OVO SIGURNO NISTE ZNALI: Ko je kriv kada dođe do lančanog sudara - prvi ili poslednji u koloni?

Samo tokom 2016. u Srbiji je bilo 43 velika lančana sudara u kojima je sedam osoba poginulo, dok je manjih, sa materijalnom štetom bilo čak 1.953

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Boro Prikaza
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Milan

    30. januar 2018 | 01:53

    Clan 32 Vozač prvog vozila u lancu slupanih automobila, biće kriv ukoliko se utvrdi da nije postupio u skladu sa Članom 32. Zakona o bezbednosti saobraćaja, koji kaže da "vozač ne sme naglo da menja način vožnje, osim u slučaju izbegavanja neposredne opasnosti". Ako realne opasnosti nema, svaka neoprezna radnja koju počini vozač (prestrojavanje, skretanje, naglo zaustavljanje vozila, preticanje itd) obeležiće ga kao krivca za sudar. Tipičan primer je prestrojavanje u gradu, kada vozač iz jedne trake u drugu prelazi bez davanja migavca, naglo i preblizu vozaču koji se kreće svojom trakom, a koji zbog toga ne može da zakoči na vreme, kao i ostali iza njega. Na otvorenom putu se lančani sudari dešavaju kada vozač u poslednjem trenutku promeni mišljenje jer je promašio skretanje ili je video zgodno mesto za predah. On naglo koči ili se zaustavlja, ne proverivši pre toga da li iza njega ima drugih vozila i koliko su udaljena.

  • Jeretik

    22. oktobar 2017 | 15:44

    Kriv je onaj ko nema lovu i dobrog advokata .

  • Mileta

    21. oktobar 2017 | 23:34

    Cela se prica svodi na zakon,neuvzavajuci realnu situaciju pri sudaru vozila sa vise ucesnika.Ono sto policija zapisnicki konstatuje,to je meritorno za sud i osiguravajuca drustva.Oni koji nisu zadovoljni imaju pravo zalbe,koja u vecini slucajeva bice odbacena.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA