≫ 

Mašinovođa, koji je upravljao vozom u velikoj tragediji u Nišu, nedostupan na sve telefone: Uzeo je bolovanje i u lošem je stanju

U velikoj tragedija, koja se dogodila u petak, poginulo je pet osoba, a još troje je u kritičnom stanju

  • 31

Mašinovođa koji je upravljao kompozicijom koja je smrskala autobus, otvorio je bolovanje i nedostupan je na sve telefone, rečeno je za Telegraf u "Srbija vozu".

Njemu je nakon nesreće ukazana lekarska pomoć na neuropsihijatriji, jer je pretrpeo veliki šok zbog svega što je doživeo.

- Otvorio je bolovanje, u lošem je stanju i nedostupan na sve telefone. Firma mu želi brz oporavak - rekla je Dragana Stanković iz "Srbija voza".

Vozač autobusa "Niš ekspresa" koji je bio za volanom u trenutku nesreće na pružnom prelazu i dalje je kritično i životno ugrožen. Prema najnovijim informacija, ima i krvarenje u stomaku. Protiv njega će biti podneta krivična prijava zbog izazivanja opšte opasnosti sa smrtnim ishodom.

U velikoj tragediji, koja se dogodila u petak, poginulo je pet osoba, a još troje je u kritičnom stanju.

VIDEO: Pogledajte snimak sa lica mesta

(D.K)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Др

    24. decembar 2018 | 16:14

    Па, шта бисте ви хтели да вам изјави!? Пустите човека на мири!

  • Sanja

    24. decembar 2018 | 16:33

    Pustite coveka, iako nije kriv nije lako da zivi sa tim. Sta bi htele medije da im se javi i da prica sa njima. Sramota da napadate coveka

  • KOSIGNAS

    24. decembar 2018 | 16:35

    Čak i u najrazvijenijim zemljama sveta, SAD i Kanada npr., blizu 20% pružnih prelazaje bez rampe. Ne postoji voz koji se može zaustaviti na manje od 500-700 m, ako se kreće nekom srednjom brzinom. Znači najmanje nekih 25-30 sekundi. Mesto na kome se desila ova tragedija je jako pregledno za vozače drumskih vozila, po par stotina metara levo i desno. Mašinovođa, sve i da je odmah počeo da koči čim je ugledao autobus, ne bi se zaustavio pre ukrštanja puta i pruge, što se i ispostavilo kao tačno. Direktni krivac za ovu tragediju je vozač autobusa, jer je dužan da zaustavi vozilo kod nailaska na pružni prelaz, naglašavam da ZAUSTAVI,ako nema rampe. Ne radi se ovde o vozaču početniku, već o nekom ko bi trebalo da bude elita među profesionalnim vozačima. Mašinovođa ovde nema ni trunke krivice.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA