим о 99.999% народа), Русије, Балкана...? Повратак породични врдностима, раду и поштовању људи, све решава - нема комунизма, нема крадљивог капитализма. ТА ПОДЕЛА на комуно насупрот капитал је ВЕШТАЧКА. Нажалост, пракса показује да су овце само за шишање.

    • 5. mart 2015 | 21:29

      1

      @Перагеније

      Ne lupaj. Komunisticka Kina najmocnija svetska ekonomska sila. Narod zivi bolje od naroda u Srbiji.U Rusiji vece plate nego u 90% EU, a to sve dostigli za 15 godina od 2 000. Stanove koje su im POKLONILI komunisti prodaju za milione i uzivaju u zivotu.A pogledaj tvoje kapitalisticke drzave, Irak, Etiopiju, Alzir, Maroko, Tunis, Kolumbiju.... ili je u tvojoj glavi kapitalizam samo u SAD-u, Nemackoj, Kanadi.... U gradjanskom ratu koji su izazvale izdajice cetnici i ustase, saradnici nacista, ubica i okupatora, cisti su samo oni koji su se borili protiv okupatora i ubica, dakle cisti su samo partizani. Ne znam sta su za tebe "porodicne vrednosti, ali za normalne ljude porodicne vrednosti nisu ubijanje, klanje i saradnja sa onima koji ubijaju tvoj narod u konc. logorima.

  • Ноле

    5. mart 2015 | 20:34

    За те борце што су пали отаџбини живот дали кад би српска деца знала рекла би им вечна хвала !

  • zoran

    5. mart 2015 | 20:14

    A dogovor velebita i pavelica u sred zagreba, o borbi protiv cetnika, jel to kolaboracija

    • 5. mart 2015 | 21:30

      is

      @zoran

      Ne, to je laz. Partizani su JEDINI koji su ratovali protiv ustasa, cetnici su sa ustasama saradjivali, pili i jeli dok su im cetnici klali sunarodnike u Jasenovcu.

    • 6. mart 2015 | 04:55

      Radule Šćepanović

      @zoran

      Velebit je bio u Zagrebu da ugovori sa Njemcima razmjenu zarobljenika a ne zarad pakta protiv četnika

  • Vladimir

    5. mart 2015 | 20:13

    Pa zar još treba da se dokazuje da su Četnici izdajnici, mislio sam da je to odavno dokazano.

    • 5. mart 2015 | 20:25

      Перагеније

      @Vladimir

      Издајници кога, или чега? Сви нормални људи у току 2. светског рата били су у позицији у којој смо ми данас? Да ли и данас треба да ратјемо - овога пута протиов НАТОа? Зашто да, зашто не? Почните да размишаљте.

    • 5. mart 2015 | 21:28

      HRVAT

      @Vladimir

      Vladimire dokazano je ali ima Srba kojima je mozak ispran pa ne vjeruju

    • 5. mart 2015 | 22:19

      Tetak

      @Vladimir

      Za pametne dokazano ali za blesave se ne treba ni truditi.

  • Bosna

    5. mart 2015 | 20:08

    Hvala na ovoj istinitoj prici! Sto se mene tice i dalje neka furaju pricu o cetnicima kao antifasistima. Neka se medjusobno foliraju i prosipaju satrologiju! Sve se vidi sve se zna!

    • 5. mart 2015 | 21:09

      Južnjak

      @Bosna

      Bolje piši, kako su bosanski muslimani činili 40% boraca u ustaškoj vojnici. Piši o Handžar diviziji,i o raznoraznim muslimanskim milicijama,koje su vršile genocid nad Srbima,tokom Drugog svetskog rata.

  • Dane

    5. mart 2015 | 20:05

    Pa kad su saradjivali sa ustasama kako vi kazete sto su ih onda ustase ubile u logoru , Pavla Djurisica i jos par njih ...

    • 5. mart 2015 | 20:56

      Bobo

      @Dane

      Zato što su bili glupi i naivni. Ti kao da neznaš da zapad pa i ustaše imaju dva lica. Mislili su da će biti pošteđeni ako im se pridruže, a oni dobili nož u leđa. Zašto se ljudi uopšte pitaju ova pitanja. Svašta.

    • 5. mart 2015 | 22:27

      Tetak

      @Dane

      Verovatno je bilo I onih koji nisu saradjivali.

    • 5. mart 2015 | 23:12

      Vaske

      @Dane

      Nisu ga ubile ustase nego srbi u lijevce polju kod Gradiske kadd je pokusao da bjezi u Blajburg.

  • Slađan

    5. mart 2015 | 19:58

    Zašto niko ne napiše tekst koliko je Srba izginulo zbog Titovih manipulacija. Sve pobune je dizao među Srbima i samo su Srbi glavom plaćali njegove mahinacije. Draža je prije svih branio Srpske interese i čuvao Srpske glave.

    • 5. mart 2015 | 20:28

      Перагеније

      @Slađan

      Па то је бар јасно - злочини комуниста,с вуда у свету па и у Србији, су забрањена тема. Почетком 90их прошлог века, у часопису "Погледи" био је јавни позив на подношење података о побијенима и расељенима по окупацији Србије од стране комуниста. Тамо можете видети тек кратак списак.

    • 5. mart 2015 | 20:58

      Bobo

      @Slađan

      Zato što su imali drugačije ideale. Draža je bio nacionalista kao i Hitler ali nije shvatao da su Hitleru Slaveni bili višak kao i Jevreji.

    • 5. mart 2015 | 21:33

      jok

      @Slađan

      Aha, Draza cuvao srpske glave tako sto je surovao sa onima koji su ubili 2 miliona Srba. Lepo ih je sacuvao. Komunisti nisu ubijali Srbe, ubijali su cetnicke zlotvore.

    • 5. mart 2015 | 22:30

      Tetak

      @Slađan

      Pricas gluposti, rat se vodio najvecim delom u Bosni, Srbija je bila postedjena I nije bilo vecih borbi sa Nemcima. Citaj malo vise ne pricaj na pamet.

    • 6. mart 2015 | 03:43

      Djole

      @Slađan

      Zasto je Draza branio samo srpske interese kada je bio komandant jugoslovenske vojske u otadbini. Ko je tu izdajnik?

  • Khalid Ibn Al-Walid

    5. mart 2015 | 19:51

    Cetnici i ustase se jedino ujedine kad treba potamanit Bosnjake,,u svakom ratu

  • Rakar

    5. mart 2015 | 19:48

    A,sada,očekujem slike partizana s okupatorima.Budite pošteni,znamo da postoje u ovolikom,ako ne,i većem broju.

    • 5. mart 2015 | 20:06

      Cetnik

      @Rakar

      Nema brate Udba delovala, kao sto se kaze pobednik pise istoriju. A i "druga" tita nema medju narodom, nitiga je ikad i bilo jer je mitska i izmisljena licnost. Pa onda neka blate Cicu, sram da nas bude.

    • 5. mart 2015 | 22:32

      Tetak

      @Rakar

      Da ih ima bili bi smo preplavljeni takvim slikama.

  • Miki

    5. mart 2015 | 19:45

    Sve je to isto drustvo pobeglo sa itog odeljenja mentalne bolnice kao i oni koji se njima ponose i bude stare vestice. Buducnost nije u vracanju u nazad

  • Vidoje

    5. mart 2015 | 19:45

    Baš mi je draga ova foto sa Đuićem! Pa da nije bilo tog kontakta četnika i Talijana u Lici i Krajini bi bilo još više pokolja nad Srbima. Vrati se Vojvodo na Dinaru ponovo!

    • 5. mart 2015 | 21:20

      Herceg

      @Vidoje

      Upravo tako. Moj đed, hercegovacki cetnik, mi je pricao da nije bilo zabara, ustase bi napravile jos veci pokolj u Hercegovini. Takodje mi je pricao da su Italijani bili glupi i totalno nezainteresovani. Inace, djed je ucestvovao u nekim istorijskim bitkama i dogadjajima, i mogu vam reci da dosta stvari nije bilo onako kako zvanicna istorija tvrdi.

  • Južnjak

    5. mart 2015 | 19:42

    Jugoslovenska vojska u otadžbini nije sarađivala sa Nemcima i ustašama,a na slikama u ovom članku,prikazani su nacionalni četnici iz Bosne i četnici Dinarske divizije. Te dve vojne formacije,uopšte nisu bile,pod komandom Dragoljuba Mihailovića.

    • 5. mart 2015 | 20:21

      Bosna

      @Južnjak

      Da te nema, trebalo bi te izmisliti! Retardinjo komentar! ;)

    • 5. mart 2015 | 21:33

      HRVAT

      @Južnjak

      Bili ste zlocinci..suti..sam Djujic je govorio kako je dobijao zapovijedi od Draze

  • Cika Ceta

    5. mart 2015 | 19:40

    Pa sa partizanima se nije moglo saradjivati, jer oni prvo kolju pa onda pitaju!

  • Pera Kojot #1

    5. mart 2015 | 19:37

    KOLIKO JA MOGU DA ZAKLJUCIM! Ovde se radi o raznim samoproklamovanim cetnickim vojvodama! Nigde nisam video Cica Drazu! Problem je bas to , sve je prepisano njemu kao glavnom djeneralu i zbog toga je streljan 46-te! Srbi pricaju o Drazi kao Srpskom cetniku I njegovoj vojsci u Srbiji, postoje mnogi dokazi da su pokusali da saradjuju sa partizanima ali ih je tito komunjara prevario, tad su bili protiv bilo koje vojske, radili su sami I borilu se sami protiv svih!

    • 5. mart 2015 | 21:36

      jok

      @Pera Kojot #1

      Kada i gde su se borili protiv Nemaca i Ustasa!? NIKADA!!!

  • Ivan

    5. mart 2015 | 19:32

    Koliko su ljudi komunisti pobili posle rata , napisite nesto i o tome....

    • 5. mart 2015 | 22:17

      Bobo

      @Ivan

      Jesu. Izdajice.

    • 5. mart 2015 | 23:46

      SAVA

      @Ivan

      Da su bili ljudi, nebi tako zavrsili, rovi i danas protiv drzave, ce vidimo kako ces proc.

    • 6. mart 2015 | 08:11

      Bosna

      @Ivan

      Da su Bogdom u Blajburgu i Zidanom mostu do kraja odradili posao, ne bi bilo ovih prepiski. Ili da Bata Zivojinivic nije uzeo mitraljez iz ruku Borisa Dvornika. ;)

  • Zuze

    5. mart 2015 | 19:26

    Mi smo Srbi i kao takvi nikada nismo bili na čisto kako bi i skim bi tako je i dan danas, znali smo šta smo hteli ali isto tako i šta smo mogli tako da te silne saveze i koalicije logične i ne logične ne treba nikoga da čude,svejedno radilo se o četnicima ili partizanima.

    • 5. mart 2015 | 19:52

      Bosna

      @Zuze

      Je l ti nama vrijedjas inteligenciju ovim komentarom??!!

  • Prle kacket

    5. mart 2015 | 19:20

    Nadam se DA slike dovoljno govore I DA zasluzhuju rehabilitaciju ovi junaci sa nozhevima

    • 5. mart 2015 | 19:48

      Tetak

      @Prle kacket

      Da, kolaboracija sa fasistima, zbog toga je zasluzio tehabilitaciju, a narocito zbog saradnje sa ustasama.

  • Obućar

    5. mart 2015 | 19:19

    Pokažite fotke:partizanii i ustaše,partizani i Švabe, partizani i četnici...

    • 5. mart 2015 | 19:51

      Tetak

      @Obućar

      Da ih ima, bili bi smo preplavljeni njima svakodnevno, tako da tako nesto neces videti.

  • Vlada

    5. mart 2015 | 19:19

    Glup sam a vi ste pametni pa mi kazite, kako su cetnici saradjivali sa ustasama, kad ovde lepo kazete da ima i depesa djenerale Drazo zaklali smo 3 katolicka popa? Ili kako su im istase davale municiju i oruzje, kad cetnici kolju Hrvate i muslimane? Aaaaaa secam se pa i za vreme ovog poslednjeg rata Srbi i Hrvati a i Muslimani su se tukli jedni sa drugima i davali oruzje na revers,bombardovali za tudj racun trecu stranu. Sta je tu tako sporno, ako su cetnici saradjivali sa Nemcima,zasto je Pavle Djurisic slat u Dahau i Jezdimir Dangic je odande i vracen komunistima, a Djurisic je pobegao iz logora. Naravno toga nema u filmovima Veljka Bulajica,ali ima ona slika odsecene glave cetnickog Vojvode kako je drze ustase... Suplja prica crveni, da se niste na tenkovima crvene armije usunjali u Beograd nikad ne bi ste dosli na vlast.Srbija se smirila,kako i ne bi kad su posle streljanja 100 za jednog Nemci pobili 34000 ljudi i vise u odmazdi. Total je sledeci u sukobu sa Nemcima 1941. u Srbijivise je poginulo cetnika i partizana zajedno nego Nemaca, sta opravdava takav ustanak osim borbe za otimanje vlasti?

    • 5. mart 2015 | 19:39

      Pera Kojot #1

      @Vlada

      Hjegos ti nije ravan!

    • 5. mart 2015 | 19:55

      Tetak

      @Vlada

      Saradnja cetnika I fasista nije bila samo trenutna iz nekog sitnog interesa vec je bila konstantna za svo vreme rata.

    • 5. mart 2015 | 20:23

      ooo

      @Vlada

      Alo, jesi slep ti? Pogledaj fotografije u tekstu, pogledaj napisane podatke, procitaj tekstove ciji su linkovi oznaceni u tekstu! Cetnici su ZLO, bili su saveznici sa ustasama koje su klale Srbe u Jasenovcu. Sram da ih bude, Srbija mirna, cetnici cute a Nemci ubijaju Srbe na Banjici i drugim logorima? A cetnici kolljaci mirni, njima to odgovara? Jos pitas sta je sporno u saradnji sa Rajhom!? Nista, za izdajice nista u tome nije sporno. Svaka cast Telegrafu za ovo, dostaje medijskog mraka, konacno neko da objavi istinu koju ogromna vecina zna.

    • 6. mart 2015 | 18:33

      Igor

      @Vlada

      Bravo Vladimire! Slazem se s tobom!

  • Дадо РС Данило

    5. mart 2015 | 19:18

    Било је сличних ситуација и 90 их,понекада се морало,и није то спорно,спорно је што се усташе(вечински хрватски живаљ) не гаде ових слика,за разлику од Срба,они су добили оно што су жељели.

  • HRVAT

    5. mart 2015 | 19:17

    Jos jednom velika hvala urednistvu Telegrafa sto ste objavili dokaze...gdje ste ravnogorci?????...vi ste ono kako kazete " antifasisti "....mi Hrvati jesmo bili s Hitlerom i ne bjezimo od toga kao vi......neznate ni vi s kim ste bili....vama je glavno bilo klat sopstveni srpski narod pa onda Hrvate.....

    • 5. mart 2015 | 19:37

      Ivan

      @HRVAT

      Vi ste i dan danas sa Hitlerom a mrtav je 70 godina....

    • 5. mart 2015 | 19:44

      Pera Kojot #1

      @HRVAT

      Dobro si rekao " ravnogorci" dali si video negde Djenerala Drazu na slikama ,hrvat!? Nisi naravno! A da li si video na svakoj slici ustase, nisi video ni to, jel? Vi hrvati sa malim (h) niste zasluzili ni da imate veliko slovo ispred vaseg imena! Lepo su vas istrenirali carevici u kokosinjcima, oborima i konjusnicama!

    • 5. mart 2015 | 19:57

      Tetak

      @HRVAT

      I Bosnjake,Albance.......drugi cilj cetnici nisu imali osim klanja neSrba a boga mi I Srba.

    • 5. mart 2015 | 20:05

      Мики011

      @HRVAT

      Шта на пише ујко?Зар ти не знаш своју историју?Једино сте ви клали српску нејач!!!!

  • Srbin do groba

    5. mart 2015 | 19:06

    I koji k**** se vraćamo unazad, bilo i vise nije, nije vojska nije nista. Vojska Srbije nema drugo ni treće.

  • Titov put-Nas put

    5. mart 2015 | 18:59

    Koljači i izrodi..jedino sto znaju je da kolju i to ih spaja,kao i mrznja prema drugima koji se ne slazu ili nisu kao oni.I jedni i drugi genocidasi.Jedini i pravi antifasisti su bili,bice i ostace-partizani odnosno NOVJ.Cetnici su se borili do oktobra 1941. godine,a onda pri najjacem udaru Nemaca,zabadaju noz u ledja partizanima i napdaju ih kod Uzica...zbog toga majke i sestre protestuju u Uzicu i traze obustavu bratoubilackog rata,da se zna da su bradonje prve napale...i nakon toga saradjuju sa fasistima i ustaskim koljacima.

    • 5. mart 2015 | 19:25

      Lazarev grad

      @Titov put-Nas put

      A to si vido na uzickoj republici bora i drug klaker cudo sta pobise nemaca... A prava je istina 3mrtva nemca i par ranjenih radnicki bataljon zrtvovan da bi se komitet izvuko iz grada i ostavio grad i gradjane neprijatelju da se sveti ivrsi odmazde... Zna se ko je izdo kod kraljeva i kako je nastala pesma nad kraljevom ziva vatra seva... El znas ti da od 1941 i sloma te uzicke republike pa do ulaska crvene armije nije bilo partizana, partizani se igrali republike 2meseca pa kad dosli nemci narod nadrljo oni pobegli naravno, uzicki, cacanski kao i krusevacki kraj je cetnicki bio i osto ...

    • 5. mart 2015 | 20:36

      obilic

      @Titov put-Nas put

      Malo je to drugojacije

    • 5. mart 2015 | 23:53

      SAVA

      @Titov put-Nas put

      Bravo za komentar, sve to oni znaju i imaju gde pogledat. Sve se radi i pokusava Istorija preokrenut, nece bas ic, svet je prevelik a ima dokaze o tom ratu.

    • 6. mart 2015 | 00:55

      Ср

      @Titov put-Nas put

      Лепо си ти ти прочитао у књигама које су ти написали.али истина је нехде тамо далеко.фала богу па сте у мањини и за 20година ће изумрети и задњи фосил са оваквим размишљањем

    • 6. mart 2015 | 13:17

      Bosna

      @Titov put-Nas put

      Sve si rek'o kako treba. Pametnom i objektivnom dosta! Al cetnici se i dalje obadaju i sad im je glavno da ove bradonje sa slika nisu bile pod Drazinom komandom. Jok, bile su pod mojom komandom. Ha,ha!

  • S.breg

    5. mart 2015 | 18:54

    Ja ovde nigde ne vidim cetnike i ustase nego cetnike i italijane

    • 5. mart 2015 | 19:23

      Bulidža

      @S.breg

      Ima ih zajedno, ima.

    • 5. mart 2015 | 20:25

      Vaske

      @S.breg

      Ako ne vidis idi ocnom,aovo nije nista sta je prikazala nemacka tv stanica zdf.

  • ☆Zvrk☆

    5. mart 2015 | 18:53

    I posle neko neka kaže da švabe nisu pobedile na balkanu danas. Sve vlasti u svakoj republici slave zlotvore koji su saradjivali sa okupatorima tada! Kako nazvati onog ko staje uz rame sa onim ko nam pobi toliki narod. Izdajnikom! Istorija u tri tačke. Nema siva zona, nema pa nije to baš tako bilo. Baš je tako bilo.

  • Marijana

    5. mart 2015 | 18:49

    Svaka cast na clanku !!!

  • Stanojle

    5. mart 2015 | 18:48

    Pravi rat u Jugoslaviji se vodio izmedju Srba partizana i Hrvata ustasa. JVuO nije zastitila srpski narod u NDH i komunisti su pruzili organizacionu podršku srpskom narodu u NDHda se brani od Ustasa. Cetnci su bili kraljevska vojska i bili su za ocuvanje kraljevine i zbog toga su se borili protiv partizana koji su rusili kraljevinu.

    • 5. mart 2015 | 19:18

      HRVAT

      @Stanojle

      Stanojle ova ti rakija sve kaze...sta bjezis od subjekta

  • Maverick

    5. mart 2015 | 18:48

    Nista nije cudno,za vreme 2 svetskog rata svako je sa svakim saradjivao.Komunisti su isto saradjivali sa ustasama!

    • 5. mart 2015 | 19:17

      pazi ovo

      @Maverick

      Ala si lupio , i ostao glup... Moj deda ima 93 godine i sve je video svojim očima ko je ubijao Srbe u Šumadiji... Isti oni koje je 1945,zarobio na granici sa Austrijom i Slovenijom... Oko 120000 Nemaca,ustaša,italijana i naravno naše "braće" četnika... Postoji ljudi koji su živi i mogu da posvedoče o svemu.... Glupo je pričati o četnicima kao oslobodiocima...

  • -.major. MILAN TEPIC RS.K.

    5. mart 2015 | 18:47

    Novi nato poredak je srbiju podjelio na vise neistomisljenika srbe protiv srba . U ovoj nasoj srbiji vise se nezna tko koga vise mrzi i ponizava a sve rdi podlih igare te europske unije i amerike. Mislim da i sada nije bolj situacijja od tih nasih predaka koji su cinili zlodjela nad svojim narodom do 1945 godine a poslje sve dosada su to cinili razni partizani i drugi kojima je bijo cilj da se medjusobno neslazemo i ubijamo za tudji racun. Od 1945 godine u srbiji je likvidirano oko56 000 srba i to mahom od ruke srbina eto takovi smo mi narod nikako da se opametimo da stane u obranu srbin za srbina.

    • 6. mart 2015 | 04:23

      ooo

      @-.major. MILAN TEPIC RS.K.

      Da, nikako da se opametimo. Ti prvi. Partizani su JEDINI koji su trazili od svih da se pomire, da se ne ubijaju medjusobno i da ne ratuju vise. S druge strane, cetnici i ustase su uvek zeleli samo rat. I na kraju su uspeli da izazovu rat i stotine hiljada mrtvih 90-tih. Posle 1945 partizani su uradili ono sto je bilo logicno. Pobili su cetnicke ubice i zlocince, isto kao sto su pobili i ustase. Sta je trebalo, da puste ubice i koljace da zive i uzivaju kao da nista nije bilo?

  • Miodrag

    5. mart 2015 | 18:44

    Šta reći? Čak i za nas matore, rođene 60- tih god. frustrirajuće je što više saznajemo o svima nama sa prostora bivše nam države.

  • Rade

    5. mart 2015 | 18:42

    komunisti = braćoubice

    • 5. mart 2015 | 20:20

      Перица

      @Rade

      Браво четници су мазили браћу Србе. Са камом. Мој бато мајку са три ћерке су заклали само што су сакривале СРБИНА али партизана. Све у свему четници Срби партизани ванземаљци. Није ми јасно зашто не признамо да су и једни и други убијали се између себе. Да су и једни и други били СРБИ. Нисам ни на чијој страни. Једноставно мученик као и већина Срба у Србији.

  • djole

    5. mart 2015 | 18:42

    Svaka cast redakciji Telegrafa!Srbi treba da se ponose komunistickim pokretom ciji su najveci stozer bili na Balkanu, a ne izdajnickim pokretom Draze Mihailovica. Otvorite oci, braco, pa pogledajte sto je istina. Simbolika dva pokreta dovoljno govori o njihovom karakteru, partizanski simbol bila je zvezda petokraka a cetnicki mrtvacka lobanja. Partizanska himna bila je "Radije ce svi umreti nego svoje zemlje dat...", a cetnicka "Ubicemo, zaklacemo ko sa nama nece"..Komunisti su stvorili skoro sve sto danas ima Srbija, od feudalne i porusene zemlje kakva je bila prije rata, stvorili su modernu zemlju..Izgradili fabrike, gradove, puteve, mostove, tunele..I danas zivimo od prodaje onoga sto su nam oni ostavili...

    • 5. mart 2015 | 19:23

      VladaGSP

      @djole

      Svaka čast.

    • 5. mart 2015 | 19:59

      Bosna

      @djole

      Big lajk!

    • 5. mart 2015 | 22:53

      Tetak

      @djole

      Hvala bogu da ima onih koji znaju I prihvataju stvari onakve kakve jesu, ipak za nas ima nade.

    • 6. mart 2015 | 13:21

      Bosna

      @djole

      Znaju to oni sve. Vrlo dobro znaju. I 50 g su uzivali u tom komunizmu, ko hinje se ponasali, a sad otvoreno pljuju na to doba. Dokaz kakvi su ljudi.

    • 10. januar 2016 | 17:57

      Tito

      @djole

      Ovo je clanak za zaludjene ljubitelje cetnika i koji misle da su partizani zlokovci... Evo ima lepo crno na belo..,

    • 15. april 2016 | 19:18

      Slaven

      @djole

      Djole,ne mogu ti reći koliko mi je kao Hrvatu jugoslavenski orijentiranom drago da vidim tako pametan i istinit komentar jednog Srbina.A baš sam prijatelju prije dvije godine govorio koliko su ideološki suprotni ti pokreti i to baš sa tim primjerom pjevanja.Nikad tako ružno nisu pjevali partizani dok su hrvatski izdajice pjevali o Jasenovcu i Gradiški kao mesnicama.Jedno veliko FUJ!

    • 8. februar 2017 | 16:45

      Miloje

      @djole

      Sve si u prevu 100% osim jedne stvari. Da koristimo mi sve te puteve, mostove, škole , bolnice... KORISTICE IH I NAŠI UNUCI!

  • Aca

    5. mart 2015 | 18:41

    Koga vise briga za sve to...

  • ava

    5. mart 2015 | 18:40

    50 godina komunizma je zaklalo vise nego ijedna strana u ratu. duh sveti je izasao iz ljudi a zamenila ga petokraka zbog koje sada devojcice setaju gole i narod ne zivi po blagoslovu. mogli smo imati srbiju. ovo nije srbija. posle 45e ne postoji vise srbija.

    • 5. mart 2015 | 19:05

      jovan Usa

      @ava

      Delimična istina... Ali šta nam donela demokratija? Sfrj je imala 18miliardi dolara duga ili tako nesto , sada bivša juga ima 200.000.000 $ duga, a standard životA je dosta gori...ne religija, ne komunizam ili demokratija su kriva za sve ovo, već naša rasa TUPAVA

    • 5. mart 2015 | 19:40

      Weber'S

      @ava

      Zbog petokrake devojcice setaju gole???? WTF gdje ti zivis? Dok je bilo petokrake bilo je morala.

    • 5. mart 2015 | 20:27

      Перица

      @ava

      Србија је живнула после 90тих. Па више смо се поубијали у задњих двадесет година. Атентати, политичка смакнућа, самоубиства због срећног демократског живота, деца се оверавају уништавајући своје и животе својих родитеља. Убијају и силују бабе, децу. Али 45' је нешто друго. Па видите да нас је све мање,а комунисти нас истребили. Размишљајте мало главом и не наседјте на разне глупости

    • 6. mart 2015 | 17:46

      SAVA

      @ava

      Da je to tako , vi nebiste bili danas na belom svetu i pisali komentare. Jadan je onaj kome okupator vlastite zemlje bolje pase od oslobodioca te iste.

  • dragan

    5. mart 2015 | 18:36

    Saradnja je bila neophodna da bi se sacuvao Srpski zivalj...I da se nije saradjivalo sa Nemcima veci Srba bi zavrsilo u logorima..

    • 5. mart 2015 | 18:52

      Kiza

      @dragan

      Bal vampira...

    • 5. mart 2015 | 18:56

      Tetak

      @dragan

      Zbog cega se saradjivalo sa ustasama?

    • 5. mart 2015 | 19:05

      ☆Zvrk☆

      @dragan

      Još kad bi objavili da su i Četnici učestvovali u transportima Srba u Jasenovac. Za Banjicu i ostale logore se već zna pa nije interesantno za novine. Čekam dan kada će biblioteke da sravnaju potomci ovakvih i da traže rehabilitaciju za dušmane iz svojih familija. I svi će da se prave ludi kao i uvek!

    • 5. mart 2015 | 19:05

      jovan Usa

      @dragan

      Samo da smo pustili da nas okupiraju i da nas boli ...

    • 5. mart 2015 | 19:21

      HRVAT

      @dragan

      Ovde cetnici locu rakiju sa Ustasama.....alo breeeeee jeli vidis covece

    • 5. mart 2015 | 20:28

      @

      @dragan

      Sram te bilo! Saradjivali su sa ubicama srpskog naroda. Cetnici su pili i jeli sa ustasama dok su ustase klale Srbe u Jasenovcu. Sa Nemcima saradjivali i trazili puske, dok su Nemci ubijali srpsku decu na Banjici! Cetnici su izdajnici.

    • 5. mart 2015 | 20:31

      1

      @dragan

      Pi kako te nije sramota. 2 MILIONA Srba su pobili Nemci i Ustase, a ti podrzavas smradove koji su sa njima saradjivali!!! Stidi se!

  • Bulidza

    5. mart 2015 | 18:34

    Ma to je bre Bred Pit, nisu takvi cetnici, a nisu ni ustase, to je propaganda!

    • 5. mart 2015 | 19:26

      Bulidža

      @Bulidza

      Koji si sad pa ti ? Ružno je da mi komiraš nadimak

  • Toni

    5. mart 2015 | 18:29

    Bila nam je na vlasti demokratija 12 godina,ona ista koju su četnici prizivali. Država nam je tada nastradala više nego u svim ratovima.

  • Tetak

    5. mart 2015 | 18:27

    Neka jos neko kaze da ima razlike izmedju cetnika I ustasa. Zahvaljujem redakciji na ovom clanku, I trebalo bi vise o cesce pisati o ovim stvarima, naravno, samo istinu.

    • 5. mart 2015 | 19:33

      Baron

      @Tetak

      Istina zna bit bolna,pogotovo kad ispliva na povrsinu pa postane vidljiva!

    • 5. mart 2015 | 20:48

      Алекса

      @Tetak

      Нека се објаве фотографије како Крлежа и поглавник Павелић др Анте играју шах, фотографије како друг стари прича у Загребу са доглавником Лорковић др Младеном у свибњу 1941. године, фотографије Владимира Велебита са Нојхаузеном и Кашеом у Загребу 1943. године. Нека се објаве и документи које је потписао "маршал" Тито у августу 1943. године где предлаже немачкој окупационој сили сарадњу. Молим и објашњење од комуниста како се ЈБ Тито потписивао као маршал у августу, када је наводно изгласан за маршала у новембру 1943. године, да не буде забуне па неко напише да је то фалсификат, дотични се потписивао као маршал и питомцима који су завршили курс за подофицире и официре, такође у августу исте године...

  • Mark

    5. mart 2015 | 18:26

    Partizani s bili protiv nemaca. Gde je sad Nemacka a gde Srbija i bivse republike jugoslavije?

    • 5. mart 2015 | 20:01

      Bosna

      @Mark

      Glup komentar!! Jbg!

    • 7. mart 2015 | 00:49

      SAVA

      @Mark

      Nemcima je oprosten veliki dug, a verovatno je ostalo ukradenog blaga iz 2 sv rata.

  • Kapiten

    5. mart 2015 | 18:24

    Dobro mene ste ubedili.. ajde da opet svi budemo komunisti... to je bio vrhimac Srba...

  • Zoks

    5. mart 2015 | 18:23

    I samo d se zna, Cetnici su imali dve pa Bogami i tri glave, te ih je bilo lako uociti.

  • Jelena Savojska

    5. mart 2015 | 18:22

    koliko gluposti

  • Just me

    5. mart 2015 | 18:22

    Saradnici okupatora i domaci izdajnici....ma neeee mora da je fotomontaza!

  • mile13

    5. mart 2015 | 18:20

    zlikovci!

  • Andrej

    5. mart 2015 | 18:17

    Komunisti, veći neprijatelji od nemaca u tom vremenu.

    • 5. mart 2015 | 19:03

      Mladen

      @Andrej

      Šta trabunjaš???

    • 5. mart 2015 | 20:33

      obilic

      @Andrej

      Sve su oni inicirali to je jedini zadatak boj protiv srba i bili spremni i sposobni za borbu protiv cetnika to jest srba Partizani su se borili samo sa cetnicima cak i u saradnji sa njima bili kako bih lepse desifrovali. Titovi mafijani su se lepse spremili da ruse srbiju i pobedili su uz pomoc nemaca i ustasa kao i engleza. Blesavo ali tacno. Svi ti prvaci komunisti uz tita su posle rata pobijeni tako da su im cele porodice cistili. O tome kako je bilo malo je otvorenadokumentacija jos nije. Vreme

  • Mica

    5. mart 2015 | 18:14

    A sta je sa komunistima i ustasama. Znamo da je Bakaric bio veza sa Artukovicem. Cetnici su hteli da oslobiode Jasrnovac, ali Tito nije dao. Srbijo opameti se.

    • 5. mart 2015 | 21:05

      dexter

      @Mica

      Ma da bre i onda mrmut zavio cokoladu u foliju! Ako ti deda bio cernik ti je tvoj priblem! Svi su pravili s...nja u ratovima, sta je bilo bilo je! Proslost se ne menja! Mozemo samo pouke da izvucemo sa njihovih gresaka! Jedno kajanje ne gine ! Imali smo sta sno imali sa komunistima, mizda bi bilo bolje a mozda i gore sa bradonjima!

    • 5. mart 2015 | 21:43

      45

      @Mica

      Gde ti je obraz covece. Pa ko je pobio ustace kod blajburga? Ko je jurio ustasku emigraciju preko pola sveta?

  • Boban

    5. mart 2015 | 18:14

    21 vek...foto montaz? Americka istorija tj pisanje nove istorije...jedan deda mi je bio u partizane a drugi deda u cetnike i druzili su se do poslednjeg dana zivota,satima razgovarali o zajednickim akcijama ali i o tome kako je vlast pisala istoriju!

    • 5. mart 2015 | 18:35

      bart

      @Boban

      Bitno da si Amerikance morao da spomenes...tebi kad je los dan krivi Ameri zar ne ?

  • snoopy

    5. mart 2015 | 18:12

    I onda mi neko brani cetnike ,isti su i jedni i drugi

  • BosnaE

    5. mart 2015 | 18:11

    Antifasisti;))))))

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA