≫ 

"Zatrovani smo mržnjom": Ne prestaju skandalozni komentari mnogih Srba na jeziv požar u Notr Damu

 ≫ 

- Naša mržnja je u stvari jedna apsurdna strast, a tamo gde vlada mržnja nema sposobnosti za razumevanje - objašnjava sociolog Ratko Božović za Telegraf.rs reakcije ljudi posle katastroofe u Parizu

Komentari

  • bil

    20. april 2019 | 00:43

    nije mrznja, nego ravnodusnost moxda ili pak ne zasluzuje toliku paznju koja joj se pridaje. Sto je Francuska crkva iznad bilo koje druge bogomolje da se toliko ocajavai i zali zbog nesrece i gubitka kulture u odnosu na bilo koji drugi gubitak u svijetu. meni je zalivije kad ljudi izgube kuce u pozaru usljed zemljotresa, paljenje sume u indoneziji, to gledam sa zalom... ovo je nezgoda koja se desila i osiguranje ce to da pokrije i nadomjesti. search "indonesia oil forest burning fire" i onda recite/pisite sto je zaista zalostno

  • Vesko

    17. april 2019 | 12:26

    Nije taco da mi mrzimo. A zasto Oni zadnjih decenija mrze Nas? Ima boga!

  • Gale

    17. april 2019 | 09:54

    Bravo za naslov. Nazalost potpuno ste u pravu. vidi se to i iz komentara. Kao da je odluku o bombardovanju doneo obican narod u Francuskoj na nekome referendumu? Uostalom partevrte gde burgija nece. Znaju to Siptari. zato su omogucili mocninima u Americi da stave sapu -ruku na prirodna bogatstva na K i M.

  • Ана

    17. april 2019 | 08:23

    Kakva mrznja?!!Povrsna naklapanja nedobronamernih ljudi o srpskom narodu. To sto iskazujemo je cist ocaj i bes zbog ponasanja Francuske prema nama u poslednjih 20 godina. Na dvadesetogodisnjicu bitke na Kosarama i pogibije dece od 18,19 godina i kasetnih bombi i granata koje su ispaljivali francuski vojnici ocekujete od nas da budemo sveci. Glavu ne okrecu prema nama. Nisu cak pomogli ni nasem, njihovom divnom Andre Gujonu Francuzu. Otimaju nam Kosmet koje je nase srce, kao sto je Noter Dam njihovo. Ocekujete da placemo?! Ne, zao nam je svetinje, ali je ljudski da pokazemo i jetkost i ljutnju, zar ne?

    • 17. april 2019 | 09:48

      Gale

      @Ана

      Ne petljaj. Da nam dole nije KFORa Siptarija bi davno pocistila Srbe. Ko je smeo od NATO clanica da se suprostavi bombardovanju?

  • Knez

    17. april 2019 | 00:40

    Cista anti-sprska propaganda. Mi smo uvek u krivu. Puni mrznje i ocaja. Ne moji dobri ljudi. Nismo. U potpunosti razumem sve one koji pamte zlocine agresora i ravnodusnost velikih sila dok su nase svetinje gorele, dok se nasa krv prolivala kroz istoriju. Ali isto tako moramo biti bolji ljudi od njih. Moramo pokazati saosecanje i onda kad ti isti ne zasluzuju. Samo onda mozemo ih istinski pobediti i uzvisiti se sa ponosom.

  • Fox Molder

    16. april 2019 | 23:38

    A Jel u redu da ne zalim notr dam. Prosto sam otupeo od takvog zapada i takve kulture i nemam vise nikakve empatije za njih. Kao sto ni oni ocigledno nemaju za nas Jel sam bolestan i nekulturan Ako ne patim ?!

  • DaDa

    16. april 2019 | 21:06

    Molim bota da ne ponavlja isto u bezbroj komentara.Mi smo bilu u ratu i neke naše komšije su lobirale i huškale velike sile da nas napadnu.A ovo je nesreća i verovatno ljudska greška i nemar.Tako da to nije isto.

  • Milan

    16. april 2019 | 20:58

    Zašto smo zatrovanji mržnjom? Niko ovde ne govori o kulturi i svetskoj baštini nego o simbolu zemlje okupatora ka Kosmetu koja je kačila u tu istu katedralu nazovi zastavu naše otete i okupirane dedovine. Zašto su naši manastiri stradali u pogromu manje vredni? Eto, baš mi je drago da je izgorela, neka izgori i Ajfelova kula i Rajhstag i bela kuća i tajm-skver, meni će da bude drago, sorry

    • 16. april 2019 | 21:01

      Liki

      @Milan

      Bote isto ponavljaš. Preči su nam dobri odnosi sa velikom državom i nacijom kao što je Francuska nego neka zastava koji je neki korumpirani pojedinac okačio.

    • 16. april 2019 | 23:08

      Keva

      @Milan

      Sve li ti znas vernice da si Bibliju procitao znao bi da po Pravoslavnoj veri mi se ne svetimo nego prastamo.U ostalom nije narod kriv kad precednik odlucuje u njihovo ime.

  • E

    16. april 2019 | 20:07

    Baš da vidimo hoće li naša siromašna Srbija dati novčanu pomoć za katedralu? Zatvaraju se narodne kuhinje i socijalne uplate kasne do 4 meseca a po predatom zahtevu. Predam u maju a prvu dobijem u avgustu. Daa vidimo... 😠

  • Deda

    16. april 2019 | 19:52

    Nije istina.Nismo zatrovani mrznjom. Pratimo standarde Evrope . Svi koji kazu drugacije su placenici. Dok smo mi verovali u pravdu,istinu saosecanje cela Evropa na celu sa njijovim predstavnicima bezocno lagali da smo koljaci,da imamo logore ,i dragi Bog zna sta jos ,e sada kada smo mi postali isti oni e opet ne valja ,e nece biti tako.

    • 16. april 2019 | 20:25

      ноћ

      @Deda

      Браво! Лепо си им рекао! Eто им сад...

    • 16. april 2019 | 20:26

      neko

      @Deda

      Kakve to veze ima sa ovom nesrećom? Politika i političari su jedno a stgadanje običnih ljudi drugo.

  • xaso

    16. april 2019 | 19:51

    Naše crkve još pale a njihovi vojnici gledaju iz nata

  • RICINUS

    16. april 2019 | 19:42

    Proterati francusku ambasadu

    • 16. april 2019 | 23:09

      Keva

      @RICINUS

      Isto kosto se teraju Srbi sa Kosova?Sociopata na lecenje!

  • mvgr

    16. april 2019 | 19:38

    Da li su oni saosećali sa našim spaljenim crkvama i svetinjama? NISU I NIJE IH BILO BRIGA. Žive iznad svojih mogućnosti, otimaju, pale, ubijaju,... za Boga ne pitju, e sad im je Bog odgovorio. Ne mrzim ih ali i ne mogu da saosećam sa njihovim bolom ako ga stvarno uopšte osećaju onako sebični i samoživi.

    • 16. april 2019 | 20:16

      Luna

      @mvgr

      Da li mi pitamo za BOGA I da li je Bog nama mozda odgovorio paljenjem i rusenjem nasih svetinja? .Ne likujte nad tudom nesrecom ,jer mozda to sutra ceka nas.

  • Blaško

    16. april 2019 | 19:35

    Baš me briga i za crkve i za manastire. Opet se pokazuje da religija zavađa ljude i narode.

  • 1999

    16. april 2019 | 19:32

    Nismo zatrovani samo neki od nas nemaju duh samoporicanja'i dobro pamtimo sva njihova zla prema nama.

  • Petar

    16. april 2019 | 19:30

    A sa cim su oni zatrovani,trebam li da nabrajam zgarista,po Srbiji.Od njihove ne zatrovanosti u MILOSRDNOM ANDJELU.

  • Kodiaq

    16. april 2019 | 19:26

    Pali bre u milogoru odakle si i došao.

  • Dejan

    16. april 2019 | 19:25

    Sociolog Ratko Božović brže bolje da se dodvori nekome . Kako nije komentarisao cinične izjave Tonija Blera , pa onog nazovi doktora francuza i mnoge , mnoge zvaničnike sa zapada ! Šta će sad on nas da kritikuje. Pa ne boli nas za Notr Dame , eto ! A on neka cmizdri , valjda će da dobije neku značku .

  • 937

    16. april 2019 | 19:21

    Slikao sam se pre nekoliko godina ispred katedrale kao i svi turisti koji su bili u Parizu. Mi nikoga ne mrzimo ali kako da saosecamo sa nekima koji su ucestvovali u bombardovanju nase zemlje, koji su gledali dok su siptari palili nase crkve i lomili krst proterivali nase ljude, decu...i danas ti francuzi hoce te iste siptare da nagrade tako sto ce im dati drzavu!

  • Ivan

    16. april 2019 | 19:19

    To je gnev sta su cinili nasim svetinjama dole!

    • 16. april 2019 | 19:29

      1234

      @Ivan

      Ko oni? umes li razlikivati zito od kukolja? ako ne umes bolje i ne komentarisi i ne truj narod svojom mrznjom.

  • Nina

    16. april 2019 | 19:18

    Mi zatrovani?Pa sta su onda oni?

  • Baki

    16. april 2019 | 19:13

    Aut svi komentari ! IMA BOGA !!!

  • Brankica

    16. april 2019 | 19:12

    Gospod Bog da nas sve pomiluje , izleci od mrznje. Jer ce mrznja naneti zla onom ko mrzi. Najlepse sto cinimo sebi je da oprostimo. Bog je sudija. Njegova je poslednja i pravedna

    • 17. april 2019 | 15:20

      JA

      @Brankica

      Bravo lepo si to rekla Brankice , mi nikoog ne mrzimo nego mi samo kazemo da Bog sve vidi , i da je poceo da vraca sve po zasluzi.

  • Dušica

    16. april 2019 | 19:09

    Aj ti gospodine na Kosovo, prebroj žrtve i Svetinje, pa onda pričaj o mržnji. Ako se uopšte ti komentari mogu nazvati mržnjom, više bi to bile činjenice.

  • @#$

    16. april 2019 | 19:09

    Pored nekih mrzitelja dobro je da uopste imamo prijatelje u svetu. Niko ne moze niti treba misliti da ce drugi raditi i zrtvovati se za nas a protiv svojih interesa. Kao Francuzi su se trebali posvaditi sa Amerikom zbog nas? Kao da nemaju oni i svojih problema da bi se zbog nas sukobljavali sa svojim saveznicima.

    • 16. april 2019 | 19:27

      DD

      @@#$

      Opa odjednom 30 minusa. Neki psihopata i mrzitelj je dežurni na ovoj temi.

    • 16. april 2019 | 20:06

      Srbin

      @@#$

      Ti ili si nenormalan ili strani placenik trece nema.Dzaba prijatelji kada umiremo od osiromasenog uranijuma,kakvi te crni mrzitelji spopali vise?Pa jel treba da volim one sto nas zatiru na svakom koraku?Koliko samo dece I omladine je bas zbog francuza I saveznika umrlo.Ti nisi Srbin lose glumis samo.Svaki normalan je uz svoj narod.

    • 16. april 2019 | 20:21

      Nevena

      @@#$

      Sad skoro si izjavio ovde na portalu da te je sramota sto si Srbin.Pa sta cekas sto ne menjas naciju ?Ja mislim da ti u stvari I nisi Srbin vec ......strani placenik.

    • 17. april 2019 | 10:59

      Snezana

      @@#$

      Ante Ban ne .....ovde vise.

    • 17. april 2019 | 16:50

      Marija

      @@#$

      Ma bitno da ti nisi mrzitelj,da imas prijatelje po svetu a za ostale ne treba da te bude briga.

  • Kiza

    16. april 2019 | 19:02

    Gospodo...mrznja nikako-samo RAVNODUSNOST!!!

  • Милан

    16. april 2019 | 19:02

    И имам утисак да тек неколико лица пише веђину мрзитељских коментара јер једно те исто понављају у већини њих. Ваљда мисле да се велики требају прилагођавати нама а не ми њима.

    • 16. april 2019 | 20:25

      Sbin

      @Милан

      .Znaci po tebi je u redu da veliki bacaju na nas osiromesen uranijum , da ubijaju decu,da vade Srbima organe I prodaju.Jer mi smo mali pa mora da cutimo.Nekoliko put sam citao tvoj komentar jer nisam mogao da verujem kakvu si glupost rekao.

  • Miki

    16. april 2019 | 19:00

    Mrzim sve koji su nam naneli zlo sta je problem?

    • 16. april 2019 | 19:06

      Невена

      @Miki

      Проблем је што овакви социолози својим ставовима инсистирају да их волиш или бар да лажеш да их волиш ! ПС Ја их не мрзим , али их и не волим и нећу да ЛАЖЕМ ЈЕР ЛАГАТИ ЈЕ ГРИЈЕХ ВЕЋИ НЕГО НИШТА НЕ ОСЈЕЋАТИ !!!

    • 16. april 2019 | 19:26

      DD

      @Miki

      Ti Nevena sve mrziš koji nisu kao ti. Bezbroj je tvojih komrntara kojima nas zavađaš sa komšijama a sada bi i sa Francuzima. Tuđoj se nesreći raduješ. Sramoto!

    • 16. april 2019 | 19:31

      1234

      @Miki

      A ko nam sve kroz istoriju nije zlo uradio? uvek smo mi kroz istoriju bili na udaru na Balkanu ali ne smemo dozvoliti da nas necije zlo pretvori u zle ljude.

  • Maja

    16. april 2019 | 18:59

    Ma ljudi sta se palite ,mi nismo mrzitelji kao neki ,mozda smo ravnodusni jer smo prosli pakao (ratove ,bombardovanje osiromasenim uranijumom od cega umiranje postade kao epidemija ,siromadtvo sa jedne strane i nenormalno bogatstvo sdruge ).Tako da nama ni pojava vanzemaljaca ne bi bila cudna ...

  • Čika Jova

    16. april 2019 | 18:59

    Kad o nama pričaju sve i svašta oni nisu zatrovani mržnjom, a mi smo samo jedno uporođenje izrekli, naši hramovi i jedna katredala i već smo zatrovani mržnjom.

  • Nina

    16. april 2019 | 18:54

    Zasto komentare nazivate mrznjom ja se ne radijem sto se to desilo ali ljudima jos zboni u glavi ubistvo male Milice na nosi i jos 78oro nase dece spaljeno sve sto je srpsko na Kosovu nismo nikada vidjeli te vjernike da su zaplakali a svi nasu golgotu u prvom i drugom svetskom ratu su pokrili albanskom zastavom i tako obelezili te dogadjaje ponizili nasu zemlju

  • Bina

    16. april 2019 | 18:53

    Sve sto je proslo proslo je ne treba nikoga mrziti ima Bog koji sve gleda i koji ce svemu "sudija"-biti! Kada mi mrzimo zapravo i od svoje djece naciste pravimo!

  • Sloba

    16. april 2019 | 18:47

    Nema potrebe da je obnavljaju. Pre će muslimani postati većina u Francuskoj pa će je opet spaliti. Francuska nije više evropska država, što dalje od nas a mi još dalje od njih.

  • Tirinti

    16. april 2019 | 18:45

    Mi zatrovani mržnjom? A oni nisu.iz ljubavi su nas bombardovali.porusili kuće, bolnice, škole, fabrike.oteli dio Srbije. Pobili civile.djecu.bacali oširomašeni uranijum.i dan danas se osjećaju posledice. Malo je to što im se desilo. Bar pola Francuske treba da izgori pa da vide kako je bilo našem narodu.

  • Н. С.

    16. april 2019 | 18:45

    Г- дине Божовићу, којем ви народу припадате? Толико здушно браните Французе као да сте их родили, а катедралу лично градили. Светиње које су шиптари рушили, и то онако уз пренос су старије и од каредрале а и од Француза . Хоћете да кажете да је веће културно добро једна катедрала, од 130 наших ЦРКАВА И МАНАСТИРА. Колико се сећам они нису заузели сва светска гласила од туге за нашим СВЕТИЊАМА, и зато престаните да нас прозивате и намећете шта би ми требали сада да осећамо. Самим тим што се ми не дружимо са изазивачем њиховог пожара а они су се ИТЕКАКО дружили у то време са нашим рушитељима као и сад што се друже. Наша садашња реакција иде уз прост Закон АКЦИЈЕ И РЕАКЦИЈЕ.

  • Mako

    16. april 2019 | 18:38

    Ponovo izvrčete činjenice, nismo mi njih bombardovali i oteli 1/4 teritorije,ponizili predsednika i državu; ne mrzimo mi Francusku nego ona nas.

    • 16. april 2019 | 18:51

      Baćko

      @Mako

      Što bi nas Francuska mrzila? Kao mnogo smo joj bitni i interesantni pa da nas mrze? Zato ne lupetajte.

    • 16. april 2019 | 18:54

      Filip

      @Mako

      Jak nam presednik pa bio.

    • 16. april 2019 | 19:05

      @#$

      @Mako

      Francuzi nam oteli a nije Vasington? Alo covece ne mozes sve njih trpati u isti kos i stvarati nam od svih njih neprijatelje.

    • 16. april 2019 | 19:19

      DD

      @Mako

      Baćko to je samo nekoliko paćenika koji nas sve obrukaše. Navlače nam svima nevolju na vrat svojom mržnjom prema Francuzima koji kao i svi imaju nekih i dobrih i loših poteza premw nama.

    • 16. april 2019 | 19:22

      Jasmina

      @Mako

      Nas narod ,nasi ljudi, ne mrze,nego ne mogu iz srca da zale za drugim svetinjama ,kad ih jos dusa boli za svojim.

  • deda

    16. april 2019 | 18:38

    kako mozete svoju mrznju, svoje frustracije iskaljivati na ovakvom vjerskom objektu, vi niste vjernici, vi niste hriscani vi ste nesoj, sram vas bilo, likujete nad paljevinom vjerskog objekta, mozete zamjerati vladi, politicarima pa i mocnicima ali katedrali Notr Dam, - oprosti im Boze.

    • 16. april 2019 | 18:55

      Tirinti

      @deda

      Deda lupetaš.stavi protezu u čašu vode i na spavanje

    • 16. april 2019 | 19:09

      Max

      @deda

      A gde je njihivo hriscanstvo bilo na Kosovu...

    • 16. april 2019 | 19:09

      ducko

      @deda

      koliko je verskih objekata spaljeno na kosovu? od milosrdnog zapada. samo je problem kada se spali nesto na zapadu. samo onda je tragedija i nesto lose a svugde drugde je to ok. spalili pola sveta pa kukaju, u toj crkvi pola relikvija je ukradeno u krstaskim ratovima.

    • 16. april 2019 | 19:11

      Kata

      @deda

      I mi smo imali svetinje. Nek oprosti Bog i Vama

    • 16. april 2019 | 19:12

      Жарко

      @deda

      Дали су Французи и остали католици туговали када су горели српски манастири, може ли сада С Р А М их било, има Бога!

    • 16. april 2019 | 19:18

      Cika Velja

      @deda

      Kakvu vezu imaju hramovi gradjeni ljudskom rukom i Bog??? Jel to bogu treba,jel ce ljudi da mu prave kucu? De se opasulji!!!

  • Pantelija

    16. april 2019 | 18:34

    No, no mržnja. Ravnodušnost! I naše crkve su gorele, decu su nam ubijali, itd... da ne nabrajam, duga lista. Nisu reagovali, bili su na drugoj strani... lafo naši prijatelji. Saučesnici u zločinima prema nama, izvršitelji...

  • Grin

    16. april 2019 | 18:32

    Dobro be ceo dan pišete o tome,i nas Hilandar je goreo i mnoge crkve pa ne verujem da su francuzi pridodavali toliki značaj,i pisanju u stampi,umesto da objavite vest da su sinoć u Vranju Mafija zapalili porodičnu firmu koja je zaposjavala oko 50 radnika sve mašine i kamioni izgoreli da je pri tome oko 30radnika ostalo bez posla,vi ceo dan pišete o požaru u parizu...

  • 😔

    16. april 2019 | 18:25

    U Notr Damu je izgorelo versko nasledje svih nas Hrišćana! Kako smo krenuli, sami ćemo se uništiti! Muslimanka vera sve jaca i jača, a mi se koljemo između sebe

  • vfb

    16. april 2019 | 18:24

    nas su ubijali, trovali, sve nam rusili, deo srbije otimaju, podrzavaju albanze da nam manastire, crkve, kuce...ruse,palje i pljackaju!! nerodjenu decu otrovali, njima perspektivu za normalan zivot unistili, zele da ih genocidnim narodu nazivaju....i njihovu drzavu vratili 50 godina unazad! jos se snazno bore da nas uniste do kraja!!! sta me briga za njih neka im se sve desi sto su nama uradili!!!!! ko to place za nama i nasoj deci? da mogu i nasu historiju bu unistili i jos bi rekli da smo mi izvrsili genocid nad nama i opet nebi im dosta bilo!!!! dosta mi svih njih britanaca, nemaca, amerikanaca, italijana.....

    • 16. april 2019 | 18:48

      Jolly

      @vfb

      Bravo za komentar nisu ni oni plakali kad su njihovi avioni bombardovali,rusili i sto je najgore ubijali nasu decu.To je zapadnjacima bila kolaterarna steta.Koji cinizam.

  • Ljuba

    16. april 2019 | 18:22

    Apsolutno sam ravnodušan prema činjenici da je to crkva koja je navodno slavila srpski podvig u boju na Kosovu, a posle šiptarsko varvarsko divljanje obeležila zastavom tih divljaka !!!

  • Pecanac

    16. april 2019 | 18:20

    Zvonila za kosovski boj 🤔🤨!?!? Gledali kako gore srpske svetinje! Zakacili zastavu kosova...

    • 16. april 2019 | 18:44

      onaj ko voli...

      @Pecanac

      Ko tebe minus-om ti njega krstačom.

  • Kokosav

    16. april 2019 | 18:17

    Treba da se zapitaju odakle tolika mržnja!Francuzi su se prodavali kao prijatelji Srba, a među prvima su nas bombardovali, uveli sankcije, demonizirali, uslovljavali, ucenjivali i sad kao treba da imamo neko razumevanje i žaljenje. Još ima mnogo toga da se desi nebi bi bilo mašala. Čast izuzecima i pravim prijateljima među Francuzima.

  • Bole

    16. april 2019 | 18:15

    Svaki malo obrazovaniji covek zna kako je religija nastala. Zalosnoje sta se dogodilo u parizu. Bitno je da nije niko poginuo. Obnovice to narod. Kad su siptari palili srpske svetinje na Kosovu i Metohiji mnogi su aplaudirali. Ljudska je to sramota i zalost.

  • Era bbasta

    16. april 2019 | 18:14

    A nase crkve i manastiri na Kosovu, poruseni, zapaljeni, unisteni... Pa se ceo svet smeje a mi treba sad da placemo? Ko je ovde lud?

  • bobi

    16. april 2019 | 18:14

    A ko je nase svetinje pominjao kada su gorele?

    • 16. april 2019 | 19:14

      @#$

      @bobi

      Cije svetinje? Evo ja sam Srbin i ateista i verski objekti mi nisu svetinja. Ali svetinja su mi ljudski zivoti a da bi njih sacuvali ugebami stvarati prijatelje u svetu a ne neprijatelje.

  • Rumba

    16. april 2019 | 18:13

    Ne želim da me neko pogrešno shvati da mi je drago što je NotrDam gorjela, al nemam baš nekakvu emociju koja bi se mogla opisati kao žaljenje. Jednostavno, kad se sjetim šiptarskog jahanja po crkvenom krstu, kad se sjetim onolikih srpskih svetinja u plamenu, polupanih nadgrobnih spomenika, odvratnog Kušnerovog cerekanja na pominjanje Žute kuće, Žipeovog javnog insistiranja da se Srbija izbombarduje, priznavanja nezavisnosti "Republike Kosovo", učešća u napadu na voz u Grdeličkoj klisuri, Miraža koji tuku po položajima VRS, ćutanja na patnju stotina hiljada prognanih Srba tokom devedesetih...ne mogu da osjetim nekakvo sažaljenje. Ko je u stanju da žali, ja mu čestitam na sposobnostima!

  • Korchagin

    16. april 2019 | 18:10

    I Hilandar je goreo, sumnjam da je to Francuze potreslo,likovali su oni i kad je onaj šiptar lomio krst 2004.,jos gore,podrzavali su ga i smatrali da je to ispravno. Ja Francuze ne smatram projateljskim narodom,mozda su to nekad bili,sad su sljam odmah iza Engleza po gadosti i ljigavosti(bar za mene). Protiv te gradjevine nemam nista ,al prptiv tog naroda vala svasta....

  • Младен

    16. april 2019 | 18:06

    А ко нас је затровао

  • 0008034

    16. april 2019 | 18:06

    Najveca glupost, naravno po meni, je ko tebe kamenom ti njega hlebom. Mi smo ti koji su uvek nekoga razumeli, pomagali, cinili ustupke. I uvek nam se to vracalo tako sto smo dobijali po glavi. Pa dokle vise. Sada je Notr Dam, svetska bastina, pa samim tim i nasa. A sta je sa nasim bastinama? One su samo nase, pa mogu da ih pale, ruse, unistavaju. Dokle bre vise? Francuzi, nasi prijatelji kao i Crnogorci ... .Naravno, cast izuzetcima, ali uz tajve prijatelje, neprijatelji nam i ne trebaju.

  • Nesa CZ

    16. april 2019 | 18:05

    Gospodine Božoviću, slažem se da smo zatrovani mržnjom, ali ništa manje od tih Francuza koji su pogazili 100 godišnje prijareljstvo i savezništvo radi ko zna čega... Izuzetno mi je žao zbog ovog požara i saosećam sa Francuskim narodom, ali ne mogu da se ne pitam, negde u dubini duše, da li je saosećanje obostrano. Ne tako davno doživeli smo poniženje u Parizu, pa isto tako opet, ali malo skorija prošlost gde su francuski evropski poslanici listom bili protiv prijema Srbije u EU... O 1999 bombardovanju je iluzorno i govoriti... Zato gospodine Božoviću, da li smo baš za sve krivi...

    • 16. april 2019 | 18:29

      Marko

      @Nesa CZ

      Ne zaboravite da su Francuzi uhapsili Haradinaja, pa ga onda, iako je bio na Interpolovoj poternici po optuznicama za najzverskija dela, pustili na slobodu umesto da ga isporuce Srbiji!

  • Uzbuna

    16. april 2019 | 18:05

    Dobro pamtim 1999 cuje se sirena uzbuna vazdusni napad pre 20 godina nezaboravlja se nato ponosan cilj unisten. NEMRZIM ALI NEMOGU DA ZABORAVIM.

  • Niki

    16. april 2019 | 18:03

    Dokle mrznja!Svetinja je Svetinja i ne mogu da shvatim ovakve komentare!Bog je jedan!Zao mi je sto se ovo desilo i zalim sa svim ljudima Katolicke veroispovesti!

    • 16. april 2019 | 18:15

      D88

      @Niki

      Ne možeš baš da mešaš ni ravnodušnost sa mržnjom. Ako kažem da me ne zanima,ne znači da ih mrzim. Samo kažem da su i oni bili ravnodušni za naše svetinje. Ili merimo i veru na kantar?!

    • 16. april 2019 | 18:38

      Tash

      @Niki

      Tragedija je kada na isti dan mi polažemo vence u Krunskoj ulici na porodilište koje su bombardovali isti ti "saveznici" u kome su stradali majke, porodilje sa decom , trudnice, lekari,sestre, rođaci koji su na USKRS došli u posetu bebama a ne neka katedrala u kojoj je juče sedeo arbanas uz predsednika savaznika a naš predsednik na drugoj strani. Naše katedrale su starije i kada su ih oni palili to niko nije objavljivao a kamoli žalio. Žao mi je nas a oni će se već snaći.

  • namćor

    16. april 2019 | 18:02

    Ne volem ni NATo ni EU. Ne volem ni sve onr zemlje koje su prijatelji sa njima. Pa dalje, ne volem ni one koji nas nisu branili od NATO zlikovaca. A ne volem ni one i koji nisu rizikovali svetski rat zbog nas. Ne volem takođe ni one koji su nas kroz istoriju makar i mrko pogledali. Ne volem ni što ovo upšte moram isticati.

  • Zofijago

    16. april 2019 | 18:01

    A, ko nas to zatrova???????

  • Banat

    16. april 2019 | 18:01

    Nedaj boze nikome

  • 937

    16. april 2019 | 17:58

    Ovaj crnogorac mora da je gledao kosarkasku utakmicu pa mu krivo sto Buducnost izgubila....sve bi ja njih koji se deklarisu kao crnogorci a ne srbi proterao odavde u milogoru...a sto se ovih francuza tice oni nam nikada nisu bili prijatelji nema potrebe nikog i nista da zalimo...

  • Deda Radoje

    16. april 2019 | 17:54

    Nemogu da verujem sta ovaj Bozovic prica,koga on brani,i ZASTO.Kao da smo svi u Srbiji kolektivno nezreli,retardirani, seti se Bozovicu da Srbin nece vise da govori kao u NDH "sine samo ti radi svoj posao" to zaboravi, SRAMOTA JE.

  • Mijo

    16. april 2019 | 17:53

    Zatrovani mržnjom....kao i oni od sinoć,iz Pionira.

    • 16. april 2019 | 18:02

      onaj ko voli...

      @Mijo

      Ma ne mrzimo mi Kušnera već on nas.

    • 16. april 2019 | 18:26

      b

      @Mijo

      Mijo crnogorci mrze srebe i ok nama sribima to ne smeta mi ne mrzimo francuze mi srbi volimo cak i nemce sramota da kazemo nesto lose o englezima i amerkanca oni samo bacaju nuklearne bombe zbog demokratije

  • Teodora

    16. april 2019 | 17:50

    Definitivno prelazim u budizam,religiju ljubavi i mira.

    • 16. april 2019 | 18:28

      Srboje

      @Teodora

      Ne poznajes ti ni svoju religiju,kamoli budizam

  • Ratnik

    16. april 2019 | 17:49

    Oni za nase svetinje nisu ni drcnuli,pa zasto bi mi za njihove....Nista se u zivotu ne desava slucajno..

  • Viki

    16. april 2019 | 17:44

    Najgluplje od svega da su cuvali u toj crkvi eksere kojima je navodno prikucan Isus i krunu od trnja.Ko je to cuvao u pocetku kad u prva cetiti veka hriscani nusu bili idolopoklonici.Katolicka crkva je lagala i varala narod da bi ih drzala u potcinjenosti.Ne zaboravite mracni srednji vek i inkviziciju.

  • LEJLA

    16. april 2019 | 17:43

    NAMA NIKO NIJE DOBAR MRZIMO SEBE PA CEO SVET.

    • 16. april 2019 | 17:59

      Sara konor

      @LEJLA

      Istina, nema mesta mrznji. Molim vas mi nismo takav narod. Postujemo Boga i obicaje. Budimo ljudi....

    • 16. april 2019 | 18:03

      onaj ko voli...

      @LEJLA

      Reci to Kušneru.

    • 16. april 2019 | 18:10

      Taurida

      @LEJLA

      Ja te Lejla nisam video ovde da si bar jednom rekla , da ti je zao ubijene srpske dece,Srba kojima su vadjeni organi.....Ali ne likuj uranijum nije zaobisao ni tebe .

    • 16. april 2019 | 18:43

      Srbin Iz Pazara

      @LEJLA

      Lejla za vas muslimane si u pravu , mrzite ceo hriscanski svet.A Tek sto se izmedju sebe glozete ko je veci vernik......

    • 16. april 2019 | 19:13

      onaj ko voli...

      @LEJLA

      A da ti Kušner dodje za komšiju ? Možda mu se svidi tvoje plemenito srce a i drugi organi.

  • Nens

    16. april 2019 | 17:35

    Posle toliko godina nepravde, ponizavanja a da ne pominjem bombadovanje donekle i mogu da razumem reakcije i komentare. To su komentari običnih ljudi koji su već prezasiceni i umoreni od svega.

  • Komentator

    16. april 2019 | 17:35

    Imali smo velike prijatelje u Francuzima ali zahaljujuci talentu Milosevica izgubili smo sav ugled napravljen u dva svetska i dalje plujemoo evropi i nerazmis Ljamo gde je nestso ugled kpji smo imali a sada se neki raduju sto je izgorela svetska katedrala srbijom hara mRznja i neznanje sstvene istorije u beogradu se nalazi spmenik zahvalnosti francudkoj na njemu pise Volimo francusku kao sto je ona volela nas otkud u beogradu ulica Franse Deparea srbi bolje seogledajte u ogledalo pre nego sto nesto napisete .

    • 16. april 2019 | 18:05

      onaj ko voli...

      @Komentator

      A da damo i Kušneru jednu ulicu ?

    • 16. april 2019 | 18:09

      Ljubiša

      @Komentator

      Aj ne lupaj.Kakve veze ima Milošević?Više su nam Italijani spasili vojsku i pomogli svojom flotom sa 350 brodova nego Francuzi.Francuska vojska se posle proboja solunskog fronta nešto kurobecala sa Englezima pa opet su bili 60 km iza naše vojske...ali,Italijani su nam pomogli kad je bilo najpotrebnije,a oni su čekali da vide hoće li se naša vojska oporaviti.

    • 16. april 2019 | 18:12

      Pedja

      @Komentator

      A i ti prije nego što nešto napišeš svrati u osnovnu školu pa pravopis u ruke.

    • 16. april 2019 | 18:30

      Gogi

      @Komentator

      Naročito su nam pomogli sa topovskim granatama koje su skupo naplatili a potom poslali pogrešan kalibar pa smo prvo morali da ih obradimo u Kragujevcu pa tek onda upotrebimo protiv austrougara.

  • Даре

    16. april 2019 | 17:33

    Јесмо затровани мржњом и глупошћу,па кад је онај ураган претио да развали калифорнију већина је ликовала и коментарисала ако,нека,тако им треба,а тамо живи ко зна колико хиљада срба,а већина амера ни не зна где је србија а камоли мисли било шта о њој..невероватно..шта бре обичан народ по свету и нечија црква или шта већ имају са нашим трагедијама бре..

    • 16. april 2019 | 18:07

      vfb

      @Даре

      sta su nasa deca (gotovo 80 direktno stradalo) sgresila da francuzi(francuzka vojska) bacaju bombe na njih? sta su nasi manastiri krivi da francuzi dopuste da ih albanci pale? sta su nasa deca koja granicu covaju da na njih bacaju kasetne (zabranjene) bombe na njih? sta smo mi francuzima uradili da su i republiku srpsku bombardovali i tamo stotine nasih ljudi stradalo? sta su nasi mostovi(po celoj srbiji) to uradili da ih oni moraju da ruse? jesu lu to i nasa nerodjena deca nesto francuzima uradili da ih polako muce i ubijaju sa radoaktivnim matreialom? svu tu stetu koju su nam naneli (po celoj yu) neka smo to im se vrati i nista vise!!! pravimo se fini a oni nas unistavaju i na kraju jos da ih zalimo? zasto i dalje podrzavaju haradinaja i tu bandu? zasto nam teritoriju kradu? zasto nas osudjuju za zlocine koje nismo pocinili? da i dalje mi kokamo ako se njima nesto desi? neka im se desi to sto oni nama zele!!!! nista drugo! jeli neko u francuskoj place kada vidi sta nasim narodu sve siptari na kosovu rade? ni miricu ih ne zale nego i dalje podrzavaju albance! nece ni da cuju kako je njima!!! da me briga za francuze? nije! to znaci i za ostale bandite iz nato i za one koji su bili protiv nas!!

  • Miroljub

    16. april 2019 | 17:32

    Žao mi svake svetinje pa i ove. A ti koji su bacali bombe na nas Bog će ih kazniti.

  • Nataša

    16. april 2019 | 17:24

    Nista strasno Vucic ce pomoci da se renovira.

    • 16. april 2019 | 17:36

      Zvezda

      @Nataša

      To je isto ko da ja pomazem komšiluku a nisam u svojoj kuci pomogla kome treba. Kosim tudju livadu za ništa a moja u korovu, dajem tudjem detetu kolače a moje nema hleba.

  • Simic Vesna

    16. april 2019 | 17:23

    Ne razumem odkuda tolika pristrasnost gospodina Bozovića za katedralu i u isto vreme opanjkavanje(na neki način)sopstvenog naroda i sopstvenih svetinja.Zar su nase svetinje malo uništavane....ni broja se ne zna.Ja lično tugijem za nasim-unistenim svetinjama....unistenju tudjih se ne radujem ali i ne tugujem.Nisam nigde naisla da je gospodin Bozovic s'takvim zarom pisao o nasim (svojim) svetinjama,koje su nemilice unistavane.....ne razumem ga!!!!!U ostalom,zar i Francuska nije stavila potpis da nas bombarduju????Daaaa,Srbih treba sve da zaboravi i kao gospodin Bozovic-da duboko pati zbog tudjih tragedija!!!Eto,nekako svi imamo tragedije...pa tako i Francuzi...i svi!Po čemu je ova tragedija drugačija od svih ostalih u svetu????

    • 16. april 2019 | 17:34

      Gangula

      @Simic Vesna

      U potpunosti se slazem sa vasom analizom i konstatacijom. Nit mi je drago nit zalim moglo bih se reci potpuno indiferentan.

    • 16. april 2019 | 17:58

      onaj ko voli...

      @Simic Vesna

      Pitam se 'oće li i Kušner doći u Bgd ?

  • Jodza

    16. april 2019 | 17:22

    Volim nasu zemlju najvise, ali pored ovakvih komentara mrznje sramota me je sto sam ziv i delim vazduh sa takvima. Nikada nama nece biti bolje, sami sebi smo najveci neprijatelji. Bruka i sramota!!! Nemam drugi komentar.

  • Qwer

    16. april 2019 | 17:20

    Ne, ne, ne! Ne radite ovo ljudi. Ne radujte se i ne svetite se ovakvim nesrećama. Ni jedan pravi čovek i kod njih i kod nas se ne raduje ovakvim jadima. Ponavljam, pravi čovek, a neljudi ima svuda, posebno u politici. Odluke o napadu su donosili bezdušnici, taman kao ovi što su zapalili Notr Dam ili oni što su palili srpske svetinje na Kosovu i srpske kuće. A takvi su i širili neistine o nama.

  • Nenad

    16. april 2019 | 17:14

    Nikoga mi ne mrzimo nego samo realno pisemo mrznja je bacati uranijum,ubijati srbe oko sarajeva,niko od njih se ne javi za nase crkve osim Gijona ,a ovi sto placu neka im posalju novac za poptavku a oni ce opet nama nedaj Boze uranijumi ubijati decu ,ne vidjo da placu ni za Irakom ,Libijom Sirijom Egiptom Palestinom za sve su drugi krivi Plasim se da ne bude neko kriv i za pozar. Bog sve vidi .

    • 16. april 2019 | 17:36

      Ja

      @Nenad

      Nema ništa gore od osobe koja ljude posmatra na globalnom nivou.

    • 16. april 2019 | 18:01

      onaj ko voli...

      @Nenad

      Gijonu svaka čast al' šta ćemo sa Kušnerom?

    • 16. april 2019 | 18:20

      Sara konor

      @Nenad

      Mrznja nije resenje. Nismo takav narod. NISMO.

  • Teslina naslednica

    16. april 2019 | 17:13

    Kada su se Francuzi smejali na skrnavljenje nasih svetinja na Kosovu, da li su i oni onda bili otrovani mrznjom ili je to bilo uredu zato sto su oni ipak Francuzi, jedna povlascena nacija?????

  • rikimil

    16. april 2019 | 17:12

    Nisam ja zatrovan mrznjom , meni je zao Notr Dam kao istorijsko dostognuce jedne civilizacije u Francuskoj. Meni je Francuska draga iz mnogo razloga. I posle 60 godina ja glavi imam misli I knjizevnika, I filozofa , I umetnika, I pevaca , I glumaca , tako velikih Francuza koje ja postujem . Nama tesko pada cinjenica da su I nase crkve I manastiri na Kosmetu goreli , ruseni I nasi zvonoci , a vojnici Kfora su to gledali , a morali su to da zastite jer su za to placenih . " I mene rane moga roda bole "...

  • misa car

    16. april 2019 | 17:12

    Zao mi je crkve, Francis ne

  • Dusan

    16. april 2019 | 17:11

    Otkad smo mi to katolici pa da je to kako kazu francuska, evropska i svetska pa i nasa bastina? Od kad je katolicka crkva priznata od nase pravoslavne crkve? To nije nasa bastina i ne treba da se sjedinjavamo ali treba da postujemo razlicitosti i da budemo Hriscani i da saosecamo sa drugim ljudima u njihovoj nevolji. Pomozi Boze svima pa i nama! Amin

    • 16. april 2019 | 18:24

      Sara konor

      @Dusan

      Zaboravljate da je vera jedna i crkva nije bila podeljena.

  • Pop tesla

    16. april 2019 | 17:09

    Ljudi propaganda i politicki lobiji su cudo... najjace oruzije ljudi koji su na vlasti. Pa ne vredi kapela 100 milki. Skretanje paznje sa ovih zutih prsluka.

  • Ax

    16. april 2019 | 17:07

    Ako ja nekoga ne volim, to ne znači automatski i da ga mrzim. Ali šta očekivati ako si uvek bio uz nekoga, a onda te sistematski i perfidno počeo šikanirati. Na kraju te bombarduje i ni to mu ne bude dovoljno, već ti podmeće nogu gde god to može. Ako uzmemo da je svaki život važniji od bilo čega materijalnog onda su Miraži oduzeli mnogo veću vrednost od jedne građevine.

  • Aleksandar

    16. april 2019 | 17:04

    y  граду Љуботин у Харковској области изгорео је Николајевски храм Украјинске православне цркве Московске патријаршије. Da li je neki medij preneo ovu vest?

  • Zoran Rosic

    16. april 2019 | 17:01

    Sa cime su to zasluzili Francuzi da nas narod saoseca na pozaru Notr Dam crkve.Oni su bombardovali nasu zemlju ubijali su civile,unistavali nasu kulturu, pa nisam procitao ni jedan clanak sazalenja ili kajanja niti od vlasti niti intelektualaca?Takode kada su nase svetinje gorele na Kosovu 150 crkvi nisu Francuzi pisali i zalili nase svetinje,zato sada njihova tragedija mene ne dotice. Neko je napisao da su javljali za nase nevine zrtve da je to kolateralna steta,neka bude sada i nima tako

    • 16. april 2019 | 17:19

      Milli

      @Zoran Rosic

      Zasto se vi dusebriznici kosovskih svetinja , vas najmanje jedan milion, ne vrati na Kosovo. Da niste pobegli i prodali za skupe pare svoje kuce siptarima, vec ostali da tamo zivite ne bi sada tako pisali. Sa vama je mogao da se preseli cao sinod pravoslavne crkve. Zna se ko je kriv za bombardovanje!

  • Kontras

    16. april 2019 | 16:54

    Slazem se da ne treba se radovati bilo cijoj nesreci, pa i da je u pitanju dzamija, sinagoga, bilo koja kulturna bastina. Ali ovoliko komentara nije bilo kad su gorele crkve, manastiri, dzamija u Nisu, kad su raznete znamenitosti u Siriji, Iraku... Ali kada je u pitanju "velika" evropska zemlja, zasnovana na africkim robovima, onda je to drugacije

  • Slavko Milovic

    16. april 2019 | 16:53

    ne treba davati znacaj za crkvu koja je izgorela u Parizu,zato sto ni Francuzi nisu pisali o nasim crkvama 150 koje su izgorele na Kosovu. Ne treba se nikome ulizivati.A setimo se skoro proslave prvog svetskog rata u Parizu.U tom ratu su ucestvovali Srbi i normalno je bilo da nas predsednik ima pocasno mesto,a ne Taci koji je ratni zlocinac,koji je ubijao Srpsku decu i prodavao njihove organe?

    • 16. april 2019 | 17:14

      Dusan

      @Slavko Milovic

      I nase crkve i manastiri su bili 7,8 vekova stari i niko nine izvestavao ni tugovao za njima

    • 16. april 2019 | 17:41

      ZB

      @Slavko Milovic

      Od 12 kandidata, francuza, za evropski parlament, njih desetoro je protiv proširenja Unije. Dakle, srbi i Srbija im smeta! I o čemu mi ovde balavimo, bre?

  • Mrmot

    16. april 2019 | 16:51

    Konačno neko normalan da prokomentarise. Zatrovani mrznjom, istina, narod koji je sam sebi najveci neprijatelj pa kako ce se odnositi prema ostalima!!? Vazno da im ne smeta da decu salju na školovanje i zivot u te iste zemlje koje pljuju!! Pa neka vam deca ovde ostanu kada niko drugi ne valja, ali to je verovatno u redu! Dvolicni, zlobni, zavidni...

    • 16. april 2019 | 16:55

      Dusanka

      @Mrmot

      Zaista, ime ti u potpunosti odgovara--- MRMOT

    • 16. april 2019 | 16:55

      Rraarr

      @Mrmot

      Tako je konacno da procitam neki normalan komentar...Smucili su mi se komentari u kojima ljudi uvek krive druge za svoju nesrecu!

    • 16. april 2019 | 16:58

      Gemini

      @Mrmot

      A da mrmote ti si jedan od onih koji bi za ulazak u Evropu priznao Kosovo ukinuo Rep Srpsku i proglasio genocid jer to je uslov tvojih prijatelja Francuza. Strasno je to kakav je sve to pritisak!

    • 16. april 2019 | 17:33

      Deda Radoje

      @Mrmot

      E moj prijatelju,nismo mi zatrovani mrznjom,vec su nas oni zatrovali uranijumom.Pa zelis li sada da im oprostimo,a meni, i groo nasem narodu umiru ljudi od toga,molim te sada me napadni iz sve snage,a ja ti uzvracam...moli se bogu,sto sam kulturan.

    • 16. april 2019 | 18:46

      minja

      @Mrmot

      Svaka vam čast na komentaru. Nepostoji jedna jedina osoba sa kojom sam pričala a da mi nije rekla da bi otišla iz naše zemlje jer je ovde katastrofa. Svima njima onda nesmeta što su nas bombardovali,trovali ....... Takav smo mi narod

  • Dex

    16. april 2019 | 16:49

    To su oni sami zapalili da bi se skrenula paznja sa zutih prsluka ,a i da se uzme malo vise para za renoviranje,tobože ceo svet se uzbudio i potresao .

  • Milivoje Milicic

    16. april 2019 | 16:48

    Steta za pozar crkve u Parizu,ne radujem se bilo cojoj tragediji,ali kada su padale bombe nada Srbijom i kada su ubijali nevine civile decu,majke,oceve,novinare a de ne pominjem nase svetinje 150 crkvi koje su zapalili separatisti Siptarski, nisam nasao ni jedan clanak iz Francuske da su zalili nad zrtvama Srpskim i za crkvama koje su izgorele na Kosovu.Ne znam zasto sada toliko udvaranje?

  • Mladic

    16. april 2019 | 16:40

    Sta sad ja treba da placem za niihovom katedralom kad su oni I njihovi prijatelji palili moje manastire I crkve I kuce ti isti francuzi su govorili da smo veci fasisti od svaba I aki su oni nas unistavali I dan danas su francuzi naj veca podrska siptarima muslimanima I hrvatima I naj vece prepreka da Srbija udje u EU nevidim ni jedan jedini razlog da ih sazaljevam nek izgori citava Francuska nebih prstom mrdnuo

  • Pas koji je voleo vozove

    16. april 2019 | 16:39

    Mi smo narod koji brzo zaboravlja a ne koji mrzi!kad su francuski avioni mirage bacali bombe po hriscanskoj zemlji kosovu i metohiji pomažući islamistima siptarima onda su se smejali govorili kakvo su srbi loši momci. Pitajte prezivele iz grdelicke klisure dali smo mi zatrovani mržnjom?

  • Зоран

    16. april 2019 | 16:37

    Затровани мржњом нисмо само су нам друге ствари битније но нас самих. Дигла се прашина око париза а кад смо ми у питању у тим стварима нико ни прст да мрдне. Жао ми је сваке светиње ал њих није брига за друге сем својих дупета. Запад на сва звона звоне кад су они у питању ал зато за остали свет их није брига.

  • Тодорић

    16. april 2019 | 16:35

    Па шта друго очекивати од народа,који је сатанизован,убијан и чије жртве су проглашене колатералном штетом?Шта осим мржње можете очекивати?Ни дашка људскости од Француза,осим Арно Гујона,ни грам саосећања за наше срушене цркве,срушене људе,државу,мостове..Још се председник унижава на прославама. Извините...нема од нас саосећања,ви сте рушили нашу културну баштину као колатералну штету.Па пожар у цркви Нотр Дам,ми сврставамо такође у колатералну штету.То сте нас Ви тако научили.

  • SCG

    16. april 2019 | 16:34

    Mi zatrovani mrznjom,pa sta su nam sve vekovima radili ovo BOG vraca.A vi strucnjaci,malo smanjite dozivljaje i budite patriote a ne izdajnici..

  • Milenko

    16. april 2019 | 16:33

    Kad je moja Crkva gorela gde sam Krsten na Kosovu nigde ne osetih sazaljenje,kad mi opet ubise dete opet se niko sa zapada i katolika ne sazali.Valjda su sad progledali da svetlost dopire s krsta .Cast i postovanje cestitim katolicims ali njih je 0,2 posto.

  • Niko bitan

    16. april 2019 | 16:33

    U crkvi se verovatno zapalila ona kosovska zastava koju su stavili na 100 od potpisivanja primirja u prvom svetskom ratu.

  • Moje ime

    16. april 2019 | 16:31

    Opljačkali Egipat, popalili Rusiju, izrabljivali severnu Afriku, južnu Aziju, južnu Ameriku, Kanadu, ubijali, otimali, sve što imaju krvlju miliona je natopljeno. Moskvu su spalili, a Rusi nisu spalili Pariz. Moskva nije imala nikakva kulturna dobra i baštinu? Jel ih ikakav obzir sprečio u tome? Nije! Svi mi Sloveni učimo da je zapad izvorište kulture i da sve što tamo ima vredi, svetska kulturna baština i te stvari... Uče li zapadnjaci da kod nas ima nešto vredno? Njima je vredno kod nas samo ono što mogu da otmu i odnesu i proglase svojim, ostalo se trude da zatru.

    • 16. april 2019 | 16:52

      Ja 63

      @Moje ime

      Svaka cast za komentar! Sve je tacno.

    • 16. april 2019 | 16:53

      Milan S.Konstantinovic

      @Moje ime

      Najbolji komentar

    • 16. april 2019 | 18:50

      Дејан Младеновић

      @Moje ime

      Свака вам част за коментар

  • Toma Ukopnikov

    16. april 2019 | 16:29

    A čime ste vi zatrovani? Nekim " Evropejstvom" i ljubavlju prema nacijama i zemljama koje nas sistematski unistavaju evo već 30 godina. Baš nas briga za njihovu crkvu, jer ni njih nije bilo briga za naše a ni za našu decu.

  • poi

    16. april 2019 | 16:28

    Evo ni ja ne mogu da shvatim kakve veze ima ova katedrala, stara 850 godina, sa tragedijama koje su nas zadesile. Nemam uopšte dobro mišljenje o današnjoj Francuskoj ali ova katedrala je ništa drugo, nego remek delo najboljih majstora toga doba i kao takva predstavlja svedočanstvo jedne epohe. Stoga, Notr Dam predstavlja blago svetske kulturne baštine, koje nema nikakve veze sa naopakom politikom današnje Francuske države, i bilo bi greota da je uništen, isto kao što bi bilo zs Kineski zid ili Mona Lizu. Naravno da mi je hiljadu puta žalije naših spomenika kulture i manastira, koji su uništeni, od Notr Dama ali je isto tako svet bogatiji sa jednim Notr Damom nego bez njega.

  • Правда

    16. april 2019 | 16:28

    Горела је Нотр Дам. Неизмерна штета за светску баштину. Горели су манастири и цркве на Косову и Метохији. Такође неизмерна штета за светску баштину. Отета нам је српска колевка. Она и данас крвари. Да ли су се Французи због тога бар мало штрецнули. Не верујем. Али су зато за стогодишњицу Великог рата исту ту катедралу тај драгуљ оскрнавили крвавом заставом непостојећег државе. Верске објекте не треба користити у пропагандне сврхе. Ни за понижавање других народа. У овом случају понизили су сами себе.

  • 1111111

    16. april 2019 | 16:27

    Vjerujte,ljudi!Jako inteligentan predavac,i profesor.Ko je citao,'Iskusenja slobodnog vremena',i 'Lavirint kulture',znace o cemu govorim.I on,je potpuno ravnodusan.Al niste valjda ocekivali,da jedan sociolog i teoreticar kulture,na pitanje nekog tamo,odgovori kako je to sjajno!Koliko vidim,covjek je izbacio dvije preglupe recenice,bez ikakvog detaljnog obrazlozenja,da bi skinuo nekog s vrata.Niko od nas niti smije,niti moze da zaboravi!Zavadi pa,vladaj.Tako je to kod nas Srba,nazalost!Ako gospoda,budu smjela objavit komentar!Za dvostruke arsine,medijske masine...

    • 16. april 2019 | 18:35

      ljilja

      @1111111

      Uvazeni gospodin sociolog je mogao isto tako kulturno da upotrebi termin da je ovaj narod OGORCEN a ne MRZILAC. Kao sto je vec receno ne ubija nas mrznja vec uranijum.Ogorceni smo jer smo KOLATERALNA STETA, ogorceni na skorasnje ponizenje naseg predsednika a umemo i da cenimo i postujemo francuze poput Gujona.

  • Čika Jova

    16. april 2019 | 16:26

    Nismo zatrovani mržnjom nego nas muče sećanja. Kad su naše gorele niko prstom nije mrdnuo, mediji su ćutali, državnici ništa, a mi sad za njihovu zgradu treba da skočimo sa zgrade.

  • Vinsent

    16. april 2019 | 16:24

    Zatrovani smo uranijumom a ne mrznjom!

    • 16. april 2019 | 19:09

      WILSON

      @Vinsent

      A oni su zatrovani mržnjom,za naše poginule civile govorili su KOLATERALNA ŠTETA...

  • Lili

    16. april 2019 | 16:24

    Mi zatrovani a oni nas bombardovali... Da vidimo kako bi se oni ponašali prema nama da je bilo obratno? Da li bi nam ostao kamen na kamenu? Ne bi naravno, ne bi ni stigli da nas mrze, stabanali bi nas.... Žao mi je crkve, ona jeste neprocenjivo blago svetske baštine, ali s druge strane, šta su oni uništili u toj Siriji starog više hiljada godina, broja mu se ne zna.... Prema tome sve se vraća sve s e plaća, ali kao i uvek plate nedužni aa ne oni koji su stvarno krivi...

  • Js

    16. april 2019 | 16:23

    PRAVOSLAVNA SRBIJA VOLI SAMO BOZILJU PRAVDU

  • lea

    16. april 2019 | 16:21

    A sto smo zatrovani mrznjom jeli neko nesta dobro od njih nama ucinio.

    • 16. april 2019 | 16:34

      DRagutin

      @lea

      Jeste, upravo jedan njihov a zove se Arno je ucinio za isto to Kosovo i narod tamo mnogo vise nego bilo koja druga organizacija itd!

  • 4хС

    16. april 2019 | 16:19

    Ратко, Ратко. Не чусмо те 1990. и твоју теорију о патолошкој мржњи према твом и мом народу.

  • Partizan pa Bog

    16. april 2019 | 16:18

    Nismo zatrovani mrznjom ! Nemrzimo Francuski narod niti njihova svetilista , vec mrzimo makroni i kusnera , neka se sada taci prekrsti i odnese donaciju za obnovu katedrale kao znak paznje posto se siptarska zastava viorila u Fr.

  • velibor

    16. april 2019 | 16:17

    Žao mi je,naravno ali Bog je jedan.Zašto li se deslilo ovo,paljenje?

  • Djordje

    16. april 2019 | 16:16

    Naravno da je tako kad je vecina neobrazovana bez posla i buducnosti! I svi su krivi za to!

  • Mikula

    16. april 2019 | 16:15

    Mi smo ponizeni od zapada gore nego kad smo bili pod turcima zato je narod i kivan nazalost.

  • Znanac

    16. april 2019 | 16:15

    Nasu svetinju su zapalile tajne sluzbe,verovatno su i ovu zapalili, da ne ispadne da gore samo nase svetinje.Manastir Hilandar ce se obnavljati decenijama, а katedrala ce nov izgled dobiti za 5 godina, za njih ce se mnogi pobrinuti, a mi u miru i tisini obnavljamo svoju svetinju, molimo se svojim zastitnicima i svetiteljima.

  • &

    16. april 2019 | 16:13

    Nije ovo dobro mržnja na mržnju ništa dobro nije doniela.

  • Zasto bu mrzeo

    16. april 2019 | 16:12

    Da li ie to sto sam emotivno hladan prema njima znak mrznje? Za mene nije. Ne mrzim ih, boli me uvo za njih kao i za njihovu crkvu. Ne zalim ih kao sto ni oni nisu zalili nas. Ne zalim za njihovim svetinjama jer meni nista ne znace, kao sto ni nase ne znace njima nista. Hladnokrvan sam prema Notre Damu. Jednostavno me...ako znate na sta mislim. Nama su spalili 128 svetinja od kojih je vecina stara kao i ta njihova, i sta? Oni su nagradili albance drzavom za svoja nedela. Zar da zalim za nekom svetinjom koja je simbol kolonizacija i ubijanja miliona ljudi? Ne...ne interesuje me. Nije moja stvar.

  • Nema imena

    16. april 2019 | 16:12

    Da kazem dal su Francuzi ponudili novac kad su srpske svetinje gorele!!!Mi nismo imali ovokle milijardere da nam plate stetu svih tih svetinja a lopovi nasi zuti jos stavili granicu na Kosovo i bas ih briga nisu slali vojsku da ih stite!!!A Englezi i francuzi uce decu da smo mi teroristi i zlocinci i kad ih pitaju deca ako su oni zlocinci sto oni nas ne bombarduju nemaju odg na to pitanje !!!Englzima stojimo na putu ka Egejskom moru i zbog toga zele da nas uniste a francuzima je ovo samo opomena za zlodela sta su nama ucinili i trgivca irganima i teroristu Tacija stavljaju na prvo mesto i sva nepravda prema srbima sta je uci jena i propaganda protiv nas do sutra ima da se pise!!!I RECI CU SAMO ZIVELA SRBIJA REPUBLIKA SRPSKA RUSIJA I KINA!!!!Molim da se objavi

  • Предраг

    16. april 2019 | 16:11

    Ми затровани мржњом. Па нисмо ми палили наше цркве и манастире на Косову и Метохији. Нисмо ми никога бомбардовали. Нисмо ми напали Либију зато што нису хтели Гадафију да врате паре које је дао за кампању тадашњег француског председника. Ми затровани мржњом. Ми смо опростили али нисмо заборавили.

  • svjedok nk

    16. april 2019 | 16:07

    A dok su nam siptari rusili i palili crkve i manastire stare hiljadu godina bas ti francuski vojnici su samo stajali i gledali. Tako i mi sad samo stojimo i gledamo. Pametnom dosta

  • Srbin RS

    16. april 2019 | 16:05

    Ni nas niko nije zalio,bombardovali su nas i opet bi isto uradili. Dokle vise da Srbi zale?

  • Nemanja

    16. april 2019 | 16:04

    Živela Srbija!!!

  • momci

    16. april 2019 | 16:03

    Nije to mrznja, to je fakt da su nas bombardovali, da li su nas tada voleli???!!! Zasto mi Srbi uvek nase neprijatelje zalimo, zasto???

    • 16. april 2019 | 16:24

      Milos

      @momci

      Ni meni to nije jasno.Prema neprijatelju se nema milosti i saosecanja.

  • Pedja

    16. april 2019 | 16:02

    Pa dosta nam je svega, foliranja i laznog prijateljsta... Jednostavno smo ravnodusni i to je to. Desilo se sta se desilo, zasto to mora da bude udarna vest? To je njihov problem, a za nas nesto sporedno i ne bitno... itd. Nabrajanje i dalji komentar je duuuuuuugacak... Oni su nam se zamerili i tacka, to se ne oprasta. U svim tim komentarima nema mrznje, niko od nas Srba ne likuje i ne raduje se zbog te nesrece, jednostavno nas bas briga... Ponizeni smo od svih pa i od njih...

  • Tina

    16. april 2019 | 16:02

    Mogu sociolozi i psiholozi da tumace komentare kako hoce, bolje neka analiziraju sebe. Nerviraju me dvostruki arsini svetske javnosti. Kad gore crkve u Nigeriji i Egiptu sve zajedno s vernicima unutra to je sporadicna vest. Sta briga svet tamo za neke crnce pa iako su hriscani.

  • Mira

    16. april 2019 | 16:00

    Oprosti nam Boze , jer ne znamo sta radimo . Oprosti jer smo gresni .Pomiluj nas po velikoj milosti svojoj .Slava Bogu .

  • Мирко

    16. april 2019 | 15:58

    Какав коментар очекујете од човека из П риштине коме је све уништено? Будимо људи, жао нам је ово што се десило, али нажалост памтимо, да нас нико није жалио, већ је доприносио паљењу српских манастира, цркава, домова и протеривању српског народа са вековних огњишта, која су старија од Нотр Дама. А, тек шта су нам " пријатељи Французи" урадили на прослави 100 годишњици победе у првом светском рату? Такву промоцију тзв државе " Косово" досада није нико у свету урадио!! Ако је и од " пријатеља" много је. И није то мржња, већ бол и памћење. Надам се да нам то нико неће одузети!!

  • nela

    16. april 2019 | 15:56

    Zalosno koliko mrznje

    • 16. april 2019 | 16:02

      Kiza

      @nela

      U vama hrvatima

    • 16. april 2019 | 16:28

      Tina

      @nela

      Hajde, niko nije nastradao. A sigurno nisi cula da ekstremisti u Africi pale crkve za praznike kad u njima ima najvise vernika. Ili crnci nisu vazni?

  • Desanka

    16. april 2019 | 15:56

    Nevidim Norte Dam od dima sa Kosova i Metohije jos sunam oci duzne nase emocije su jace samo ih oni sa zapada nerazumiju

  • Ivan

    16. april 2019 | 15:56

    Zatrovani mrznjom? Da smo im mi sipali bombe svake noci na glavu da li bi se sazalili kada bi se neka nasa gradjevina zapalila? Tamo niko nije stradao u pozaru hvala bogu a njih je bolelo uvo sto su nasa deca ginula ispod rusevina koje je njihova vojska pravila. Svako normalan se sazalio kada su nevini stradali u teroristickim napadima u Parizu. Toliko o mrznji.

  • Dusan Jankovic

    16. april 2019 | 15:56

    Nismo mi zatrovani mrznjom nego ste vi slepci koji umesto da podrzavate SRBE trazite nacin da nas vredjate. Nase manastire su palili, rusili, unistavali i ne secam se da je iki od stranaca pruzio toliko podrske koliko mi za bilo sta njima. Zato postuj tudje ali mnogo vise voli svoje !

    • 16. april 2019 | 16:17

      Otac Makarije

      @Dusan Jankovic

      Neki Francuzi su nam predlagali da naše crkve sa Kosova prenesemo u Srbiju Toliko onjihovoj sekiracijl za Srbe i Kosovo

  • Moje ime

    16. april 2019 | 15:55

    Zadojeni mržnjom u svojoj kasabi?! Gospodine Božoviću, Vi ste zadojeni mržnjom prema mom Narodu. Ne verujem da ga doživljavate kao svoj. Ne mrzimo, ne radujemo se tuđoj nesreći, to samo preliva jad, čemer i gorčina zbog naših nedaća a koje su potpomogli i ti koji su sad nevoljnici. Teško je na svoju nesreću prtiti i nesreću drugih, posebno ako su oni jedni od izazivača našeg bola, jada i patnje. Ovo nama samo izgleda da je došao trenutak da se drugačije nevolja rasporedi i da jednom i nas obiđe.

  • Tara

    16. april 2019 | 15:53

    Gdin. Bozovic je verovatno crnogorac,po njegovoj pisaniji, jer crnogorci se dodvoravaju zapadnja cima. U nama nema mrznje jer nasa vera to ne poznaje,ali smo mnogo ugnjetavani, bombardovani, ubijani, vadeni nam organi,unistavane nase svetinje(na koje su oni samo slegali ramenima) jednom reci satanizovani i sta taj gdin.Bozovic hoce, da placemo, e pa necemo se radovati, ali necemo ni plakati.

  • Nevenka

    16. april 2019 | 15:49

    Neka mi bog oprosti sto ne mogu vise da zalim. Zao mi je gradjevine ali ne i francuza. Neka osete kako je kad stradaju svetinje. Ovo stose njima desilo je nrstecan slucaj a nase svetinje su rusene namjerno...vekovima...

  • Bratija

    16. april 2019 | 15:44

    Oni su nas bombardovali i trovali... Ne prastam i dovidjenja

    • 16. april 2019 | 15:57

      Zex

      @Bratija

      Da nije njih bilo u Nato-u, prošli bi mnogo gore. Doviđenja.

    • 16. april 2019 | 16:01

      Miroljub

      @Bratija

      Da te je nešto "odozgo" strefilo ne bi tako pričao. Ne lupetaj više. Svakom prema zasluzi. Gleda neko odozgo sve.

  • Vesna

    16. april 2019 | 15:42

    MIR DECO NE SVADAJ TE SE

  • Dr No

    16. april 2019 | 15:39

    Ne!!! Samo smo siti dvostrukih arsina, siti smo trgivine nasim zivotima i nasom zemljom od strane tih "prijatelja" Francuza i ostalih slicnih njima, siti smo njihove paznje da nam bude bolje, siti smo njihovih osuda za nesto zasta su oni sto puta gori....

    • 16. april 2019 | 17:39

      onaj ko voli...

      @Dr No

      I onaj Kušner je trgovao ljudskim ( srpskim ) organima. To ne sme da se se zaboravi.

  • Rodoljub

    16. april 2019 | 15:38

    Proslo je vreme ko tebe kamenom ti njega hlebom.

  • Lili

    16. april 2019 | 15:36

    Gospodine Bozovicu,kako vas nije stid da pisete o nama da mrzimo druge?! Mi ne mrzimo ali nikada nismo zaboravili sta su nam uradili u proslostima i danas a vi???? Vi ste zaboravili kako su krvnici -Hrvati razbijali lobanje srpske djece,stvorili ustasku drzavu uz pomoc ubijanja srpskog naroda,pa Svabe, a siptari- vadili organe iz srpskih tijela za prodaju cijelom svijetu otimajuci juznu pokrajinui palili 150 srpskih crkava....vi nemate moral ni obraz da tako nesto kazete o nama,Srbima zadojeni mrznjom???Ne,mi smo najbolji srpski narod sa dusom i srcem na svijetu!

    • 16. april 2019 | 16:19

      Србин из НК.

      @Lili

      Тако је.На послетку то је само грађевина и гомила камења,па зар професор не зна да је човјек битан а не људска творевина.Питао бих ове лицемјере што роне крокодилске сузе и учу моралу просте људе да ли су на ову годишњицу нато агресије иједну сузу пустили ?

  • Sumadinac

    16. april 2019 | 15:36

    ...a oni su plemeniti kao milosrdni andjeo

  • Za sociologa

    16. april 2019 | 15:35

    Njihova bastina treba da je i nasa bastina, ali nasa bastina nije njihova pa ne mora da je postuju pa ce da je spale, jel tako? Jel njihova svetinja veca nego nasa? Za mene nije! Jel njihova lepsa nego nasa? Meni nije. Ajde batalite vise blacenje ovog naroda, ko te i pita za misljenje...

  • jvasFrancuzi

    16. april 2019 | 15:33

    Makron spominje samo katolike za njega ne smete da kazete da je zadojen mrznjom. Ni smatramno paljevinu svetskim blagom a on samo katoličkim . Ko je zadojen mrznjom? I zasto nam spominjete Francuze kada nas boli Qufer za njih bar duplo vise nego njih za nas jer mi njih nismo bombardovali a oni nas jesu.

    • 16. april 2019 | 17:43

      onaj ko voli...

      @jvasFrancuzi

      kufer iliti Kušner. Još ga vidim kako se smeje srpskim stradalnicima kojima su šiptari vadili organe naživo.

  • Deda Đoka

    16. april 2019 | 15:31

    Ratko idi kod Mila odakle si i ti pa njega i društvo analiziraj. Nas ostavi na miru.

    • 16. april 2019 | 15:46

      Snezana

      @Deda Đoka

      Bravo! Oni su glavniji uvek bili. I samo rukovodili a Srbi jadni radii.

  • SANDZAK AiRLiNES

    16. april 2019 | 15:30

    docice dan kada ce te sami sebe mrzeti!!

    • 16. april 2019 | 15:35

      Ratko

      @SANDZAK AiRLiNES

      Pa i ti si jedan primer da je taj dan dosao

    • 16. april 2019 | 16:19

      RSK

      @SANDZAK AiRLiNES

      Vrati se vjeri pradjedovoj!

    • 16. april 2019 | 17:01

      Radza

      @SANDZAK AiRLiNES

      Pa taj dan je vec dosao ti si originalan primer.Svidelo se to tebi ili ne i ti si Srbin muslimanske veroispovesti A mrzis Srbe

    • 16. april 2019 | 17:46

      onaj ko voli...

      @SANDZAK AiRLiNES

      Da je do sandžaka vi bi svaku crkvu porušili ili dodali minaret. Al nije "vakat".

  • Невена

    16. april 2019 | 15:30

    Ајте молим вас у данашњим тешким временима када људи размишљају како ручак скувати и мјесечне рачуне платити требамо још и себе мрзити зато што не можемо французе и њихове светиње жалити ! ПС Срамота колико сте те "појединце" нагрдили још при томе нисте увидјели да нису мрзили већ нису жалили ! Ви "културни" би очито са демагогијом данас најсрећнији били ....

  • RICINUS

    16. april 2019 | 15:29

    Francuska pacovski engleski rep... od 1940 kada su okupirana od nemaca nisu se nikada oslobodili samo su pomenuli gospodara

  • Brana

    16. april 2019 | 15:26

    Mi smo zatrovani mrznjom?!Evo,jesmo,mrzim Francuze i njihovu politiku!To je nesto lose?Pa sto ne pisete koliko su oni zadojeni mrznjom prema Srbiji i Pravoslavlju???Imali ste materijala da pisete godunama z nazad pa se ne secam da sam pricitai ovakav nadlov ni jednom!Mi njima nusmo zapalili ni crkvu ni bolnicu ni skolu ni kucu niti smo im bacili 1 bombu niti smo ubili neke Francuze!Jeste stradao onaj jedan koji je provocirao pijane navijace upravo imitirajuci te Francuske bombardere koji su ubijali Srbe pa je posle bezeci u strahu skocio u ponor na Obilicevom Vencu a i za tu 1 smrt sam je kriv.Mnogo ste vi osetljivi na sve druge osim na nas Srbe...

  • Zorica

    16. april 2019 | 15:24

    Zasto kritikujete oprecna midljenja sto se tice oVog pozara,dali ste reagovali kad je nad Preddednik Vucic na proslavi sedeo kao manje vazan oa TacijaU cemu je problem?

  • Maksim

    16. april 2019 | 15:23

    Srbi nisu zatrovani mrznjom vec su zatrovani otrovima koji su baceni na njih,a sad taj otrov izlazi iz njih u vidu reci i kletvi ,dok su mnogi i njihovom zaslugom pod zemljom i nikada nece progovoriti.Naredne generacije ce nositi taj recidiv otrova i bolestina,zato ne govorite da je to kulturno blago svih nas,moje nije moj je Hilandar koji je namerno zapaljen pa jedna od najlepsih crkvi u Njujorku da ne govorimo o 160 i vise svetinja na Kosovu.Ova jhe zapaljena ljudskom nepaznjom i obnovice se dok bol i ono sto su oni nama uradili i jos uvek rade nece nikad proci i ostace trajno urezano u nasa secanja.I zato neka gori.

  • Hmm

    16. april 2019 | 15:21

    Pa valjda su nasih stotinu svetinja na Kosovu vece od njihovog Notr Dama gospodine koji se bavis sociologijom...a pored svega toga cin bombardovanja je mnogo jaci od cina saosecanja...nema tog saosecanja za bilo kakvom 'kulturom' i svetinjama kada te taj 'kulturni' nekulturno ubija...a ubijali su i telo i dusu...

  • Dza-bu

    16. april 2019 | 15:20

    Po cemu smo zatrovani mrznjom? Pa dajte vise dosta sa tim glupostima,odkad znamo za sebe stalno druge zalimo i sazaljevamo a oni nam stalno,ali stalno zabadaju noz u ledja...a pri tome i sami sebe gazimo i nipodastavamo,.Kad i sal ste ikad culi da je neko izrazionzaljenje za nasim svetinjama na Kosovu,niste i necete i prema tome dosta vise sa tim glupostima....

  • Jon Bon Jovi

    16. april 2019 | 15:17

    Kada je siptar lomio krst na pravoslavnoj crkvi oni su nama iz neba slali bombe kao podrška tim siptarima.Da ih žalim?!Nema šanse.Ovaj sociolog treba da razgraniči onaj narod Francuske i ovaj iz 21 veka.Veze jedan sa drugim nema.Svasta bi još rekao ali mi komentar verovatno ne bi objavili!i neka gori!

  • mrva

    16. april 2019 | 15:16

    Sve bog vraca pa sad malo da probaju osecaj bespomocnosti kad nestaje nesto sto je vekovima postojalo a francuzi bace bombu na to i jos ostave poruku! Sve milo ua drago!

  • Aca

    16. april 2019 | 15:15

    Mozda treba da im se izvinimo sto su nam pobili najmilije i ozracili da necemo moci naredni 100-200 godina da se ocistimo??? Posetice i njih "MILOSRDNI ANDJEO"...

  • Ana

    16. april 2019 | 15:15

    Svi koji ste obisli ovu katedralu kao turisticku atrakciju i divili se njenim "krasotama "jeste li svesni kome ste se prikolonili a koga izdali ? Ali wooow bitno je da ste uzivali ,putovali svetom i prosli cool .A onda kad krenu nevolje pravo u pravoslavnu crkvu ,tada se setite svoje mocne ,ciste i dokazane cudima vere .Ja sam za tu katedralu saznala danas da postoji jer me nista vatikansko ne zanima a kada sam videla one rogate skulpture ...najezila sam se ...ma kakva bre to hriscanska svetinja ,ne hulite na Boga i Duha Svetoga .

  • Ja...RS

    16. april 2019 | 15:14

    Ma sta ako su nas "malo" bombardovani "95. i"99. ljudi se nisu mijesali i oglasavali kad smo mi gorili a doduse znaju i da sacuvaju spomenike nekoliko puta starije od njihove katedrale kao sto su piramide u Gizi, lijepo ljudi prekopali sve okolo i pocistili, kud ces bolje, eto uz malo sarkazma da kazem sta mislim po tom pitanju.

    • 16. april 2019 | 15:18

      Miloš

      @Ja...RS

      Bez vas Bosanaca Srbija bi opet bila kao nekad. Uljuđena, evropska zemlja i gde god se obreo sa ponosom bi rekao da si Srbin.

    • 16. april 2019 | 15:58

      347304

      @Ja...RS

      KAK BI TO TALIJANI REKLI : PROPUSTILI STE DIVNU PRILIKU DA ĆUTITE . MOJE POŠTOVANJE .

  • sudija

    16. april 2019 | 15:13

    Kako da nema veze. Oni koji su nas bombardovali i priznali nezavisno Kosovo nemogu da ocekuju srpsku solidarnost vise ni u cemu. Nije to nikakva mrznja to je prosta ravnodusnost za sve sto im se dogadja. Vracamo im istom mjerom koju su oni uspostavili mnogo prije.

    • 16. april 2019 | 15:16

      ja

      @sudija

      A ne upitaš li se ponekad 'a zašto su nas bombardovali?'

    • 16. april 2019 | 15:28

      @ja

      @sudija

      Reci nam "ja" da li može da postoji bilo kakvo opravdanje i "normalan" razlog za onako zversko bombardovanje????

  • Pierre

    16. april 2019 | 15:12

    Provincijalna svest !? Normalnom svetu de povraca od ovakve belosvetske gospode, kao sto je Bozovic i kompanije !

  • NekoKo

    16. april 2019 | 15:12

    Da kako da ne. Nego sprski narod nije od juče kako neki misle. Onaj ko nas je zatrovao nek se pokaje i nek nam da protivotrov i sve će biti ok. Mi Francusku nismo bombardovali, nismo podržavali teroriste na njihovoj tetitoriji i nismo učestvovali u otimanju francuske teritorije. Inače kada su njihove ljude intervjuisali oni su govorili kako treba Srbiju bombardovati pa još obrazlože da i narod mora da snosi odgovornost jer je glasao Miloševića koji je imao opoziciju kakvu francuski režimi mogu samo da sanjaju. Stotine hiljad ljudi na ulicama pritiv tog istog Slobe a srpski narod treba kazniti. Inače niko ne likuje što je zapaljena francuska crkva nego ljudi samo glasano i jasno razmišljaju.

  • pa nismo mi palili crkve

    16. april 2019 | 15:12

    Kad vi kazete da je tako. Znate bolje od nas. probajte jednom detetu da date sve druiugo da uskratite mrzece i vas i onog povlascenog a mozda i ubiti. Vase rodjeno dete. Boli nase Q za Francuze. Tuzni smo jer za monumentalnim spomenicima a i bez njih odlazi deo kulture i HUMANIZMA. Čudo da ista od kulture jos postoji u Frnasuskoj i dr. Sve će to otići jedno za drugoim kako se čovečanstvo vraća u SREDNJI VEK. Neće im više biti potrebno. Dakle kakvi su vise im ni ND ne može pomoći.

  • Ana

    16. april 2019 | 15:10

    Srbski narod nije sposoban da mrzi ,veran je ,castan i posten oduvek .Taj zapad i Vatikan prokleti su i sveopste zlo ,pre svega jer im je cilj da uniste pravoslavlje .U ime svih mojih pradedova,duhovnih otaca,nikada necu izdati veru svoju a narocito se necu pokloniti katedrali sa rogatim skulpturama.Jezuiti i ekumenisti,papisti i pretece antihrista .Sami jedan je Gospod pastir moj ,Gospod Isus Hristos .

  • ГЦГ

    16. april 2019 | 15:08

    Није ми никад драго да гориили се руши било чија светиња, али, да опростиш, Социоложе вајни, и наше цркве и манастири су српска а самим тим и свјетска баштина и симболи Србије, хришћанства, културе и свијета, па они нису жалили једног јединог минута кад су наредили да се отима, пали и руши. Жао ми је историјског објекта и светиње, ал Француске, њеног велепосланства и појединаца који су нас убијали не жалим. Не мрзим али не жалим. Свако ће свој крст носити. И ми Срби свој, и они свој.

  • RICINUS

    16. april 2019 | 15:07

    Ja ih ne mrzim nego prezirem... To što su nam uradili i šta planiraju da urade sa njihovim saveznicima satrapima nije ništa...

  • Đurađ

    16. april 2019 | 15:07

    Zar bi mi Srbi trebali nekog žalit pa ko je goreo više od nas???

    • 16. april 2019 | 15:14

      i Makrona će zapaliti

      @Đurađ

      mi nismo njih palili a oni nas jesu

  • Deki

    16. april 2019 | 15:07

    Nikad Srbin diplomata biti nece.

    • 16. april 2019 | 15:13

      Davos

      @Deki

      Bravo za komentar,emocije prvo pa tek razum,biće uvek providan i bez napretka.

    • 16. april 2019 | 17:53

      onaj ko voli...

      @Deki

      A Kušner je diplomata ?

  • Pera kojot

    16. april 2019 | 15:05

    Najveca tragedija je to sto mi hriscani se mrzimo medjusobno! Ali neka, docice treci narodi pa ce onda biti sve ok, nisu ljudi ni svesni sta nam spremaju ludaci koji nisu hriscani, a predstavljaju se da jesu!

  • Жарко

    16. april 2019 | 15:05

    Зашто смо такви како ви кажете које крив одговор ите

  • Jovanovic

    16. april 2019 | 15:05

    Mnogo puta smo bili zrtve svoje zaboravnosti ,al vise necemo biti zao mi je ,al ovde ne vazi ona ko tebe kamenom ti njega hlebom

  • Mire

    16. april 2019 | 15:04

    Nije niko zatrovan mrznjom prema bilo kojem svetilistu , vec je Srpski narod kivan na Francuske politicare a narocito na Kusnera . Gde je ta cuvena Francuska ladja odplovila ? U drac u albaniju , gde vozi ladju Makron u pristinu , nemrzimo francuze i njihove svetkovine vec prodate duse Francuskih politicara koje su siptari kupili za saku eura . Doci ce i taj dan kada ce pobediti MARIN LE PEN.

    • 16. april 2019 | 15:39

      Jasna

      @Mire

      Kusner i trgovina organima bez granica. Ovo im je opomena sa vise instance da ostave Srbiju i njen Kosmet na miru, dok je jos vreme.

  • Daca

    16. april 2019 | 15:01

    Pošteno svakom prema zaslugama

  • Cica

    16. april 2019 | 15:00

    Nije to mrznja vec, ravnodusnost, a za ravnodusnost su krivi oni.

  • M.K.

    16. april 2019 | 15:00

    Mrznja je teret ja ne mrzim nikoga ne volim nepravdu i laz .

  • Oki

    16. april 2019 | 15:00

    Pa mi ne osetismo ljubav milosrdnog andjela, nego nam srusise drzavu pobise decu i ljude za radi interesa, albanska narko mafija placa i ajmo da srbi i srbija njeni gradjani da budu genicidan narod, ko vise plati bolje prodje kao kod advokata, daleko je pravda

  • Pera kojot

    16. april 2019 | 15:00

    Oni su zatrovali ljude, zasto da se cudimo sto ih danas mrze! Krstaski ratovi! A gde su isli da ratuju? Jel isto daleko od svoje kuce, kao i ameri danas? Zato da ih vole!

  • Mare

    16. april 2019 | 14:58

    Srbija 'zatrovana mrznjom'? Pa ko je od gradjana Srbije ljut ili kivan na jednu staru gradjevinu? Ljudi su kivni na politicare francuske,njihov stav prema Kosovu,bombardovanje,stavljane zastave Kosovo na Noter Dam,Hasima koje je sedeo do predsednika francuske..A Srbiju stavili u publiku,za vreme odrzavanja skupa protiv fasizma ?Kusner.....itd. ZATO..

  • Mare

    16. april 2019 | 14:58

    Srbija 'zatrovana mrznjom'? Pa ko je od gradjana Srbije ljut ili kivan na jednu staru gradjevinu? Ljudi su kivni na politicare francuske,njihov stav prema Kosovu,bombardovanje,stavljane zastave Kosovo na Noter Dam,Hasima koje je sedeo do predsednika francuske..A Srbiju stavili u publiku,za vreme odrzavanja skupa protiv fasizma ?Kusner.....itd. ZATO

  • xxdet

    16. april 2019 | 14:57

    Sad se ukljucuju razni sociolozi, psiholozi i osudjuju ali ne ispravljaju se nepravde tako lako. Srbija nije ogrezla u mrznji ali je previse decenija napadana a ljudi ubijani, stvorio se bes. Treba vreme da se to zaleci. Lako je svakom kome dlaka sa glave nije pala da bude kosmopolita, ali treba razumeti i ljude koji koji su na svojoj kozi osetili izmedju ostalog i Francuske bombe i kojima su stradali bliznji. Da ne pricam o Srbiji koja je gorela, njeni Manastiri paljeni i ruseni, a goreo je i Hilandar pa se niko sa strane nije setio da Srbiji javno uputi razumevanje i da prestane histerija protiv nje. Naravno nista nije opravdanje da se nekom zeli zlo ali trebace vremena da se rane zalece. Smesno je pricati o prijateljstvu sa Francuskom. To je proslo vreme, ta Francuska vise ne postoji osim starijih pojedinaca bivsih oficira ali treba izgraditi korektne odnose sa svima u buducnosti a Srbija ima svoje prijatelje na drugoj strani. Meni je licno zao sto im se to desilo jer je u pitanju visevekovna gradjevina od znacaja i nikad ne bih tako nesto bilo kome pozeleo ali mi suze sigurno ne idu. Prosto receno to je njihov problem. Sta bi bilo da su im Srbi bombe bacali pa je zapalili ? Rastrgnuli bi nas i pojeli zive. Ovako to je njihov propust i dobro je da niko nije stradao. Dok je ljudi bice i gradjevina. Kako svako radi tako mu bude.

  • Mile

    16. april 2019 | 14:56

    Neraduje se Srpski narod tudjoj nesreci vec nezna da iskaze svoju bol za svoje nesrece,jer je polupismen i nenacitan, pa to deluje da se raduje tudjoj nesreci jer nezna da se izrazi i iskaze svoja osecanja na fin nacin,Srbi su genetski uvek na strani slabijeg i unesrecenog nikad za osvetu jer sve brzo zaboravljaju,dokazano kroz istoriju!

  • R. S

    16. april 2019 | 14:56

    Pa sta treba da žalimo možda, oni nas nisu žalili ni 1999god a ni dan danas. Cak tvrde da je sve to bilo ok, u svemu su protiv Srbije i Srpskog naroda.

  • Robert

    16. april 2019 | 14:55

    Mi to po zasluzi...

  • srpkinja

    16. april 2019 | 14:54

    Do rata 1992 godine sam bila zatrovana ljubavlju prema svima a posle rata zatrovana sam mrznjom prema onima koji su nam doneli veliko zlo i neka sam ne stidim se. Ako je ovo bila bozja volja onda recite gospodo da je i Bog zatrovan mrznjom.

  • Čiča

    16. april 2019 | 14:54

    Ne ljutim se na to što su Nas bombardovali Nemci, Turci. Ako su od njih Sam se i nadao. Oni su vekovni neprijatelji. To sam od njih očekivao. Amerika nije trebala. Žao MI je na Ameriku. Njima ništa ne dugujemo. Ali na Francusku Sam besan. Ona nije smela. I neka je prokleta. Neka I gori cela. Bili smo braća po oružju. Voleli smo je. Neka gori.

  • El. Comandante

    16. april 2019 | 14:53

    E pa dosta je vise onoga, ko tebe kamenom ti njega hlebom. Nema vise toga nadam se, generacije i generacije nam se sunovratise trpeci necije hirove i bezobrazluk. Sve po zasluzi i tacka.

  • Rade

    16. april 2019 | 14:51

    Ko je taj Sociolog Ratko Božović? Kaže čovek da smo zatrovani mržnjom, a šta bi trebalo da ih volimo, da im se zahvalimo što su nas ubijali i oteli KiM, kaže Srbi ne razlikuju kulturne i istorijske vrednosti. Ma jelte! A šta su naši Manastiri na Kim oni nisu kulturno i istorijsko dobro!?

  • Cudim se

    16. april 2019 | 14:49

    Ali bas se cudim da smo puni mrznje prema tim dobrim ljudima :(

    • 16. april 2019 | 14:55

      XYZ

      @Cudim se

      Srbinu ne treba veliki razlog da nekoga mrzi ali zato ima prkos,ponos i inat kao najače odbrambeno oružje.

  • zlajkan

    16. april 2019 | 14:46

    Zar bivsa Persija nije bila nacionalno blago?pa su je te masonske zemlje unistile!

    • 16. april 2019 | 15:13

      Papazjaner

      @zlajkan

      Masonske zemlje su dosle mnogo kasnije! Unistili su ih vitezovi templari vojska tog Luja i podanici pape velokog! Svetom vise nevladaju hriscani vec lazni jevreji koji su ustvari bili nekad muslimani, pa su promenili veru radi koristi! Oni danas vedre i oblace i neveruju u isusa hrista vec u nekog njihovog, ni oni neznaju koga! Obican narod veruje ali oni su onfiltrirani svugde!

  • Sramota

    16. april 2019 | 14:46

    Mene bi bilo sramota da pisem o njima.A jos veca da stavim onakav naslov.KOSOVO JE SRBIJA!!! ZIVELA SRBIJA!!!

  • goran

    16. april 2019 | 14:46

    Neka izgore skroz malo li su dece trudnica i mucenika mojih saboraca pobili za vreme bombardovanje!

  • Tanatos

    16. april 2019 | 14:45

    E pa Bozovicu zelim ti da dozivis sto i nasi na Kosovu pa onda se javi i komentarisi...Francuzi,Englezi,Nemci....sljam koji se od postojanja bogati na muci siromasnih i slabih.Ti ih voli i kuci ih vodi,a ja ih pretirem i svi moji bliznji !!!

    • 16. april 2019 | 14:50

      Jova

      @Tanatos

      Pridruzujem se cestitkama.

    • 16. april 2019 | 14:50

      Zox

      @Tanatos

      A zaboravi što su francuzi uradili za nas u velikom ratu (1914-1918). Sramota!!!

    • 16. april 2019 | 18:21

      onaj ko voli...

      @Tanatos

      I Kušnera da vodi na crnogorsko more.

  • Buca

    16. april 2019 | 14:44

    Ajd da se prisetimo ,jesu li zvona zvonila posle kosovskog boja?jedu,jesu li nam prodali topove jesu jesu li nam za te iste topove prodali duze granate jesu,jesu li nas bombardovali 1999 jesu,jel goreo nas Hilandar jeste jesu lu oni bili tuzni ne, jesu li gorele nase svetinje jesu jesu li oni plakali ne,ma volimo mi francusku kolko i ona nas

  • Realna

    16. april 2019 | 14:43

    Da li se pitate ko nas je zatrovao mrznjom?

  • Nevena

    16. april 2019 | 14:43

    Jeli zalio neko mene imala 4 god kada je bilo bombardovanje. Nije to mrznja jednostavno ne dotice nas njihova nesreca

  • Milosch07

    16. april 2019 | 14:43

    Stvarno ne znam ko je zatrovan mržnjom.... oni nama pale naše svetinje (tačnije njihovi izvođači radova), mi šta treba da aplaudiramo .... Oni nama bombe svuda po zemlji seju, mi opet trebali smo da aplaudiramo ... Oni nama osiromašeni uranijum koji i dan danas nas truje, mi opet smo trebali da im aplaudiramo da se slučajno ne naljute .... koliko malih deteta su ubili i mi opet da ćutimo ... napad u parizu mi farbamo mostove u njihove boje ... dokleeeeee bre vise .... kruze komentari kako običan narod nije kriv, taj narod je baš izglasao tu garnituru koja nas je uništavala ...... na žalost više nema mesta za pardon .... došlo je vreme bez pardona ... ko sagleda ukupno sve činjenice videće da smo mi mnogo blagi bili prema svima koji su nas uništavali ....

    • 16. april 2019 | 16:13

      Moje ime

      @Milosch07

      Oni su postavili model: bombardovali nas zbog Slobe, - mi ih nevolimo zbog napr. Makrona, Kušnera..

  • Maverick

    16. april 2019 | 14:42

    Ja neznam ko je ovde lud,oni nas blate i mlate a mi njih da volimo,malo morgen!

    • 16. april 2019 | 14:53

      Ivan

      @Maverick

      Burazeru, razumem te veruj mi. I isto mislim sto se tice Francuza i njihove politike. Ali ovo je ipak nesto drugo. Ovo je je jedna gradjevina, simbol religije, arhitekture, istorije. Briga me za Francusku i Francuze ali zao mi je da ovakva katedrala koja je starija od 800 godina, ovako zavrsi u plamenu.

  • Gaga

    16. april 2019 | 14:42

    Nemoj te se čuditi negativnim komentarima,jer nas narod je ubilo ne razumevanje evropskih država i učestvovanje Francuske u poslednjim ratovima.Nepravda koja još uvek traje vezana za Kosovo da je nam za pravo da ne osećamo tugu za unistenim Notr Damom,ali to ne znaci da želimo narodu francuskom nešto gore,ali smo prosto sagoreli u svim ovim godinama tuge i straha. NAŽALOST !!!

  • Aca

    16. april 2019 | 14:38

    Ratko Bozovic? Koje ovaj sto sad ljudima soli pamet,sigurno je za vreme bombardovanja bio na nekoj Francuskoj destinaciji..."PATIO" za svojim narodom!!!

  • Ika

    16. april 2019 | 14:38

    Ne radujem se nicijoj nesreci ali tom mrznjom su nas oni zatrovali.

    • 16. april 2019 | 14:47

      C@W

      @Ika

      Ta mržnja uništava državljane RS a ne francuze ili druge koje mrze,to je samouništenje ali nevidljivo.

  • Drmr

    16. april 2019 | 14:37

    Mi zatrovani mržnjom?! Oni nas bombarodvali, palili nase crkve i ubijali nas narod... A mi samo iskomentarisali njihovu nesreću.. i sad mi zatrovani a oni nisu?!

    • 16. april 2019 | 14:40

      vuk

      @Drmr

      sve dobro iskreno korektno rekao.. samo jos to a sta su francuzi po afriku radili..?

  • Jova

    16. april 2019 | 14:36

    Dali ste vi gospodo pisali koju mrznju imaju njihovi politicari prema nama i ostatku sveta.

  • Aca

    16. april 2019 | 14:33

    Nas Francuzi mrze iz dna duse,kakvi prijatelji kakvi bakraci!!! Pljuju nas na sva usta a mi treba da im titramo...

  • Čika Jova

    16. april 2019 | 14:31

    Nije to mržnja, ali nema više "ko tebe kamenom ti njega hlebom". Kamenovanja nam je preko glave.

  • Ssss

    16. april 2019 | 14:31

    Nismo mi njih bombardovali i oteli teritoriju,zar treba da ih volimo setite se samo kako su gorele nase crkve i svetinje a oni te koji su palili pokusavaju da uguraju u UNESKO.sve po zasluzi

  • sml

    16. april 2019 | 14:30

    Ako je nas mentalitet provincijski kako kaze gdin Bozovic iako nikakvo zlo nismo ucinili svetu koji nas naziva varvarima i bezboznicima koje treba unistiti zar je po njemu prirodno da se i on pridruzuje u svojim analizama pljuvanju po sopstvenom narodu? Niko od nas nije ni zeleo ni doprineo pozaru u Notr Damu kao sto nije ni neracionalnoj mrznji tog naroda prema nama, bombardovanje, ponizenje na obelezavanju 100. godišnjice, dokle da poturamo i drugi obraz? Dokle?

    • 16. april 2019 | 14:37

      Milos

      @sml

      Nema vise poturanja drugog obraza i prastanja.Srbi su istrosili sve kredite za prastanje.Bi Prvi svetski rat pa Srbi oprostise radi Kraljevine SHS.Bi Drugi svetski rat pa Srbi oprostise zarad komunisticke Jugoslavije.Neka nam Hristos oprosti ali ako hocemo da opstanemo kao narod mi vise ne smemo da prastamo.

    • 16. april 2019 | 14:46

      Jc

      @sml

      Zelim da priupitam, sta se radi na podizanju kolektivne " provincijske" svesti ovog napaacenog naroda. Svaka cast "parovi" i '' zadruga" ce podici svest istih, jedino se to i servira.....

  • Merci la France

    16. april 2019 | 14:28

    Нисмо затровани мржњом. Затровани смо осиромашеним уранијумом.

  • Milan

    16. april 2019 | 14:27

    Svakom po zasluzi!!!

  • Radza

    16. april 2019 | 14:27

    Sve bog vidi.Napomenucu sam neke stvar koje su nam fracuzi ucinili u zadnje vreme . Kad je bila bitka za Kosare glavni artiljerci na Albanskoj strani su bili upravo Francuzi i pogadjali su sa velikom preciznoscu srpske polozaje i ubili ili osakatili veliki broj nasih vojnoka. Bernar Kusner je znao za sverc organa na kosovu cak je u tome i ucestvovao.Ali to je politika i siguran sam da se fracuski narod nebi slozio sa ovim delima da ga je neko nesto pitao.Prema tome iskreno mi je zao sto se ovo desilo

    • 16. april 2019 | 14:42

      MZ

      @Radza

      Da vam nije Kosova vi bi ste mozda bili normalni

    • 16. april 2019 | 15:24

      kuća u vazduhu

      @Radza

      A da ja Vama ne biste bili drzava bez suvereniteta na letećem ćilimu.

  • Laz

    16. april 2019 | 14:25

    Nije tacno,samo nas je mnogo toga sustiglo i traje vec koju deceniju.Kada te zmije ujedaju i gustera se plasis!Pitanje je jednostavno?A sto smo mi omrazen narod?Rec Srbin izaziva gadjenje i negodovanje po svetu,zasto?To je moje pitanje,prijatno i dovidjenja!

  • СССС

    16. april 2019 | 14:24

    Жао ми је, Нотр Дам је светска а не само француска. Али много ми је жалије наших попаљених светиња, побијене деце, мале Милице Ракић, хиљаде тешко оболелих због, између осталог, и француске "љубави" према српском народу. Значи ли то да некога мрзим ? Само волим своје.

    • 16. april 2019 | 15:26

      simbol propasti kulture i humanizma

      @СССС

      Baština svetske kuluture. Ponestaje kulture bašina se smanjuje uz nečiju pomoć. rasturili Francuze da nece ND.

  • Dexter

    16. april 2019 | 14:23

    Hoce da kazu da su nas zatrovali

  • Np

    16. april 2019 | 14:22

    Jel zalijo mene neko kad sam se te 99 godine rodila u zemlji natopljenom radijacijom i ozracenoj raznim otrovima

  • Rs

    16. april 2019 | 14:20

    Mrznja jel ,a jel nas neko sazaljevao kad su nas palili i zarili prema ovom požaru sam ravnodušna potpuno zalili nas neko kad nam javno kazu ne mozete u EU jer nije spremna da prihvati nove clanove

    • 16. april 2019 | 14:37

      marakuja

      @Rs

      A tebi je zbog EU? Da li je moguce da vas ima jos u Srbiji koji zelite tamo? Budi se, nije zdravo svaki dan jesti sendvice.

  • Vita

    16. april 2019 | 14:19

    Onome ko nas je bombardovao osiromašenim uranijumom ne možemo nikada lepo misliti.

  • Milos

    16. april 2019 | 14:19

    Ne radujem se dogadjajima u Parizu ali nemam saosecanja prema Francuzima, nasim neprijateljima.Imao sam samo 8 godina kad je Francuska i 17 drugih drzava pocela da bombarduje moj narod a onda i okupirala deo teritorije. Stvar je jos teza posto je Francuska bila srpski saveznik u oba svetska rata. To me je zauvek napunilo ogorcenoscu i zeljom za osvetom.Oni su me naucili ne da ih mrzim vec da ih prezirem.

  • Tiši

    16. april 2019 | 14:18

    Iskreno toliko zla su nam naneli da me u najmanju ruku bas briga za taj pozar. Onako iskreno bez neke mrznje.

  • Dragana

    16. april 2019 | 14:17

    To nije mrznja, vec reakcija. Ista ona kakva je bila njihova na nase bombardovanje.

  • Jug

    16. april 2019 | 14:16

    Dobro se dobrim vraća , čini mi se da su i oni bili zatrovani 1999.

  • Prc

    16. april 2019 | 14:15

    Ako ti je neko prijatelj i u dobru i zlu onda ti je prijatelj !! A za njih se nebi reklo !!! Gorele su nase crkve a oni nisu plakali .... Dosta smo zaboravljali !!!

  • Zoe

    16. april 2019 | 14:14

    Nismo zatrovani mrznjom nego smo ojadjeni sto smo imali takve nesrece i jos vece a na to se nije obazirala ni Evropa ni svet...sto su nase crkve palili i čupali krst, i nikome to nije bilo strasno. Kada dozivis toliko nepravdi, ostanes imun na tudje katastrofe. Postujem svaciju veru jer znam da je Bog jedan,ali ne mogu da trpim nepravdu.

  • Cobu

    16. april 2019 | 14:13

    To sto je sad vojvodina u sastavu srbije to vam garant dadose rusi a ne francuzi nemoj jednom ko da nisi nikad

    • 16. april 2019 | 14:19

      Realan

      @Cobu

      Ni ti ne znaš istinu. Mihajlo pupin je lobiro da Vojvodina pripadne Srbiji a ne Rumuniji.

    • 16. april 2019 | 14:23

      Jug

      @Cobu

      Vojvodinu smo dobili zahvaljujući Mihahjlu Pupinu i predsedniku SAD a Vilsonu.

  • Kibo

    16. april 2019 | 14:13

    Kad god nam treba neka pomoc od takvih "prijatelja", popijemo korpu. To pod jedan. Pod dva, crkva i bogomolje naravno nemaju nikakve veze i greota je velika, ali ajmo samo ovakvu digresiju: u Srbiji je gorelo 100 i vise manastira i crkava, naspram ove jedne. Crkva je crkva naravno, ali da li jeko sprecio teroriste da ih pale kod nas? Pogotovo sto su starije bile od ove... e zato imamo mozda takav cudan stav. Ne opravdavam ali i ne zameram

    • 16. april 2019 | 14:28

      Jasna

      @Kibo

      Sprecio? Oni su im pomagali u tome. Cuvali su strazu teroristima dok pale i pljackaju nase crkve i kuce i dok ubijaju nase ljude. Oni su nas zatrovali uranijumom i sad otkud ovakva reakcija?

    • 16. april 2019 | 14:53

      mrki

      @Kibo

      u kom redu je bio vucic na proslavi prvog svjetskog rata a mi smo ga poceli i zavrsili naravno kao pobjednici ima sila i iznad njih ocito

  • Pierre

    16. april 2019 | 14:11

    Simbol cijeg sveta ?

  • NikolaKBgd

    16. april 2019 | 14:09

    Pa nismo se sami zatrovali... I Francuska tu ima lep udeo...

  • Сања

    16. april 2019 | 14:09

    Господо моја драга није то мржња то је реакција на бол и јад који смо годинама проживљавала и таложили у себи е тај бол се сад претворио у отров са оправдањем!

    • 16. april 2019 | 14:21

      MZ

      @Сања

      Lijepo vam je Repesa kazao svi kolektivno kod psihijatra

    • 16. april 2019 | 14:29

      Ana

      @Сања

      MZ ...ako svi kod psihijatra zbog govora istine ,kome ici zbog govora uvlacenja i dodvoravanja ? Sanja ,bravo .

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA