≫ 

Onoga ko je presudio Zlati lično bih istukao tom istom motkom: Gradonačelnik Smederevske Palanke o ubistvu psa

 ≫ 

Nadležni su po hitnom postupku pokrenuli istragu

Komentari

  • Ja

    14. oktobar 2022 | 19:41

    Mrzim ljude i zelim im sve najgore, sve lose sto cine nek im se duplo vrati

  • Mihailo

    14. oktobar 2022 | 19:37

    Gradonacelnik ne može da presuđuje, postoje ustanove nadležne za to. Moraju se utvrditi činjenice a sud donosi presudu. Čovek ubije čoveka motkom ali ga niko ne ubije već mu sude. Šta ako je coveka napala ta Zlata, a gradonacelnik bi da ubije. Faktički, nema razlike između ubice psa i gradonacelnika, s tim što bi ubistvo motkom ljudskog bića bilo valjda veći zlocin. Ne branim ovog što je ubio psa ali gradonacelnik ne može da priča takve gluposti. Po meni morao bi biti smenjen za takvu retoriku a i zbog nerešenog pitanja pasa lutalica, ne, bolje je da gradonacelnik ubija građane, tako psi neće, osim nega, da ujedu nikoga. I samo jos ovo,kad su u pitanju psi. Mog komšiju je isti pas napao i ujeo DVA PUTA. Čovek sad kuda god da pođe, u prodavnicu ili grad, nosi debelu krivu motku i preti da će mu polomiti sve četiri ako ga napadne, šta bi ste vi gradonacelnice uradili, pustili bi ste da vas ujede. Inače ovog psa, lutalica štiti policajac i njegova zena, koji ga hrane i vode sa sobom u kolima kud god da pođe,inace ne drže ga u stanu sasvim slobodno bez korpe seta po gradu dok nekad ne napadne dete ili bilo koga. Policajac i njegova žena reči će da sa psom nemaju ništa i da nije njihov. Do kada ćemo strepeti na ulicama od pasa lutalica. Čeka ćemo da neko ubije psa, a onda dušebrižni ljubitelji pasa će tog nekog optužiti za zločin, ne smeš ženu, dete, majku, prijatelja da pustiš van same, nego uzmeš motku pa ih Ispratis. Sutra osvanes na mrežama pod naslovom. OTAC, MOTKOM TERA DETE U ŠKOLU. Možda je rešenje da decu vodimo na povodcu sa kacigom a pse pustimo da slobodno šetaju po gradu.

    • 14. oktobar 2022 | 19:41

      Bhm

      @Mihailo

      Mihajlo preterano se**š.

    • 14. oktobar 2022 | 19:44

      Rale

      @Mihailo

      Pametnjakoviću i nesreco koja nista ne zna,a trebalo bi ako komentarises da znas sta je Njegoš rekao "Zlo činiti od zla braneći se tu grijeha nikakvoga nema" ,svaka čast za reakciju gradonačelniku,i nadam se da ce ubicu pronaći i kazniti kako treba drzava a ne neko od nas koji ga traze

    • 14. oktobar 2022 | 19:52

      👍

      @Mihailo

      👏👏👏

    • 14. oktobar 2022 | 20:04

      Pera pas

      @Mihailo

      Boga mi, ovi što mrze su pravi amateri prema tebi. Ti si baš filozof i to jači. U pravu si, sto posto, SIGURNO JE TA JADNA KERUŠA MRKO POGLEDALA tvog omiljenog umlaćivača pasa, pa nije ni čudo da se on, a bogme i ti, našao ugrožen. Smislio si da smeniš ovog gradonačelnika zato što je čovek i emotivan. Dobra ti ta taktika. Hoćeš ti da se možda kandiduješ? Mogao si da ljude poštediš svog izliva teksta po njima da si samo kao ime gore stavio MRZITELJ PASA a kao tekst SVE VAS MRZIM! Ali ne brini, manije gonjenja se manje više danas leče. Jedino se manija mrženja ne može izlečiti. To je u redovnim slučajevima karakterna crta a tamo gde nema karaktera nema ni lečenja. Hitnu pomoć zovi ali ne ispuštaj motku, možda će te neko iz hitne popreko pogledati ili čak i ujesti

    • 14. oktobar 2022 | 20:18

      Pera pas

      @Mihailo

      Zaboravio sam da kažem jer sam prevideo delove tvoje horor priče. Pa ti si jadan čak i lično žrtva podivljalih zverova zvanih psi, osim što je "tvog komšiju" dva puta ujeo isti pas!? Pa to je horor tuga! Čak i policajac i njegova žena hrane psa a voze ga i kolima!? Jadan ti! To je čitava zavera protiv tebe. Koliko sam te razumeo, ti bi da njih na vreme likvidirao ali pošto je reč o službenom licu, moraćeš da motkom umlatiš samo psa i to te užasno nervira, jer ti nije dovoljno kao osveta? Ja mislim da je tebi hitno potrebna hitna pomoć u jako belim mantilima. Ako te je neko iz tvoje okoline prepoznao na osnovu ovog tvog izliva teksta molim ga da nas sve obavesti gde si da bismo mogli da se pričuvamo.

    • 16. oktobar 2022 | 13:19

      Pop

      @Mihailo

      Svaka ti čast. Jedini pravi komentar. A svi oni koji žale pse nek ih pokupe i vode kući,ako nemaju gde da ih vode onda nek daju pola plate za njihovo zbrinjavanje

    • 20. oktobar 2022 | 06:15

      @Mihajlo

      @Mihailo

      Jedino od cega treba strepeti je od takvih poput tebe mrzitelja kojima smeta i koji bi da tuku sve neduznoi slabije od sebe jer se samo nad slabijima mozete izivljavati. Pod hitno te zatvoriti u ustanovu zatvorenog tipa i baciti kljuc. Fuj

  • Lija

    14. oktobar 2022 | 18:56

    Ljudi su tesko zlo

  • Daca

    14. oktobar 2022 | 18:53

    Zašto nije odveo kući psa?

    • 14. oktobar 2022 | 18:55

      Xy

      @Daca

      A što nisi ti?

    • 14. oktobar 2022 | 18:59

      Pera pas

      @Daca

      @ xy Zato što botovi menjaju ime, pišu isto i ne vode nikog kući ako nemaju od toga koristi.

  • Nikola

    14. oktobar 2022 | 18:18

    Nisam neko ko bi zlostavljao životinje (ni ljude) aali mi je muka od ovih dušebrižnih koji sad pozivaju na neke zatvore itd. A gde ste bili kada je to kuče trebalo skloniti sa ulice ( a i mnoga druga), zašto ga niste odveli kući? Mnogo je lakše da se drugi bave time. A gradonačelnik je posebna priča - rešio čovek malo da stekne popularnost na ubijenom kučetu. Zna za lutalice i kaže i njegova ćerka ga je hranila a šta je preduzeo da kuče lutalicu ukloni? Da li je možda napalo nečije dete pa ga je taj ubio? To nema veze bitno je da se svi jave da kažu da je to zlo - i jeste slažem se, i treba uhapsiti onoga ko ga je ubio ali molim dušebrižnike za kučiće lutalice da izađu napolje i neka svako udomi po jednu lutalicu. Siguran sam da ih ima manje i da bi ih sve udomili ali znate šta - niko, nijedan od njih neće izaći i udomiti nijednu lutalicu.

    • 14. oktobar 2022 | 19:04

      Xy

      @Nikola

      A te pse lutalice nisu na ulicu pustili oni koji ih ne vole, nego upravo ti koji glume da ih vole. Nabave ljubimca, pa kad se zadovolje i vide da je to velika obaveza u svakom pogledu, jednostavno ih isteraju na ulicu. Toliko o toj velikoj ljubavi. Ne kažem da su svi ljubitelji životinja takvi, ali ima ih mnooogo. A vi što deklarativno kukate i volite, svako po jedino kuče i svi će biti udomljeni.

  • Nina

    14. oktobar 2022 | 18:16

    Niko ne pomenu što je jedan takav pas odgrizao detetu prst

    • 14. oktobar 2022 | 18:21

      Budan

      @Nina

      Ima i ljudi koji su drugima odgrizli prste, da li to znači da svima treba presuditi, da se to više ne bi ponovilo?

    • 14. oktobar 2022 | 18:24

      Pera

      @Nina

      Po načinu pisanja vidim da si BOT i vidim koja sve imena koristiš danas da isteraš ono što si naumio. Kad nemaš šta o politici a ti udri po psima.

  • Ivana

    14. oktobar 2022 | 18:13

    Ko na ovakav brutalan nacin ubije drugo zivo bice nije normalan.Sutra ce tako ubiti i coveka .Sta ima veze covek ili zivotinja- takvim retardima je to isto !!!!!

  • Sonja

    14. oktobar 2022 | 18:10

    A da je odgrizao detetu prst!

  • Kata

    14. oktobar 2022 | 18:05

    Kakvo zlo. Vi ste, ljudi, obrnuli točak evolucije. Ali komentari tipa "u, pa šta ako je pas umlaćen, kako je onaj pas odgrizao prst" samo pokazuju da ste vi kognitivno u istoj ravni s tim psom. Čak je on i iznad vas, jer životinju vode instinkti, vas vodi čisto zlo. Da, tužno je jer je dete ostalo bez prsta i strašno je što ima toliko lutalica, a azili nit imaju kapacitet, nit imaju normalne uslove za njih, ali je grozno šta su pojedini spremni da urade. Nema opravdanja.

    • 14. oktobar 2022 | 18:53

      Pera pas

      @Kata

      Mnogo istine leži u ovom komentaru. Problem je što te reči ne dopiru do mrzitelja. I da dopru, ne bi vredelo, jer te informacije treba obraditi u kognitivnom procesu, a njega nema, jer nema gde da se to obradi. Ali, ne samo ovde, to je problem celog čovečanstva i samo zahvaljujući ovakvim komentarima i dalje verujem da onih koji razmišljaju ima dovoljno da opstanemo.

  • Čiča

    14. oktobar 2022 | 18:01

    Koliko zaštitnika životinja. Svi će večeras pojesti batak ili šniclu. Valjda prase i jagnje nije životinja

  • Dejan

    14. oktobar 2022 | 17:51

    Citam ove sto pisu za lutalice ..A sta mislite odakle su te lutalice ? Padaju sa neba mozda ?Nema veceg zla na svetu od ljudi ..

  • Vesna

    14. oktobar 2022 | 17:31

    Robija za propalicu kija je to uradila zlo zlozlo

  • Dzesika

    14. oktobar 2022 | 17:29

    Gradonacelniku svaka cast sto se oglasio,a da se ovo ne bi ponavljalo, nadam se da cete ove monstrume naci i kazniti zatvorskom kaznom.

  • Dzesika

    14. oktobar 2022 | 17:27

    Kada procitam koliko mrzitelja zivotinja , u ovom slucaju pasa,zivi oko nas, strah me je od tih neljudi, monstruma koji opravdavaju ubijanje neduznih zivotinja. Kao prvo treba sve one koji zlostavljaju zivotinje, kazniti zatvorskom kaznom, kao i one koji izbacuju svoje kucne ljubimce na ulicu. Kao drugo treba graditi azile, a najvaznije od svega uciti decu (u vrticu, skoli, preko sredstava informisanja....)od malena da vole zivotinje i da ih ne zlostavljaju.

    • 14. oktobar 2022 | 19:12

      XXXL

      @Dzesika

      Ne voleti nekog ili nešto ne znači i mrziti. Postoji i ono između. Jednostavno rečeno ravnodušnost. Ni ja ne mogu da zamislim da ima bolesnika koji seku mlado tek zasađeno drveće. Za mene je posečeno drvo isto što i ubijena životinja.

    • 14. oktobar 2022 | 19:19

      Pera pas

      @Dzesika

      Opet si u pravu. Podržavam sve. Nadam se i da ovakvi tekstovi mogu da pomognu da civilizovani ljudi mogu da konačno postanu većina.

  • Ma sta rekoste

    14. oktobar 2022 | 17:19

    A kada lutalica pojede prst detetu od dve godine, cutite. Zlatu vasa kcerka neka udomi kada je toliko milo.bila vezana za nju.

    • 14. oktobar 2022 | 18:02

      Iva

      @Ma sta rekoste

      Aloooo bre stradaju uvek mirni psi a ne ti agresivni.

    • 14. oktobar 2022 | 18:15

      Semizenden

      @Ma sta rekoste

      Rekosmo da si promašila mnogoo

  • sss

    14. oktobar 2022 | 17:03

    Auuu koliko kučkara!

  • Mili

    14. oktobar 2022 | 16:51

    Ljudi,neki ljudi su zlo najveće.Kada bi naučnici prepoznali taj zli gen pa da se zločinci više ne rađaju.

  • Momci

    14. oktobar 2022 | 16:32

    Sve najgore mu zelim, ima Boga kaznice ga 🙏🙏🙏🙏🙏

  • sd

    14. oktobar 2022 | 16:19

    Definitivno sko skroz bolesan narod

  • Jova

    14. oktobar 2022 | 15:53

    E lažni moralisti

    • 14. oktobar 2022 | 17:34

      Pera pas

      @Jova

      A šta su po tebi pravi moralisti? Oni koji se ne bune nego podržavaju ubijanje, kao ti? Jak ti moral.

  • Vasa

    14. oktobar 2022 | 15:53

    Oporezovati sve koji imaju pse. Pogotovu one koji ih drze u stanu i izvode u parkove da tamo vrse malu i veliku nuzdu. Opoganise da deca nemaju gde da se igraju, vec sede u kuci i bulje u komp i mobilne. Od tih para naci trajno resenje za pse lutalice, skloniti ih sa ulice da vise ne napadaju ljude.

    • 14. oktobar 2022 | 16:08

      Pera pas

      @Vasa

      JESI došao u grad ali NISI promenio način razmišljanja. Mnogo posla nas čeka dok se ne zaštitni od vrste zvane mrzitelji.

    • 14. oktobar 2022 | 17:10

      019

      @Vasa

      ma kako da ne, gospodine, zar vi ne vidite da se deca danas cuvaju po kaficima i igraonicama i za to nisu krivi psi vec njihovi roditelji kojima je lakse da ih gurnu u igraonice da bi.jelte, imali vremena da pregledaju koliko lajkova imaju na fotografijama. Dim cigareta Vam ne smeta? Imam psa i mačke i svi mi koji volimo zivotinje znamo da su pametniji od ljudi. Tako da je bolje da cutite.

    • 14. oktobar 2022 | 17:45

      A+

      @Vasa

      Kakve veze, tvoj komentar, ima sa tekstom?! Samo to imas da kazes na ovo brutalno izivljavanje? Inace, slazem se sa ovim sto si napisao ali si malo pobrkao stvari..

    • 14. oktobar 2022 | 17:45

      Milan

      @Vasa

      Ako ti mislis da deca bleje u komp zbog kucnih ljubimaca onda ti nesto nije uredu sa glavom.

    • 14. oktobar 2022 | 18:03

      D. M.

      @Vasa

      Deca i bolje da ti sede kod kuće, pošto smo postali zemlja sa najvećim stepenom zagađena na svetu! A čini mi se da je za to zaslužan čovek, i koliko da god da psi, mačke, golubovi, konji, krave, i ostale životinje ( kako ti kažeš) opoganjuju našu okolinu, to nije ni promil od onoga što joj mi činimo. A uzgred ti bolje da si uzeo metlu u ruke i očistio neki park, kada ti je toliko stalo do naše dece, a ne pisao gluposti!

  • Pp

    14. oktobar 2022 | 15:41

    Više nikom neće odgristi prst niti će napasti neko dete ili čoveka... A ovi "ljubitelji životinka" su više mizantropi nego što vole životinje.

    • 14. oktobar 2022 | 17:09

      Baba Mara

      @Pp

      Interesuje me, da li i ljude koji su nasilni, treba ovako motkom, da vise nikog ne bi napali?

  • 🦋

    14. oktobar 2022 | 15:40

    Pa pronađite neko rešenje za lutalice kojih je sve više i sve češće napadaju ljude. Od izjava za novine nema koristi, dajte neki predlog ili pokrenite nešto.

    • 14. oktobar 2022 | 18:29

      A+

      @🦋

      A da i ti nesto ucinis po tom pitanju, i ja, i svi..lako je samo kukati a ne mrdnuti, prijavi kad vidis da neko baci stene pored kontejnera, prijavi komsiju koji ima kuju sa 7.8 mladih a za mesec dana ima jedno ili nijedno, apeluj da se uvede ozbiljna sterilizacija, kastracija, cipovanje..samo kukate na neduzne zivotinje! Da, neduzne. Nisu oni krivi sto su na ulici. Azili? Svaka kuca da ima po jedan ne bi bilo dovoljno ako se ovo prvo ne resi, ne znam sta tu nije jasno?!

  • Petar

    14. oktobar 2022 | 15:34

    Poziv svoj gospodi kuckarima da ne dozvole da se psima lutalicama presudjuje, vec da otvaraju azile i o svom trosku u tim azilima vode racuna o njima.

    • 14. oktobar 2022 | 15:41

      pismen

      @Petar

      poziv gospodi koji izbacuju kucice da iz svog dzepa placaju azile! usput bi valjalo da razmisle o vazektomiji...

    • 14. oktobar 2022 | 15:42

      Pera pas

      @Petar

      Poziv tebi i svoj "gospodi" mrziteljima da se ne obraćate humanim ljudima sa visine, jer vam visina nije velika pošto mržnja nije ništa uzvišeno.

    • 14. oktobar 2022 | 15:53

      Pera pas

      @Petar

      za "pismenog" Da si pismen ne bi pisao gluposti. Oni koji izbacuju kućne ljubimce nisu gospoda nego smradovi a država je zajednica svih stanovnika koja treba da reguliše takve slučajeve brigom o azilima i kaznom za smradove. Pošto si bego iz školu nije ti jasno da su u civilizovanom društvu i životinje stanovnici, kao i sva ostala živa bića, i da ih štiti zakon. Oni koji to ne razumeju treba sami da razmisle o vazektomiji.

  • ???

    14. oktobar 2022 | 15:00

    Detetu pas lutalica odgrize prst nikom ništa,ako toliko volite pse lutalice što ih ne udomite?

    • 14. oktobar 2022 | 15:09

      Vojvodjanin

      @???

      Što vi ne udomite nezbrinutu decu?

    • 14. oktobar 2022 | 15:20

      BobanKV

      @???

      Ma daj bre,pomodarstvo ih udarilo u glavu,pokondirene tikve! Naravno da ne podrzavam da se psi muce i mlate motkama,ali to se sad dize frka da se cak gradonacelnik to komentarise,pri cemu garantujem da ne misli tako…ali pomodarstvo jbg! Zao mi je tih kucica ali mi je zao i prasica,pilica,jagnjica itd! Sve neki vegetarijanci,od jednom!

    • 14. oktobar 2022 | 15:44

      Za Vojvodjanina

      @???

      Ti porediš decu sa životinjama???? Na kraju deca nikog ne napadaju niti ugrožavaju, pogotovo ne životinje, a te lutalice napadaju i ugrožavaju decu i ljude. Svi koji su agresivni prema ljudima moraju biti uspavani, ostali u prihvatilištima ili usvojeni sa zakonskom odgovornošću vlasnika.

    • 14. oktobar 2022 | 16:25

      Miki

      @???

      Da, ali ima jos 9 prstiju

    • 14. oktobar 2022 | 17:12

      Dzesika

      @???

      Kada takvi kao vi,mrzitelji pasa, ne bi maltretirali pse, ne bi se ni desavali ovakvi slucajevi napada.

  • Laki

    14. oktobar 2022 | 14:46

    Nesto ne vido kad je dovojcici pas odgrizao ruku i prste,ne vidoh da ste se nesto potrsli...

    • 14. oktobar 2022 | 15:02

      Mile

      @Laki

      Ne vidoh... Sa koje si se ti planine skotrljao?!

    • 14. oktobar 2022 | 17:24

      Rola

      @Laki

      Laki vide ti kako ti ovi ljušte pravopis kao da je bitno dali vide vido ili videh važno da ti zaljušte kao svraka pečenjak. Ako te razumemo šta si hteo reći čemu ovo insistiranje na pravopisu. Piši kako govoriš čitaj kako je napisano. Za ovakve znalce Gorski Vijenac se ne piše ispravno već Venac strašno.

  • Dragana

    14. oktobar 2022 | 14:46

    Ako su tako mucki ubili psa znaci da bi isto uradili i sa covekom. STRASNO

    • 14. oktobar 2022 | 15:03

      Pera pas

      @Dragana

      Naravno da bi. Ubica je ubica a u ovim komentarima video sam i takve. Inače, samo da znaš, postoji i dozvoljeno ubistvo. Zvanično se zove lov. Postoji čak i fakultet za LOVNI TURIZAM u Novom Sadu.

  • Super Brundo

    14. oktobar 2022 | 14:40

    Samo neko kukanje i pametovanje.Sklanjajte kucice koji nemaju vlasnika.

    • 14. oktobar 2022 | 14:50

      The Unforgiven

      @Super Brundo

      Prosvetli nas, gde predlazes da budu sklonjeni? Nemoj dirati ti njega nece ni on tebe, sta ti smeta pas na ulici? Nije on na ulici svojom odlukom

    • 14. oktobar 2022 | 16:08

      Super Brundo

      @Super Brundo

      U azile.Ili to ili nema kukanja kad oni nekoga napadu ili kad neko napadne njih.Ili ili pa birajte.

  • Iskreno

    14. oktobar 2022 | 14:31

    Baš sam se uznemirio kad sam pročitao ovo, zamišljam samo taj snimak boze... Svuda bolesnici

  • Maki

    14. oktobar 2022 | 14:31

    Zašto ljudi???? Zašto dirate pse? Zašto smo ovoliki ološ? Šta se dešava sa ljudima više,ovo je odvratno i užasno, zašto su ljudi tako loši postali? 😒

    • 14. oktobar 2022 | 14:49

      Ann

      @Maki

      Kako zašto. Devojčica je teško povređena prosle nedelje od strane isto tako slatkog psa lutalice. Ko je odgovaran za to?

    • 14. oktobar 2022 | 15:05

      Miloš

      @Maki

      A manijaci ubijaju decu i to svoju pa jel treba sve muškarce poubijati?!

    • 14. oktobar 2022 | 19:44

      Mihailo

      @Maki

      Maki@ Mora se napadnuti braniti od psa koji ujeda. Kada tebe bude neki napao, ti ga pusti da te ujede. Ne, ne branim ovoga ali zašto oni koji su zaduženi za lutalice ne rešavaju problem. Ne sporim da smo loši ali ne svi. LOŠI SU SAMO ONI KOJI SU ROĐENI LOŠI I TO JE GENSKI.

  • dziber iz beograd

    14. oktobar 2022 | 14:30

    I pas ima dusu

  • Ann

    14. oktobar 2022 | 14:30

    Strašno. Ovako da priča jedan gradonačelnik. Pas ili treba da bude u nečijem vlasništvu ili udomljen od strane azila. Ne zelimo pse lutalice, hoćemo da hodamo slobodno. Shvatite to vise.Nek se pojavi neki političar koji će ozbiljnije da shvati ovaj PROBLEM.

    • 14. oktobar 2022 | 14:51

      Dzoni

      @Ann

      A sta treba da im radi, da ih nagradi

    • 14. oktobar 2022 | 15:38

      Pera pas

      @Ann

      Gradonačelnik ima razumljivu ljudsku reakciju i najpre sam hteo to njemu da napišem ali sam se zadržao čitajući komentare. Podržavam ga što radi na gradnji azila i predlažem mu da radi na podsticanju vlasti i drugih gradonačelnika da grade azile širom zemlje. O kažnjavanju da ne govorim. To izgleda kao izgubljena bitka.

  • Let

    14. oktobar 2022 | 14:29

    Ako hranite pse po ulici onda te iste pse vodite i svojoj kuci

    • 14. oktobar 2022 | 17:17

      Baba Mara

      @Let

      Ako ubijate pse na ulici, onda ocekujte da se i vama desi nesto lose.

  • Sava

    14. oktobar 2022 | 14:22

    Jadan pas

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA